De pe șosea #31

Autostrada A3 e aproape goală. Ceea ce e bestial. Am circulat cu 130 lejer, fără melteni, fără ploieșteni, fără reisări. De vis.

Și apropo de asta, pe DN1 se pun parapeți de beton în zonele în care nu erau. Ceea ce e mișto de tot, pentru că sunt destui români care sar benzile alea cu o lejeritate înduioșătoare.

Pe 25 martie făceam un an de când n-am mai luat nici o amendă, dar n-a fost să fie, era un radar pe centura Bucureștiului și asta e.

maimutoi-in-geamParcă în weekend sunt mai mulți idioți decât în timpul săptămânii.

Chiar nu știu cum pot conduce oamenii cu mizeriile astea în geam, mai ales că majoritatea se și mișcă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

25 comentarii

  1. @dojo: bataie care cui? :D

    00
  2. NOU
    #2

    Pe principiul ăsta, eu nu înțeleg cum stau unii cu tablete de 7′ pe post de GPS.

    00
  3. NOU
    #3

    cautam vreo poza cu parbris plin de iconite si cruciulite, aranjate sub forma de piramida cu varful in jos, pe centrul parbrizului. asa am descoperit ca enoriasii sunt incantati de tehnologie.

    00
  4. Barbatu-miu mi-a zis ca-mi rupe gatul, daca agat ceva de oglinda. Decat o bataie crunta, mai bine m-am abtinut :D

    00
  5. in week-end circula cei care in timpul sptamanii stau la birou – mai putina experienta la volan, in timpul saptamanii circula multe masini de firma cu soferi antrenati in acest “sport”

    00
  6. Te mai intrebi de ce nu vede cand vireaza si mai agata cate ceva..

    00
  7. Sa-ti faci nevoile in gatul lor de cretini, ca au dat drumul la autostrada dar la un an de la inaugurare inca nu te poti da jos de pe ea decat in Snagov la jmecheri. Eu am drumuri frecvent pana la Gherghita, autostrada trece la cateva sute de metri, dar c4c4tii nu au facut decat partial iesirile, inchise cu gard de sarma. Cativa mai tupeisti au deschis gardul. Si acum retardatii au pus parapeti de beton pe toate iesirile desi unele erau functionale. Sa te c4ci in mortii lor de nenoriciti.

    In plus, ce rahat de autostrada e ala daca nu e legat cu nici un bulevard de centrul Bucurestiului?

    00
  8. Daa, e genial A3-ul. Am venit duminică dimineața spre BV, eram singur băi nene pe 3 benzi de autostradă. Ce coișpe localități până-n Ploiești și stat cu 70 prin ele. 130 întins până-n Ploiești și după aia înjurat politicienii țării că n-au fost capabili atâția ani s-o tragă până-n BV măcar…

    00
  9. stau cu toate prostiile pentru ca nu sunt amendati, asa cum nu sunt amendati pentru lumini aiurea si o groaza de alte chestii:
    “Art. 181. – Se interzice conducatorului de autovehicul sau tramvai:

    11. Sa aiba aplicate folii sau accesorii pe parbrize, luneta ori pe geamurile laterale ce restrâng sau estompeaza vizibilitatea în timpul mersului, atât din interior, cât si din exterior, ori sa împiedice sau sa diminueze eficacitatea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa ori citirea numarului de înmatriculare.”
    cred ca se aplica.

    00
  10. Sunt multi care in timpul saptamanii la job se joaca tot felul de jocuri de strategie, apoi ies in trafic si uita ca sunt in realitate.

    00
  11. Unde era radarul pe centura? La iesirea de Tunari?

    00
  12. Ideea cu parapetii pe DN1 e misto. Doar ca sint sate unde nu ai cum sa intorci. Si trebuie sa te cari 10 km mai incolo doar sa intorci.
    Eu is cazul fericit ca la mine e ok, dar ia ca exemplu Tancabesti. Aia trebuie sa mearga vreo 10 km pina la prima oportunitate de a intoarce.
    Astea sint lucrurile negative.

    00
  13. Dojo, buna aia cu bataia crunta:)))) cand o zicea, inainte sau dupa ce s-a ascuns sub pat?:)))

    00
  14. Cred ca A3 rezolva doar partial problema, in sensul ca daca vii/pleci din vestul orasului, tot mai repede ajungi in Ploiesti pe DN1. Trebuie sa alerg cu 140 pe centura si pe autostrada ca sa compensez o medie de 80 pe DN1. Pe masuratelea. Deci, mai mult consum de gaz, acelasi timp, doar risc mai mic si confort mai mare pe autostrada.

    00
  15. Pai ala e obisnuit, de meserie e tractorist.
    Daca te uitai in torpedou vedeai un mileu rosu cu franjuri, iar pe bord, peste kilometraj, are doua gagici goale, una pe un As de trefla si cealalta pe o Dama de romb.

    00
  16. NOU
    #17

    DN1 este un fel de “Dorobanti” al celor care conduc masini de fitza. Pe A3 nu te baga nimeni in seama pentru ca soseaua este libera si oarecum monotona. N-ai cui sa-i dai flash-uri, n-ai cui sa-i tai calea, n-ai “jaloane mobile” sa faci dribling printre ele, nu poti sa patrulezi la deal si la vale in comuna ca sa vada fraierii cat esti tu de “tare”. Plus ca mai sta si militia cu radarele, asa ca, degeaba de bagi pe autostrada ca nu poti sa lasi slobozi toti caii putere ai bolidului tau.

    00
  17. Cand conduci mai mult? In weekend sau in timpul sapt?

    00
  18. @Cetin, apreciez increderea in fortele mele. Din pacate omul meu are vreo 30 de kile in plus fata de mine, cuget ca-mi muta semnalmentele mai la stanga, daca isi pune mintea :D

    Acu’ serios, chiar visam sa-mi pun nus’ ce ursulet sau prostii din astea la oglinda. Si mi-am dat seama ca are dreptate. La cat is de chioara si incepatoare (am doar de 6 ani carnet), exact ceva ce se fataie in fata nasului imi mai trebuia.

    00
  19. A3 va fi pus in valoare cand va ajunge in Bucuresti (cand se vor termina ultimii 7 km). Pana atunci trebuie sa te invarti cam mult ca sa ajungi la ea, in plus la intoarcerea in Bucuresti, daca vrei sa faci stanga pe centura mi se pare foarte riscant.

    00
  20. sincer, nu stiu de ce ar mai circula cineva pe deneu. ultima oara cand am fost pana in ploiesti un cretin din fata mea a pus frana direct si a tras stanga de volan, fara semnal, fara nimic, intrand pe contrasens. apoi a intors masina ca in parc, profitand ca nu venea nimeni din sens opus.

    as prefera sa platesc taxa pe o autostrada decat sa mai merg pe DN

    00
  21. @jules – am vazut un accident prin Saftica parca, un mercedes a vrut sa intoarca peste linia dubla continua, nu s-a asigurat, a intrat in el un motociclist la 180 kmh si au murit toti trei – motociclistul + cei doi din masina, iar de la impact masina a fost rasturnata de-a dreptul.

    00
  22. Separatoarele acelea functioneaza ca o trambulina. Cred ca in viitorul apropiat vom vedea stiri cu masini decolate la contactul cu parapetul.

    00
  23. radaru’ din padure de la Philip Morris, nu ? am ramas fara permis saptamina asta acolo :(

    00
  24. O data a trebuit sa ajut un prieten sa-i aduc masina din alt oras.Cred ca avea mai multe animalute miscatoare decat in fotografia de mai sus.M-am oprit si le-am dat jos. Chiar ma oboseau. Cand i-am dat masina le lipisem la loc dar nu exact la fel. Ce crezi ? A observat. A spus ca sunt puse cu o logica . Mi-am cerut scuze pentru lipsa mea de logica si mi-am vazut de-ale mele.
    Aseara am venit de la Brasov la Bucuresti.E incredibil cati taie curbele. Pe bune chiar trebuie sa fiu atent la toti dobtitoci ce nu pot imprima masini o traiectorie clara pe banda lor de mers. Si observ cu stupoare ca e o moda de a nu mai folosi semnalizarea. Mai ales la schimbarea benzii de mers. Vorbesc de masini cu fabricatie recenta si care arata o stare buna de functionare.Mi-e greu sa cred ca aveau vreun defect tehnic.Stiu nimeni nu-i amendeaza pe-astia ca nu-s un pericol pentru siguranta rutiera.Daca depaseste unu viteza cu 15km/h pe camp dar in interiorul unei localitati e copata.Ai nostri de la circulatie stiu sa dea amenda doar pt viteza si pt alcol.Daca le iau radarele si etilotestele cred ca valoarea amenzilor pe luna la nivel national nu ajunge pentru o shaorma la colt.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.