RAV4 2021 review după un an: 22 probleme

 

  1. Nu are avertizare sonoră când se golește rezervorul
  2. Trebuie să apăs butonul de autohold de fiecare dată când pornesc mașina, nu ține minte setarea asta.
  3. Scaunele nu au suport lombar.
  4. Farurile nu se sting automat când opresc motorul.
  5. Adună noroi pe marginea portierelor din spate și pe rama de jos, se vor murdări pantalonii.
  6. Buzunare mici pe portiere.
  7. Nu are agățători de sacoșe în portbagaj.
  8. Tetierele sunt fixe.
  9. E insonorizată prost. După 90km/h începe să se audă deranjant, la peste 120km/h nu te mai poți înțelege cu cealaltă persoană din mașină.
  10. Am buton de MAP pe unitatea multimedia, dar nu am navigație pe echiparea asta. Vine standard cu Apple Carplay și Android Auto, dar nu și cu navigație.
  11. Un singur buzunar în portbagaj.
  12. Geamul de la pasager poate fi deschis accidental dacă pasagerul stă cu mâna pe bratul portierei.
  13. Inserțiile de aluminiu se reflectă în retrovizoare.
  14. Parbrizul se încălzește foarte greu, ștergătoarele nu sunt încălzite, iarna e foarte aiurea.
  15. Sistemul 4×4 e la mișto.
  16. Nu pot seta Adaptive Cruise Control (ACC) dacă sunt în mod trail sau dacă am haionul deschis (dont ask).
  17. ACC nu are un mod doar de Cruise control.
  18. Când ninge puternic și se pune pe senzorii de pe fața, aceștia încep să piuie agresiv.
  19. Haionul se aude sec când se închide.
  20. Parbrizul adună și păstrează insecte.
  21. Interiorul e un magnet pentru praf.
  22. Chiar și cu apărători de noroi mașina arată groaznic.

Înălțime față de Duster, XV și Tucson

Foarte bună chestia asta. Scoți centura, se anulează autoholdul. Să nu ai impresia că ești în P când nu ești.

10910371006506

Versiunea video:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

138 comentarii

  1. Să înțeleg că revii la Subaru? Personal îmi place modelul XV de la ei, mă bate gândul să dau Octavia pe un XV 🙂
    Also, știu că altă clasă, dar un MB GLC face cele 21 chestii de mai sus, însă pică la punctul 16: mașina nici măcar nu pleacă de pe loc dacă ai hayon-ul deschis

    185
  2. 5, 6, 7 și 22 le am și eu, tot japoneza dar alt brand, non hibrid, cred ca asa face toate.

    Ce consum ai la mers pe autostrada (dacă ai făcut vreun drum în vest)? Ca exemplu, un drum Brașov – Budapesta, care ar fi consumul ei mediu la 130-150 km/h.

    163
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 54126
    • 50k pt o troaca de toyota? Aideplm mai bine iei un MB macar pare ca ai dat banii aia pe ea.

      Indecis. Tu ce zici?5232
    • „tot japoneză dar alt brand” = cum să scrii 5 cuvinte în loc de 2. Scrie nene ce brand, că doar nu-i faci reclamă mascată. Suzuki, Nissan, Lexus, Honda? E secret? Hai să nu ghicim despre ce mașină e vorba, că totuși nu oferim informații secrete pe blog în comentarii.

      Comentariu apreciat.1234
    • @gueststar, iartă ma boss da nu m am gândit ca e relevanta marca; ca să spulber misterul, este vorba de Mitsubishi Pajero

      Indecis. Tu ce zici?279
    • Cele mai bune japoneze sunt coreenele.

      Am vazut ca si acest RAV4 nu are butoanele de la geamurile electrice luminate, ca la unele Mitsu si Nissan. Jalnic! De la Cielo in sus, la nicio masina nu am avut butoane neluminate.

      20
  3. Ai putea sa faci si un review cu punctele pozitive, cu ce iti place la ea.

    206
  4. bre…da ce ochelari ai…

    Comentariu apreciat.541
  5. Nu-s fan VAG, incep cu asta sa nu sara lumea cu minusuri, dar am un Passat B8, si am avut RAV4 inchiriat si sincer am fost foarte dezamagit de ea. Cand am aflat ca primesc RAV4 de la autonom am fost extaziat ca am zis ca numa bine imi fac o parere si renunt la nemtesti cand iau urmatoarea masina. In plus am vazut multe in oras si imi parea o alternativa buna la Ford/VAG.
    Observatiile mele vs Passat: insonorizare horror, la 130 nu ma auzeam la telefon, ACC imprecis fata de VAG – pus frana din senin cand pana la masina din fata mai erau 100m, alta data mers pana in masina din fata de m-am sepriat si am franat manual, calitatea plasticului pt o masina de 45k e horror, tabla de duster. La drum lung 2.5 benzina Atkinson (de 180cp) plus hybrid e o gluma, trage mai rotund si frumos 2.0TDI. Singurul plus era ca suburbie-Timisoara-suburbie am mers pe electric.
    Legat de pct 17, toate cu ACC au doar ACC fara cruise control normal.
    Am testat si Mazda 6 cu 2.5 benzina si 190CP si alta viata.

