Blondă . Blondă . Brunetă . Brunetă . Brunetă . Verde . Bruneta . Ochi . Apus Cea mai importantă știre de luna asta Doar 16% au trecut testul competențelor cognitive. Ăștia vor intra oricum în sistem în anii următori. Vor găsi soluții și portițe, vor învăța să trișeze testele și vor intra. Isărescu, nemuritor […]

Oraș . Șatenă . Seara . Pistrui . Blondă . Brunetă . Brunetă . Brunetă . Brunetă . Subaru România reală Politicienii se pișă pe oameni cu jetul polițiștilor Se va scumpi pâinea Profiturile din energie Directorul Romarm e în concediu O companie turcească va construi metroul din Cluj Oamenii sunt supărați că li se […]

Toată lumea insistă să laude algoritmul tiktok, care e foarte bun, care recomandă doar ce e bun, care e bestial și mult peste restul. OK. Urmăresc câteva fete 30+ din US, care fac clipuri amuzante, câteva videochatiste, că fac conținut amuzant în încercarea de a-și atrage clienți, câteva branduri de unelte sau de Subaru, și […]

A venit iar acea perioadă din an în care se fac cozi la ghișeele Taxe și impozite pentru plătirea cu reducere a impozitelor pe proprietăți. Și, ca de fiecare dată, aș vrea să lansez un îndemn politicienilor români și oamenilor din ANAF, ANI, FISC, Oficiul de Spălare a Banilor și Administrație Spații Verzi și Proteste […]

Duc XVul la un ITP din apropiere, la care am mai fost, și știam că oamenii sunt OK. Mașină 2013, benzinară, EURO5, motor 2 litri boxer. Aceeași problemă am avut-o acum 6 ani cu Foresterul. – Domne, nu ies noxele bine! – E benzinară euro5, n-are cum. – Vă zic, fluctuează rău de tot, ba […]

Mă gândeam că ar fi un follow-up frumos la postul ăsta, cu consumul la Forester, pentru că sunt asemănări și diferențieri între cele două mașini. Motoare de 2.5 benzină, 200+ cai putere, același șofer cu talpă grea, același oraș, același mod de exploatare. Și după o lună de mers exclusiv în oraș vin cu poză: […]

Iau de la ai mei fierăstrăul coarbă al lui bunicu’, că îl foloseam în tinerețe și eram atașat de el, cadru metalic, un pic ruginit, dar în stare foarte bună. Dau un luciu la pânză cu niște șmirghel, testez pe niște crengi, nu mai tăia prea bine. Mă uit la pânză, jumătate din dinți tociți […]

Inspirat de atâtea posturi cu Skoda Octavia m-am gândit sa fac și eu un review la mașina mea in ideea in care mai vedeti și opera unor designeri cu ceva inspirație. De menționat ca multe detalii pot sa nu se pupe, mașina este achiziționata in Spania unde circul cu ea de 2 ani și ceva. […]

Primele impresii aici. Ce o să citiți mai jos e diferit de testdrive-urile vomitive pe care toți le-am văzut și citit pe net. E experiența unui om care vine de pe o mașină asemănătoare și care are niște așteptări de la liderul segmentului SUV mediu. De aceea veți vedea lucruri un pic diferite față de […]

Mă duc la Hornbach să iau niște urgențe. Pe pod mă gonea unul din spate. Zic, pana mea, acum nu mai sunt cu racheta, acum sunt cu mașină civilă, tre să ne dăm la o parte, au trecut vremurile când stresam agarici cu Subaru iarna pe zăpadă. Mă dau și mă uit la ce mă […]

Într-o lume în care 99% din hibridele normale au motoare din ce în ce mai mici, Toyota are curajul să spună “nu, 2.5 e ce trebuie”. 222CP. Două motoare electrice, unul în față, care e alimentat de motorul de 2.5 benzină, și unul unul pe spate, pentru AWD. Apropo de asta, n-am condus-o la modul […]

Am un senzor de ulei de motor care îmi face surprize. Teoretic, știu mișcarea: dacă merg cu mașina +600km în aceeași zi, mașina cere ulei. Mi-a cerut când am făcut 1.000km pe autostradă, de două ori, am înțeles, pun un bidon de 0w30 în portbagaj, că nu costă mult (

Are Subaru niște motoare de 1.6 pe XVuri. Dacă mie mi se pare 2.0 150CP leșinat, închipuiți-vă cât de leșinat e motorul de 1.6 cu 115CP. Și Suzuki aveau într-o vreme motorizarea asta pe Vitara, și au renunțat la ele, nu-mi dau seama de ce. Eh, am văzut de câteva ori cumpărători întrebând pe forumuri […]

Mild-hybrid cu 4×4 permanent. Asta e e-Boxer. 4×4 permanent cu consum ceva mai bun decât varianta normală. mașina stă admirabil pe șosea și pe zone accidentate. pentru Subaru asta e standard, pentru că centrul de greutate e mai jos, pentru restul, e de menționat. seamănă prea mult cu versiunea din 2012, dar mă bucur că […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile