Ieri, un amic m-a pus să dau un anunţ pe twitter că firma la care lucrează caută un project manager pentru zona de online. Am primit câteva CVuri şi m-am speriat pe alocuri de greşelile triste care continuă să se întâmple în prezentarea oamenilor. CVul European. Ştiţi că există un standard, nu? Şi e vechi, […]

Facebook a lansat zilele trecute o chestie nouă, numită Graph Search, un fel de căutare inteligentă, cam cum încerca Wolfram Alpha să facă acum 3-4 ani, care lucrează cu like-urile, check-in-urile şi alte informaţii personale, pe care doar Facebook le ştie (băieţi deştepţi, nu au permis Google să le indexeze). Scopul lor este să producă […]

Două poveşti amuzante cu jurnalişti şi blogger. Nu, nu e aia cu Ciutacu publicându-mi mailurle private, furate de Jeg şi de prietenul lui de potlogării. Nici aia cu Ulmanu şi nevastă-sa. Altele.  Se face o întâlnire cu bloggeri şi jurnalişti la Club A. Pe scenă, printre alţii, Dan Constantin şi Victor Ciutacu de la Jurnalul […]

Prin toamna lui 2009 mă anunţă Dragoş că vrea mogulul să mă vadă. Plm, ce să zic, mă duc. Suportaţi toată povestea, că e amuzantă. Mă anunţă Dragoş că vine cineva să mă ia, apare un băiat cu un Matiz de la Cotidianul, mă lasă pe Splai pe acolo pe unde fusese Gelsor şi îmi […]

Discutam pe ym cu un onliner mai nou, care se mira de unele practici. Şi mi-am adus aminte de două poveşti amuzante care mi s-au întâmplat în 2007, pe vremea când onlineul era un teritoriu virgin şi puţini oameni se pricepeau la el (nu că acum ar fi prea diferit).

În vara lui 2000, când am cumpărat primul computer, nu erau prea multe lucruri de făcut. Jocurile nu mă atrăgeau, wikipedia nu exista, bloguri nici atât, descărcam poze cu fotomodele şi cu artişti şi citeam puţinele chestii care existau şi erau indexate de google. Atunci am făcut două chestii care mi-au folosit foarte mult în […]

Mă uimeşte că există oameni care în 2012 vor să înceapă un proiect pe monden, pe tehnologie sau pe ştiri generaliste. Dacă e să fie trei nişe absolut aglomerate, astea trei sunt. Şi explic şi de ce, poate se prind că explicaţiile astea se aplică şi în alte zone. Nişa ştiri. Cel puţin o dată […]

Romtelecom şi Pro TV S.A. au întrerupt negocierile, ceea ce înseamnă că posturile Pro nu vor mai fi văzute de către abonaţii Romtelecom, excepţie făcând ProTV, care este obligatoriu. Suma cerută de Pro TV S.A. a fost 12 milioane euro pe an, până acum primind 4 milioane pe an pentru toate posturile (MTV, Acasă TV, […]

Zilele trecute am scris pe Facebook că Twitter e destul de inutil în România, dat fiind numărul mic de oameni care îl folosesc. Remarca mea era din punctul de vedere al bloggerului care foloseşte social media pentru a atrage trafic în curtea sa.

Mă gândeam de mult la chestia asta. Eu nu fac afiliere în mod profesionist, nu urmăresc statisticile cu sufletul la gură, nu bibilesc fiecare link şi fiecare comision în parte. În principiu pentru că nu am timpul necesar să fac asta, fiind ocupat cu crearea de conţinut, pe care oamenii să îl citească. Gen, ăsta […]

M-am gândit de mult la chestia asta, dar abia zilele trecute am putut să pun laolaltă, serios şi coerent, un grup de servicii necesare şi utile pentru agenţii de media şi de online şi companii care desfăşoară activităţi pe online. Iată lista mai jos:

Dacă v-aţi făcut cont între 24 noiembrie şi 28 noiembrie, va trebui să vi-l faceţi din nou, pentru că s-a pierdut. După ce îl faceţi, daţi-mi un email la blog@zoso.ro şi adaug abonamentul din nou.

Dacă eşti om de online, nu îţi permiţi să nu citeşti acest articol. Fă o cerere, printeaz-o, du-o la semnat la cei doi şefi şi plăteşte cei 3€ care îţi vor da acces la articol şi îţi va deschide orizonturi noi. Să începem aşadar cu o întrebare: cât credeţi că ar costa o campanie pentru […]

Pe facebook se întâmplă diverse discuţii legate de publisheri, agenţii, clienţi, plăţi. E aceeaşi poveste dintotdeauna: unul nu plăteşte şi apoi toată lumea dă vina pe toată lumea. Plus, a face un site cinstit şi civilizat din care să încerci să scoţi bani e sinucidere. Încep cu…

NO MERCY! Mi se pare hilar să sărim în apărarea agenţiilor de media, acum, după ce atâţia ani au futut în cur pe toată lumea. Serios. Şi mai ales publisherii. Lacheţii de la agenţii ar trebui să plătească pentru a primi voie să îşi expună părerile unsuroase pe net. Ce vrea Guvernul: să schimbe legea […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube