Îţi poate aduce câteva mii de afişări în plus. Câteva mii de vizitatori unici în plus. Nişte prieteni noi. Nişte duşmani noi. Cele două articole despre România au avut până acum împreuna 11.000 afişări. Mult, dar nu destul de mult pentru performerii din online, care fac succese din gură, fără a se vedea asta şi […]

Pentru ca e weekend si ne plictisim, sa bagam o analiza. E un curent recent prin blogosfera sa declari cat mai tare ca nu il citesti pe zoso. Cum ar veni, eu sunt mai bun ca el, si cine il citeste e prost. Sa o luam catinel.

Citiţi despre circulaţia unei ştiri în natură. La americani. Unde nimeni nu dă link, pentru că le-ar cădea mâna. Asta se întâmplă şi la noi frecvent. De fapt,e  un miracol când dau link. Dar, atenţie, au pretenţia ca eu sa dau click pe reclamele lor. Urmărind nişte statistici pe zelist, am constatat că numarul de […]

Mai mulţi cititori m-au îndemnat să vorbesc despre usability şi interfaţă. O să încerc să notez câteva erori pe care le-am observat şi care mă deranjează foarte tare atunci când navihgez pe bloguri. E recomandabil ca în paralel să citiţi şi să băgaţi la cap ce scrie dr. Jakob Nielsen în 1999, 2002, 2003, 2005 […]

Textul de mai jos circula pe mail printre angajatii plictisiti ai bancilor. Faceti abstractie de limba romana defectuoasa (la urma urmei, si eu fac parte din conspiratie, incerc sa va distrag de la fapte cu gramatica si punctuaţia şubredă) si concentrati-va pe tampeniile spuse in text. Chestii grele, cu infowars, cu arme biologice, cu criza, […]

In ultimele zile doua subiecte se discuta aprins pe zoso.ro: criza de la petrom si tratamentul angajatilor diverta. Uitandu-ma in statistici, vad 2-3-5 vizitatori care ajung aici cautand asta. Apoi, te mai citeaza si presa cu asta si avem toate caracteristicile unei crize nasoale in interiorul firmelor respective. Razboiul e digital.

Cineva a căutat azi “email marketing zoso”. Ciudat şi curios, am dat click pe linkul din statistici să văd şi eu ce rezultă. Ah, ce surpriză, nişte spam de la underclick.ro, marele site de conţinut condus de Claudiu Gămulescu, marketing manager la Boom.  

Dezbaterea cu feedul complet şi parţial continuă, şi fiecare are ceva de spus. Problema e că majoritatea bloggerilor cad în capcana distracţiilor efemere, de genul “azi am avut cu 100 de unici mai mult” sau “ăla mă fură” şi uită câteva lucruri importante: Scrie. Înainte de a te uita la trafic şi de a te […]

Pe lista nouă a celor mai influente bloguri, HuffingtonPost e mai sus decât TechCrunch. În blogosfera românească, topul rămâne neschimbat, cu mici modificări la autoritate. ZeList face însă o treaba mai bună cu topul, urmărind exclusiv blogurile româneşti şi producând statistici relevante.

Intai au pus episoadele gratis online, iar in episodul de aseara fac misto de youtube si de banii promisi "colaboratorilor". South Park cu siguranta e pe val. Intorcandu-ne la noi acasa, sa ne distram un pic cu programul Asociati@Neogen, de pe urma caruia unii dintre noi am ajuns miliardari (cel putin eu, LittleBro si Sasha). […]

phpBB lanseaza versiunea 3. Unul din cele mai de rahat softuri, care permitea tuturor luzerilor sa isi faca forum a ajuns la versiunea 3. Flickr ofera incepand de azi si statistici ale contului, pentru utilizatorii pro. Le-am activat si eu, sa vedem ce si cum. Ah, da, sunt user pro. Si la flickr, si la […]

Piticu e suparat si vrea sa scoata reclama de pe prima pagina a trilulilu. saracul Sergiu, o sa moara de foame avem prize si net. prizele le-am comandat cu 2 zile inainte si Cristi, ca o gazda buna, s-a executat Hugh Mc Leoud Hugh e mirat ca romanii n-au auzit de web2.0 the future belongs […]

au venit amicii mei gusti roman si lingaul, stau unul langa altul sa nu se piarda mai blogheaza clickio si scarlatescu. web 2.0 nu este despre tehnologie. tehnologia nu conteaza, comunicarea da camera din telefonul mobil a insemnat inceputul comunicarii in web2.0 internetul e de succes datorita oamenilor tipa de la cosmote spune banalitati multe […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube