Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 CVT 2018 testdrive

Inspirat de atâtea posturi cu Skoda Octavia m-am gândit sa fac și eu un review la mașina mea in ideea in care mai vedeti și opera unor designeri cu ceva inspirație. De menționat ca multe detalii pot sa nu se pupe, mașina este achiziționata in Spania unde circul cu ea de 2 ani și ceva.

Ce căutam? O mașină mai înaltă (nu SUV), cu ceva portbagaj, cutie automată, diverse tehnologii mai noi (lane assist, assistance break, autohold etc), senzori de parcare față-spate, d-astea normale.

Eram doi adulți cu planuri de mărit familia, așa că trebuia să aibă portbagaj în care să încapă un cărucior plus bagaje, comod în spate, super safe. Aveam deja o mașină pe care o împărțeam când eu nu mergeam cu moto la muncă sau soția se trezea târziu și întârzia la biroul care se afla la 800m de casa. Practic căutam o mașină nouă pe care să o ținem niște mulți ani și să fie de concedii sau plimbări de weekend.

Candidați

Aam plecat la drum cu gândul la un ASX, am căutat și Qashqai, Suzuki SCross, Ateca, Toyota CH-R, 3008 (știu că nu sunt în aceeași gama). Cam pe aici ne învârteam cu opțiunile la vremea respectivă. 3008 era cea mai frumoasă dintre opțiuni, dar după citit numeroase reviewuri m-am liniștit, cădeau ambreiajele pe capete și service-utile încercau peste tot să se spele pe mâini, au avut rechemare în service pentru că le flutura capota în mers cu viteză și multe altele. CHR super frumoasă, însă deschiderea ușii pe spate și portbagajul minuscul au eliminat-o rapid.

Am văzut și un Subaru nou la un prieten la vremea respectivă și era extrem de asemănător cu Mitsu la interior, doar că mult mai urât (strange, huh?).  Dar avea acel motor de boxer. Enfin. Suzuki nu mi-au trimis ofertă, Nissan nu aveau nimic automat și dura niște luni, Seat foarte scump după ce ajungeai să pui pe el diverse pachete.

Așa că am mers la Mitsubishi la reprezentanță (care era aceeași care vinde și Seat și multe altele, au același service, fac economie) și am probat un ASX manual, automat nu aveau pe stoc, venea doar pe motorul de 2.2 diesel și costa destul de mult. Moment în care soția a văzut Eclipsu. Aveau pe stoc doar manual, însă în 2 zile ne-au adus unul automat pentru test drive. Când am ieșit cu el pe autostradă am simțit diferența la antifonare, putere, poziția de condus, am mers și în spate, totul foarte OK, așa că am decis să mergem mai departe cu el. Vroiam chiar modelul de test drive, că era negru, însă acela era deja vândut, așa că am optat pentru culoarea bronz metalic. Aici la Mitsu ai 3 variante cu opționale fixe, să zicem entry level, mid level și high level. Eu am ales mid cu automata, diferența era de 6.000 euro la varianta full (avea în plus 4×4, trapă, full led, adaptive cruise control, oglinzi cu senzor și încă mai câteva). Nu poți pune doar trapă, ca la grupul VW sau alți producători. Preț de achiziție puțin peste 24k, luată în leasing, plătit un avans de 5k și o rată lunară de 250€, urmând ca după 4 ani să achit diferența, să o refinanțez sau o dau înapoi și iau una noua fără avans și păstrând aceeași rată.

Mașina a fost gata în mai puțin de o săptămână, aici vine cu numere finale, cu toate actele făcute, impozit plătit pe anul în curs, doar te sui în ea și pleci acasă (nu înainte de a băga benzină, vine cu becul aprins). Nu știu să vă zic nimic de covorașe, a venit mașina cu ele.

Cutia CVT

Dacă ar fi să mai iau după reviewurile de la vremea respectivă, aș spune că e cea mai reușită CVT la vremea ei. Japonezii folosesc CVT de foarte mulți ani, aici toate taxiurile sunt Toyota (majoritatea hibrid), sunt renumite pentru fiabilitatea lor, așa că nu am avut nici un dubiu. Nu, nu vreau să simt mașina. Nu, nu mi se pare că papă mai multă benzină. Comoditatea unei cutii automate nu poate fi egalată. Locuind într-un oraș pe coastă, unde sunt și multe pante, cutia împreună cu autohold, dar și cu sistemul de ajutor în pantă, te scutește de orice grijă. Dacă ar fi să compar aceasta cutie cu cea de la Mercedes de exemplu (am condus zeci de mii de km atât E220 2015 cât și E220 2018 ) prefer CVT. Lagul de la Mercedes combinat cu motorul diesel mă umple de nervi în multe situații în care trebuie să frânez și după să accelerez brusc. Doar pe modul sport scap de chestia asta când cutia nu retrogradează.

Chestii care îmi plac

În primul rând linia mașinii, îmi pare extrem de frumoasă. Spatele este super mega disputat, dar mie personal îmi place la nebunie. Fața și mai și. Doar 3008 și CH-R mi se mai par așa interesante.

Cutia împreună cu autohold sunt de mare ajutor când mă plimb prin oraș.

Canapeaua spate este super flexibilă: are șine și o poți muta înainte/înapoi precum scaunele din față, iar spătarul are 3 poziții de înclinare. Fiind foarte generoasă la interior, ajută mult întrucât le poți împinge mai în față și ridică puțin spătarul câștigând astfel mult spațiu în portbagaj.

Oglinzi laterale mari.

Senzori față/spate, plus camera video pe spate.

Faptul ca ușile îmbracă pragurile și nu te murdărești pe pantaloni când te atingi de ele. Nu, nu se strânge noroi pe ușă, pentru că în general aici mai toate șosele sunt spălate și plouă 40 zile pe an în total.

HUD-ul e un feature mișto, ținând cont că merg mai tot timpul pe autostradă poți controla mai ușor viteza.

Îmi place design-ul interior (mai puțin acel Piano black pe mijloc), foarte asemănător cu Lexus, are un pad de control, display generos, android și Apple Carplay, tapițeria, totul mi se pare de bun gust și de bună calitate, vorbim și de o mașină produsă 100% în Japonia.

Nasoale

Imediat după ce am luat-o au băgat pe echiparea Motion faruri full led.

Nu are guri AC și pe spate.

Capota nu are amortizor, am văzut pe forum că mulți îl comandă online și îl montează.

Nu se blochează ușile după ce te pui în mișcare, trebuie să o faci tu manual.

Sistemul de asistență la frânare e dubios, sunt locuri în care mereu mi se aprinde avizul și o singură dată mi-a pus o frână din senin fix când mă certam cu soția, cu greu am convins-o că nu a fost intenționat. Unuia care tot reclamă la reprezentanță că nu funcționează OK i-au făcut proba. Au pus o cutie de carton mare și goală în fața mașinii și mașina a frânat singură înainte de impact. În manual garantează că funcționează până la 40km/h parcă.

Revizii

Se fac la 1 an sau 20.000km, am făcut două până acum, prima vreo 220 euro și a doua 340 euro, au schimbat plăcuțele de frână parcă și mai multe filtre. Doar uleiul folosit la acest motor costă 110 euro, este printre cele mai scumpe variante de la Repsol. Sunt reprezentanțe care fac schimbul cu Castrol și ies reviziile cu 100 euro mai puțin.

Motor

Are 1.5 litri și dezvoltă conform producătorului 163 cai putere. Eu tind să îl cred. Mașina trage extrem de bine, te bagă serios în scaun când o calci, la plecări de pe loc e cam instabilă dacă îi dai talpă, în sensul că are efect de barcă, se ridică de bot și trebuie să ții bine de volan că începe să danseze.

Dar se duce. Am făcut drumuri de 1000 km într-o zi și nu m-a durut spatele când m-am dat jos. Nu știu să vă zic de depășiri și alte alea că nu am unde să fac, peste tot pe unde mă mișc eu sunt de la 2 benzi în sus pe sens.

Consumul

Mixt ar fi 8%. Nu stau cu ea în trafic că nu e trafic. Să zicem că dacă ies să duc copilul la creșă și revin acasă x 2 sunt undeva la 12km și consumul e pe la 11%.

Dacă o iau la muncă, dus întors (urcat și coborât dealuri) scot media undeva la 7.5 – 8%. Drumuri mai lungi în medie tot 8%.

Are și mod ECO, îți taie tot elanul, dar reduce și consumul cu 1-2l la 100km sau poți merge la consum și papa 6%.

Concluzii

Foarte mulțumit de achiziție, încă mă bucur de fiecare dată când o văd, 0 probleme până acum, am ajuns la 25.000km, mi se pare spațioasă, safe, confortabilă, o recomand și altor doritori.

PS: mie chiar îmi place Skoda, în București am deținut o Octavia2 2.0 TDI motor BkD, și am fost super mulțumit de ea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

73 comentarii

  1. Franrea de urgenta vad ca foloseste vechiul sistem facut de Continental. Are un Lidar in parbriz. Probabil vede ceva obiecte pe marginea drumului, gard, copaci, drumul care urca brusc abrupt si crede ca e obstacol. Ce ai experimentat e „1 fals pozitiv / 10.000km” ceea ce se incadreaza in standarde. Ce, credeai ca sistemele astea is sfinte ?

    00
  2. Eclipse Cross e singurul model al japonezilor langa Outlander PHEv care a fost mai aproape de nevoie pietii europene. Drept dovada, cu o cota de piata de 1% in Europa, Mitsu a inghetat dezvoltarea de modele noi si se va concentra pe piata din Asia unde au succes. Probabil vor iesi de tot de pe piata Europeana. Imi aduc aminte de perioada in care Lancer era un model sport dorit de multi iar Pajero era lider in segmentul lui. Insa marca a avut un declin accentuat in Europa iar scandalul cu emisiile nu a ajutat (yup, it s not just Vag cheating) . Design ul Eclipse Cross e aparte nu neg, dar eu unul nu am fost niciodata fan. Pret bun, masina practica si foarte fiabila. Fiind in leasing nici nu te afecteaza valoarea de revanzare care va fi scazuta avand in vedere ca u va exista o generatie noua.

    00
    • Au declarat oficial ca se retrag de pe piata Europeana. Treaba e sigura nu probabila.

      00
    • Masina chiar e super. Am cautat-o si eu în Bucuresti. Nu o mai aduc. Din păcate sunt multe modele foarte interesante care nu sunt în Europa. La fel am pățit și când am cautat Honda Accord. Nu se
      mai comercializeaza in Europa. Sau Romania. Pacat. Vorbesc de mașini noi.

      00
  3. 25.000km si (probabil) ai schimbat placutele de frana? Nu e cam devreme?

    00
    • Asa ma gandeam si eu dar apoi m-am mai gandit si cred ca e din cauza faptului ca e automata (nu mai folosesti asa mult frana de motor) locuieste in zona cu dealuri (deci uzura mai mare) si nu e chiar o masina mica.

      00
    • Cred ca Mitsubishi pur si simplu pune placute proaste din fabrica. Am avut aceeasi surpriza. Placute la 20k si discuri tot la 20k. Si nu am facut curse si alte magarii. Pur si simplu am mers normal. Inca mai am discurile alea originale pe undeva. Urmatoarele nu au fost cu probleme. Au tinut decent.
      Nu ma mira ca se retrag din Europa. Duca-se linistiti.

      00
    • Nu e o masina grea de speriat. Din ce am gasit, are vreo 1,4t.
      Si eu am un e46 automat de 1,5t si stau in Brasov. Plus stil de condus de om sub 30 de ani :D. Si parca ma tin totusi mai mult placutele…
      Sa schimbi placutele la 2 schimburi de ulei mi se pare totusi putin.

      00
    • N-are treaba cu cutia automata. Sau n-ar trebui cel putin. Calitatea materialelor sau stilul de condus.

      00
    • Dă-le încolo de dealuri, un rind de placute la 25k? Eu la golf 5 merg cu al treilea rînd de placute (luate de pe piața ro) puse nu de mult timp (acum masina are 250k). E drept, merg mult cu DSG-ul pe sport și frîna de motor e destul de tare.

      00
  4. In sfarsit o masina frumoasa!

    10
  5. cutia de viteze CVT de pe masina ta este una de tipul celei care simuleaza 6 sau 7 trepte?

    00
  6. Daca Mitsubishi se retrage din Europa cred ca alegerea unei mașini de la ei nu e o alegere fericita .
    https://www.capital.ro/anunt-grav-pentru-piata-auto-mitsubishi-se-va-retrage-treptat-din-europa.html

    00
    • Daca nu o iei de noua, ci SH oricum nu te duci la reprezentata. Ma gandeam la un Outlander/C-Crosser/4007. Si daca nu mai aduc japonezii piese, sunt obligati sa aduca francezii, iar cu exceptia catorva elemente de caroserie sunt fix aceiasi masina.
      Si oricum, ma indoiesc ca nu se gasesc piese aftermarket, masina nu a fost atat de nepopulara cum s-ar crede.
      Si punct final, nu pleaca maine. Va fi un proces treptat, macar cat e in garantie masina, tot vor sta pe aici.

      00
    • Au anuntat ca partea de service si piese ramane activa. Oricum multe din componente se produceau si in Europa. Doar ca japonezii nu se dau batuti asa usor, vedeti aici noul Eclipse Cross PHEV pe care l-au anuntat in 2021 in Europa/Romania https://www.mitsubishi-motors.ro/stiri/eclipse-cross-phev .Eu cred ca vor miza doar pe modele vechi (au zis ca nu lanseaza chestii „complet” noi) dar le fac PHEV pe toate.

      00
    • Ete na, ce sa-ti spun! Foarte proasta alegere un drac!
      Pai Saab a falimentat prin 2010 parca si masinile inca merg bine mersi peste tot in lume, mai ales la lumea saraca sau la adevaratii fani :)

      @autor: foarte frumoasa masina! Felicitari pentru alegere :D
      In sfarsit o masina mai „exotica” si mai interesanta pe aci :)

      00
  7. La 340 euro revizia nu dispare mitul ca la benzinare revizia e mai ieftina sau doar mi se pare mie?

    00
    • Asta a fost mit cam mereu.

      00
    • 340 in tari cu 100 Euro ora de manopera . Consumabilele sunt costul cel mai mic .

      La Diesel se fac reviziile mai des si ai in plus filtrul de motorina .

      00
    • @Costantin: cum ai filtru de motorina pe diesel, ai filtru de benzina pe benzinare. SI se schimba si ala. Poate ai fi vrut sa zici DPF, dar mai nou si beninarele au GPF.

      01
    • @Emil@

      Filtrul la masinile pe benzina mai nou nu prea se mai schimba. Eu am Toyota din 2013; filtrul e in rezervor, inclus in pompa de benzina si oficial e considerat „lifetime”. Se schimba doar daca e o problema cu el, in general la masini cu foarte multi km sau probabil benzina foarte proasta.

      00
    • @nick : cum spuneam, din 340 euro 110 e doar uleiul care e unul mega special. Plus manopera destul de scumpă, pe la 80 euro ora. Reviziile trebuie sa le fac la ei pentru garanție.
      @Constantin : nu neaparat. Depinde de mașini. Am la firma niște Mercedes V Class și revizia o fac la 50.000km. Si mașinile alea au 170.000 in 2 ani. Nici o problema pana azi.

