Căutam să înlocuiesc mașina de „navetă“  (40 km pe zi) pentru că împlinea 18 ani și mă costau reparațiile anuale cam cât o rată mică de leasing. Condițile erau:  4 uși, automată, echipare la nivel de măcar 2015, o calitate a materialelor din  interior care să nu te facă să vomiți. Cea mai ieftină  variantă […]

După 9 ani, eram hotărât să înlocuiesc mașina familiei, un Seat Leon 1p1 1.2 TSI, 105CP de care am fost foarte mulțumit, deși am regretat uneori că m-am zgârcit la bani și nu am ales varianta cu motor 1.4 TSI. Calculele de acasă, care urmau a nu se potrivi cu cele din târg, erau: portbagaj […]

Hyundai Tucson 1.6L benzina Mild Hybrid, 7DCT, 4×4, 180CP, varianta de echipare Luxury. Decizia Alegerea Tucson-ului a fost relativ simpla după ce am comparat: Skoda Tiguan, Karoq, Honda CRV, Rav4, Nissan Qashqai, X-trail  Kia Sportage, Peugeot 3008,  toate acestea modele noi beneficiază poate și acum de discounturi final de gama cu masini pe stoc. Chiar […]

Cum am scris în review original de la Cupra îmi doream o schimbare odată cu creșterea BTC-ului. Momentul a fost oportun deoarece în 2021 nu am dorit să mai lucrez în afara țării și o mașină ,,nouă’’ își avea sensul. Am avut destule interviuri cu posibili cumpărători, dar nici unul nu m-a convins că se […]

Un articol lung despre cum influencerii promovează shitcoins. Inclusiv cei mari, care, teoretic, n-ar avea nevoie de bani, dar… Se vede pe fața lui de ciorditor că e încântat că trebuie să facă asta. Pentru că treaba cu Buhnici merge brici, Karcher au trecut la Adelina Pestrițu, care basculează orice. Când n-ai 3.000€, bagi 30 […]

Ce? Volkswagen ID.3 ProBusiness 204pk cu baterie de 58kwh, autonomie medie 420km, Stonewashed Blue Metallic, habitaclu negru, scaune gri ‘Flow’. De ce? Ne-am mutat recent în afara orașului și voiam (nu aveam nevoie de) o a doua mașină. În Belgia e mai avantajos să iei o mașină de serviciu (poate fi folosita în scopuri personale) […]

Am avut ceva treabă la Autocobălcescu și am zis să folosesc prilejul pentru a testa o mașină electrică, fiindcă am început să cochetez cu idea, mai ales că în curtea întreprinderii au apărut peste 40 de stații de încărcare (au un parteneriat cu Spark, dar în cursul zilei sunt libere, nu m-am interesat pentru moment […]

O să încep cu TLDR/concluzie: CTR dă impresia că a fost proiectat de unii care nu au vrut doar sa umple un gol în paleta de produse al brandului. Cine apreciază poziția balanței raportată la compromisuri și deciziile tehnice făcute o sa se bucure foarte mult timp de mașină. Pe de altă parte nu e […]

Alfa Romeo Stelvio SuperAT8 Review 2018 40.000km Decizia: De când a avut tata un Alfa 75 în anii ’90 am rămas îndrăgostit de marcă. Am mai cochetat cu ideea acum vreo 3 ani când voiam să luăm a doua mașină un Giullieta, dar nu s-a concretizat că soția e manelistă și a vrut seria 1 […]

Astăzi am fost să dau o tură rapidă la Aeroportul Otopeni să îl vizitez pe Vali la locul de muncă, cu un Mercedes-AMG GLE 53 Coupe 4MATIC+. CONTRA Preț TVA inclus: 133.980€ ‘EQ Boost’, pentru că chestia asta cu coasting vs. regen nu îmi place. Fie o încarc, fie nu. 2.3 tone de mașină (teoretic […]

Mare . Pistrui . Brunetă . Pistrui . Canal . Producția de cereale a scăzut cu 37% Canalul Suez a fost deblocat Efectul spartului sindicatelor din anii 80 A decedat miliardarul Petr Kellner, proprietarul ProTV Testdrive cu Dacia Spring Cronica de tehnologie Cronica de business

Mașina este cu volan pe dreapta pentru ca locuiesc în Anglia. Descriere generală: Golf 5, din 2006, model R32 cu DSG. Dupa 6 luni de cautari am ales-o pe ea, desi a mai fost pe la alti 8 proprietari.  A costat 7500£ si am cumparat-o de la un dealer. Diverse cifre și costuri de intretinere: […]

În 2018, când ne-am decis să schimbăm Focusul Hatchback 1.6 EcoBoost din 2012, știam deja că vrem să extindem familia. Partea amuzantă a fost că soția mi-a dat vestea bună la o zi după ce am semnat contractul pentru Volvo. Cerințele de bază au fost să ne încapă căruțul în portbagaj, dar să mai rămână […]

Este a 5-a mașină pe care o dețin (am avut Trabant, Dacie, Cielo, Fiat) și, deși nu am ținut o mașină mai mult de 5 ani, asta are deja 7 (și nu intenționez să o schimb prea curând). Achiziție: în afară de Trabantul primit de la taică-miu când am intrat la facultate (pe care îl […]

Introducere: Pe lângă Audi A4 deja prezentat mai am și un Renault Clio RS Phase 2, cu motor de 4 cilindri în linie 2.0 16V aspirat 172 cai putere din anul 2002. Am mașina de doi ani și am făcut în jur de 25 000 de km cu ea. Când am cumpărat-o avea 110 000 […]

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube