RAV4-ul pe care îl am trebuie să îl dau înapoi vara asta, așa că trebuie să caut variante. Și sincer sincer nu știu ce să îmi iau. Așa că mă bazez pe voi să fiți utili și cerebrali.
Cerințele de bază: automată, benzină sau hibrid benzină. Motor minim 2 litri, minim 180CP. Caii putere sunt buni la depășiri.
Nu îmi place zgomotul de tractor diesel, plus zona unde stau și modul meu de a folosi mașina se potrivesc mai bine cu hibrid/benzină, ca să nu stau 20 minute să se încălzească motorul. Eu folosesc mașina fie la drumuri scurte (în 5-10 minute ajung oriunde în oraș), fie la drumuri lungi. Diesel-ul nu se încălzește în 5 minute, nici vara ca să bage răcoare, nici iarna ca să bage cald, am mai trecut prin asta, nu mai vreau, nici nu mi se pare o idee bună să stau cu mașina 20 minute pe loc ca să se facă răcoare în ea.
Cotieră full-size în spate și în față. Adică să poată sta două persoane cu cotul fără să se împingă. Nu cotiere de 5cm lățime, care se alungesc și scârțâie după 1 an.
Guri de ventilație în spate. Mașinile lungi au nevoie de așa ceva, pentru că altfel ventilația bate puternic în față, mie îmi e cald/frig, iar ăia din spate nu simt nimic. Problema asta o am pe Subaru, m-aș fi băgat la un Forester XT, dar nu are guri de ventilație în spate și am mai trecut o odată prin faza asta.
Break mediu/mare (nu Golf Variant sau Fabia Break, sunt prea mici) sau SUV mediu/mare (X3, RAV, Q5, CRV, XC60). I need to haul things. Oricât de mișto ar fi un hatchback, nu merg cu mașina atât de mult încât să mă simt vinovat că merg cu șifonierul prin oraș (deși RAV4 are tot 1,5 tone, cât au și sedanurile gen Octavia sau Megane), și vreau o mașină în care să bag chestii.
Gardă la sol 15 minim. Deci nu Toyota Corolla sau Volvo V60.
O variantă bună este Lexus NX, e în mare aceeași mașină cu RAV4, dar materiale mai bune. Dar nu îmi place că este o mașină care atrage atenția și parcă nu sunt eu la nivelul la care să conduc Lexus, plus, e prea mișto și mi-ar fi milă să bag materiale de construcții în ea.
Buget maxim: 25K. Maxim 90.000km

Era gata să sar direct la comentarii, dar am citit și ultimul paragraf.
Nx e mașina pe care aș lua-o mâine.
După a 3 a mașină vag, e momentul să mă orientez spre estul îndepărtat
Si mie imi place NX dar nu prea se incadreaza in cerintele de buget/km.
Si eu am fost pornit rau pt NX,pana cand am avut unul o jumatate de zi la drive test…doua chestii au fost totusi no go: portbagajul mic,si tinuta de drum prea moale raportata la inaltimea masinii.
Nx450+… Bugetul este problema! Am găsit cu 45k km și 2 ani la 45k €. Înțeleg că e dublu ca preț. Și ai zis că ți-e milă să o încarci. Dar poți găsi covor de protecție și ai o anumită vârstă, confortul devine mai important. Are doar 300cp și autonomia elettrică de doar 60km minim.
Poți lua și una mai mică nx300, dar nu are atâția CP…
Eu sunt la a 3-a Honda si nu as schimba. Ultima venita este actualul Civic ehev. Stiu ca nu este in target dar incearca SUV-urile lor cu sistemul ehev si nu cred ca o sa mai vrei altceva. E ca si cum ai avea hibrid dar nu se simte si nu se aude ca un hibrid. Sunt super promte in acceleratie pentru ca sunt propulsate de motorul electric de 184cp si 315Nm iar motorul termic, care e generator in majoritatea timpului, isi variaza turatiile astfel ca simti ca schimba trepte desi nu schimba pentru ca nu are cutie de viteze. Ideea e ca la acceleratie nu tine turatiile sus cum esti obisnuit la RAV4 deci nu sunt zgomotoase. Iar consumul e senzational: 4.7l/100km mediu. La un drum la 9 dimineata, eu si tot Ilfov-ul pe DN1 pana in Bucuresti consuma 3.6-3.9l/100km. Sper ca ajuta.
bossule pare rau sa iti spun, dar a venit vremea pt un lexus nx. da, o mai murdaresti un pic cand ai de carat una alta, dar cand i-a venit vremea, i-a venit vremea.
pull the trigger.
Votez masiv Lexus NX!
NX e o masina exelenta dar nu in acel buget si cu acel nr de kilometri. Apoi daca iei una cu rulaj mare si peste 180 de mii trebuie sa te asiguri ca are reviziile facute serios, teste hybrid health check anuale pentru extinderea garantiei la sistemul hibrid la 10 prin Lexus Relax. O baterie de tractiune noua originala are un pret mult mai rezonabil acum la Toyota Lexus insa e pacat sa iei o masina noua si sa bagi bani in ea. Apoi mai e de luat in seama ca la Lexus ai revizii cu minimum 30% mai scumpe decat la Toyota iar cotatiile pt Casco sunt mari, peste Audi sau Bmw.
Ceva in clasa cu rav4: mazda cx-5 are 2L benzina, automata cu convertizor de cuplu, nu stiu cum sta la guri de ventilatie, ma astept sa aiba cotiera in spate ca CX-30.
Ar mai fi Honda.
altceva nu prea avem, europenele (skoda kodiaq, tiguan, seat taraco…sau cumm ii zice) au motor sub 2L pe benzina si cutiile sunt cu dublu ambreiaj in mare parte.
Cx 5 nu se mai vinde.
Va fi cx 50 sigur mai scumpa..
cx-5 are guri de ventilatie si in spate.
CX5 mi se pare teribil de ingramadita. Daca esti inalt, in spatele tau ramane loc cat intr-o Corolla
Daca iti place Volvo V60, exista si varianta CrossCountry cu garda la sol de 20 cm. Doar ca e ca si la NX, prea frumoasa sa o bagi pe araturi sau sa cari saci de ciment. Nu ca nu pentru asta sunt facute!
M-aș uita la Mazda CX-5 și la Ford Kuga. Din câte îmi aduc aminte, Ford folosește și motorul de 2.5 dezvoltat de Mazda. Ford are și variantă hibrid AWD.
ford kuga nici gratis nu vreau.
Îmi place mult ca formă și dimensiuni Kuga, și pretul e foarte bun. Dar am văzut un articol în Guardian săptămâna trecută legat de un recall pentru plugin hybrid emis de Ford unde zice că proprietarii au fost rugați să nu mai încarce bateria până nu scot ei un update de soft, ca e risc de incendiu la baterie. Big miss
https://www.theguardian.com/business/2025/apr/02/ford-kuga-ev-drivers-fire-risk-warnings-repairs-charge-cars
@vali: sunt curios de ce. Pentru mine a fost runner-up când am schimbat mașina.
Am luat un Kuga nou, în Ianuarie. FHEV 2.5 AWD ST-Line X plus pachetul de iarnă.
Nimic de reproșat, scaunele AGR sunt din alt film.
Cotieră mare + ventilație pentru cei din spate, dar și încălzire în banchetă care are reglaje pentru mărirea spațiului din portbagaj
Am luat un Kuga acum un an. Am luat 1.5 benzină pentru că îmi trebuia repede, iar la hibrid era un termen de livrare de câteva luni. Am făcut deja 22k kilometri cu ea și sunt mulțumit. La 27k euro nu știu ce comparabilă nouă aș fi putut lua, comparabilă ca spațiu și dotări. Voiam automată, dar era iar cu termen de livrare foarte mare. Are ceva spațiu în portbagaj, dar pentru când vreau să car chestii foarte voluminoase sau cu risc de zgâriat mașina, am luat un Mondeo break din 2006.
Nu înțeleg care e legătură între diesel și răcit repede interiorul, că doar compresorul de climă se ocupă de răcire
Mazda CX-5
-motor benzina peste 2L
-peste 180 cai
-are guri de ventilatie in spate
-cotiere foarte mari
-pana in 25.000k la 90.000 km
Peste 180 de cai are motorul de 2.5. 2L are 165 (mie imi ajung 165 de cai). Anyway, Cx5 e ce trebuie, daca maine ar trebui sa iau alta masina, tot cx-5 as lua.
Pai daca iti place masina aia, nu gasesti transport pe la Dedeman/ alte magazine? Adica fie un Vasile prin parcare, fie direct transportul magazinului
În varianta asta poate să meargă și cu bicicleta la aprovizionare 😉
O sa vezi ca dupa 40-45, e mai simplu/ieftin sa platesti pe cineva sa care decat sa-ti rupi spatele si masina.
Filtrele de buget si rulaj te ajuta sa excluzi rapid X3, Q5, XC60 si NX deci ai scapat de o problema
Ai multe Tiguanuri si Karoquri dar multe sunt 1.5, ai multe Mazde CX-5 dar alea sunt lente pentru tine, sunt si ceva Forduri Kuga dar cred ca au aceeasi problema. Pe mobile vad un singur RAV in criteriile de buget (an minim 2020)
Skoda Super si Passaturi Break vairantele alltrack dar probabil vei gasi greu 2.0.
eu tot ma uit la un Rexton 2022+ – dar ii o masina cam specifica.
Sasiu separat de caroserie.
REDUCTOR.
LSD pe spate (autoblocant)
4×4 adevarat, posibilitati aftermarket de schimbat suspensie, kituri inaltare, etc.
Capacitate tractare mare (3.5 tone)
Preturile la 50-70kkm incep de pe la 30k EUR.
Oferte bune pe Germania
https://www.youtube.com/watch?v=CZ01XF3GxNc
Bigster? am citit reviews cica nu e rea.
serios acu, urmaresc si eu cu interes.
Motor de 1.2 in 3 cilindri, cam ca si o Fabia.
Motor 1.8 hibrid, 155cp
Merg eu la test drive maine. Daca se conduce la fel de prost precum Logan 3/ Sandero 3, Duster 3 si Duster 2, nu mersi.
Sa vedem, ca am inteles ca s-ar conduce diferit.
Andrei, mai ții minte dealul ăla de la Clouje? și eram 4 in mașină, fără bagaje, și n-a fost bine. lăsaț.
@VasileT – hybrid 155 cu 1.8 are cel mai mic pret 28,000 euro; eu i-am zis de ala care se incadreaza in 25k (mild 140).
Scribus, eu l-am scos 25900, persoana fizica cu finantare de la ei luna trecuta cu precomanda de dinainte sa apara oficial.
Era oferta la precomanda.
Nu am continuat cu precomanda.
Vad ca versiunea normala de forester are guri de ventilatie in spate.
https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/subaru-forester-ID7Hx7xH.html
Posibil la XT sa vina fara, ori sa fie ceva optional.
pe unele modele mai noi s-a pus. dar modelele noi are 150 ponei.
Modelele si mai noi are 136 de ponei!
Recomand Geely Starray, 2.0 T-GDI, AWD , 238 CP, 8 viteze automata.
E evident ca daca isi dorea o chinezeasca, specifica
Cred că ăia 238 sînt cai chinezești, mai micuți de felul lor…
Am un vecin care vinde asta.
Lexus RX450h Luxury Hybrid 3.5i 313cp, 165600km, fab. Nov 2016
Garantie Lexus Relax nov 2026/200 000 km
Revizii doar in Reprezentanta Lexus
Lexus Eurocare activ pe teritoriul EU
Pretul de vanzare 26400 €
Buget maxim: 25K. Maxim 90.000km
Ok, my bad.
also, nu SUVuri mari. nu X5, RX, Q7, Santa Fe, Highlander…
Cum să ceri pe o mașină veche de 10 ani atâția bani? Fie ea chiar lexusu vietii. Veniți oamenilor cu picioarele pe pământ.
„Nu esti de nivelul?” De ce?
Fa un efort, poate leasing second si ia-ti un Lexus RX350h sau preferabil RX450h and you’ll never look back.
Personal pot recomanda cu incredere A4 Allroad (2018 onwards) evident cu motorizarea de 2.0 tsi pt cazul tau. Silentioasa, foarte comfortabila (cea mai silentioasa din ce am testat) + Allroad-ul vine si cu mai multe dotari standard.
Eu am varianta de 3.0TDi pt ca drumuri lungi si autostrada in proportie de 80%, momentan cu 205k km, 0 costuri suplimentare pe langa consumabile.
Motorul de 2.0 benzina l-am avut pe un Leon Cupra despre care am scris in trecut aici, foarte bun. In cei 4 ani si 150k km (cu tot modificari facute de la inceput) cat am facut eu cu ea nu a necesitat nici un cost extra in afara de mentenanta anuala (si am luat-o cand avea deja 130k km)
Inca un vot pentru allroad – am una din 2017 care face tot ce ai nevoie: ACC, Android Auto (cu fir), 3.0 TDI + K&N == 350 cp pe dyno. Fiind v6 nu are chiar sunetul ala de tractor. Consum marti dimineata in Bucuresti -13-14, consum in weekend ~10, la drum lung 7.5, Bucuresti – Italia 6.3.
@defiant astea mai nou au AA si fara fir. Cam flaky asa, dar e.
A4 allroad s-ar potrivi cel mai bine pentru cerinte si stilul de condus, insa nu se incadreaza in buget. Probabil va trebui sa mearga spre 28-30k pentru una cumsecade. Sau ia una cu 120-125k km.
@defiant si @andrei – eu folosesc un adaptor de pe Aliexp pt wireless, am 2, merg foarte bine atat cu Android cat si cu Apple, se conecteaza imediat ce descui masina iar conexiunea e stabila
@Stefan are dreptate, am cautat si acum pe mobile si autoscout, 28-30k e pretul pt km mai putini si dotari bune. Ca referinta am platit (CHF) 31k in Feb 2022 pt model 2018 cu 112k km
Dacia Bigster – ca de ce nu.
Skoda kodiaq : https://link.mobile.de/EoQG7LrqcDZg54bQ7
https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/hyundai-tucson-ver-1-6-t-gdi-plug-in-hybrid-4wd-ID7Hytmx.html
Sa-l mai auzim apoi ca zice ceva de semnalizarile din spate de la Tucson
AUTOMOBILE KEVIN–parc binecunoscut de toti toyotistii ca fiind cu baza de date a km separata de cea a toyota
De ceva vreme cochetez cu ideea unei Skoda Superb break 2021+ max 100k km, hibrid. Din lista ta nu bifeaza garda la sol, si nici nu cred ca iti face cu ochiul un motor de 1.4 cu 200+ cp. Nu stiu despre variantele Scout ce motoare au, dar dpdv garda la sol ar trebuii sa depaseasca 18cm + nu uita de pachetul drumuri grele :-).
Oricum, te sfatuiesc sa faci ca si mine. Iti alegi masina care iti place indiferent de parerea unora sau altora.
Am mers mult (~10k km in toate condițiile) cu motorul de 1.4 plugin pe Passat break si este lejer mai sprinten decat 2.0 tdi-ul de 140 de cai, cu care am facut aproape 100k km. Nu stiu versus cel de 190 cum se simte, dar clar nu duce lipsa de putere.
Anul viitor ar veni in mod normal (daca nu cumva o ia razna planeta de tot) timpul pentru reinoire și momentan oscilez intre urmatoarea generatie de plugin de la VAG, cea de care zigi (Superb sau Tiguan) si trecerea la full electric.
Mercedes GLE 250, simpla, decenta, nu atrage atentia
Masina de 2.2 tone cu motor de 2 litri isi iau doas bosii.
am deja unde crește găini. thx.
prea mult hate pe lume…
Arhi @ – Inca asteptam sa scoti masina la giveaway !
Vand Octavia 2.0 TSI 265CP
Cum au mai zis și alții:
Mazda CX-5 cu motor de 2.5 și 194 de CP.
Bifează cred că toate cerințele tale din ce văd.
Doar ca nu e asa mare si nici prea utilitara, cum vrea el. Am CX-5
Mai degraba, CRV-ul ar fi o varianta. Dar nu stiu daca il coafeaza acel 1.5 turbo de 193CP.
Maxda CX-9 din 2008, 3.7 benzina, 277 CP, 91k km.7990 euro.
https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/mazda-cx-9-ID7Hxl1C.html
Conform informațiilor disponibile pentru anul 2024, impozitul pentru un motor de 3.7 litri (3700 cmc) în România este de 7.106 lei.
Conform matematicii, diferenta dintre bugetul de 25000 euro si pretul de 7990 euro ar asigura plata impozitului pentru aproximativ 12 ani.
buna logica…
masina ieftina si veche cu impozit mare. Ca de ce nu?
BMW 220i Grand Tourer Twin Turbo 178 CP
Știu că nu vrei X, dar îți recomand fix X pentru că știu eu că asta ai nevoie.
Lăsând gluma, cred că X3 F25 LCI se încadrează. Găsești greu modelul 2.0 benzină cu 245 de cai, nu cred că 184 chiar sunt de ajuns pentru stilul tău.
Dar e o mașină corectă dacă are istoric service curat.
Îți vând un A7 benzina?
1. cât consumă?
2. nu, că nu are rame la portiere.
2.8 aspirat, trafic bară la bară în București undeva pe la 28 maxim, trafic mediu undeva la 18, trafic lejer, cam 12. Drum întins, regim de autostrada viteza legala + 10 km, undeva la 9, ce depășește 150-160 se duce în 14-15-16. O medie București – Brașov și retur, cu aglomerația aferenta de Valea Prahovei, undeva la 9. Am reușit sa scot cel mai puțin 7.9 pe un drum București – Buzău, mers exclusiv legal. Consumă, dar nu ma plâng.
Nu am probleme cu ramele la portiere. La șofer se auzea un vuiet la viteze mari. Dar când am fost sa fac revizia la reprezentanță, au făcut ei un reglaj și s-a rezolvat. Iarna am dat cu ceva soluție pentru a nu îngheța chederele și aia a fost.
Care e faza cu ramele la portiere? De ce sunt de evitat (eu chiar asta caut)
ramele alea sunt ținute cu cauciuc. după o vreme, cauciucul ăla se lasă, deci etanșare din părți.
Chederele alea se înlocuiesc, dar de principiu cu o întreținere corecta, nu fac probleme. Cea mai mare problema este ca lumea are prostul obicei sa închidă și sa deschidă portiera trăgând de geam, care în timp se vede. Soția a avut un mini one și geamul din dreptea se misca destul de mult când era portiera deschisa. A mea are 14 ani și nu are și nici nu a avut nici o problema pana acum.
De 10 ani am avut diverse versiuni de A5 fara rama la usa, 0 probleme, vreo 400.000 km rulati in total. Nu au inghetat niciodata sa am probleme sa nu se deschida sau sa fluiere vantul pe langa ele. La A7 e geamul mai gros si prin urmare e mai greu, deci posibil sa fie probleme din cauza asta.
Plus că la fiecare deschidere-închidere de ușă pornește motorașul geamului să îl coboare puțin ca să nu se închidă pe cheder direct, ci numai prin ridicarea geamului și ai uzură mare, schimbi mecanismul des.
Rexton ?
Sînt ka al treilea Volvo. Actualul este un XC60 T6 AWD. Nu sînt vreun fan înflăcărat sau alte minuni de gen, am ajuns tot la Volvo după ce am avut un X5 și un Kuga. BMW pentru mine este cea mai anti user-friendly mașină inventată vreodată, am ținut-o vreo 2 luni și n-am știut cum să-i fac vînt mai repede. Kuga era 2.0 150CP AWD, mi s-a părut destul de leneșă, în rest nu a făcut nici un fel de problemă.
Comparativ cu ele, Volvo este cu minim două ordine de mărime mai confortabilă, în special la drumuri lungi și pentru cei cu probleme la coloană. Ca fiabilitate este una dintre cele mai ieftine mașini, asta dacă o comparăm cu segmentul ei. Consumul e OK pentru ce poate și cît de grea este. Personal nu am reușit s-o cobor sub 10%, iar cănd merg mai sportiv este undeva la 17-18.
Nu am vrut VAG pentru c-au reușit să piardă fiabilitatea. Honda e leșinată, coreenii au prețuri de amețești la piese, de francezi și italieni nu mă ating, iar pentru exotisme nici nu îmi permit întreținerea corectă, nici nu sînt la nivelul la care să mă afișez cu așa ceva.
Am tot pomenit întreținerea: la 10.000 km fac revizia, asta însemnînd că-i luată la mînă minuțios și cu simțul răspunderii. Distribuția, cutia și grupul la 60.000. Surpriza a fost la uleiuri, cel original este la același preț cu alternativa Castrol recomandată sau puțin mai ieftin. Nu folosesc piese de schimb decît branduri mari (frîne ATE/Brembo/TRW, filtre Hengst/Knecht/MAN, distribuție și accesorii Conti, etc). Folosesc același service de vreo 15 ani, pentru că nu au schimbat nici un mecanic în timpul ăsta și b) sînt mecanici, nu schimbători de piese.
Pe Openlane vei găsi varianta T4 undeva la 21-22.000€, echipat onorabil și la rulaj mic, iar dacă faci achiziția direct pe firma ta scapi de multe angarale (TVA, impozit, taxe). Dezavantajul este la putere, doar 190 de cai în loc de 340 la T6.
Sper să îți folosească ce-am scris.
Da inca un + aici la XC60 masina foarte ok gasesti si un B5 cu 250 de cai bezina, mildhybrid
@Alex: Nu pentru seria B la motoarele de pe Volvo. Sub nici o formă, în nici un caz. Au făcut o nefăcută la partea electronică, astfel încît nu se pune problema dacă pică, ci cît de repede (și des, din păcate) pică.
+1 pt XC60 sau V60/80 cross country.
Nu ma pot pronunța în materie de fiabilitate, dar în cei 3k km cât am făcut cu un XC60 închiriat configurat cu B5, mi-a plăcut mașina.
Consum foarte bun, autobahn + autostrăzi ne curățate de zăpadă (nu se așteptau elvețienii să ningă la final de noiembrie) am avut media de 7.8 l/100. Suficienta accelerație și pt autobahn de la 130 la 180.
Tableta e cam enervantă dar merge bine și nici bordul digital nu mi se pare că se ridică la nivelul competiției.
Comfortabila, silențioasă chiar și cu jantele de 21 și anvelope all season.
@Marian esti primul de la care aud. Ce problema au motoarele B? Intreb ca urmeaza sa vina XC40 B4. Am vazut ca cutia de viteze e schimbata cu una dublu ambreiaj, dar electronica la motor ce are?
Subscriu pentru Volvo, al 2-lea XC 90, face acum 6 ani, mers mult cu el fara nicio problema. Mega comod si placut, nu e sportiv ce e drept, dar e masina de familie. Consum 8.8 mediu: bucuresti ore de varf 12 km + exerior 15 km zilnic. Acum vreau sa il schimb si ma tenteaza modelul nou, pretul ma cam retine.
Ford Kuga 2.5 hybrid 190 de cai, sistemul hybrid e ca la Toyota, motor cu ciclu Atkinson + eCVT. Este unul din 2021 cu 50000 km la Novex in Brasov, 26500 EUR. Ford mi s-a parut mereu mai placut la condus decat concurenta, mai dinamica pe viraje, insa si mai rigida.
La Mazda CX-5 nu mi-au placut deloc scaunele: prea tari, cu sezutul mult prea scurt si fara suport lateral.
La Tucson nu m-as baga, DCT-ul lor cu ambreiaje uscate nu e prieten cu condusul in oras, cunosc doua persoane cu Hyundai care au avut nevoie de ambreiaje noi dupa 40-50k km de mers in oras.
Ceva simplu/ieftin ar fi Mitsubishi Outlander PHEV, model din 2020, sigur se gaseste ceva second hand in bugetul/km ceruti.
Eu iti recomand asa, pui 1 saptamana reclame la pacanele/pariuri/zeruri si altele, si cu aia 25k plus ce iese din reclame iti iei un Kuga nou de 2.5 ca e in jur de 30k. Dai un ban dar stai in service.
o săptămână de reclame la păcănele înseamnă lejer 10-20K
Ai vointa de fier atunci, ce sa zic, cred ca esti si din ala de inca mai face preludiu si nu rupe ambalaju la cadouri.
știu, puteam să imi fac un etaj la casă doar cu huawei, dar eu nu, prost.
Mi se pare fascinant conceptul de a iti vinde integritatea si principiile pentru o Kuga, gen cat de roman sarac poti sa fii?
Ia bosshihno,am incercat sa ma incadrez in cerinte dar greu …
Nu am gasit sifoniere inalte, doar sifoniere lungi –
Pentru varianta de revanzare ulterioara, preferata romanului – VW Passat – https://www.autohus.de/de/vehicles/passat-var-2-0-tsi-business-navi-led-rfk-acc-v47700/
Tot ai cochetat cu frantuzoaicele la un moment dat – Peugeot 508 https://www.autohus.de/de/vehicles/508-sw-gt-line-t-leder-navi-led-digitacho-hifi-v44976/?initial_vs_id=91b6ef1f-bcd0-41c2-b2fd-3c3d6f90602f
Variantele de mid life crisis…dar aici mai ai de strans bani
Stilul dvs de condus cred ca se potriveste cu aceasta bestie cu semnalizatoarele disable din fabrica – 540i Touring
https://www.autohus.de/de/vehicles/540i-touring-xdr-lc-prof-navi-hud-pano-h-k-led-v48029/
Varianta pentru carat marfa, nu mai trebuie sa te chinui cu haionul / portbagajul, arunci direct in masina ce-ai nevoie, saci, ciment, scule A5 cabrio
https://www.autohus.de/de/vehicles/a5-45-tfsi-qu-s-line-cabrio-matrix-vc-navi-b-o-v46664/
@Silvanus
540i Touring – masina aia nu are 80.000 de km, a facut de mai multe ori atat.
Vezi la scaune in ce hal sunt.
Tot ce e posibil…daca era un neamt care manca multa varza murata… posibil sa se mai sifoneze si pielea aia
Are, uita-te la masini Youngtimer de 30,000 km direct pe BMW Gebrauchtwagenbörse. Asta a fost calitatea interiorului pe seria G*
XC60 varianta mild-hybrid, pachet Inscription din 2021 – 2022 sau XC40 daca conduci mai mult in oras.
honda Zrv? parca 2.0 de 184 cai. cred ca are si guri de ventilatie spate din moment ce HRV are
Astept review pentru un Kia Sportage!
Aceleasi cerinte le aveam si eu. Cineva m-a sfatuit sa incerc totusi si un HR-V 1.5T VTEC CVT Sport Navi ADAS. Probat, placut si imediat posesor. La categoria sa bate pe multe altele in ceea ce priveste spatiul interior. Daca treci peste faptul ca are motor de doar 1.5 turbo 182 cai, e o masina de familie decenta.
A4 Allroad sau Cupra Ateca 2019 2.0 in banii astia.
Rav4 giveaway! Partikip! 🤓
Alfa Romeo Stelvio de la 2019 inclusiv
Surprinzator de spatioasa, si cu scaune f misto. Arata si foarte bine. De restul nu stiu nimic.
Nu ne-ai dat o informatie critica: de ce nu tot RAV4?
plastic ieftin la interior
https://zoso.ro/rav4-review-dupa/
https://zoso.ro/vopsea-calitate-rav4/
https://zoso.ro/decibeli-masina/
vezi ca diferenta la cargo volume intre x1 (var pana 2022) si x3 este doar de vreo 50l (1550 vs 1600) si gasesti x1 hibrid la preturi bune. Fata de ultimul RAV diferenta e ceva mai mare 1550 vs 1690. (sursa carsized). Si poate neasteptat x1 e mai mare decat ultimul q5 – 1550l vs 1480l. La mine volumul din spate cu banchetele rabatate a fost un criteriu important si x1 a iesit castigator overall
X1 si-au batut joc de el, arata ca o magazie. Mult mai dragut este X2.
Un Bug- stăr cinstit de la Dacia.
e finu lu buhnici acolo, nu putem.
Daca reusesti sa mai sari putin in sus cu banii, in jur de 30k gasesti (noi) MG HS si Geely Starray. Inainte sa le scoti de pe lista, fa macar un drivetest cu ele (si review, de ce nu?).
nu imi place să fiu cobai.
Gata!
Eclipse Cross.
Mitsubishi
Kuda FHEV AWD190cp; am una de vreo 2 ani, in 30k km nu au aparut (inca) probleme, model pre-facelift (2023) cu majoritatea bubelor reparate; spatiul in portbagaj e mai mic ca la rav, dar bancheta spate merge culisata fata/spate vreo 10cm (si spatarul se poate regla) si se castiga destul spatiu; cotiera cam mica dupa gustul meu; in rest are toate cacaturile pe ea; nu am ales trapa panoramica (+100kg inutile) si faruri matrix (dura un an comanda la momentul respectiv). Revizii decente ca pret (1200 lei, ulei / filtre / lichid frana / test franare la tiriac). In mod sport se infige decent; consum mers legal+10 km pe dn1, Buc – Ploiesti, 4l/100; autostrada 7-7.5 la 140. Insonorizarea mai buna ca la rav (subiectiv, nu masurat). Per total multumit, vreau facelift-ul acum
KIA Sportage 1.6 TGDI HEV. 230 CP
Inainte de a stramba din nas, gasesti un review extrem de detaliat in 6 parti pe yt turatii.
S-ar putea sa revin si eu cu un review pentru una noua aici pe blog curand, consoarta e inca nehotarata.
Ca unul care sta cu 2 lexusuri in curte, din care unul care face majoratul la anul, iti zic ca este cea mai buna optiune. NX este in buget si ai de unde alege si este o masina versatila. Te poti uita si la un RX o generatie in urma, la un pret un pic mai mare, dar diferentele sunt majore intre masini. Te pot consilia cum sa aduci una din Emirate, preturile sunt mult mai bune si chiar daca este bataie de cap poti salva de la 5000 Eur in sus la una.
>NX este in buget si ai de unde alege
Corect, sunt fix 4 pe mobile.de in criteriile lui
si mobile este singurul talcioc online de masini…
Pe autoscout24.it sunt minim 10 nx300 cu 197cp, sub 100k km, până în 30k €.
LA 25k € e doar 1. Și e gri….
Ok exvpa daca pe cel mai mare talcioc de masini sunt doar 4, pe openlane e una la 150.835 km unde sunt ascunse restul? Da-ne niste linkuri.
Am dori ceva mai mult info legat de importul din UAE… Multumim!
„Eu folosesc mașina fie la drumuri scurte (în 5-10 minute ajung oriunde în oraș), fie la drumuri lungi.”
Fix cazul ideal pentru un plug-in hybrid. Recomand BMW G21 330e. 292cp (cand ai si baterie, altfel 180cp), moduri diferite de conducere: electric, sport, hibrid – poti pastra incarcarea bateriei pentru cand ajungi in Bucuresti, sa mergi electric prin oras.
Silentioasa, confortabila, guri de ventilatie in spate cu reglaj separat de temperatura (clima pe 3 zone), 5 mufe USB in total, priza in portbagaj.
Intr-adevar, are doar 14,1cm garda la sol, dar asta ar fi singurul compromis – 9mm
Are mereu 292CP (bateria nu e niciodata 0%) pe extra-boost sau cutia in sport.
Sau 252CP pe comfort.
Merita varianta plug-in doar daca poti incarca acasa (preferabil statie), daca nu G21 330i(benzina).
La 330e portbagajul are -100L si gura de incarcare mai mica vs non plug-in
Alt dezavantaj la BMW G20/21 este ca e putin loc pentru pasageri in spate, mai ales daca ai un sofer cu picioare lungi.
Garda la sol pe hartie este 14cm, insa vizual pare sub Skoda Octavia gen..
Daca are suspensie M, mai coboara cu ~1cm.
Mai bine un Volvo V60 Cross Country pentru Vali. Motor >=T6.
Am citit si articolul „Azi am condus #598”.
E predestinat pentru un BMW negru cu pachet M.
Cu cat mai vechi cu atat mai sigur pentru el.
Cu un Volvo ar lua prin surprindere pe multi, mi-e sa nu faca accident.
Ia-ti NX rege, meriti!
Lool, ai ajuns rege ca Lenghel.
Nuț lua Mazda că și reje și mașina atât de speciala e prea mult. Daca ai fi civil ar mai merge. Știm deja de legendarul motor, nu mai vrem sa citim pe subiect. Mulțumesc.
https://www.autoscout24.ro/lst/volvo/v70?atype=C&cy=D%2CA%2CB%2CE%2CF%2CI%2CL%2CNL&damaged_listing=exclude&desc=1&fuel=B&gear=A&powerfrom=125&powertype=hp&search_id=1o5wnyhul0b&sort=year&source=detailsearch&ustate=N%2CU
greu cu cititul, este?
https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/mazda-cx-5-ver-g194-awd-at-takumi-plus-ID7HxiGb.html
Asta!
Tu n-ai nevoie de SUV, ci de pick-up truck d-ăla american. Ești exact pe publicul țintă al unui Ford F150
Mai degraba un Piaggio Ape si un hatchback rapid
RAV4 Prime? Ai incercat unul?
nu. dar e 54K nou. din ce am vorbit cu posesori, este mai bine insonorizat.
Aproape ca se incadreaza in conditiile tale (25K; <90,000 km), cel putin ce am vazut saptamanile astea disponibil pe ecarstrade sau openlane (fostul Adesa, istoric la zi), daca achizitionezi pe PJ. Sumele au fost pe la 25,500-27,000 cu posibilitate sa faci oferta pe ecarstrade.
+ transportul cca. 750-800, RAR vreo 8-900 lei.
Cea mai eficienta masina care sa faca de toate sunt break-urile inaltate.
Octavia Scout- dar e doar diesel
A4, A6 all road- dar sunt scumpe si atrag atentia
V60 cross country- la fel scumput, dar il tii si tu murdar
Apoi la SUV-uri
NX 300h- premium feel, dar vezi ca asta e incet rau de tot si iti sare de buget
CX-5 – e in buget, dar si asta e incet pentru mersul tau
Kuga- varianta aia de 243 de cai e mai rapida, restul au cai doar cu numele
Daca esti dispui sa iti asumi: A4 all road 45 tfsi sau V60 b5/t5 cross-country. Inalte, rapide, spatiu de carat, mai eficiente si mai fun de condus ca un SUV.
In bugetul tau se mai potriveste si Skoda Karoq- nu e prea mare, dar e facuta de Skoda, deci ai super mult loc si pt. pasagerii spate si pt. carat. Eu am motor-ul de 1.5 tsi si e foarte okey pana pe la 150-160 km/h. Daca vrei si mai mult mai e un motor de 2.0 tsi 190 cai care poate fi dus in siguranta si in vreo 240 cai.
Land Cruiser sau Wrangler.
Ah, am vazut limitarea la buget.
in oraș îl chinui, în afară te rupe la spate.
Mazda CX5 doar 2,5 benzina
Honda CR-V
Toyota Rav4 Hibrid
Nu neaparat in ordinea asta 🫣
Hondele noi nu mai sunt ce a fost Honda aia veche.
Lexus au modele combi?
Ceva de dimensiunea unui Passat.
Eu nu ma pot desparti de B6. Condus animalic, consum sub 6. Am zis ca il tin pana imi ies picioarele prin pedalier, nu mai dureaza mult la cum rugineste :)).
honda are motoare leșinate.
lexus nu au combi-uri parcă. cel puțin nu in europa.
Au ei ceva misto prin Europa, anumite piete: https://www.lexus.eu/new-cars/lm
Peugeot 3008 hybrid. Motor de 1.6 turbo plus 1 motor electric in cutie plus 1 motor electric pe puntea spate. Cutie clasica cu convertizor aisin. Median 300 de cai(adunați aritmetic ies mai mulți) și vreo 520 nm 4wd, sută în sub 6 secunde. Reprize f bune pentru depășiri.
Pe lângă asta tinde să meargă preponderent electric, vreo 40-45 km realistic. Are pompa de căldură deci căldură repede iarna și o poți porni de la distanță să găsești mașină rece/calda.
Mazda Cx 30,la bugetul ala o iei de noua. Manuala ce-i drept.
Noile modele au motor de 2.5 l,benzina 140 cai.
Eu am una skyactivex,cu motor de 2 l si 186 de cauli,,de 4 ani,luata de la radacini din Brasov.
Masina e ok,n-am avut probleme cu ea.
Sta bine,are sfung dar si consuma putin,daca nu dai in ea.
Consum mediu dupa 4 ani,sub 7. Ce-i drept merg pe autostrada decent,ca na,copil mic.
La fataiala in oras,mers,venit de la lucru,semafoare ia cam 9-10%
Pe autostrada alergata,7-8%
Pe dn mers cu traficul 5-6 %
Revziiile cam 1300-1500 lei.
Primele revizii au costat putin.
Multumit de masina,are cotiera lata,guri de ventilatie in spate.
Minus volumul pentru haul de care zici.
Foarte bun sistemul matrix de iluminat si pilotul adaptiv. Am mers pe autostrada 2 ore fara sa ating pedalele. In Austria,ca la noi nu prea….
E izolata bine si a luat multe puncte la ncap.
Minusuri….vopseaua e sensibiloasa si tot piano blackul din masina.
Poti face test drive la radacini,la brasov. Doamna de la vanzari,e ok.
Daca mai vrei detalii,cu drag.
nu cumpărăm manuale, că nu suntem in 2014.
Este si pe automat. Cre ca e vreo 2000 de cocosaneli in plus.
Ma gandesc ca hatereala e pentru adevar sau doar asa,ca hatereala la informatii concrete? Ms!
Skoda Kodiaq. Excelent pe profilul indicat de tine.
daca aveam banii acum disponibili luam asta https://www.openlane.eu/en/car/info?auctionId=9268769
BMW X3 (30i pentru tine) > Audi A4 Allroad > Skoda Kodiaq. X3 e vărful pe segment în opinia mea, A4 allroad pentru că se conduce superb, Kodiaq dacă ești în căutarea poziție la volan de tip SUV.
Ce nu aș cumpăra din ce s-a pomenit aici: Honda CR-V și Ford Kuga 2.5 hibrid. Când am adus CR-V-ul din Germania m-am copt groaznic prin geamuri și parbriz, nu am pățit așa ceva cu nicio altă mașină modernă, plus poziția la volan ca pe WC. Kuga nu știe să pună puterea pe șosea, un X3 20i are cu 40 de cai mai puțin și bate Kuga la curul gol.
Vb. aici doar de masini pe care le-am condus minim 4-5k km și cu care am făcut cel putin un drum de Germania.
Sportage 2021-2022 not bad, not terrible, hibrid, 1.6 i adevărat dar iote, după câțiva ani de Kia no problemo și nu uita, eu am doar 140 de cai cu tot cu electric…Sportage are peste 200…piano black pe ici pe colo dar să fim serioși ăsta să fie tot kktu’.
Aer în spate, scaune încălzite în spate…plus tot felul de brizbriz. Tablă okish, siguranță destulă…n aș lua metalizată că e de tot căcatu’ și se vede orice pe ea. Nu ți pare rău să bagi 4 saci de ciment…nu sunt greierași, impozit mic, consum mic, randament când îi ceri. I adevărat că scrie Kia pe ea dar e cinstită și face banii.
Lexus NX este o masina care corespunde cerintelor tale si asta iti vei lua.
Si-a luat un cunoscut si masina arata impecabil. Nu era noua, a luat-o second dar la interior nu se vede uzura, sunt materiale de calitate.
Alt prieten doctor(avea lovele) acum multi ani tin minte ca si-a luat-o noua si mi-a zis ca si urmatoarea tot Lexus o sa fie.
Nu e flashy ca Merdeces/BMW, pitipoancele si unul din cinci romulani nici nu recunosc marca.
gena de bulgar trage la lexus.
daca am aceeasi masina din 2012 luata acum 4 ani inseamna ca sunt sarac?
Eu am aceeasi masina de din 2012 luata acum 6 ani. Bogatu-le!
Hai cu pacanele alea o saptamana, cu licentele alea de windows maxim de un Duster obosit faci
Mazda 6 break cu motor de 2.5 cred ca se incadreaza si ea.
Parca avea garda la sol maricica pt clasa ei, vreo 16 cm.
Doar ca spre deosebire de VAG-urile 2.0 TSI nu cred ca are 4×4 pe motorizarea pe benzina. Am impresia ca pe dizal o fost la Mazda 6.
https://www.follyauto.ro/Masini/lexus-seria-nx-300h/
Dacă faci o ofertă bună îți dau Kodiaq-ul. 😉 Termin și eu leasingul în septembrie, voiam să-l mai țin un an, să văd și eu cum e viața fără rate 😜. 50.000 km. Restul detaliilor le ai pe blog acum 5 ani, full fără piele cum era o vorbă.
Subaru Outback, benzina 175 cp, spațioasă, tot ce vrei
Asta e chiar misto, gadila unde trebuie lesbiana din mine
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=420734974
Volvo V90 benzina T8 hybrid echipare Inscription (full fara trapa, bo$$), noiembrie 2019.
Luata de pe adesa acum cca un an si jumatate la aprox 73.000, acum are aprox 110.000.
Persoana juridica.
Cine doreste, sa apeleze
Succes!
Renault Koleos full, am de vânzare în Arad cu 17000.
Asta e, dacă mi se permite să pun link-ul:
https://www.olx.ro/d/oferta/renault-koleos-suv-benzina-automata-4×4-IDjiobg.html
CX60
Skoda Superb Combi 2.0 TSI (2019–2020)
sau
Volvo XC60 T5 (2018–2019). (aici te duci in 30k euro)
poate’s out of order, dar nimanui nu-i place Formentor?
Posesor de Formentor tsi din martie 2021….printre primii…am trecut prin multe incercari si am cumparat-o pentru design (cred ca asta e punctul forte si asta a fost cred factorul determinant la achizitie).Fac planuri de inlocuire, din pacate nu stiu cu ce….probabil un break, dar au luat-o preturile aiurea la masini noi.
Ce nu apreciez:
-sistemul de infotainment, si faptul ca toate comenzile sunt touch screen, zona de control temperatura nu e luminata (a fost corectata mai tarziu); cu timpul si update-uri s-a mai ameliorat, dar i continuare se mai blocheaza, camerele 360 mai dau rateuri(ecran negru), se mai reseteaza, mai sunt probleme la conexiunea cu telefonul….mai am a doua masina si am cumparat o chinezarie de pe aliexpress care se misca mai fluid
-masina nu e ff confortabila( nu am DCC), e cam rigida, zdruncina cam rau, nici rotile de 18 nu o ajuta, e cam zgomotoasa (si din cauza formei), geamurile sunt mici, e un sentiment de intuneric/claustrofobie. nu am reusit sa imi gasesc o pozitie pt bratul stang, manerul ce include stergatoarele e prea jos
-materialele sunt de nivel seat/skoda
-restul chestii specifice vag, desi am cutia „buna” dq381, nu mi se pare deloc rafinata pentru plecari de pe loc, la viteze mici; acc( la reaccelerare chiar pe mod confort parca se grabeste si bruscheaa) si lane assist mai franeaza prea tare, sunet de motor in boxe, etc.Valoarea de revanzare e mica, asta si penru ca a aparut un facelift acum.
Cand am cumparat formentor in 2021 am testat si comparat (doar masini noi): rav4( trista si batraneasca, zgomotoasa),corolla sports tourer(masina de uber, senzatia la volan e ca te apuci de taxi, la acceleratii face ca un aspirator) lexus nx( portbagaj mic din motive de baterii, directie suspensie cam imprecise, pret mare) , seat ateca (interior din anii 2010, inalta, zgomotoasa), mazda cx-30(e mica), cx-5(ok-ish, scaunele fata cam banale, interior frumus si un pic spre premuim, pret mare la 2.5 benzina unde stau eu pe motive de co2), nissan qasqhai (motor benzina 1.33 cmc), nici nu am pierdut timp cu peugeot/renault/citroen, hyundai tucson arata urat, imi pare rau ca nu am incercat la DS (sigur in 2021 aveam pret bun…de vazut fiabilitatea mai ales ca au suspensii complexe), ford am avut o experienta proasta cu dealerul si am promis ca nu mai calc acolo , nu mi-ai pierdut timpul cu sfanta treime audi bmw mercedes din motive de cost; alfa romeo nu am reprezentanta la mine in oras.Opel aveam astra, asa ca nu m-am mai dus sa incerc grandland
Daca as da timpul inapoi, in mod sigur as lua un break, poate passat/superb sau mai saracie octavia (desi iar as da de dsg), poate o insignia(in anii aceia inca stellantis nu stricase total apele si aveai automata cu convertizor de cuplu), sau as fi facut un efort si imi luam ceva de maxim 2 ani cu garantie producator, A4 break , sau seria 3 (G20 il vad imbatabil,design reusit, interior de calitate, tinuta de drum, motorul b58, cat si cutia zf8hp foarte reusite si surprinzator de economice).
Incap maxim 2 saci de nisip in portbagaj.
Ceva ce nu am vazut scris, Alfa Romeo Stelvio, motor de pe benzina turbat, maricica dar nu imensa, cotiera mare, dotari. Stiu, e alfa romeo, dar e tare frumoasa. Also, vad multe Cupra Formentor prin oras, care iar se incadreaza in buget si mi se par mai exotice ca design.
Am un subaru outback 2011 din america, 83k mile. Ieftin, vreau sa scap de el.
xc60 awd t8 phev sau B5 daca vrei mhev. bingo
AUDI A6 ALLROAD Break 2021
Audi A6 Avant 3.0 2019
Salut Vali, incearca si Ssang Yong, am vazut din ce in ce mai multe masini de genul prin Bucuresti si afara. Sau chiar Infinnity…Poate n-am scris eu bine dar da maine un mic search pe net.
Mercedes E Class.
Benzină, 2L, 185 CP, automată 9 viteze.
Silențioasă, spațioasă, sonorizare bună.
A mea are 6 ani, 60k km. Luată de nouă, efectiv o revizie/an. Absolut niciun cost extra până acum. Zero.
Consumă cam mult în oraș, între 8-10 litri reali.
Aș cumpăra-o din nou.
Tot NX ramane cea mai buna varianta. Chiar daca o mai „murdaresti” cu diverse de pe la Brico/Leroy/Dedeman, ai si confort, si consum, si utilitate…
Dedi Lexus e o optiune excelenta, am precizat mai sus motivele pentru care nu e cea mai buna alegere in acest buget.
Parerea mea e ca in acest buget pentru raport cost / fiabilitate bun optinea cea mai buna este Mazda CX 5 cu motorul benzina Skyactiv 2.5 benzina 194 cp. ai variante f bune cu pana la 50 de mii km in sub 25 de mii euro. De evitat sub orice forma motorul 2.2 diesel. Ar fi fost si optiunea Hibrid 2.0 l Honda CR V insa iese din buget. La fel si ZR V. Also, stating the obvious, te poti incadra la un RAV4 in garantie de la dealer cu km ceva mai multi. Recomand o vizita la Toyota Brasov sau Auto Kevin Brasov dealer specializat in comercializarea de Toyota si Lexus sh Hybrid cu istoric si garantie. De evitat sub price forma dl Mirel Gavenea un tepar renumit din BV pe hibride.
Pentru ciment si materiale de constructii poti pune carlig si unii iti dau gratis remorca sau iti iei una.
Daca nu este batut in cuie acel 2.0, au niste motorizari PHEV de 1.6 la Sportage-uri. Masina maricica, nu atrage atentia, 265 CP si nici n-ai mila de ea cand cari lucruri.
Dacă nu-ți convine portbagajul la NX, iei un RAV4 și îl izolezi fonic. Daca vrei experimente cu alte modele și e ok fiscal, leasing operațional și n-ai stresul eventualelor probleme.
Eu am un NX200T si sunt foarte incantat de ea. Varianta hibrid nu as lua-o pentru ca e mult prea lesinata. Degeaba are 180 si ceva de cai, o trage rau in jos cutia cvt si are vreo 300-400kg in plus fata de benzinara.
Am citit toate comentariile pana acum, si m-am decis (cu greu) sa contribui.
Cred ca ce iti trebuie este un XC60 T6 sau T8 hybrid.
Sa zicem ca la mine la fabrica, unde lucrez de vreo 20 de ani, Volvo ne da discount de… flota. (Full disclosure: am XC60 diesel cu motor de 2.4 190 CP) Am colegi care merg cu ele si 70mii de km pe an. Am intrebat pe care cum ii vedeam cat de multumiti sunt de ele, inainte sa-l iau pe al meu. Multi sunt la al 3-lea Volvo.
Dupa ce a iesit din garantie, mi-am gasit un service local, multimarca, unde toti angajatii (fara exceptie) au Volvo. (Ca sa nu fie bascalie, nu e in Romania, nu e service din ala in spatele blocului). Cand am mers la o revizie, cu schimbat discuri de frana si altele, mi-a aratat diferenta intre un disc de frana de volvo si unul de peugeot. Al meu avea vreo 25 de kile, ala de peugeot arata ca din tabla de faras – evident, exagerez, dar you get the point.
Acuma caut sa il marit pe al meu si sa iau una hibrida sau electrica, asa ca sunt pe piata si fac drive test dupa drive test.
Am testat un T6 hibrid si cred sincer ca e ce-ti trebuie. Eu nu mi-l vreau pentru ca – in afara de propulsie – nu are multe in plus fata de ce are al meu. Eu vreau ceva mai mult daca tot fac schimbul. Dar eu zic ca T6-le hibrid alearga bine. Daca ai grija cu el, poti sa mai si cari chestii (eu am mutat doua case si am construit una cu al meu, am si caine, etc) pui o patura, mai umbli cu grija, se poate. Stiu om care isi duce recuzita de zugravit cu A6 break. Deci nu o vad ca o problema.
Ca masina de familie, e ce trebuie. Sigura, confortabila, nu te face de ras la depasiri.
Are clasa dar nu sare in ochi. (Am testat GLC300e, e cool, mai ales in partea din fata, dar striga bling-bling de la o posta, si portbagajul e micsorat ciudat din cauza de baterii, are o consola imensa, bordul pare ca tipa la tine).
De ce nu CX5: puturoasa (un coleg a vrut sa-si ia si a ales X3 pentru ca are mai multa vana
Skoda are probleme la sistemul de infotainment: se sting ecranele in mers, uneori da erori din senin, unele erori nu permit nici sa misti masina, alteori proneste alarma in timp ce esti in masina. De multe ori am oprit, incuiat, descuiat, repornit si problema se rezolva ( ca la PC – restart). Alteori problema disparea dupa 1 saptamana.
Am auzit lucruri bune despre Lexus (din mai multe surse), e pe lista la drive test.
Anyway, mult succes la alegere.
Lexus.
VW Passat GTE. Plug-in Hybrid, 220 de cai in modul GTE de la ambele motoare, fasnet pentru greutatea lui pentru ca are motorul electric.
De curiozitate, ți-ai făcut niște calcule? După 4 ani de leasing operațional, ai ieșit mai bine decât dacă ai fi avut leasing financiar?
Complicate cerinte de un SINGUR vehicul.
Probabil ca singurele care se conformeza vor fi crossover-urile japoneze si coreene – (uneori fals americane/ badge engeneered ) .Ș
Toyota Matrix/ pontiac Vibe
Subaru Forester primele 2-3 generatii
SsangYong Korando II sau Musso
unele grey-imports de US sau mai bine modele derivate din modele globale, dar adaptate pentru middle-east – Duster Cu mortor 2l benzina, cutie automata si interior pe culori deschise/beige, versiune de UAE adica.
Mai sunt si alte alternative si mai ciudatele.
V60 CC? are garda la sol ca si XC60 de aproape 20cm si e AWD, dar e destul de rar