Inspirat de atâtea posturi cu Skoda Octavia m-am gândit sa fac și eu un review la mașina mea in ideea in care mai vedeti și opera unor designeri cu ceva inspirație. De menționat ca multe detalii pot sa nu se pupe, mașina este achiziționata in Spania unde circul cu ea de 2 ani și ceva. […]

Primele impresii aici. Ce o să citiți mai jos e diferit de testdrive-urile vomitive pe care toți le-am văzut și citit pe net. E experiența unui om care vine de pe o mașină asemănătoare și care are niște așteptări de la liderul segmentului SUV mediu. De aceea veți vedea lucruri un pic diferite față de […]

Mă duc la Hornbach să iau niște urgențe. Pe pod mă gonea unul din spate. Zic, pana mea, acum nu mai sunt cu racheta, acum sunt cu mașină civilă, tre să ne dăm la o parte, au trecut vremurile când stresam agarici cu Subaru iarna pe zăpadă. Mă dau și mă uit la ce mă […]

Într-o lume în care 99% din hibridele normale au motoare din ce în ce mai mici, Toyota are curajul să spună “nu, 2.5 e ce trebuie”. 222CP. Două motoare electrice, unul în față, care e alimentat de motorul de 2.5 benzină, și unul unul pe spate, pentru AWD. Apropo de asta, n-am condus-o la modul […]

Am un senzor de ulei de motor care îmi face surprize. Teoretic, știu mișcarea: dacă merg cu mașina +600km în aceeași zi, mașina cere ulei. Mi-a cerut când am făcut 1.000km pe autostradă, de două ori, am înțeles, pun un bidon de 0w30 în portbagaj, că nu costă mult (

Are Subaru niște motoare de 1.6 pe XVuri. Dacă mie mi se pare 2.0 150CP leșinat, închipuiți-vă cât de leșinat e motorul de 1.6 cu 115CP. Și Suzuki aveau într-o vreme motorizarea asta pe Vitara, și au renunțat la ele, nu-mi dau seama de ce. Eh, am văzut de câteva ori cumpărători întrebând pe forumuri […]

Mild-hybrid cu 4×4 permanent. Asta e e-Boxer. 4×4 permanent cu consum ceva mai bun decât varianta normală. mașina stă admirabil pe șosea și pe zone accidentate. pentru Subaru asta e standard, pentru că centrul de greutate e mai jos, pentru restul, e de menționat. seamănă prea mult cu versiunea din 2012, dar mă bucur că […]

Mihai Tănase, Head of Digital la Renault și Dacia, un vechi prieten și motivul pentru care eu primesc mașini de la ei la teste, calitate în care opinează: Platformele de vânzare online ale grupului au fost primele iniţiative de acest gen din România şi ne-au permis să înţelegem foarte exact nevoile şi aşteptările clienţilor noştri. […]

V-ați luat o mașină japoneză pentru că n-aveați ce face și ați crezut în mitul fiabilității, dar parcă 12.000€ pe o cutie de viteze e prea mult? 600€ un alternator? 600€ un far? Beforward.jp e o soluția. Piese auto de la japoneze din dezmembrări. Am ajuns la ei aiurea. AC-ul de pe XV suflă, dar […]

Statul în zona centrală a unui oraș e foarte mișto, cu condiția ca centrul să nu se aglomereze ca naiba. Din cauza eliminării taxei auto acum 3 ani, pe străzile din jurul casei mele s-a umplut de mașini, și pe stradă, și pe trotuar. Am vecini care și-au mai luat două mașini, frecvent apar parcate […]

Azi dimineață pe la 8 jumate, 20 de muncitori lucrau pe o pasarelă, cu ochiul mortului. Fără chef, fără tragere de inimă, fără nimic. Aseară la fel, la 5pm nu mai era picior de om pe nici un șantier. Prin câteva locuri erau semafoare pe un sens de mers și nu se muncea. O familie […]

Băi, faza e cam așa: eu nu vreau să vă conving să vă cumpărați mașină ca a mea. Consumă mult, arată dubios, service-uri oficiale puține, modele puține, nu are autohold, are guri de ventilație doar pe bord. Sincer, sincer, nici eu nu mi-aș lua-o. După care te sui în ea și vezi cât de mișto […]

Cu doi foști șefi de la rutieră la pârnaie și cu străzi largi și lungi, Brașovul e un rai al idioților care circulă cu viteză mare. În fiecare toamnă apar studenți noi, cu obiceiurile de la coada vacii de unde au venit, pe Carpaților se fac curse, dar poliția nu știe de asta, și tot […]

Subaru are printre cele mai proaste sistem de încălzire a habitaclului din lume. Pur și simplu n-au mai avut bani de un specialist și au luat pe cineva din piață și l-au pus să gândească sistemul de încălzire. Una dintre probleme e că au guri doar în față și mașinile fiind mai lungi, în față […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.