De vreo luna ma duc la British Council la clubul de debate. Ni se preda 20-30 minute de teorie dupa care pac exercitiu: ne impartim in doua grupe si se trage bilet pe care scrie un enunt : Parintii care spun copilului ca Mos Craciun nu exista ar trebui bagati la zdup. Serviciile medicale de […]

Testele PISA explică de ce urli la colegii tăi de țară că nu pricep nimic, pentru că chiar nu pricep nimic, că nu pot citi iar asta e la baza comunicării moderne, ăia sunt handicapați comunicațional. Crezi că dacă nu poate înțelege un text scris poate înțelege o comunicare verbală folosind aceleași cuvinte? Ia verifică. […]

Răzvan Pascu, agramat, în timpul liber consultant în turism și proprietar de agenție de comunicare, fost protejat al lui Burcea de la Paralela45: Nu Brexitul este de vină pentru falimentul Thomas Cook, ci managementul care nu a ştiut să se adapteze noilor vremuri. În perioada când toata lumea se îndreaptă spre online şi toate investiţiile […]

Aveam alt articol cu USR pentru azi, dar faza asta e un pic mai presant. Paul Alexandru e un fotograf membru (sau colaborator) USR (cel puțin așa se afișează pe Facebook și Linkedin), care ieri a avut un articol în care mă compara cu Chinezu. Omul are dreptul la o părere, chiar dacă e proastă, […]

Reclama asta e un bun exemplu de…voiam să scriu un motiv, dar mi-au venit vreo cinci. 1. Fotograful care a făcut poza e incompetent. Minima lui logică ar trebui să fie unul dintre filtrele care ar fi făcut ca poza asta să nu existe. 2. Bărbații care țin sticlele, că după păr și palme nu […]

Apropo de reclame proaste pe Facebook, să vedem niște reclame stupide de pe Instagram, cel mai hot mediu de comunicare din social media azi. Categoria “artiști”:      Categoria “de ce”:     Categoria “ai trecut prin București, știm noi”:    Categoria “foamea”:       

Când ai un master în Brand Management și Comunicare Corporatistă la SNSPA, ca Gabriela Atanasov de la Sweet Paprika, nu poți să nu-ți bagi copilul abia născut într-o reclamă la Maybelline. De ce l-ai mai făcut dacă nu să faci bani cu el, nu? Să smulgi niște simpatie și niște like-uri. Și e egal de […]

Am urmărit câteva zone și am adunat direcțiile de comunicare primite în cursul zilei de azi de la partid. Și avem așa: A fost o sentință politică, pentru că restul au fost achitați. Nu au fost achitați, dar se va folosi termenul ăsta, și dacă cineva va comenta că “cu suspendare nu înseamnă achitare”, se […]

În fiecare primăvară, imediat cum vremea se mai încălzește, oamenii se pun pe treabă. Văd asta când ies cu bicicleta pe străzi. Mai niște țigle înlocuite la acoperiș, mai o poartă vopsită, mai o tencuială. Dacă există dorință, există și putirință. Și, de multe ori, e mai simplu să întreții decât să aștepți să crape […]

De ce pleacă românii din țară: pentru că nu au stimă de sine, pentru că trebuie să se căciulească peste tot, pentru că nu simt calitatea vieții. „Marea pierdere a României e că pleacă clasa de mijloc, care caută calitatea vieţii mai bună. Foarte mulţi dintre cei care pleacă nu mai au nevoile primare, ci […]

post lung, dacă nu vă pasionează onlineul sau piarul nu citiți. Răzvan are dreptate aici când spune că nimeni nu prea mai are interesul să publice comunicate de presă gratis. O să editorializez și eu și o să încep prin a împărți problema pe căprării. Canalele de comunicare Prima lecție este despre canalele de comunicare. […]

După articolul de ieri, cineva îmi atrage atenția asupra unuia mai penal. H2O Sports Distribution este compania ce distribuie exclusiv brandurile Skullcandy, DJI, Polaroid Originals si Rip Curl in Romania. Departamentul nostru de marketing se mareste. Pe scurt, orice Batman are nevoie de un Robin. Mmmm Skullcandy! Referința cu Batman și Robin e așa, de […]

Un tip își cumpără un Suzuki Vitara (1.6 VVT benzină). La scurt timp, motorul începe să facă așa. O duce la 3 dealeri din România (Premium Care Cluj, Hinode Tg.Mures, Rubin Bistrița) și abia după ce se întoarce în România cu un diagnostic de la Suzuki Limuzin Autohaz Debrecen defectul este auzit și de mecanicii […]

Rândurile de mai jos vin în ajutorul celor care vor să pornească bulgărele de zăpadă pe un subiect și sunt convinși că a plăti câteva vârfuri să aducă subiectul în atenția publicului e cea mai bună metodă. Metoda funcționează, fără dubii, în toată lumea, inclusiv la noi. Doar că în România se face o greșeală […]

Dintr-un sondaj: E stupid de la cap la coadă. Flexibilitate și adaptabilitate înseamnă lucrul peste program. Se caută adaptabilitate, dar nu și capacitatea de a lucra independent și nici de leadership. Adică să nu cumva să depășească linia trasată și să găsească el soluții la probleme. Să aibă leadership, adică sa îi convingă pe ceilalți […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube