BMW 2020 G21 330i testdrive

Mașină închiriată pe o perioada de 2 luni in aceleași condiții cu mașinile anterioare despre care am scris deja: 320i și 320d.

Având istoric bun la închirieri, am avut opțiunea de a testa toate motorizările pe care le aveau în UK pentru seria 3. Am avut așteptări mari pentru acest 330i, deoarece ca putere se apropie cel mai mult de Cupra mea – 258CP. Singura versiune aflată în flota lor era Touring, astfel că impresiile de la 320d se păstrează și în cazul de față, voi menționa doar diferențele notabile.

Design exterior  7/10

Nici o diferență în comparație cu 320d Touring. Mi se pare interesantă această optimizare de costuri care păstrează același design exterior pentru toate pachetele M indiferent de motorizare. Chiar și dimensiunea cauciucurilor este păstrată aceiași indiferent de motorizare (320i, 3320d si 330i). Posibil M340i să aibă alte dimensiuni de roti.

Design interior  8/10

Interiorul este identic cu cel de pe 320i, adică ne-ergonomic în mare parte.

Ce am observat este diferența de rezoluție a afișajului instrumentar șofer. Deși grafica este identică, rezoluția pare mai bună. O densitate mai mare de pixeli a rezultat în imagini mai clare.

Nici o alta diferență față de celelalte modele.

Dinamică 7/10

Motorul de 1984cmc TwinScroll produce 258CP și 400Nm și are o cutie ZF în 8 trepte (pare aceiași ca la 320i/d). Spre deosebire de 320d, aici nu mai este prezent motorul electric, dar este respectat totuși Euro 6d-TEMP.

Mașina are doar propulsie, nu și xDrive,  dar puterea nu este suficientă pentru a fi periculoasă. Caz particular aici, după 16.000 km cauciucurile de pe puntea spate ajunseseră la senzorul de uzură, cele de pe față erau în stare bună. Pe viraje de 90 grade și accelerare maximă, spatele derapa puțin, dar ESP-ul reducea imediat puterea. Per total mi s-a părut o mașină sigură, chiar și cu cauciucurile tocite.

Personal am fost dezamăgit de puterea mașinii, așteptându-mă la mai mult de la un motor BMW. Am venit cu așteptări mărite și cu pretenții de mașină sportivă, dar nu se ridica la nivelul Cuprei.

Setările cutiei de viteze au fost dezamăgitoare și pe alocuri enervante, în comparație cu cea de pe 320d. În modul Adaptive/Confort cutia face în primul rând coasting, nu frână de motor, ceea ce este pentru mine enervant și aduce un consum suplimentar de carburant și plăcuțe de frână în majoritatea situațiilor de trafic.

Consumul mediu de numai 7.2l/100km este de lăudat totuși, mi se pare a fi un raport putere/consum excelent, cu 50% mai mic decât la Cupra. Asta am observat în ultimul an: o evoluție pozitivă în reducerea consumului mediu pe generațiile noi de motoare.

O altă ,,involuție’’ față de 320d este re-apariția butonului de Start/Stop, funcția fiind dezactivată automat pe profilul Sport.

Evacuarea este silențioasă chiar și pe sport, mașina amplifică prin boxe în interior. Ce am putut auzi este spool-ul turbinei în accelerări și un sunet de blow-off discret, nimic notabil totuși.

Suspensia cred că este adaptivă, dar nu am simțit o diferență notabilă între Confort și Sport, mașina fiind confortabilă mereu și stabilă pe viraje.

Ergonomie 2/10

La fel de proastă ca și pe 320i/d. Nota ar trebui să fie mai mică totuși după ultimul update de soft făcut over the air. Până la restart fizic comenzile electrice pentru scaunul șoferului s-au inversat. Update-ul se laudă în Release Notes că aduce suport pentru Android Auto + Apple, dar mașina nu a mai recunoscut deloc telefonul conectat prin cablu USB. Am încercat și cu alte 3 telefoane diferite, același rezultat. Deci a fost un downgrade, deoarece memoria internă a telefonului nu a mai putut fi citită.

Impresii finale

Am avut așteptări de sportivitate de la 330i, în schimb am primit o mașină echilibrată ca și putere/consum. As fi dispus să sacrific 50% din consum, dar să primesc o senzație sportivă și un sunet pe măsură. Aceste doleanțe cred că sunt satisfăcute doar de M340xi, dar care vine cu un preț de 1.5 BTC.

Ca și mașini Premium conduse clasamentul ar fi:  320i << 320d < Audi A4 <=330i

Firma de închirieri ține o mașină doar 6 luni sau în limita de 12.000 mile, apoi se întoarce la dealer și este înlocuită de un model nou. Astfel nici o revizie nu este efectuată de ei și au întotdeauna o flotă de mașini noi. Am înțeles că tipul de modele comandate diferă în funcție de perioada anului (aproape de sărbători se comandă versiuni touring de exemplu).

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

64 comentarii

  1. lol Lindisfarne Way, Last Kingdom pour les connoisseurs…
    In rest legat de masina, nush cum poate fi sub Cupra care e FWD ??? poti explica mai pe larg ce te-a dezamagit? Daca as putea sa cumpar 2 masini ptr familie exact asta as lua, un Leon Cupra si un 330i.
    Probabil fiind Touring nu sunt la fel setate suspensiile ca pe sedan?
    Desi nu-mi plac deloc stopurile pe spate, in rest masina arata foarte smecher.

    00
    • Poate ma insel, dar Cupra nu are tractiune integrala?

      00
    • e mult mai mare/lunga/lata, n-are cum sa fie la fel de „sportiva” ca o cupra.

      00
    • @Zarax, doar versiunile ST facelift (break) pot avea tractiune integrala (2017-2020).

      00
    • Am eu un S6 avant care e mai lung si mai lat ca orice sportiva si tot da senzatii . Are dreptate autorul , de vina sunt motorizările astea noi . Eu nu s încântat nici de 340xi , pentru condus sportiv si senzatii misto la volan exista alte variante mult mai ok si ca motorizări si ca pret. Spor !

      00
    • @lrpx . Asa este , Cupra are tracțiune fata . Dar e si 4×4 pe Leon 1M , 1.8T , nu numai pe breakuri.

      00
    • @Lex – poti detalia? Care ar fi variantele peste 340xi?

      00
    • Da, as vrea si eu sa aflu ce lipseste pe M340i. In special comparativ cu S6 avant, care are performante dinamice similare.

      00
    • Sincer , mai bine as da 50k pe un M3 ,e30 recondiționat decat pe un motor din generația noua de la bmw . Un gtr , un C63 Amg , un rs3 2.5 TFSI . Dar eu vorbesc din punctul de vedere al unui pasionat de motoare puternice si de senzatie pe sosea . 340xi ul asta se vrea , dar nu este . Doar apa o încinge , inima ti o lasa rece .

      00
    • Maestre, M340i nu este concurent pentru C63, RS3, RS4/RS5. Pentru asta ai M2, M3 si M4. B58-ul e o bijuterie de motor. Spune-ne totusi cu ce e mai prejos acest model fata de concurentii C43, S4/S5 sau, daca tot ai si tu unul, un S6 avant.

      00
    • Stefan , vorbim de un motor V6 , 3.0 de 370 cp , nu de un 3.5 aspirat de 270hp de la mercedes . Masina se vrea sportiva , altfel nu puneau motorul asta pe ea , dar din pacate nu si face treaba pe sosea , e limitată excesiv . Si da , nu mi plac nici restul , C43 , S4, S5 , dar eu am vorbit de senzatii si de alte variante in banii astia , nu de concurenta , nu de alte modele 2020 . Din 2010 au cam disparut motoarele misto , cu unele excepții . Si fata de S6 avant are in plus 35 k pe care i platesti pentru nimic , cum ai spus si tu , performanțele sunt similare .

      00
    • Serif, tocmai asta e, ca e printre putinele motoare chiar misto. Si e R6, nu V6. Totodata, e putin aiurea sa compari masina asta cu variante SH. Ca asa stam pana maine angrenati in discutii interminabile. Ajuta-ma totusi sa inteleg in ce fel e limitata, in special fata de alte masini similare. Cu exemple clare te rog. Personal, in ceea ce priveste experienta la volan, consider ca e una dintre cele mai misto limuzine/touring-uri din segmentul asta de putere.

      00
    • F slab review-ul. Si nu, nu trebuie sa argumentez ca nu e ca si cum exista argumente in review.

      00
  2. Ce vrei sa spui prin faptul ca are propulsie? Toate masinile au propulsie, fie ele si xDrive.

    00
    • Pai ca are doar propulsie spate. Stii, vechile discutii ca nu poti spune tractiune spate ca tractiune inseamna a trage si propulsia spate impinge masina, nu o trage.

      00
    • Ah, am inteles.
      Din ce zice dex-ul, tractiune nu inseamna a trage si propulsie nu inseamna a impinge :P
      propulsie: https://dexonline.ro/definitie/propulsie
      tractiue: https://dexonline.ro/definitie/trac%C8%9Biune

      00
    • tractiunea e la remorca si la caruta bre

      00
    • @pvlads si la motoare cu reactie conform disctionarului:

      TRACȚIUNE cea mai importantă caracteristică a motorului cu reacție, obținută din relația T=Cv Ga/g (la punct fix) sau T=(Cv-V) Ga/g (în zbor), T fiind tracțiunea în dN, Ga – debitul de aer în Kg/s, Gv – viteza gazelor la ieșirea din ajutajul reactiv în m/s, V – viteza avionului în m/s, g – accelerația gravitațională = 9,81 m/s2.

      Aroganta suprema :))

      00
    • e o prostie asta.
      Propulsia este în tehnică termenul ce semnifică generic procedeul, respectiv mijlocul și unitatea constructivă care folosind energie mișcă vehicule. În mod frecvent aceasta este reprezentat de un motor la care se adaugă angrenajele necesare antrenării. Există propulsii rotative și propulsii liniare. Ca un fel de propulsii primare trebuiesc privite cele realizate nemașinal cu animale de tracțiune, vânt, curenți de apă sau apă căzătoare cât și propulsia „manuală” de către om.

      TRACȚIÚNE, tracțiuni, s. f. Acțiunea de exercitare a unei forțe asupra unui vehicul pentru a-l aduce și a-l menține în stare de mișcare; forță care pune în mișcare un vehicul, un sistem tehnic etc. [Pr.: -ți-u-] – Din fr. traction.

      00
    • Nu e mai simplu rwd si nu mai exista discutii?

      00
    • nu ma pricep la BMW-uri dar trebuie sa existe cumva un 350ț cu motor cu reacție
      cu ț-ul rosu ; )

      Sau poate ii zice tractiune cand ai bagat motorina in loc de benzina si te duc aia cu remorca la service.

      00
    • Un lucru „bun” făcut de Bufnici. A băgat derută/sfadă între oameni, că la el am auzit prima data chestia cu tracțiunea vs propulsia.

      00
    • discutia asta cu tractiunea/propulsia era pe net si acum 15 ani.
      la fel si aia cu protectiile (bavete sau cum dracu le zice) la roti despre care scria Vali in alt articol.
      Bufnici facea bulau in Bulgaria pe vremea aia : )))))

      00
    • Tractiune/propulsie e terminologia franceza. Francezii nu folosesc termeni gen fwd, rwd, awd. La ei totul pornește de la Citroen traction avant

      00
    • Pai ca are doar propulsie spate. Stii, vechile discutii ca nu poti spune tractiune spate ca tractiune inseamna a trage si propulsia spate impinge masina, nu o trage.

      Isuse fucking cristoase.

      00
    • Propulsie vs tractiune…
      Imi face cineva un rezumat vin cu pop-cornul?
      Merci!

      00
    • Wow… ce-a mai inutila conversatie

      00
  3. ,,Personal am fost dezamăgit de puterea mașinii, așteptându-mă la mai mult de la un motor BMW. Am venit cu așteptări mărite și cu pretenții de mașină sportivă, dar nu se ridica la nivelul Cuprei.,,
    Aproape 30 de CP mai puțin ca și Seat-ul și 300 de kg în plus la greutate. Ce așteptări aveai ?

    00
    • Hater in toata regula :))

      @Author, cauciucurile mele au exact un an si 35k km pe o sedan de 2t, la fel rwd doar, nu sunt cine stie ce marca de fite(am pus si tot asa sau dus) si la uzura nu se vede aproape nimic, le schimb mai mereu inainte de a face 2 ani din cauza imbatrâniri premature, crapa de la caldura, in aer 50 de grade la sol cine stie cat o fi, break cu valente sportive mai greu, masina nu a fost facuta sa fie o sportiva, iar cutia s fost setata pe consum, am aceiasi cutie pe un motor de 3.6l si nu ma plang de consum, la fel setata pe consum si la mine

      00
  4. Personal si asta opus de autor, doar la bmw am vazut faza de coasting si mie imi place la nebunie fata de altele care vin in nas cum ai luat de pe acceleratie, ceeea ce eu urasc :)

    00
  5. Pe autorul articolului il pune concurenta sa inchirieze Bmw si sa faca SEO la zoso. Ia-ti, frate, Cupre, e clar ca BMW nu e pentru tine, e nasol.

    00
    • @sabotor
      Aia 14 ani sunt de fapt cinci/sase ani, cel puțin in Europa; primul doi litri de 245 de cai se numea 328i nu 330 pe care l au introdus cu F30 lci

      00
    • @sam
      m-am incurcat cu aia 14 ani; Ideea e ca F30 330i are motor de 2 litri, iar F30 si-a facut debutul in 2011.

      00
    • F30 început cu 328

      00
    • @sam
      Ok, si? Ce zic eu e că 330i nu mai are motor de 3 litri de pe vremea lui e90, e90 care s-a făcut până prin 2011, când a fost înlocuit de f30. Și-n schimb n-aud decât chestii gen, dar stai, că BMW are motoare de 3 litri pe alte modele, dar stai, că există f30 328i. Plm, aparent toată lumea e in stare să citească, dar nimeni nu mai înțelege sensul cuvintelor.

      00
  6. Observație rautacioasa: când zici bmw 330 în general te gândești la 6 în linie 3 litri. Din păcate și bmw a intrat in epoca „downsizing”. Am mai pus cândva link-ul cu trenduri idioate ale constructorilor de automobile. Folosirea de coduri ce semnificau pe vremuri tipul de motor asociata cu motoare mai mici de întâlnește și la MB. Adică acum ai a180d cu motor k9k de dacie (1461).
    Uite și link-ul https://m.youtube.com/watch?v=aPvQDKl-LG4
    Mișto și aia cu amplificarea sunetului de la motor prin boxe.
    Ma rog, mașina rămâne bmw. Dar parca obrazul începe sa capete grosime.

    00
    • Cam peste tot downsizing-ul se simte, in general pe europene, pe americane mai putin, trendul acolo merge

      00
    • @keepcalm
      Si in SUA va începe, gratie echipei harris /biden
      Ce ma deranjează poate cel mai mult e ca downsizingul are ca efect secundar creșterea preturilor la mașini. Astfel noua generație 330i cu motor de 2000 e mai scumpa ca vechiul 330i cu motor de 3000. Sau ca să nu se spună ca strugurii sunt acri la peugeot 308 cu noul motor 1.2 benzina e cât ala de 1.6 benzina vechi (și nu mai e motor de 1.6). Vrei motor mare? Dublezi pretul: 340i. De aia ma mir ca mazda mai are aspirat de 2 litri la clasa compacta (nu știu pentru cata vreme)

      00
    • Astfel noua generație 330i cu motor de 2000 e mai scumpa ca vechiul 330i cu motor de 3000

      Tehnologie mai noua, normal ca e mai scumpa, nu doar motorul conteaza la masina. La fel, e irelevant ca aia precedenta avea motor de 3 litri, iar asta noua de 2, din moment ce asta noua are motor cu cativa cai in plus.

      Cam peste tot downsizing-ul se simte, in general pe europene, pe americane mai putin, trendul acolo merge

      Nu mai merge nici la americani de ceva timp. Acum au si ei motoare normale, de 2-3 litri (la sedanuri, truck-urile au si optiuni de motoare mai mari, ca deh, sunt mai mari); s-a dus vremea alora de 8 litri si 180 de cai.

      Altfel, nu va inteleg, pe bune. Tehnologia evolueaza, motoarele devin mai eficiente, rezultand puteri mai mari cu cosum mai mic si la o capacitate mai mica, dar voi va plangeti. Ca avem putere mai mare, consum mai mic, la un motor cu impozit mai mic, ca nu mai are 3 litri, ci doar 2. Plm.

      00
    • apropo, am impresia ca si generatia precedenta 330i avea tot 2 litri.

      când zici bmw 330 în general te gândești la 6 în linie 3 litri

      De mai mult de 10 ani chestia asta nu mai e valabila.

      00
    • “ Nu mai merge nici la americani de ceva timp. Acum au si ei motoare normale, de 2-3 litri (la sedanuri, truck-urile au si optiuni de motoare mai mari, ca deh, sunt mai mari); s-a dus vremea alora de 8 litri si 180 de cai.”

      Normalitatea in ziua ce azi nu e de 3.0 pe un sedan, hai un 2.0 si mai jos da, dar nicidecum un 3.0

      App, conduc un sedan american de aproape 5 ani de 3.6l si 300hp, inainte am avut tot un sedan american de 3.8l de 250hp(generatie mai veche), inca americani mai fac motoare in 6 cilindri si 8 cilindri chevy, ford, dodge/chrysler, cadillac etc

      “ De mai mult de 10 ani chestia asta nu mai e valabila.”

      N55/B58 sau N57 iti spun ceva aceste coduri de motoare? Primele 2 sunt 3.0/6l si sau folosit pe diferite versiuni de F30 si nu numai, N57 e tot un 3.0 in linie diesel folosit tot pe F30 si nu numai

      App, nu e deloc irelevant cand vorbim fiabilitatea motorului la aceiasi caroserie la un 3.0 sau un 2.0, si cred ca sunt cumparatori care se uita si la acest aspect, ca downsizing-ul e in trend si e aici nu mai ai ce face, ori il accepti ori te reorientezi spre alte modele/marci care iti ofera alta capacitate cilindrica, asta binenteles daca iti permite contul bancar

      00
    • N55/B58 sau N57 iti spun ceva aceste coduri de motoare? Primele 2 sunt 3.0/6l si sau folosit pe diferite versiuni de F30 si nu numai, N57 e tot un 3.0 in linie diesel folosit tot pe F30 si nu numai

      Boss, ideea e ca de 14 ani 330 nu mai inseamna motor de 3 litri, ci motor de aprox. 250 de cai. De 14 ani BMW asa isi numeste modelele, de la x16 la x40, in functie de putere, nu de capacitate. Aia a fost in trecut, cand motoarele erau mai simple, cand nu exista management electronic al motorului, cand nu exista timing variabil pentru supape, cand nu exista turbo (pe benzina), asa ca puterea era direct proportionala cu capacitatea cilindrica.

      App, nu e deloc irelevant cand vorbim fiabilitatea motorului la aceiasi caroserie la un 3.0 sau un 2.0

      Esti in stare sa explici de ce si cum de un motor de 3.0 e mai fiabil decat unul de 2.0 pe aceeasi masina? Hai, cu incredere.

      00
    • Bine serif, fie cum zici tu, nu incerc sa iti explic de cand si pana cand sau de cand au scos bavarezi motoarele de 3.0 de pe seria 3 etc. Tocmai ti-am dat exemple de motoare 3.0 folosite pe F30(2011-2019) si tu incerci sa imi explici altceva. Iar in ceea ce priveste fiabilitatea unui motor mai mare fata de un motor mai mic pe aceiasi caroserie nu are rost sa iti expli dat fiind faptul ca te consideri un “fin” cunoscator

      App, detin si o masina de la ei asa ca stiu si eu cat de cat ce mai e prin curtea lor, si daca nu as detine nu am cum sa nu stiu dat fiind faptul ca ala micu(nu e mic, are 28 dar asa imi place sa ii spun eu) e fan al brandului ce are sigla de forma elicei si ma tine la curent daca imi scapa ceva :)

      Toate cele bune

      00
    • Nu boss, nu „scapi” atat de usor

      nu incerc sa iti explic de cand si pana cand sau de cand au scos bavarezi motoarele de 3.0 de pe seria 3 etc

      Discutia era ca 330i nu mai inseamna 6 cilindri si 3 litri de vo’ 14 ani. Dar „mi-ai aratat tu mie” ca uite, 340i are motor de 6 cilindri si 3 litri. Paaaai, ok, ce sa zic.

      Iar in ceea ce priveste fiabilitatea unui motor mai mare fata de un motor mai mic pe aceiasi caroserie nu are rost sa iti expli dat fiind faptul ca te consideri un “fin” cunoscator

      Nu boss, hai ca tot aud in dreapta si-n stanga ca „motorul ala e prea mic pentru masina aia” cu referire stricta la capacitatea cilindrica si nu la putere. Asa ca, chiar te rog, explica-mi de ce un motor de 2 litri e mai putin fiabil pe un 330i decat un motor de 3 litri. Amandoua dezvolta cam aceeasi putere si acelasi cuplu, zi-mi te rog de ce ar ceda mai repede motorul de 2 litri. Trebuie sa stii tu ceva din moment declari atat de sigur ca motoarele de 2 litri sunt mai putin fiabile decat cele de 3 litri, n-as vrea sa cred ca doar repeti ca un papagal mituri auzite de la nea’ Gicu care toata viata lui a reparat Dacii in fata blocului. Asa ca, dupa cum am zis, hai, cu incredere.

      00
    • asta nu e nimic pe langa tigania BMW cu „Twin Power”.

      00
    • asta nu e nimic pe langa tigania BMW cu “Twin Power”.

      E tiganie doar pentru ca oamenii nu inteleg despre ce e vorba si – in necunostinta de cauza – sar ca rata la muci. Oameni fara prea mari cunostinte de mecanica au presupus ca „Twin Power” vine de la „Twin Turbo”, c-au auzit ei pe undeva de twin turbo (desi corect e biturbo, dar treaca de la mine). De fapt, „TwinPower Turbo” se refera la altceva, la turbo twin-scroll. Dar, cum zic, oamenii fiind niste imbecilli trepanati care cred ca le stiu pe toate, au dedus cu de la ei putere ca TwinPower Turbo inseamna musai 2 turbine si uite ce muisti sunt BMW si cum te pacalesc ca TwinPower nu are 2 turbine.

      00
    • @Sabotor: actually, exista si se foloseste termeul de Twin Turbo, ba chiar TT-ul din celebrul RB26DETT vine de la Twin Turbo. E un termen corect, folosit e mecanici si producatori pe motorizarile care au 2 turbine identice.

      00
    • @emil
      Da, m-am încurcat un pic, aveam impresia că BMW folosește doar biturbo (adică tot doua turbine, dar nu identice). Oricum, ideea rămâne, twinpower turbo nu înseamnă 2 turbine și nici BMW nu incerca sa minta lumea că ar avea 2 turbine.

      00
  7. Cred ca daca avea suspensie adaptiva simteai diferenta intre Comfort si Sport. La modelul anterior (bine, 428) asta e principalul fun-to-drive la masina asta. Directia e marea dezamagire in schimb.
    Tot la modelul anterior cutia face coasting doar in ECO. In Comfort si Sport incarca bateria. Dar frana de motor e slaba oricum.

    00
  8. Când vreodată să spui că cupra e peste seria 3, când?

    00
  9. mai in gluma mai in serios dar trebuie spus că review-urile astea la masini inchiriate sunt cam trișate.
    nu ai dureri de ficati cand te costa o reparatie mii de euro, ca sta masina in service saptamani, ca o repara aia ca curu sau alte chestii auto-pământesti.
    e ca si cum ai sta la pensiune si ne spui parerea ta despre casa :)

    00
    • @pvladc: nu vreau sa fiu eu ala rau, dar omul a scris in titlu testdrive.

      00
    • DonOmar, daca vrem sa fim mai catolici decat papa vezi ca in primul link a scris „review” nu test drive si era fix aceeasi treaba.
      Tu te faci ca nu vezi fenta si imi tai amenda ca n-am avut sapca.

      ps: crede cineva ca un tip ca autorul (cunoscator si pasionat) si-ar fi luat dric pe banii lui?

      00
  10. Cred ca tu compari dramatism si zgomot intre Leon Cupra si 330i. BMW e optimizat pe acceleratii si reprize peste Leon. Dar nu iti comunica asta in senzatii.

    00
  11. Salut,
    Ai putea sa ne ajuti cu un articol despre cum inchiriezi pe afara sau cum recomanzi sa inchiriem?
    Cum e cu termenul lung, cum ar fi cu depozitul etc

    00
  12. Are numar romanesc, de Ylfow.

    00
  13. Da, sa vezi ce fun e sa conduci modele scumpe de la marci non premium fie și în drive test. M-am certat prin Băneasa cu un tip cu o dubă 10 minute sa o mute câțiva metri că nu mă puteam urca pe bordura din cauza anvelopelor.

    Cu răspunsuri de tipul „mă pis pe Seatul tau tunat, urca pe bordura că nu e vreun BMW”.

    Sau cu Fabia VRS din care mi s-au furat niste chestii și toți îmi explicau că na, e un căcat de Fabia, oricum nu are rost sa îmi bat capul.

    Never again.

    Adică nici măcar in test drive nu le mai vreau. Prefer sa merg cu un Duster, Logan, Fabia normala. Mașinile astea aduc problemele unei mașini premium, in ambalajul unui low cost.

    00
  14. cu banii pe toate inchirierile astea iti luai un Sandero de murea lumea.

    00
  15. Tu compari toate mașinile în test cu cupra. Cupra este (aproape) o legendă, probabil mai ales din punct de vedere subiectiv. Un prieten a avut și el una, am mers ca pasager cu ea și simțeam accelerarea mai ceva decât într-un saab 93 Hirsch. Deși erau câțiva cai putere diferență, cupra accelera (și) mai „că o rachetă”.

    Cred totuși că ești cam dur cu nota 7 la dinamică???

    00
  16. Ca si* … N-ai publicat celalat comentariu, dar articolele la baietii care vbesc in BTC si folosesc ca si merg…

    00
  17. Pai in Cupra doar senzatia e , ca in realitate nu e asa sportiva . Repet e doar senzatia – si in Swift Sport la fel zici ca esti Ari Vatanen pe circuit si viteza ta medie e 50kmh dar senzatia e de 100kmh . Doar zic . Sunt subiectiv – mie nu-mi place CUPRA

    Ce au gresit cei de la BMW e ca au pus 2.0 pe 330i (si cel mai nasol – e ca este un 4 in linie nu foarte tunat ca sa nu incurce lucrurile pentru alte variante) in loc de 6 in linie si mult mai mult cuplu si rafinament / sunet samd . In conditiile in care ai pretentii , trebuie sa oferi . Motor performant de 2.0 care face ture relaxat pe langa orice CUPRA
    este AMG 2.0 de pe A35 , iar daca vrei cu adevarat senzational si iti permiti A45S .

    00
    • Mie mi se pare amuzant cum niste ingineri cu destul de multa scoala proiecteaza o chestie, calculeaza, fac si dreg, dar toata munca lor le e invalidata de un cvasi-anonim de pe internet care crede ca inginerii aia – cu ceva mai multa experienta decat el, zic eu – au gresit cand au pus motorul X in loc de motorul Y in masina Z.

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.