    Comentariu apreciat.8418
    • P.S. Si la VAG nu merge autohold decat cu centura pusa.

      204
    • poti sa scoti romanu din 2.0 TDI, da nu poti sa scoti 2.0 TDI din roman.

      cre ca daca ar incepe femeile sa toarca ca dieselul in dormitor ar creste natalitatea in romania de 10 ori.

      Comentariu apreciat.14077
    • Sa va explic de ce am ajuns la Passat: buget 17k – 20k (20 daca ii noua, 17 daca e second pentru a avea apoi si pentru diferite reparatii).
      1. Dacia nu mi-a placut niciodata, chestie de gust, a picat.
      2. Mers la Skoda, la 20k Octavia avea motor de 1L si era mai cheala ca Basescu, a picat.
      3. Mers la Renault, aceeasi poveste ca al Skoda.
      4. Ford nu am vrut ca am avut si a respectat zicala „fix or repair daily”.
      5. Cautat masina de maxim 3-4 ani si maxim 120k km cu garantie in bugetul asta. Dasweltauto a bifat toate punctele, aveau skode si passat-uri, toate diesel cu ceva optiuni (benzina avea optiuni ca skoda de mai sus).
      6. Luat Passat 2.0 TDI (moartea romanului), automata, ACC, faruri cu LED, optiuni de secol 21, pentru ca 120k km cu istoric complet, plus un an garantie. Il intretin ca la carte si peste 3 ani il vand. La 17k pierd 5k, daca luam skoda pierdeam 10k.

      Cand m-am suit in RAV am simtit ieftineala, ala e sentimentul, nu is snob.

      Comentariu apreciat.20222
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 51198
    • Ai condus RAV? Eu mi-am exprimat punctul de vedere subiectiv dupa ce am condus ambele masini.

      Comentariu apreciat.977
    • @alxzen.. Mai calca frână cu suv ul.. Doar a scris omul ca 4×4 e la mișto și nu da 16.🤣
      Și dacă asta iese din discuție, spațiul interior este cel puțin la fel cu rav ul.

      Comentariu apreciat.313
    • @alxzen ce opărit ești că alții nu fac aceleași alegeri în viața ca ale tale…

      Comentariu apreciat.668
    • @Adrian..am avut aceiași senzație la interior Toyota.. Sunt frigidere cu plastic mai bun..

      Comentariu apreciat.454
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1764
    • @alexzen, oricum majoritatea sunt mai mult ‘UV’-uri S-ul de la sport cu greu il gasesti la ‘SUV’-uri, dar marketing, cum suna bine multi Gb, multi Mp, etc, suna bine si „suv”

      51
    • Vag are in continuare interioare de calitate și finisări superioare Toyota. Am avut Passat si Golf
      Însă problemele de calitate și fiabilitate din ultimii 4 ani precum si lipsa unor grupuri motoropulsoare full hybrid (e tsi ul de 1.5 e mild hybrid nu full hybrid) fac Toyota o alegere mai înțeleapta dacă poți trai cu micile ciudățenii ale mașinilor japoneze. E opinia unui posesor de VW noi luate cu garanție care a trecut pe asiatice fără sa se uite in urma.

      117
    • @alxzen bă!!!!!
      deci un tdi 2.0 la 17.000 bate la cur un SUV (!!!) pe care se cere 50k?

      care e problema aici? că româniii sunt fani tdi sau suv-urile sunt niște bășini la care dai bani în plus degeaba?

      „P.S. Si la VAG nu merge autohold decat cu centura pusa.”
      asta e contra logicii, dacă îți dai centura jos pentru că vrei să cobori din mașină că plm s-a întâmplat ceva, normal că vrei ca mașina să rămână pe loc și nu să o ia la vale

      33
  6. vai de steaua mea cum arata portiera aia. Jumatatea tot imi explica ca nu e normal la hyundai sa imi intre apa in portiera, adica mai gasesc 1/2 stropi, ca nu sunt aliniate bine usile.

    sa ii arat poza asta.

    Comentariu apreciat.497
  7. Cand vor angaja cei de la Toyota un neamt la departamentul design, vor rupe. Pana atunci, interioarele vor arata parca au foat desenate de un copil de gradinita. Fara logica, fara functionalitate in minte.

    Comentariu apreciat.5814
  8. 1. Nu are avertizare sonoră când se golește rezervorul

    – nu se aude linistea de la motor?

    7. Nu are agățători de sacoșe în portbagaj.

    – ce oameni, macar niste cuie sa fi batut si ei…

    9. E insonorizată prost. După 90km/h începe să se audă deranjant, la peste 120km/h nu te mai poți înțelege cu cealaltă persoană din mașină.

    – asta pare ca e un feature, nu un bug. Norocosule

    18. Când ninge puternic și se pune pe senzorii de pe fața, aceștia încep să piuie agresiv.

    – ai putea incerca sa mergi cu spatele…

    19. Haionul se aude sec când se închide.

    – roaga pe cineva sa tina mana acolo si cred ca se va auzi mult mai…plin de viata

    20. Parbrizul adună și păstrează insecte.

    – daca te-ai zgarcit si nu ai luat varianta premium, care aduna femei…bune si insectele, aia e

    22. Chiar și cu apărători de noroi mașina arată groaznic.

    – asta cam asa e. Norocul ei ca ai pozat-o langa tine, o mai ajuta putin

    🙂

    Comentariu apreciat.23020
    • Norocul ei ca ai pozat-o langa tine, o mai ajuta putin

      tell me u like cock without telling me u like cock.

    • RAV4 nu are buton de dezactivare a senzorilor de parcare in mers?

      Iau multe minusuri daca spun ca masinile germane au buton pentru senzori?

      Comentariu apreciat.397
    • @sitting duck
      chiar daca ai buton de dezactivare a senzorilor tot se mai activeaza aiurea uneori – gen dupa o zi de mers prin zloata sau cand se mai baga cate un bolovan in curul meu la semafor (cel putin la Touareg 2017 cu senzori de la mama lui).

      41
    • @sitting duck
      Buton activare/dezactivare senzori exista si pe Mitsubishi Outlander 2017…..deci poate doar la RAV-ul asta…..

      20
    • @sitting duck: buton de dezactivare a senzorilor de parcare e degeaba si la nemteasca, daca te alerteaza ca detecteaza ca senzorii sunt murdari/blocati si dezactiveaza automat acei senzori. Sau radarul. Sau camerele. Sau ce puzderie de senzori mai sunt pe masina.

      00
  9. La *19 pare ca o parte din problema vine si din faptul ca suportul de numar nu este fixat foarte bine. Aveam o problema similara (la alta masina) si cu putin burete izolator in spatele suportului de numar am rezolvat-o.

    170
  10. @vali ne poti spune ce varianta de RAV4 este? Întreb in ideea in care daca as lua ceva echipat mai bine, s-ar mai rezolva din problemele menționate de tine.

    44
  11. Deci, ce avem pe lista scurta pentru urmatoarea? intuiesc bine x3?

    66
    • am stat și m-am gândit și la asta. nu știu. sincer. m-aș da la asta, dar are 5 ani și e scumpă rău.
      cu x3 nu am o problemă, e printre puținele care arată okish (bine, nu cu mizeria aia de Mpaket), dar ai pus filtru până in 100.000km și benzinară și ai 0 rezultate pe România https://bit.ly/3H2wq6q
      ăsta e tentant. vedem. încă nu mi-o ia pe asta firma de la care o am (nu e emag, tardul vieții, că știu că citești pe aici).
      poate tiguan. în 25K găsesc cu 200CP și dotări mai bune decât un X3 chel.

      but still…SUBARU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Seful meu deja regreta ca mi-a dat Touaregul si si-a luat X5. Are din cand in cand niste erori in bord de zici ca o sa explodeze masina in urmatoarele 5 minute. Plus ca i se mai inchid oglinzile in mers 🙂

      Indecis. Tu ce zici?3513
    • Subaru arata batranesc rau la exterior, iar legat de x3, greu e sa gasesti o cutia automata mai buna ca zf8hp pe piata; stelvio nu iti face cu ochiul, daca tot e sa consumi ceva benzina, e cam ceea ce trebuie, iar interiorul e fff solid facut.

      169
    • Nu imi propun sa comentez preferintele. Am vrut sa (ma) verific daca intuiesc bine in baza a ce ai scris de a lungul vremii…

      10
    • APAN e un dealer fff serios pe BMW, nu cred ca se tin de mizerii la Alfa:

      https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-stelvio-2-0-ID7GPhbZ.html

      sau uite una la Brasov, sincer, mergi si incearca, si uiti de Subaru

      https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-stelvio-2-0-ID7GWAex.html

      49
    • pentru un X3 cât de cât nou cred că merită un drum până în Germanica. Avionul e ieftin și în 2 zile vezi minim 5-6 exemplare.

      165
    • Am avut Subaru, îmi place marca, dar preţul ăla pentru SH-ul pus de tine e absolut aberant. Mai degrabă X3-ul, plus că negrul din interior te scuteşte de mult curăţat. Mişto la Subaru că are ceva culoare în interior. :)))

      44
    • așa am zis și eu. 22, maxim 25.

