Salutare Vali, Îți scriu pentru un review la un Opel Corsa GS 2024 (1.2 cmc 3 cilindri cu 130 CP și cutie automată cu 8 trepte), am avut mașina pentru 1 an de zile  între 2024 și 2025. Am avut-o în regim de leasing operațional, sau cum îi zice pe aici „auto abo”, pentru 12 luni, cu 10.000 […]

În martie 2024, când s-a confirmat venirea pe lume a noului membru din familie, am realizat că actualele mașini. RS3 și SLK200 R171 (încă am review pregătit, trebuie doar postat). nu sunt adecvate. Aveam nevoie de ceva cu spațiu suficient pentru cărucior în portbagaj și spațiu în interior pentru scaun copil întors cu spatele la […]

Pe cât de frumos arată, pe atât de special este restul! Luată de la Europcar Bruxelles, 50€ pe zi, plus alte asigurări and stuff. Eram doar noi doi și singura electrică pe stoc era un Model Y cu 150€ pe zi, așa că am zis pas. Să te dai jos din ea la 1.85 ai […]

 Povestea a început aici. Aproape cinci ani mai târziu și 62.000 km situația se prezintă astfel: mașina e una normală pentru un om normal, susține depășirile de bun simț, iar dacă mergi ca bunicul, dar pe banda care trebuie, scoate chiar și 5.3%. Altfel, n-a sărit, niciodată, de 7%. Reviziile anuale – ulei, filtre, verificare […]

Cerc complet. Am participat la lansarea mașinii ăsteia în România în 2008, și iat-o din nou la mine. Singura chestie de spus este că ceea ce era în 2008 rachetă (bine, eu veneam de pe Clio și Octavia2) acum mi se pare antică. 170CP diesel, se mișcă trist, DSGul de acum 15 ani, bordul care […]

Este o jucărie pentru copii mari și bogați. Arată spectaculos și la exterior, atrage priviri de la fete și de la copii. E inconfortabilă, scaunele alea bucket sunt oribile. Bordul este superb din toate punctele de vedere (mai puțin zona de la cutia de viteze, care e lucioasă), butoanele sunt premium, volanul se simte așa […]

Am tot cochetat cu ideea de a închiria autorulotă iar pe final de vară am decis să mergem în Chamonix, Franța. Prețurile cazărilor din zonă pentru întârziați sunt foarte mari, găsisem prin iulie o cameră într-un apartament cu alte 3 camere la aprox. 300€ pe noapte la vreo 30km de Chamonix. Am închiriat o rulotă […]

TL;DR: e cea mai faină mașină pe care am avut-o până acum și nu cred că am fi putut face o alegere mai bună. În aprilie, după aproape un an de așteptare, am putut în sfârșit să ridicăm noua mașină pentru următorii 4 ani, o Kia EV6. De când aveam Volvoul știam că după ce […]

E o jucărie scumpă și mișto. Dacă la 500cp, cât avea versiunea normală, te mai puteai descurca cu ea, acum la peste 1000CP trebuie să fii atent să nu îți scape piciorul pe accelerație prea tare. Și în primele zile îți scapă piciorul. Am citit undeva că după 250km/h încep să miroasă cauciucurile a ars, […]

În timp ce tu ai la dispoziție maxim jumătate de oră să faci un testdrive cu mașina, unii le obțin cu săptămânile, ca să poată merge în concediu. Și au testat mașina, cu 2 adulți și doi copii, cu bagaje, forjând-o pe autostradă și plângându-se că un CUV cu motor de 1.5 și rezervor de […]

Pe lângă specialul Tudor Bratu, care testa sistemele unui Golf oprind mașina complet pe autostradă, și pe Sânziana Negru, care lăsa un CRV la 30km/h tot pe autostradă, azi avem ceva testdrive cu gagici de la Automarket. Și Ioana Grama se apucă și filmează cum se fac pozele alea bune. După ce am dat un […]

Urmăream conferința de lansare a Jogger și m-a lovit asta cu “marcă outdoor, ne asociem mai puțin cu orașul și mai mult cu natura”. Altfel, Jogger pare mișto. 20 gardă la sol, poate transporta 7 persoane, iar schema cu “mașină outdoor, nu de oraș” sună a “orice numai să nu oferim și o cutie automată”. […]

Mă plictisisem de 500 și voiam ceva un pic mai mare, mai confortabil. Cochetasem cu ceva full electric, însă 500 electric și Mini nu m-au încântat atât de mult încât să dau banii, iar alte modele complet electrice fie nu-mi plăceau, fie se duceau prea sus cu prețul cele cu autonomie serioasă. Așa că am […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.