Gropile sunt bune. Știu, e aiurea, dar o groapă din când în când mai reglează articulațiile mașinii. La fel cum mersul cu 180 din când în când curăță injectoarele. Da, e normal ca fiecare să meargă în stilul său, cu un mic amendament: SĂ NU MEARGĂ CU VITEZĂ EXTREM DE MICĂ PENTRU CĂ NU SE […]

Am condus mult pe șoselele românești și de câteva ori pe afară și cred că am găsit o categorie de șoferi care poate fi considerată cea. Șoferii de transportere. Cei care duc marfă dintr-o localitate în alta. Ca grup distinctiv, că au și ei uscăciunile lor, sunt preferații mei. Știu drumul, știu când să accelereze, […]

Un Freelander a reuşit performanţa de a merge vreo 5 kilometri prin oraş fără se semnalizeze nici una dintre cele 5 schimbări de bandă şi cele 3 schimbări de direcţie. Cum arată un dobitoc: eu sunt pe banda din mijloc in giratoriu, cu semnal dat stânga, el vine din spatele meu şi merge înainte. Nu […]

Scrisesem un articol lung pe tema asta, dar n-avea rost, oricum nu contează. Și atâta timp cât poliția nu vrea să aplice legea și să sancționeze șoferii cu greșeli elementare, condusul pe șoselele din România e o loterie. Azi ai noroc și doar te răstorni în șanț, ca mine, mâine dă unul peste tine în […]

Roșca | Bîz | Cape Pilar | Castel | Cum funcționează șantajul Antena3 Siveco știe. Dublarea pedepsei cu închisoarea pentru condusul beat Noul cod rutier. Regionalizarea – mai multă birocrație Cine s-ar fi așteptat la altceva? Județele nu sunt bune, să facem regiuni, să fie mai mulți angajați la stat. Baronalizarea României Prima insolvență a […]

Șoferul care se oprește în mijlocul drumului când e ceață Șoferul care se oprește în mijlocul drumului când plouă Șoferul care se oprește în tunel

Roz | Melc | Andalusia | Brunetă | Norvegia | Tibet | Nori | Roșu | Luna | Blonde Despre Android și iPhone – cotă de piață și cotă de profit Un articol foarte lung și foarte bun, care explică destul de bine ce e aia cota de piață, cota de profit, creșterea și moartea […]

Când au început primele campanii cu motociclişti? Acum cinci ani? Mai mult? Mi se pare trist că, după atâţia ani, tot n-am reuşit să mai băgam la cap câte ceva. Şi că singura soluţie evident funcţională rămâne forţa/violenţa. Pentru că de bună voie nu vor înţelege. Deşi filmez în fiecare zi de pe bicicleta, nu […]

Limitatoarele de viteză sunt bune și utile prin zonele rezidențiale, îi mai calmează pe vitejii de cartier care vor să îi dea 200 pe străzile unde sunt școli sau treceri de pietoni. Dar mă amuză abordarea limitatorului de către șoferul român: treci cu viteză moderată peste el. îl consideri șină de tren și treci cu […]

Filmulețele de acest gen sunt binevenite, din păcate idioții care nu știu să abordeze un giratoriu nu se uită pe net și se înghesuie la schimbat permisul fără vizită medicală.

Autostrada A3 e aproape goală. Ceea ce e bestial. Am circulat cu 130 lejer, fără melteni, fără ploieșteni, fără reisări. De vis. Și apropo de asta, pe DN1 se pun parapeți de beton în zonele în care nu erau. Ceea ce e mișto de tot, pentru că sunt destui români care sar benzile alea cu […]

Balon | Pinguini | Apus | De ce nu refuză regizorii premiile GOPO? BMW e mai tare ca Audi. Nume de cod: “colegu”. Greșelile femeilor în relații. Companiile nu au planuri pentru social media. Anatomia intenției în social media.

Știți că Brașovul este orașul cu cele mai multe sensuri giratorii, nu? Și că 1/4 din oamenii care circulă prin ele nu prea știu cum să le abordeze? Mi se pare amuzant că încă mai există oameni care nu văd beneficiile unui giratoriu. Miruna e supărată că s-au desfiinţat cele două semafoare din Sibiu şi […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile