Cele mai vândute mărci noi în primele trei luni au fost Dacia (3.830 unități), Ford (1.915 unități), Toyota (1.882 unități), Hyundai (1.844 unități) și Skoda (1.767 unități). Am citit de două ori ca să mă asigur că văd bine. În 2021, în România, s-au înmatriculat mai multe Ford, Toyota și Hyundai decât Skoda. Context: Skoda […]

Brunetă . Brunetă . Blondă . Brunetă . Brunetă . Miere . Brunetă . Roșcată Pledoarie pentru privatizare Orașe pentru oameni sau orașe pentru mașini? O altă părere despre Pacepa Producția Toyota e afectată de cutremur Mișto în Dubai Cel mai bogat rus Furtuna a închis 500 magazine în SUA The customer is not always […]

Este a 5-a mașină pe care o dețin (am avut Trabant, Dacie, Cielo, Fiat) și, deși nu am ținut o mașină mai mult de 5 ani, asta are deja 7 (și nu intenționez să o schimb prea curând). Achiziție: în afară de Trabantul primit de la taică-miu când am intrat la facultate (pe care îl […]

Oraș . Sat . Mare . Roșcată . Brunetă . Blondă . Blondă . Blondă . Blondă Oare Vlad se poate opri din a dezamăgi? Pușcărie pentru cine a ales firma, cine a semnat contractele și pentru directorul firmei Oamenilor de HR nu le pasă de interviurile de exit E greu să fii bugetar Toyota […]

În 2018 aveam un Audi A4 care dădea semne de oboseală, având deja 14 ani, așa că am luat decizia să îmi cumpăr o altă mașină. Pentru că lucrez prin multinaționale de 23 de ani în vânzări și marketing, am avut ocazia să conduc zeci de mașini, de diferite brand-uri și diferite modele. La un […]

Inspirat de atâtea posturi cu Skoda Octavia m-am gândit sa fac și eu un review la mașina mea in ideea in care mai vedeti și opera unor designeri cu ceva inspirație. De menționat ca multe detalii pot sa nu se pupe, mașina este achiziționata in Spania unde circul cu ea de 2 ani și ceva. […]

Primele impresii aici. Ce o să citiți mai jos e diferit de testdrive-urile vomitive pe care toți le-am văzut și citit pe net. E experiența unui om care vine de pe o mașină asemănătoare și care are niște așteptări de la liderul segmentului SUV mediu. De aceea veți vedea lucruri un pic diferite față de […]

La review-ul la Skoda Octavia, am postat un comentariu că am avut de ales între Octavia, Corolla și Civic, iar un alt cititor m-a întrebat dacă nu fac un review, deși mai are unul Vali, scris chiar de el, însă pentru un model hatch de 1.8l de la Citylink. Nu am să vă plictisesc cu […]

Salut! Aveam un Seat Toledo din 2008, cel pe platforma Golf5. Mașina mi se pare surprinzător de buna (mai puțin unele detalii de materiale și finisare), dar am făcut o greșeală la cumpărare. La vremea respectiva credeam că motorul de 1.6 aspirat de 102 cai va fi suficient. HaHa! Veneam de pe o Solenza cu […]

Am așteptat până acum să scriu review-ul mașinii pentru că am preferat să ajung pe la 5.000 de km cu ea ca să-mi pot forma o părere și pentru că merita să fie și aici o comparație cu cel mai apropiat competitor al CR-V-ului, Toyota RAV4. De altfel, în perioada în care prospectam piața pentru […]

Într-o lume în care 99% din hibridele normale au motoare din ce în ce mai mici, Toyota are curajul să spună “nu, 2.5 e ce trebuie”. 222CP. Două motoare electrice, unul în față, care e alimentat de motorul de 2.5 benzină, și unul unul pe spate, pentru AWD. Apropo de asta, n-am condus-o la modul […]

  Cum am ales-o Mașina precedentă, o Hyundai Sonata, și-a dat obștescul sfârșit după 15 ani si 220.000 km. Mai exact, a avut niște probleme la motor, am dat-o aproape pe degeaba unui service auto care a zis că îi pune un motor de la dezmembrări și o va folosi ca mașină de curtoazie. Fiindcă […]

Blondă . Blondă . Apus . Brunetă . Blondă . Blondă . Autoportret . Alb . Toyota are probleme Patroana unei pensiuni face un Laborator de Medicină Nucleară Cameron Diaz e liniștită Nu știu ce să zic, să ne interesăm de Beirut… Goana după mâncare UBER e în continuare pe pierderi Cronica de tehnologie Cronica […]

Motorizare 1.8 hibrid, cu 122CP. Mai multă putere, demaraj mai bun, mai puțină opintire pe șosea. Dacă ar fi să îmi iau așa ceva, motorizare asta e ceea ce trebuie. Asta sau 2.0 hibrid. Are putere destulă pentru depășiri și pentru accelerări. Am prins 140km/h și nu prea mai era loc de mai mult fără […]

Econobox. Mașina scoate 6.2 în oraș și 5 la drum. Încap doi adulți și doi copii în ea. Plasticele din bord sunt ieftine. Nu există cotieră între scaune. Frâna de mână este clasică. Luminile nu se opresc automat când se ia contactul.   E sprintenă pentru oraș. 100CP dintr-un motor de 1.5 nu e tocmai […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Top articole

7 zile