M-au chemat să-mi facă ceva resoftare la RAV4. Ajung acolo, întreb oamenii de la service de cele două probleme stringente pe care le am, beep la rezervor gol și faza scurtă la pornire. La “beep la rezervor gol” am rezolvat, nu se poate, “fiți și dvs. mai atent la bord”. Este prima mașină care nu […]

Acum, că s-au încheiat contractele de Black Friday și știm ce bani facem, a apărut o problemă. Firma de la care am RAVul vrea să mi-l ia… Ca să îmi dea altceva în loc. Doar că nu știu ce vreau. M-am uitat. Highlander e tot hibrid, dar e mai mare, și n-am nevoie. LandCruiser e […]

Inițial te gândești că e vorba de inele și pietre care zgârie portiera. După care vezi că e așa peste tot. E pur și simplu de la vopsea proastă și unghii.

De curiozitate, că tot mi-a rămas în cap informația că RAV4 e top la insonorizare proastă, am folosit DBmeter pentru a măsura decibelii din mașină pe autostradă. Rezultatele sunt astea: 80db la 90km/h, 87db la 130km/h și 89db la 150km/h. ps: am măsurat în mijloc, deasupra cutiei de viteze, nu la geamuri.

În caz că aveți nevoie de informația asta: dacă aveți portbagajul deschis și un colet greu pe un scaun care nu are centura pusă, avertizarea de centură lipsă pe scaun va piui doar ea, nu și aia de portbagaj. Mă duc la revizie și aveam câteva chestii pe listă. Aia cu faruri care se aprind […]

  Nu are avertizare sonoră când se golește rezervorul Trebuie să apăs butonul de autohold de fiecare dată când pornesc mașina, nu ține minte setarea asta. Scaunele nu au suport lombar. Farurile nu se sting automat când opresc motorul. Adună noroi pe marginea portierelor din spate și pe rama de jos, se vor murdări pantalonii. […]

Mă gândeam că ar fi un follow-up frumos la postul ăsta, cu consumul la Forester, pentru că sunt asemănări și diferențieri între cele două mașini. Motoare de 2.5 benzină, 200+ cai putere, același șofer cu talpă grea, același oraș, același mod de exploatare. Și după o lună de mers exclusiv în oraș vin cu poză: […]

Mașina asta a foșt făcută cu extrem de multe colțuri și muchii, pentru că n-a fost gândită și testată în zone unde praful e ceva normal. Există vreo soluție să nu se mai așeze atâta praf pe bord?

Primele impresii aici. Ce o să citiți mai jos e diferit de testdrive-urile vomitive pe care toți le-am văzut și citit pe net. E experiența unui om care vine de pe o mașină asemănătoare și care are niște așteptări de la liderul segmentului SUV mediu. De aceea veți vedea lucruri un pic diferite față de […]

Albastrul ăla închis nu e tocmai o culoare care să sară în evidență și uneori o pierd prin parcare, că a ține minte unde am parcat nu face parte din pasiunile mele curente. De obicei țin minte, dar mă mai surprind și când nu, așa că mă uit după o soluție să o reperez mai […]

Într-o lume în care 99% din hibridele normale au motoare din ce în ce mai mici, Toyota are curajul să spună “nu, 2.5 e ce trebuie”. 222CP. Două motoare electrice, unul în față, care e alimentat de motorul de 2.5 benzină, și unul unul pe spate, pentru AWD. Apropo de asta, n-am condus-o la modul […]

A luat botul ăla de la 4Runner și arată bine de tot. Fioros așa. Și am văzut ceva și altceva: au o motorizare 2.5 benzină hibrid cu 190CP. N-am prea înțeles cum funcționează, că e greu să spui cum funcționează când faci un clip de 20 minute pe youtub, sper să fie ceva de genul […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.