Am citit toate comentariile de la postarea anterioară și vreau să mulțumesc celor care m-au luminat, așa că voi achiziționa o Honda sau ce îmi spuneți voi. Gata, vând mașina! Așadar, în funcție de nivelul de echipare și dotările alese, pe Octavia avem (ordine aleatorie): · priză USB-C la oglindă pentru încărcarea unei camere video […]

Primele impresii aici. Ce o să citiți mai jos e diferit de testdrive-urile vomitive pe care toți le-am văzut și citit pe net. E experiența unui om care vine de pe o mașină asemănătoare și care are niște așteptări de la liderul segmentului SUV mediu. De aceea veți vedea lucruri un pic diferite față de […]

Specificații SoC: Snapdragon 865 RAM: 8GB Stocare: 256 GB (UFS 3.1) disponibil și în varianta de 128GB Display: IPS LCD, 6.67″, 1080×2400, 144 Hz Baterie: 5000mAh Camere: 3 camere + 1 frontală Altele: NFC, dual-SIM, port infra-roșu, senzor amprentă lateral, 5G Construcție și facilități 10T Pro 5G este un telefon destul de gros la cei […]

Mașină închiriată pe o perioada de 2 luni in aceleași condiții cu mașinile anterioare despre care am scris deja: 320i și 320d. Având istoric bun la închirieri, am avut opțiunea de a testa toate motorizările pe care le aveau în UK pentru seria 3. Am avut așteptări mari pentru acest 330i, deoarece ca putere se […]

La review-ul la Skoda Octavia, am postat un comentariu că am avut de ales între Octavia, Corolla și Civic, iar un alt cititor m-a întrebat dacă nu fac un review, deși mai are unul Vali, scris chiar de el, însă pentru un model hatch de 1.8l de la Citylink. Nu am să vă plictisesc cu […]

Deoarece nu am găsit o variantă convenabilă pentru introducere, voi intra direct în pâine: Skoda Octavia 2021, nivel de echipare Style, 1.5 TSI, 150cp – manuală. Preambul În perioada 2016-2019 am condus un autoturism VW Jetta 1.2TSI, modelul facelift. Deoarece am vândut-o, iar cei de la VW nu mai comercializează Jetta în Europa, am căutat un […]

Pentru că anul trecut au fost la mare căutare soluțiile pentru timp liber care asigurau o distanță  rezonabilă față de oameni și de orașe, am petrecut vacanța de vară cu o autorulotă închiriată, într-un tur al României preț de aproape 20 zile și 2.500km. Experiența s-a potrivit așa de bine încât după primele zile am […]

Salut! Aveam un Seat Toledo din 2008, cel pe platforma Golf5. Mașina mi se pare surprinzător de buna (mai puțin unele detalii de materiale și finisare), dar am făcut o greșeală la cumpărare. La vremea respectiva credeam că motorul de 1.6 aspirat de 102 cai va fi suficient. HaHa! Veneam de pe o Solenza cu […]

Multe review-uri de mașini, hai și cu unul pentru ăia care n-au permis de conducere (ca mine) sau dorința de-a-și lua o mașină prea curând (tot ca mine). OK, gluma deoparte, mi-am luat în primăvară o trotinetă electrică. Mai am doi pași până la 37 ani, nu știu ce-ar zice Dana Budeanu despre mine, dar […]

Mașina închiriată cu 40 lire/zi si condusa 2.000 mile in 20 zile. Nu voi mai reveni la punctele comune cu 320i G20 despre care am scris deja aici, ci mă voi axa doar pe diferențe. Design exterior  7/10 Pentru mine forma de touring mi se pare mai nefavorabilă în comparație cu varianta sedan. Pe cât […]

Am așteptat până acum să scriu review-ul mașinii pentru că am preferat să ajung pe la 5.000 de km cu ea ca să-mi pot forma o părere și pentru că merita să fie și aici o comparație cu cel mai apropiat competitor al CR-V-ului, Toyota RAV4. De altfel, în perioada în care prospectam piața pentru […]

Acum că Tesla a anunțat că vine și în România, am zis să facem un review pentru un Model3. Profil șofer: Fost proprietar de Skoda Octavia model 2008. Mutat în Belgia, vândut mașina, folosit mașinile în sistem de carsharing (Cambio se numește firma). Destul de mulțumit. Visat mașină care să fie puternică, dar dacă se […]

Profil șofer: Mașina e folosită pentru plimbat familia. Șofer calm, cu mult timp, niciodată grăbit. Dacă limita e 30, merg cu 30, dacă e 100, merg cu 100, pe autostradă dacă nu e limită merg cu 130. Deci nu pot să spun cum stă în curbe și la ce viteze ajunge. Exterior: Mie îmi place. […]

Într-o lume în care 99% din hibridele normale au motoare din ce în ce mai mici, Toyota are curajul să spună “nu, 2.5 e ce trebuie”. 222CP. Două motoare electrice, unul în față, care e alimentat de motorul de 2.5 benzină, și unul unul pe spate, pentru AWD. Apropo de asta, n-am condus-o la modul […]

  Cum am ales-o Mașina precedentă, o Hyundai Sonata, și-a dat obștescul sfârșit după 15 ani si 220.000 km. Mai exact, a avut niște probleme la motor, am dat-o aproape pe degeaba unui service auto care a zis că îi pune un motor de la dezmembrări și o va folosi ca mașină de curtoazie. Fiindcă […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Alte linkuri (mostly NSFW)