      00
    • @Maniak “ Reviziile trebuie sa le fac la ei pentru garanție.” Chestia asta nu mai e valabilă de prin 2009 sau 2010. A dat UE o directivă care elimină condiționările de genul acesta. Asta nu înseamnă că se pot face revizii în “spatele blocului”.

      00
    • A fost reală povestea pina a apărut injectia de benzină. Apoi s-a echilibrat balanta intretinerii, mai ales ca benzinarele au in plus si bujii cu tot sistemul de aprindere.

      00
    • @anukoi : da, știu ca le poți face la orice service acreditat însă nici astia de la Mitsubishi nu s-au născut ieri. Cu siguranța dacă se intampla ceva nasol la mașina or sa arate cu degetul spre acel service și îți vor pune bete in roate pana te lipsești. Ok, ii dai in judecată și câștigi. Dar cât te costa ? Cât stai fără mașina ? Merita efortul ?

      00
    • @maniak

      Ăla de a apărut cu un suzuki pe aici, unu cu bmw care i-a picat motorul, nuskoda, etc. Ăia unde și-au făcut reviziile?

      Eu aș face primele revizii la reprezentanță, ca să văd ce și cum, ce apare pe factură, etc. Iar dacă nu îmi convine ceva sau îmi place un alt service mă „mut” acolo.

      00
  8. sunt curios ce nu ti-a placut la ASX

    00
    • Probabil pretul.

      00
    • Îmi placea și AsX foarte mult însă un Asx cu automata era aproape cât Eclipse pentru ca venea cu motorul cel mai mare. Asta a fost înainte de Facelift, azi as lua probabil ASX full range.
      Interiorul la Eclipse nu se compara absolut deloc cu cel de la asx la vremea respectiva, spațiul, antifonare ( le-am probat pe ambele pe același traseu ).

      00
    • am probat un ASX manual, automat nu aveau pe stoc, venea doar pe motorul de 2.2 diesel și costa destul de mult

      Asta

      00
    • Plus că asx este model de acum 10+ ani. Fiabilă, practică, arătoasă, etc, dar parcă ceva nu se mai leagă

      00
  9. Nu înțeleg obsesia pentru telescop la capota. La o mașină ok ar trebui ridicata capota doar pentru completare lichid de parbriz. În rest ce sa cauți sub capota?

    00
    • Pentru ca n-am chef niciodată să mă măscăresc pe mâini de la bățul pe care trebuie să-l scot din suport și să-l vâr într-o gaură?

      00
    • Când ridici/ inchizi capota sau când scoți capacul de la lichid nu te murdărești? Dacă batzul ala e murdar înseamnă că toată mașina e murdara.

      00
    • Hai acum sa nu exageram in nici o directie. Telescop la capota e misto, dar nu e o tragedie nici fara.

      00
    • As zice că batul ăla e must chiar daca ai telescop că poate o rafală de vânt îți înmoaie telescopul. Că să nu mai spun că după câteva înghețuri și coaceri la soare e posibil că telescopul să nu mai fie june prim.

      00
    • Eu la o masina din 2015, ieftina, 13.500 euro noua, am telescop si nu am avut probleme pana azi.

      00
    • Să cred că apărătorii existenței și manevrării musai a bățului au buda în fundul curții?

      00
    • @un om , nu e la fel si la telescoapele de la capota? Abia dupa 15 ani au inceput sa dea semne de oboseala. Nu sunt mai scumpe de cateva zeci de lei si le poti schimba in parcare.
      Nu cedeaza imediat, deci daca nu esti putoare il poti inlocui si pe ala de la capota cu mult inainte sa iti cada in cap din cauza vantului.

      00
    • Nu e o obsesie, e un detaliu. La o mașina de genul ( care nu e tocmai the cheapest ) puteau sa pună un amortizor de câțiva euro. Nu am zis ca e deal Braker, de aceea nu i-am dat mare atenție. In 2 ani nu știu dacă am ridicat capota de 3 ori ( sa arat motorul diverșilor mecanici prieteni si etc ) când ploua nu am nevoie de lichid pentru ca apa și in rest șoselele sunt mega curate și lichidul se completează la revizie.

      10
    • Interesant că la golf 8 au trecut la băț, dar octavia 4 de pe blog are telescop.
      La un logan coajă 2012 am găsit telescoape plm

      00
    • Niciun logan (si cred ca dacie) nu a avut telescop la motor. Nici asta scos anul asta nu are.

      00
    • @Robert : taica-miu are un logan de vreo 4 ani și are amortizor, i-am ridicat eu capota in Ianuarie acum și așa am observat.

      00
  10. „opera unor designeri cu ceva inspirație” Vorbim de Lancer 8 sau 9? Sau de Eclipse-ul anilor 90? Ca sifonierul tau numai design inspirat nu e :))))))))) No offense, e o chestie de gust

    00
  11. La exterior arata decent, dar la interior e destul de anosta, HUD-ul ala din plastic arata ieftin.
    Nu prea poti sa compari 3008 cu Eclipse, 3008 e in alta liga la design. Chiar sunt curios unde ai citit ca pica ambreiajele, poti sa dai un link?
    Drumuri bune

    00
  12. O alegere curajoasă, și mie îmi place designul pentru că e altfel.

    00
  13. Eclipse a fost prima pe care am testat-o in 2018 cand voiam sa-mi cumpar masina noua (masina mea pe atunci era un Mitsubishi Lancer 2008 de care eram foarte multumit). Arata misto de tot, interiorul mi-a placut mult, se conducea ok, dar am zis un mare STOP la portbagaj – e minuscul fata de orice alt model din clasa asta – https://imgur.com/a/KOpD5ja

    In momentul in care am deschis portbagajul in showroom a si sarit baiatul sa-mi explice ca sa vezi – scoti cutia asta, dai bancheta asa si tadaaah! e mare portbagajul. „Nu zici rau prietene, chiar arata misto, dar daca tragi bancheta nu mai are loc nimeni in spate, iar eu voi avea doi copii in scaune auto”.

    In final mi-am luat Ateca (erau doua masini pe short list – Ateca si Eclipse) – nu arata la fel de bine la interior (si nici la exterior), dar a castigat pentru ca avea portbagajul mai incapator.

    00
    • Culmea, e mai mare portbagajul la ASX! Probabil ca Eclipse Cross ofera spatiu generos pe locurile din spate. Eu am mers pe ideea ca aia din spate n-au ce comenta in privinta spatiul. In alta ordine de idei, nici motorul turbo de 1.5 L – 163 CP de pe Eclipse Cross nu ma incanta, e ceva nou, nu stiu daca exista si pe alte modele. In schimb pe ASX vine clasicul aspirat 2.0 L cu 150 CP (pt incepatori e bun), nu e chiar sprinten dar nici nu te lasa la greu. In schimb e fiabil si polueaza mai mult, dar atat timp cat se incadreaza la Euro6, e bine!

      00
    • @jollyca : https://ibb.co/CbvNGR5
      Dacă ai tai nu au 1.86 nu înțeleg de ce ai avea nevoie sa beneficieze de tot spațiul din spate. In portbagaj intra căruciorul care nu e tocmai unul micut, un troller mare, un pătuț de călătorie, diverse plase și rucsaci, umbrela de plaja, Scaun și alte alea.
      Eu am scaunul de bebe cu isofix montat și dat in fata la maxim, mi-a intrat un pătuț de călătorie pe adâncime. De când am luat mașina nu a foat nevoie niciodată de spatiu in spate, canapeaua e mereu trasa mai in față.

      00
    • Daca nu aveam decat un copil luam fara discutie Eclipse pentru ca era ok. Dar cu doi copii bagajele sunt un pic mai multe, deci am avut mai mare nevoie de spatiu.

      Mai e o chestie – mie portbagajul plin cum il ai tu in poza imi da frisoane. Am preferat sa inchiriez o cutie de portbagaj pentru carucior (stil umbrela), patut de voiaj etc. si sa sa am vizibilitate in spate.

      00
    • Aici o Ateca automata cu camera si alte daravele ieșea cu ceva mii mai scumpă și configuratorul lor ma obosea teribil.
      Sincer, la mers pe autostrada nu folosesc deloc oglinda din mijloc, la dat cu spatele am camera.
      Acum nu mai plecam nicaieri cu acel cărucior, avem un Mclaren umbrela și intra aproape între canapea și portbagaj.

      00
    • La Ateca am avut cel mai mare noroc – modelul din showroom corespundea fix pe ce voiam eu: automata, 4×4, camere, pachet de iarna etc. Partea nasoala a fost culoarea – m-am multumit cu un „bej capucino”, adica „anti-mizerie de Bucuresti”. La vremea respectiva timpul de asteptare pentru un Ateca nou era de cca. 8-9 luni.

      Asta am apreciat mereu la Mitsubishi – lipsa optiunilor. Ai trei echipari standard, alea sunt. Se mai pot monta mici chestii la dealer, dar cam atat. La pret – diferenta dintre Eclipse echiparea de mijloc (nu mai tin minte cum se numea) si Seat a fost de 1000 EUR (Seat-ul fiind mai ieftin pentru ca am primit discount).

      Daca scot si Eclipse hibrid urmatoarea masina o sa fie Mitsubishi ;)

      00
    • @jollyca: pai au scos Eclipse Hybrid PHEV si in primavara ajunge si in Romania.

      00
    • M-am uitat acum e configurator, A doua echipare din 5 cu dsg pe 1.5 tsi pleacă de la 28k. Or mai da discounturi și alte alea dar mi se pare exagerat, entry leVel pleacă de la 21k cu un motor de 1.0. Cum sa vinzi o astfel de mașina cu motor de 1L?

      00
  14. Eu is multumit ca nu e iar review la o skoda :))

    00
  15. Am un Mitsubishi Outlander 2014, locuiesc lângă București. Am cumpărato din Germania in 2018 (125000km). Motor diesel 2.2 și sunt foarte mulțumit

    00
  16. O fac si de bărbati ?

    00
  17. Poate e o iluzie optica si intreb: la farul de ceata e o treaptă de pus piciorul sa te urci pe capota?sa stergi geamul ma gandesc.Ok ies 🙂

    00
  18. Culmea e ca cvt-urile facute de jatco sunt renumite ca cele mai problematice. In rest, e o masina corecta, si eu am luat-o in calcul dar am renuntat din cauza asta. Era si ASX in calcul dar are interior de 2010.

    00
  19. E la fel de sprintenă ca un Leon Cupra?

    00
  20. Am luat eu anul trecut prin vara ASX, cred ca am prins ultimele unitati. Initial ne dadusera termen de livrare noiembrie, apoi au zis ca nu mai aduc deloc. Ulterior ne-au sunat si ne-au spus ca ne aduc una in doua saptamani (e a sotiei, nu a mea). Am renuntat la culoarea dorita si am luat-o. Are CVT, si motor de 2.0 pe benzina.
    Din pacate nu am mers prea mult cu ea, dar din scurtele drumuri pe care le-am facut masina e excelenta, cutia CVT si antifonarea sunt ireprosabile, nu auzi motorul, si parca pluteste pe drum.
    Imi place foarte mult si garda la sol generoasa, face liftul 2020 pare complet alta masina fata de ASX-ul vechi.

    00
  21. off topic: noul tucson nu are DRL pe spate. Am văzut două astăzi, pe aceeași bucată de drum, fără lumini pe spate, iar la cum sunt făcute stopurile, când sunt stinse abia le mai distingi dacă mașina e neagră.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.