Sâmbătă fusei la o nuntă şi furai mireasa. Unde duci o mireasă la Sinaia? Păi, la Old Nicks’ Pub. Pe lângă că erau două maşini de poliţie care stăteau la linie continuă la 11 noaptea, barul respectiv era plin. În timp ce oamenii negociau, eu mă uitam prin jur: fum, puştani, muzică tare, ring de […]

După cum vedeţi în imagini, dacă veţi achizitiona două sticle de 2 litri de pipi de pisică Pepsi, veţi primi cadou un pahar de hârtie plastic dur. Din ăla de se dă pe la concerte, de unică folosinţă. Şi, culmea, erau oameni care cumpărau…

Să îi spună cineva că e prost şi că filmuleţele alea pe care le-a dat la tv sunt un promo pentru planulmeu.ro, un site Vodafone. Şi că pe ele am luat un pic mai mult decât a luat el ca să facă reclamă la Pepsi, în ciuda CNA.

Atât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul SuperBowl. Preturile au scăzut cu jumătate de milion faţă de anul trecut, şi, cu toate astea, au rămas doar 4 spaţii libere din cele 62. Pepsi a declarat că preferă să bage banii ăia în internet, ies mai câştigaţi. (via)

Aţi observat că nouă, românilor, ne e frică de reclame? Suntem pur şi simplu îngroziţi de ele. Exemplu: un gog caută hard extern. Îi dau exemplu Lacie, o marcă pe care o folosesc de aproape doi ani. Reactia gogului: aha, faci reclamă! O să arzi pe rug, cu oole îndesate în gură şi după aia […]

Maxim fură. ca e mai ieftin decat sa scrie. câştigă un weekend la Paris cum e creative vado hd dupa o luna de jucat cu ea ăsta e continutul quality premium al ziarului, nu? De ce e Hotnews.ro un site de succes Pepsi şi Youtube fac succes online

Textul de mai jos circula pe mail printre angajatii plictisiti ai bancilor. Faceti abstractie de limba romana defectuoasa (la urma urmei, si eu fac parte din conspiratie, incerc sa va distrag de la fapte cu gramatica si punctuaţia şubredă) si concentrati-va pe tampeniile spuse in text. Chestii grele, cu infowars, cu arme biologice, cu criza, […]

Există o domnişoară care este managing partner la Hanson Marketing. Are şi blog, ca orice manager care se respectă şi lucrează în online. Recent, a lăsat nişte comentarii pe aici şi pe alte bloguri, comentarii care au reusit să mă zgârie la ochi. Domnişoara nu prea ştie să scrie în limba română. Dincolo de faptul […]

Să editorializăm un pic despre tarabe, buticuri, supermarketuri şi şomeri. Tarabele de cartier Din nou referire la primarul marinar, care a mai făcut un lucru bun. A început demolarea tarabelor şi gheretelor care sufocau trotuarele. Dacă ştiţi, de pildă, pieţele Moghioroş sau Veteranilor, nu mai aveai loc pe trotuar de ele. Toţi vindeau acelaşi produse, […]

Metrou. Aproximativ 11a.m. Un roman imbracat decent spre bine molfaie la un senvis din ala la punga. Termina senvisul, scoate din ghiozdan o cutie de pepsi, o deschide si soarbe tacticos, in timp ce sprijina usa. Azi, iar, o paparuda cu niste sani imensi (Andra, de doua ori mai mari ca ai tai!) de vreo […]

Care este amploarea retelelor sociale in Romania?C.R.: Succesul retetelor sociale nu e numai in Romania, e in toata lumea. Este singurul fenomen de amploare care a confirmat in ultimii ani. In internet sunt mereu chestii la moda. Aceste retele sociale au fost la un moment dat o chestie cool, acum sunt o constanta, un fenomen […]

BEP în Bucureşti este blogul cu pricina, făcut cu ocazia concertului de pe 15 septembrie. Până acum e plin de clipuri ba ale trupei, ba ale lui Smiley, ba ale concursului „Cântă pe scenă cu The Black Eyed Peas”. Comunicatul de presă mai jos.

PepsiCo Romania anuntă semnarea unui parteneriat local cu Smiley, componentul formatiei SIMPLU, pentru promovarea imaginii Pepsi în România. Uitaţi cine face reclama la Cola

In cadrul turneului mondial ‘Pepsi Black Blue and You’, formatia The Black Eyed Peas va concerta in Romania la Bucuresti pe data de 15 septembrie. Turneul este unul inedit ce isi propune sa ofere o noua perspectiva si sa duca interactiunea dintre brand si formatie/muzician la un alt nivel.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube