Design de Sandero, autonomie +200km. La prima vedere: nu arată rău deloc. da, logoul ăla de desfăcător de capace pe o mașină modernă arată urât, dar in rest e ok. încărcarea se face prin față, poate așa învață românii cum se parchează mașina la supermarket, că ei dau cu spatele și blochează portbagajul. bordul e […]

Au făcut parcare pe terenul de fotbal pe care ne jucam când eram mici. Au furat locul de joacă al copiilor pentru a pune pe el maximum 30 de mașini. Pe terenul ăla de fotbal veneau toți copchiii din zona mea. Zeci, poate sute. Numai la mine în bloc eram vreo 30 de copchii, și […]

Acum 20 de ani, dimineața mergeam la sală iar seara făceam două ture de stadion. Aveam 74 de kg și… burtă. Lol. Aia e, eu am ceva burtă și la 74 de kg. M-am îngrășat în București (și) pentru că distanțele sunt prea mari, și n-am chef să pierd două ore „door to door” drum […]

Vă salut din zona roşie a ţării! Intr-un mod amuzant, fix în perioada alegerilor, Kaufland-ul din oraş a decis să-și refacă parcarea. Ceva nu le-a convenit, poate au observat ceva infiltraţii, nu ştiu. Cert e că au reasfaltat peste jumătate din parcare. Cum s-a întâmplat asta: într-o zi au apărut nişte utilaje, au decopertat rapid, […]

Apropo de articolul lui Andrei despre scanatul clienților și problemele cu casele self service. Mă gândesc la o idee cel puțin logică la faza cu cumpăratul de alcool: dacă plătesc cu cardul, am peste 18 ani, din câte știu eu nu ai cum să îți faci card până la vârsta aia. Am card, deci am […]

scris de Cosminel aici European Civilizat: de ce dai 15K pe o mașină sh de proveniență incertă și te expui la riscuri și costuri de întreținere inutile? Român (balcanico-manelist în comportament – 95% din populație): păi cu 15k nu-mi iau decât o sărăkie de Dacia Sandero mai full-option așa, dar totuși, e Dacia, mă fac […]

Pensiile speciale trebuie desființate. De urgență. Chiar si cu certitudinea că banii astfel economisiți nu vor fi neapărat folosiți cu cap de guvernanți. Dar pensiile speciale trebuie să dispară. Pentru că ele sunt o formă de segregare și de împărțire a cetățenilor pe categorii, lucru pe care trebuie să-l combatem în fiecare zi a existenței […]

După aproape 3 luni carantină, numărul cazurilor de infecții cu coronavirus este în declin. Un declin „neașteptat” de autorități, în sensul că nu apărea în nicio modelizare matematică. În Franța, spre exemplu, în câteva zile a scăzut cu 50% numărul de persoane la terapie intensivă. Ceea ce, în sine, este o veste foarte bună. La fel […]

In acest momente prielnice introspectiei, ma gândeam ca avem timp sa reflectam la o ameliorare a injuraturilor noastre nationale. O ameliorare care sa arate ca suntem si gentlemeni, daca vrem, dar si pentru a face injuraturile ready for PC (political bla bla). Adica sa evitam viitoare procese cu diversele ligi de aparare a drepturilor unei […]

Pe scurt: tratamentul nu poate fi mai nociv decât boala (Trump). Adică nu putem sta izolați, cu efecte negative mai rele decât cele pe care le-ar face virusul dacă ne-am vedea atent de viață. Pe de o parte avem un virus foarte contagios. Pe de altă parte sunt mulți oameni cărora li se termină rezervele, […]

Eu am chiar mai multe. Ca asa sunt eu, mai avut. Cumva ii invidiez pe cei fara dileme. Pe cei care „isi accepta” disonantele cognitive si merg mai departe cu ele. Dovada stau km de litere insiruite prin comentarii, pe internet in general. Nu voi accepta niciodata ca economia TREBUIE sa functioneze dupa regulile lui […]

Tocmai a scris Vali despre asta, cred ca e o chestiune de ore, maxim zile, pâna când veti cunoaste carantina in România. Mai aveti putin, asa ca profitati de câteva idei pe care le-am adunat in cele 3 zile de când sunt „arestat” la domiciliu. Singura modalitate de a nu contracta virusul ramâne statul in […]

Pe scurt, câteva impresii personale legate de situația din Londra. De luni încoace, vezi tot mai puțini oameni pe stradă. Stațiile de tren sunt aproape goale, străzile sunt, dacă nu pustii, extrem de puțin circulate. La orele de vârf (6-9 dimineața și 5-7 seara), mersul cu trenul / metroul / autobuzul a devenit foarte lejer. […]

Prima regulă, pe care Auchan a aflat-o pe propria piele, și probabil cu ceva pierderi financiare, e că drumul de la magazin la mașină trebuie să aibă beton fin, nu bombardat, că altfel ți se strică roțile cărucioarelor și oamenii se enervează și la final se duc în altă parte, pentru că unul din două […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.