    • Dar ce jegoși sunt ăia de la Autovit, au ascuns sub capctcha seria de șasiu ca să nu poată fi scanată cu scopul îngreunării introducerii automate a automobilului în baze de date precum Autodna sau Carvertical. Jegoși …

      913
  12. Been there, done that- am incercat si eu RAV4, dar multe din cele mentionate de tine m-au facut sa spun pas; e ff ok ca masina de oras, sau mers max 100 kmh

    In alta ordine de idei, Toyota stie bine ce defecte are masina, si ofera si solutia (eu am incercat modelul vechi, care este total altceva fata de rav, ca acum in 2022 e unul nou, care promite mai mult):

    https://www.lexus.ro/new-cars/nx

    80
  13. Au copiat de la tesla reflexia inserțiilor de aluminiu în oglinda, surprinzător cum in atâția km de teste nu a raportat nimeni problema.

    150
  14. Deci ziceau bine unii ca parca are un trombonist razbunator sub capota.

    81
  15. 18. Si la vw golf 7 e asa. dar nu tot timpul. In schimb iti apare martor portocaliu in bord. de m-am si speriat prima data ca nu stiam ce are masina. era avertizare ca nu o sa mearga acc (zapada pe senzor)

    40
  16. Iti dau 5000 euro si te scap de toate problemele astea :).
    Cand pot sa vin sa iau masina?

    Comentariu apreciat.680
  17. Aș fi curios acum de părerea unui posesor de Tiguan, că părerea unui posesor de Passat am citit-o mai sus.

    Oricât de hulite ar fi, am impresia că mașinile din grupul VAG sunt mai bine gândite, ca și cum le-au condus inginerii zi de zi și au modificat orice problema enervantă superiorilor pentru a fi corectată. Mie îmi par mașini bine gândite dacă ne referim la cât sunt de practice, ergonomice și bine gândite. Îți fac viața mult mai ușoară.

    Comentariu apreciat.5110
    • Am mers cu tiguan, foarte putin dar mi-a dat senzatia de aceeasi masina ca Passat-ul. Parerea mea e ca daca iti cumperi masina noua, feeling-ul din cele nemtesti ii mai fain, si speri ca nu o sa ai multitudinea de probleme care apar in timp. Cand iti cumperi second vrei toyota, dar nu gasesti una ok pentru ca toata lumea si-o luat de noua nemteasca.

      119
    • Eu te contrazic: in finala au fost mazda cx5 si cupra formentor; la insistentele codebitoarei, am luat formentor, un vag, care e mai slabut fata de mazda (o detin niste cunoscuti, am testat-o o zi de la dealer, am condus-o, stiu despre ce e vorba):

      -motor aspirat 2.5l benzina vs turbo benzina….ghici care e mai rafinat
      -automata cu convertizor de cuplu vs dsg …..lol
      -consum un pic mai mic la cupra, dar 0.5 litri nu fac diferenta
      -mazda mai silentioasa la drum lung, mai confortabila
      -butoane fizice la mazda vs tableta la cupra…vezi tu ergonomie gandita vag
      -multe bug-uri la cupra:la ecran,la stergatoare, la navigatie, la acc etc…..
      -camera 360 mai buna la mazda

      lista poate continua, in fine, sotia a avut doua generatii de polo cumparate noi , …au fost ok, dar vag a scazut calitatea nesimitit,plasticuri mai slabute, imi iau cupra noua cu stergatoare ce scartaie si trebuie adaptate….lol, pai al doilea polo din 2014 a fost parfum.

      Comentariu apreciat.338
    • Tiguan 2.0 TSI DSG 7 R-LINE 2018 luata SH in iunie 2021, vin de pe Golf MK7 1.6TDI.
      Referitor la zgomot, sunt ultimul care sa zica ceva dupa ce am condus o viata numai diesel (d-ala curat, de tara).
      Cred ca impartasesc doar tangential pct. 21 – displayul multimedia este un magnet pentru amprente / jeg.
      Nu afiseaza indicatiile din Android Auto (maps / waze) in HUD.
      Ce vreau sa fi avut dupa lunile astea:
      -keyless go
      -scaune cu memorie (am condus un XC40 cateva luni si masina se aseza in functie de cheia cu care deblocam – scaune, multimedia system, AC etc.)
      -priza 220V
      DPDV al calitatii constructive am avut o banda LED de pe pragul pasagerului care s-a dezlipit/desfacut.

      71
    • Tiguan Tsi 2.0, 184 CP luata noua în 2019. Nu am de ce sa ma plang.
      Absolut nicio problema din lista ta @Vali. Ba chiar la unele lucruri din lista sta super bine. De exp buzunarele din uși sunt imense, scaunele super confortabile la drumuri lungi..
      Dar știu VAG e naspa, Tiguan mașină de femei….La 35k puteam sa iau bemveu.

      93
    • @ergo ce zici tu legat de setarile memorate cred ca se rezolva cu driver personalisation profile, look it up. Se poate activa daca nu il ai deja.

      00
    • TSI 1.5, automata, 150 cai, 2WD, luat nou. In mare sunt absolut incantat, spatiu mai mult decat suficient (in fata, nu prea merge nimeni in spate, nu m-a interesat), interior functional si neobositor, dar fara nicio urma de lux sau extravaganta. Ecran bun spre foarte bun, rezolutie, culori si raspuns bune, apple carplay e absolut belea. Sunet neasteptat de bun (e sistemul standard, care vine cu ecranul mai mare).
      Foarte silentios pana pe la 110-120 km/h. Putere suficienta in marea majoritate a situatiilor, cutia mi se pare foarte buna, dar vin de pe o manuala veche.
      Foarte relaxanta la condus, ai senzatia ca esti in siguranta si controlezi bine masina.
      Am luat scaune ergo active cu masaj, bune si ele
      Portbagaj absolut suficient pentru ce imi trebuie mie, dar nici nu am nevoie sa plimb 6 trolere si 2 carucioare, deci e relativa treaba.
      Naspa: material textil pe cotiera si locul de pe usa unde sprijini mana (suport cot?), se jegoseste desi nu lucrez in constructii.

      10
  18. Parca te-ai dus cu calul la targ sa-l faci de rusine. Dusterul are noroi aruncat pana pe tavan asa ca iesi mai bine la RAV.

    Comentariu apreciat.481
  19. Bine ca nu iti caraie coloana de directie ca la Corolla dupa 1 an. Dealerul se face ca ploua, noroc ca am reusit sa filmez. Astept raspuns momentan.

    Comentariu apreciat.303
    • îți clămpăne pedala de frână când o apeși? de parcă se freacă metal pe metal?

    • https://youtu.be/FtMiG2T5NRQ

      Cu pedala de frana nu am probleme. Doar cu servodirectia. E problema cunoscuta in toata lumea la toyota, am gasit cazuri in europa, asia, sua. Numai dealerii romani nu stiu nimic. Ma intreaba pe mine rezolvarea.

      212
    • Raspund din nou, cred ca din cauza link-ului nu a mers.
      Nu am clampanitul in pedala de care spui tu. Doar problema cu servodirectia/coloana de directie. Am mai avut un trancanit urat pe spate (ca si cum bati cu ciocanul in tabla). Rezolvat cu ceva antifonare pe la stalpii spate din ce am inteles.

      Legat de nemultumirile de mai sus multe se aplica si la Corolla sedan. Ce ma deranjeza pe mine sunt urmatoarele
      -nu are buzunare in portbagaj
      -carlig de jucarie in portbagaj
      -buzunare foarte mici in usi
      -locuri in spate nasoale tare (dai cu capul in manerul de sus din plafon)
      -sincer, 1.9 tdi incalzea mai repede habitaclul.

      121
    • „Numai dealerii romani nu stiu nimic”
      Am cumparat o Toyota Yaris cu probleme la cutia de viteze, am tot dus masina in garantie fara sa rezolve mai nimic pana in ziua in care masina a iesit din garantie, atunci mi-a trimis nota de reparatie 11.000 ron (schimbat cutia de viteze + actuator + computer de bord)! Problema a fost raportata in toata Europa, in tarile din Vest masinile au fost rechemate si cutia de viteze a fost schimbata gratis (am cautat cuvinte cheie pe google si asa am aflat), in Romania nu!

      150
    • @JanValJan – m-am uitat la Corolla mea in actele de la fostul proprietar ca suna cunoscut ceva a directie, si am gasit schimbat „Ax directie” cod produs 45260-02090

      https://toyota-general.epc-data.com/corolla/zre151l/1703/chassis/4501/45260/

      din ce vad problema raportata era „trosnit volan la viraje”, iar omul era pe vanzari la toyota asa ca si-a rezolvat problema pe garantie (problema aparuta la 2 ani de la achizitie), poate te ajuta sa ii intrebi de sanatate si eventual sa vezi daca e posibil sa fie aceeasi piesa problematica

      10
    • Dar vai, unde este calitatea aia pe care o vântură atat de mult Toyota? Am spus de mult ca Toyota e overrated af. Marketingul lor sa traiasca.
      Am avut Peugeot 508 GT, doar ce l-am schimbat si ma plangeam ca are un defect de design prin care se scurge putina apa in portbagaj cand il deschizi, in rest apa, paie si bataie. Insonorizarea la 140km/h este super ok, senzori peste senzori, ma anunta orice (referitor la ce spune vali ca nu anunta cand se goleste rezervorul) plus multe alte probleme enumerate de Vali pe care nu le-am regasit la 508. Dar deh, e masina frantuzeasca boss, nu e la fel de buna ca o Toyota.
      Acum mi-am luat un Touareg si cu toate ca sunt super multumit de el si este cu multe clase peste 508, tot are si lucruri in minus fata de 508 pe care incep sa-l regret din ce in ce mai mult, trebuia sa-l fi pastrat ca a 2-a masina.

      32
  20. Trebuia sa-ti iei Citroen C5 AirCross ca mine, are mai putine probleme decat povestesti tu acolo 🙂

    212
  21. Nu credeam ca o sa vad portiere mai proaste ca pe Grandland X, incep sa ma simt mai bine cu masina. Daca cineva e interesat de un review la 2 ani de folosire o sa incerc sa scriu ceva.

    Comentariu apreciat.340
  22. Client de VAG aici (Seat Ateca):
    5 – da fmm, aduna noroi acolo si sub protectia aia de cauciuc.
    17 – da. dar nu inteleg in ce situatie vrei „doar cruise control” (ne..adaptiv) – sa te duca pana in curul aluia din fata sa poti sa-i dai faruri de aproape?!
    11 – un singur buzunar? Lucky bastard, noi nu-l avem nici pe ala. Dar hei, avem doua carlige.

    Restul… nu, la noi e ok. Autohold sta mereu „ON” pana cand il dezactivez eu din buton (sau aia de la service) si am avertizare sonora daca dau centura jos si sunt in alt mod decat P.

    211
    • „sa te duca pana in curul aluia din fata sa poti sa-i dai faruri de aproape?!” să poți să mergi pe autostrada goală cu ce viteză vrei tu

      03
  23. nu era rau sa aiba parbriz incalzit

    40
  24. Bun, acestea fiind spuse, totuși ce nu-ți place la ea?

    Comentariu apreciat.341
    • culoarea 🙂

    • Acu fără mișto, dar mi se pare jenant ca o mașină de… nu știu, 30-35k(?) să aibă atâtea chestii enervante. Păi eu cu Toledo chel-chel tot stau mai bine sau la fel, dar măcar a fost 11K. Și nu vorbesc de tehnologia de pe ele, că până acolo tocmai căcățișurile astea te rod zi de zi. Cel puțin fazele de la 1, 4, 5, 6, 8, 12 sunt de noaptea minții.

      139
    • ei hai, ce ne-am invatat cu binele.

      Cand aveam meganu mereu uitam la masinile de firma farurile aprinse ca VAG nu stia inca cum stinga automat farurile.

      214
  25. @Vali. Michelin Crossclimate ?

    62
  26. Va ofticati degeaba cu buzunarele alea, toata lumea stie ca japonezii sunt mici, au mainile mici totul e mic.

    Va trebui sa fii mai specific cu 4×4 ala. Daca nici Toyota nu face sisteme 4×4 bune….

    Poate mi-a scapat dar ce are XV 2.0 petrol?

    Ok XV are doar 150 de cai. Ce are Outbackul de 2.5?

    86
    • Am o toyota yaris 4×4, motorul ala e o gluma, are 5cp!

      20
    • O face pe Hilux și altele de gen, dar pe Rav4 hybrid 4×4 înseamnă un motoraș mic electric (50 cp) care antrenează puntea spate și sistemul electronic de control aferent.
      Așa că da, e departe de un 4×4 consacrat.

      50
  27. NOU
    #93

    O vinzi ? sau doar o faki de ras?

    Comentariu apreciat.650
  28. 1. The real problems 🙂

    60
  29. 13. insertiile de aluminiu se reflecta in geam nu in oglinda. Aveam aceeasi problema la un Focus (bine acolo mai era combinat si cu faptul ca de la soare se incingeau de m-am fript) s-au rezolvat cu niste autocolant, dar la tine par munca multa degeaba. Daca totusi este atat de deranjant merita incercat.

    70
  30. Hmmm… giveaway incoming? Lasand visele la o parte, noroiul ala pe portiera e… fara cuvinte

    101
  31. Cum scaunele ca si comfort? A testat cineva fata de Mazda? Sincer, am mers ca pasager in Mazda si parca stateam pe pietre, pacat fiindca masina arata foarte misto.

    91
  32. Recomand un cal, să mai bine un măgar…

    140
  33. Ori pozele din interior sunt si ele de pe un Duster (ca tot zicem ca numai Dacia stie sa faca uratenii din astea), ori Toyota si-au pierdut mintile de tot. E oribil cum arata masina asta. Am preumblat augusta persoana in RAV4 destui kilometri si, desi parea spartana, fata de altele, modelul asta este urat cu spume. Un interior mai nasol decat Sandero si credeam ca ala a cam atins limita penibilului.

    Deci sa ma consider fericita cu Outbackul meu de 10 ani, ca macar are piele, scaune incalzite si interiorul nu arata de parca a fost facut de Fred Flintstone. 😀

    • Limita penibilului o atingi tu cu succes la fiecare postare RANT kilometrica
      Vezi ca aici nu ai zis de mutarea in America, de cât câștiga soțul pe ora. Când te hurducăia 32 spre Rahova nu ți mai displăcea RAV 4 dar acum, alas Tragoedia Americana, ne pute Dusterul e mai bun outbackul nostru de 10 ani
      Văd ca și atunci când plecam din țara rămâne cu noi fustrarea și Narcisimul de popor mic ,,ce am eu e cel mai bun, pai mașina mea e cea mai misto altele nu ,,se merita,, Off Off bocete transatlantice 😂

      Comentariu apreciat.4810
  34. E vreo masina care nu are 5 ?

    31
  35. Ai mai cumpara-o din nou, stiind anterior toate problemele astea?

    (ca si concluzie la articol)

    52
  36. Ok, ok, dar de ce 15?

    00
  37. 16. are Vali dar trebuie sa tii apasat mai mult…cartea masinii!

    02
  38. Acesta e genul de review care îmi place că spune lucrurilor pe nume. Mulțumesc. Și totuși încă îmi place forma Toyotei chiar mai mult decât a Ascentului🤪

    102
  39. Honda CR-V 2014 second-hand Review dupa doi ani: 0 Probleme

    92
  40. As zice ca un Kodiaq, eventual RS, ti-ar rezolva multe din problemele alea.

    410
  41. Daca este vreun dealer toyota pe aici poate ne explica si noua de ce cel mai ieftin rav4 4×4 hibrid in Romania costa 36 000euro, pe cand acelasi rav4 in Rep Moldova costa 29 400euro ?

    1011
  42. Am un Logan care anul asta implineste frumoasa varsta de 15 ani, si nu cred ca i-as putea gasi atatea defecte. E drept ca nici calitati.

    Comentariu apreciat.640
  43. lol, am citoen c4 2013 si nu am nici una din probleme alea. Nu am probleme, 0. O fi bine ? Sa dai atatia bani pe jegul asta de masina, asta inteligenta. Macar salvezi planeta cu hibridul. Nici platit nu as conduce in interiorul ala da pai sa dau 35k plus pe ea. =)))))))

    Indecis. Tu ce zici?1322
  44. Urât coteț .

    133
  45. De ce nu Land Rover Discovery Sport?

    010
  46. Adevărul e că-i faină, dar n-aș da nici măcar un euro pe ea, iar dacă aș primi-o gratis, aș vinde-o-n secunda următoare și mi-aș lua mașină. 😀

    85
  47. 3 comentarii ca sa alternam replicile pline de frustrare de pe aici tip ,,mașina pe care o am eu e cea mai misto, de rahat Toyotele aste sau, my personal fav ,,la banii aia îți luai…,,
    A. Te admir ca poți avea obiectivitatea și relaxarea de a relata și punctele negative ale mașinii. In presa auto din România rar vezi așa ceva, eventual când importatorul care de mașina la test nu da și un plin sau mașina la test de anduranța sa facă jurnalistul un concediu corect #bratutudor
    B. Satul de beculețe VAG am mers și eu sa testez un Yaris Cross ca de atât aveam bani. Am remarcat aceeași problema mare a insonorizarii deficitare a habitaclului. Yaris are motor de 3 Cil de 1.5 si pare ca izolarea compartimentului motor e deficitara când pornește termicul. Zgomot de vânt big time
    C. Urăsc faptul ca e necesar sa activezi auto hold la fiecare repornire. Am aceeași problema la Kia soției și mai uit sa l activez. Apreciez însă faptul ca se activează când scoți centura
    Nu înțeleg de ce Toyota nu a pus și semnalizarea pe led dacă tot farul e led. Se vede oribil becul ala de halogen acolo pt semnal. Overall o mașina buna și fiabila care va merge la fel și peste 15 ani cu aceste mici elemente ciudate specifice mașinilor japoneze (unele le ai întâlnit probabil și la Subaru)

    92
  48. De acord cu minusurile mentionate cu cateva mentiuni:
    – Suport lombar reglabil electric este si la versiune de 40k.
    – Legat de sunetul haionului se vede clar in filmare suportul de numar vibrand foare tare atunci cand il trantesti. Poate de acolo e sunetul ciudat.
    Si as mai adauga cateva: in anumite scenarii bipaie si trebuie sa inchizi/deschizi usa ca sa scapi de bip. Nimeresc greu un oprit de motor/inchis masina fara sa bipaie ceva. Mi se pare ceva gresit din pct de vedere ergonomic sau sunt eu batut in cap.

    30
    • Legat de sunetul haionului se vede clar in filmare suportul de numar vibrand foare tare atunci cand il trantesti. Poate de acolo e sunetul ciudat.

      mai mai zis de câteva ori că se aude un sunet sec și când ăla e lipit.

  49. Am aceeasi versiune. De acord cu majoritatea impresiilor, dar 4X4 nu mi se pare vrajeala. Nu e permanent, dar se activeaza singur si nici nu-l simti. Nu are legatura cu functia Trail. Eu il simt uneori cand imi fuge spatele in curbe. E vizibil daca tii activ ecranul cu puterea de la roti pe ceasul principal.

    41
  50. 3 fraze care nu o sa le auzim niciodata in Romania:
    1. Nu ma pricep
    2. E vina mea
    3. Masina mea e un gunoi

    132
  51. La Toyota mea cu ACC, daca atunci cand activez cruise control tin butonul apasat cateva secunde, se activeaza in modul fara radar.
    La asta mai noua sigur nu se poate la fel?

    20
  52. Aceeasi masina Dynamic 4×4 cvt, leasing op. , 2850km acum:
    Confirm pct 4,5,7,9,10,13,14,18,21
    La 160km/h ai impresia ca ai izolare desprinsa la parbriz asa rau vajaie.
    Super enervanti senzorii de parcare la zapada, am stat blocat pe Cheia vreo 40 min in ninsoare abundenta si urlau ca disperatii la fiecare inaintare ( se anula mute la plecarea de ploc). Parbrizul se umplea de zapada, foarte greu de gasit o pozitie a climatizarii, sa dezabureasca ,sa dezghete si sa mentina o temperatura constanta la interior). Cand am oprit am constatat ca grila de sub stergatoare s-a umplut de zapada inghetata.
    Insa cel mai enervanti de departe sunt senzorii de centura de pe bancheta din spate. La mine se activeaza senzorul de pe pozitia centrala fara sa am nimic pe acea pozitie si urla inclusiv cu centura pusa.

    Cum de obicei vedem numai lucrurile rele sa punctam si cateva lucruri bune:
    – CVT -ul chiar daca tureaza motorul si este galagios este foarte confortabil in oras si schimba lin, mai ales daca mergi normal. Combinat cu motoarele electrice, daca mergi linistit este o masina confortabila si silentioasa.
    – Consum in Bucuresti – Trafic Decembrie pre-Craciun – 9.7 ; trafic Buc de iarna 8.x;
    – mers afara Brasov -Cheia – Ploiesti (zapada abundenta) – in trafic blocat 5.5 ; pana in Buc 7 ; mers afara DN + A – 7.5
    – este spatioasa pt pasageri – atat pe scaunele din fata cat si pe cele din spate
    – are un ruliu redus pe viraje
    – tinuta de drum confortabila cu jante de 17
    – cu bateria incarcata are un demaraj decent cu plecare de pe loc, la fel si pe depasiri la viteze peste 70km/h.
    – vine echipata chiar bine pt o masina de 35k tva inclus (de aici si dezamagirea privind insonorizarea )

    Daca era masina mea accesam optiunea ruseasca si o trimiteam la o firma profi de insonorizat, cu restul neajunsrulilor pot trai linistit.

    01
  53. Fiind interesat in principiu sa cumpar RAV4 m-am uitat cu interes la articol. Eu nu imi dau seama daca e o gluma… efecttiv din alea 22 de puncte unele sunt de-a dreptul stupide (vezi pct 1) altele mi se par puierile (2,12,13), etc.
    Singurele chestii care chiar merita avute in vedere ar fi: 4,9,25,18.
    Dar ce nu pricep e altceva: in review ai spus ca efectiv 4*4 merge bine si te scoate daca ai intrat in zapezi noroaie. De ce totusi e la misto daca era laudat?
    Sincer, o masina cu aceste „probleme” care nu a avut probleme serioase, tehnice, functionale, etc… chiar merita luata 🙂

    10
    • altele mi se par puierile

      depinde ce ai avut inainte și cu ce erai obișnuit.

      in review ai spus ca efectiv 4*4 merge bine si te scoate daca ai intrat in zapezi noroaie. De ce totusi e la misto daca era laudat

      sunt două situatii în care ai nevoie de 4×4. la viteze mici, când ești in noroi sau zăpadă, și la viteze mari, să te țină pe șosea.
      în secunda aia în care calculatorul descoperă că tu cam pierzi direcția și începe să dea putere roților din spate să te ajute tu ajungi în șanț la viteze mari.

    • Am testat acum pe Cheia in zapada mare si gheata 4*4. Mașina se comporta ok daca gestionezi corect accelerația. Am incercat sa pisc ceva mai tare sa o fac sa derapeze si devine incontrolabila. Se simte clar ca spatele nu este legat de fata. Dar pt mers normal in conditii slabe de aderenta, toate sedanurile cu tracțiune se chinuiau sa urce, eu urcam fara probleme. Singura dezamăgire este insonorizarea, in rest este un best buy. Si nu mai comparați cu mere cu smochine. Skoda kodiac ajunte la aprox 30k cu optiunile de pe dynamic si nu este hybrida, plus ca termnul de livrare incepe de la 11luni, tucson la aceeasi bani este mild hybrid si nu exista termen de livrare…. si tot asa. In lumea reala cand ai banii in buzunar si vrei un suv 4*4 automat lucrurile nu mai sunt asa de simple, cel putin azi nu mai este.

      10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube