Nu pot să cred că Foreo dă bani pe asemenea reclamă. Nu pentru că toate se laudă că Foreo e minunat și îl folosesc constant doar când e campanie, altfel zace într-un sertar, ci pentru că Morodan, în profesionalismul ei pe care îl clamează cu toată gura peste tot, nu a repetat 2 secunde în […]

„Babardeală cu bucluc sau porno balamuc” este filmul care a luat Ursul de Aur la Berlin anul acesta și recenziile de până acum sunt extrem de pozitive. Nicio surpriză având în vedere faptul că auteurul este Radu Jude, un tânăr cineast care a fost lăudat în trecut și pentru Aferim!, iarăși un film premiat ce […]

Sunt două variante pentru faza asta: ori a văzut reviewul și a zis că n-ar strica să aibă și el aceeași idee originală, ori a primit același brief, cu punctele care trebuie atinse când face review cinstit și obiectiv despre produs. Altfel, a câta oară e când împrumută ce vede pe la alții în timp […]

Ne dorim o lume ca afară, ne dorim o țară civilizată, dar când e să marcăm publicitatea mai uităm. Vești bune: mahalagioaica a început să mai fie dată la o parte din campanii serioase și cooptată în mai multe campanii cu like și share. Doi oameni de calitate, Buhnici și Morar, s-au întâlnit să discute […]

Un articol din Guardian vorbește despre cum BAT au un buget global de 1 miliard de lire anul ăsta, ca să-și promoveze produsele din tutun încălzit prin puținele locuri pe unde e permisă reclama la țigări (deci influenceri): BAT has embarked on a £1bn campaign that harnesses the popular appeal of social media influencers, pop […]

Au dat oamenii ăștia doi în Ceușan cu sete și cu meme. Și pe merit, fie vorba între noi, dacă tot insistă cu realitatea și body positivity. Banca Transilvania face un concurs cu like și share. Pentru că creativitate. Contesa onlineului e atât de moartă de foame că face reclamă la orice. Când veți mai […]

Milka au zilele astea o campanie cu un brief cel puțin interesant. Nu știu de ce, dar bănuiesc că una din cerințe a fost “cine bate suta și se plânge constant că s-a îngrășat? hai să îi dăm să bage în el ca spartul”, de aia s-au calificat Bromania și Buhnici. Și Mariciu. Și nu, […]

Pentru că, până la urmă, nu contează ce zic ăia care gândesc sau care se prind, contează ce zice el. Cred că așa gândește când face faze de genul ăsta, că el e ironic și nu ipocric. Ironic, amuzant, nu ipocrit, da? Faza asta cu el amuzant la adresa Plush Bio e la fel de […]

Vorbeam cu cineva zilele trecute despre numărul mărit de articole pe tema influencerilor români și îi spuneam că mă doare capul și mă consumă foarte mult genul ăsta de articole, pentru că trebuie să ascult și să reascult tot felul de mizerii. Și am zis că poate ar trebui să le răresc, că e aiurea să […]

A dat ieri un interviu și spune niște chestii amuzante și trăsnite: „noi ne ocupăm să găsim potrivirea perfectă între produs și influencer”. aham. potrivirea dintre Ceușan și Single Malt Society cine a găsit-o și cum a funcționat? „nu avem cum să verificăm produsele cu care ne asociem”, și nici google nu funcționează, să dăm […]

Pentru că presa bulei nu s-a pronunțat foarte apăsat pe subiect și pentru că bugetarul Mircea Cărtărescu a făcut-o, arătând încă o dată de ce termenul intelectual e peiorativ la noi, m-am gândit să fac eu câteva observații pe subiectul stalinistului care ne povestește despre libertate. Pentru început, hai să stabilim unde suntem. Mihai Șora […]

Matei Dima (Bromania) spune că n-are o problemă cu Nimenidenicăieri (Sergiu Matei), care e un ciorditor mizerabil a tot ce e pe net, care practic nu face așa mare rău că fură, că nu afectează pe nimeni asta. (sursă clip) Pentru că sunt băiat simpatic, mă ofer eu să îi explic problema cu Nimenidenicaieri: E […]

Tot ce bănuiați până acum despre influencerițe veți afla în clipul de mai jos: Chiar dacă e o glumă, omul știe ce vorbește, că e partener la o agenție care impresariază influenceri. Știe și pe ce sume se vând, și ce alte servicii mai prestează pentru a obține campanii.

Continuând discuția de aici… Din ce știu eu, influencerii ăștia fac mult mai mulți bani ca mine, cel puțin declarativ. Aud niște sume prin piață de mi se furnică pielea: 1.000€ pentru o poză pe Instagram, 2.000€ pentru un video scurt cu produsul, 5.000€ pentru două clipuri, 3.000€ un presstrip de 3 zile în Europa. […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube