Dacă eu zic că Mihaela Ivăncică de la ProTV ar trebui concediată sunt rău, misogin și neînțelegător. Că ea doar a greșit un pic. Faza e că oamenii care fac mizeriile astea nu se gândesc vreodată că vor ajunge de partea cealaltă a știrii. Altfel nu ar mai fi în halul ăsta.
Ia fiți atenți aici:
Mecanicul băut care a provocat accidentul feroviar din Mureș a fost reținut. Ce alcoolemie avea
Deci mecanicul a provocat accidentul, da? Așa zice titlul.
Doar că știrea e un pic altfel:
Un bărbat de 56 de ani, cetăţean german, nu a oprit la trecerea la nivel cu calea ferată simplă, fără bariere, maşina pe care o conducea fiind lovită din lateral de un tren care circula pe ruta Târnăveni-Bălăuşeri.
Doar o mică, dar importantă, diferență. Ca aia de la angajat la fost angajat.
De-a lungul timpului, am tot refuzat să preiau departamente și să urc pe scara corporatistă fix pe motive din astea, că nu puteam da afară incompetenți. Că nu e frumos. Că n-a greșit cu mare lucru. Acum câțiva ani discutam cu Sârbu despre soarta ZF, și i-am zis că trebuie zburați instant specialii ăia doi de la conducere, Hoștiuc și Pâslaru, pentru că sunt într-un hal și cu ei acolo nu se poate schimba nimic. La fel și prin alte locuri, nu ai cum să faci performanță cu oameni care dau gherle zi de zi și nu au motive să se îndrepte.
ps: știrea originală este corectă.
Buna. Intr-o alta prezentare a acelui accident se spune ca locomotiva nu avea nici o lumina aprinsa.
Oare asta i-ar da dreptul să ceară în instanță anularea efectelor aplicării legilor fizicii?
Vedeti ce bine ca nu avem cai ferate si trenuri calumea ? Daca avea 200km/h ii facea terci, la 40km/h i-a sifonat un pic.
Bine ca am pastrat Mocănițele, nu stii cand ai nevoie de ele
De vina e locomotiva!!
Ba mecanicul, că n-a tras și el puțin de volan ca să evite impactul…
Decât să faceți glumite de rahat mai bine ați face ceva in scop civic , orice. Orice v-ar da speranță că cineva din ministere ar mișca lucrurile și ar aduce infrastructura critică ( precum in acest cazul – bariere semnalizate) la nivelul de țară europeană și la nivel de 2025. Sper din tot sufletul ca rudele victimei sa dea Romania in judecată și să primească milioane de euro despăgubiri
Lead us, supreme leader!
@Warcloud, este bine așa?
Șoferi, puneți dracului burta pe carte și citiți bine Codul Rutier că altfel vă paște selecția naturală. Și beliți bine ochii la vot că altfel uslașii vă fură și zahărul din ceai, nu doar 70% din salariu…
Trecerile de cale ferată din Romania ( mare majoritate) sunt foarte nesigure. Statul român e criminal prin nepăsare iar cetățenii lui ( care vor schimbare ,hahaha) screm glumite ieftine și se felicită că ei știu codul rutier pe când alții habar nu au. Mișto.
In loc sa vă întrebați ” bă oare de ce nu e bine să lași doar un semnal luminos vaide steaua lui și o amărâtă de barieră pe jumătate de drum , oare de ce englezii sau francezii etc au altfel gândită treaba?, oare siguranța și securitatea traficului rutier și feroviar nu ar trebui prioritară? ” românii care vor schimbare o ard superiori
@warcloud ce anume nu e sigur pentru cineva care nu e retardat? Sau smecher? Sau baut? Stii ca trenul merge doar pe sine, plus ca e foarte mare. Deci daca vezi niste sine din alea de fier ( seamana cu alea de tramvai) pui un pic frana te uiti stanga dreapta si treci mai departe. Si din fericire nu avem foarte multe cai ferate
Dacă pui întrebări unui ” retardat ” oare tu ce ești?!
@dsg
exista o mulțime cu STOP si vizibilitate 0. Trebuie sa bagi botul pe sine sa vezi ceva, ca unghiul e de 15 grade si sunt tufisuri pe langa sine mai inalte decat trenul.
@Dsg: Ai mare dreptate. Dar daca e adevarat in cazul asta ca locomotiva nu avea lumini, n-a semnalizat acustic, te opresti, te uiti, nu vezi departe de tufisurile de pe langa calea ferata, inteleg ca e posibil sa te ia pe sus.
Am vazut si eu stirea si acolo se spunea ca ala nu avea nicio lumina aprinsa la tren si nu a semnalizat acustic la apropierea de trecerea la nivel. Cum acolo e trecere fara bariera, te opresti, te asiguri, dar nu ai cum sa vezi trenul noaptea daca nu are lumini si nu macane cu goarna aia. Deci pana la urma ala chiar a provocat accidentul si, cum era beat (parca 0,56 la mie in aerul expirat), e clar ca e vinovat.
Plus ca nu prea se ocupa nimeni sa curețe boschetii de pe calea ferata și îl vezi abia de la 2-300 de metri.
Confirm treaba cu boscheții. Măcar in apropierea trecerilor la nivel ar trebui lipsească bălăriile, poate pe o distanță de câteva sute de metri.
Asa este, in toata presa locala fix asta s-a spus. A oprit, s-a asigurat, a trecut.
Daca locomotiva nu are nici lumini, nici goarna, e si miezul noptii, cum sa o vezi? Conductorul de tren era beat si a uitat ce avea de facut.
Iar au sarit unii sa comenteze subiectul ca rata la muci fara sa cunoasca subiectul…
In alta stire scrie ca locomotiva nu avea rca și itp la zi
Daca nu era băut ar fi putut sa il ocolească!
Sau sa aprinda farurile pe locomotiva si sa sune cand se apropia de trecere.
Nu poți da pe cineva afarǎ dora pentru asta. Nu poți nici mǎcar sǎ-i dai un advertisment. Poți sǎ-i atragi atenția la o cafea. Articolul poate fi corectat cu uşurințǎ. Dacǎ dai afarǎ pe cineva doar pentru asta, nu mai rǎmâi cu nimeni în departament. Toatǎ lumea greșește și e normal sǎ o facǎ. N-o sǎ-ți vinǎ sǎ crezi, dar și tu greșești. Poate de asta nu ai urcat pe scara corporatistǎ… cǎ rǎmâneai singur…
Nu poți da pe nimeni afară dintr-o redacție, că fie este nepoata vreunui unchiuleț din afacerea de familie, fie plătește în natură…
Adica nu poti da afara pe cineva ca este incompetent? Prietene, incompetent nu inseamna sa mai gresesti cateodata. Inseamna pur si simplu ca nu esti in stare sa faci ceea ce ai fost angajat sa faci. Si crede-ma ca am vazut gramezi de din astia in cariera. Incompetenti, rau intentionati, sau pur si simplu puturosi si delasatori. Am avut unu care il scosese din minti pe seful nostru. omul nu era in stare sa respecte un termen (de genul saptamani de intarziere la un job de maxim o zi), nu venea la birou niciodata la timp (si aici ceva de genu: il suna seful si spunea ca e pe drum si ajungea la birou la 16:30 cand noi plecam). Pana la urma l-au convins sa isi dea demisia dar cred ca daca refuza nu prea aveau ce sa ii faca. Aici nu se pune problema sa il dai afara pe unu ca a gresit ceva ci pur si simplu ca nu ii poti da afara pe aia carora trebuie sa le faci tu si altii treaba, ca altfel pici tu ca sef al lui. Treaba aia trebuie facuta si nu poti sa stai cu saptamanile pana se misca un puturos din asta. Culmea, avea si cel mai mare salariu din tot compartimentul. Ca omul avea papagal si stia sa negocieze. Dupa ce il angajai vedeai ca nu e nimic de capul lui.
@Alex: eu am pornit de la asta “ Dacă eu zic că Mihaela Ivăncică de la ProTV ar trebui concediată sunt rău, misogin și neînțelegător.”. Pentru mine e ok ca Mihaela a facut o greseala de exprimare, si as putea accepta multe astfel de greseli, care nu dovedesc incompetenta si care cred ca poti fi corectate usor. La fel poate fi corectat si comportamentul care duce la astfel de greseli.
Zoso zice ca el ar da-o afara direct, ca e incompetenta. Well, fiecare cu traumele copilariei lui. Poate doar dl. Coloja sa explice aici.
@Catalin:
Corect – ce atâta vâlvă? Nu e ca și cum în loc de ”a fost furat” ar fi scris ”a furat” pe un mare site de știri. Oh wait…
O a doua chestie e că e una să faci ”greșeli de exprimare” prin comentarii pe-aici și o cu totul alta să scrii o știre pe site-ul ProTV.
Eu înțeleg că tu ai putea accepta multe astfel de greșeli, dar problema e că fata se presupune că lucrează în presă pentru un trust mare. Se presupune că are școală și că – uite – semnează cu numele ei. Încerc să zic că acest ”comportament” se tolerează prin liceu, se corectează în facultate și se presupune că dispare pe când te angajezi. Presupun că dacă te-ar opera un medic tânăr la mâna greșită n-ai mai fi atât de înțelegător. Sau dacă în loc de Călimărești te lasă taximetristul la gară. Toate pot fi tolerate până încep să ne afecteze direct. Cam cum bănuiesc că-l afectează pe mecanicul ăla și familia lui că o domnișoară de la ProTV scrie că accidentul a fost provocat de el, el fiind chipurile băut.
Aici nu vorbim de uitat virgule sau de dezacorduri peste care treci cu vederea. E o cu totul altă mâncare de pește. Și da – și eu aș zbura-o instant din job.
Evident, fiecare are dreptul la o opinie. Cu toate astea, nu suntem perfecți. Comparația cu medicul mi se pare exageratǎ. Dar da, şi medicii greşesc. Ce facem? Îi dăm afară?
Repetati dupa mine: locomotiva nu a adaptat viteza la conditiile de drum.
DEja am baut 100 de whisky ? Mai am voie sa beau ?
Si? Cum merge noul X6?
Eu vreau să fie dat afară cel care pune titlurile la știrile TV. Bă nene atâtea virgule !
Si prezentatorii care pun accentul gresit pe cuvinte.
Abundenta de virgule vine din comunicatele politiei romanesti, urmareste-le si o sa vezi ca asa e 😁
neamtul se credea in uniunea europeana, deci daca n-a vazut birocratia, bariera si semnale luminoase/acustice, nu a oprit.
conductorul stia ca e in romania si cacalea ferata e sfanta dar mai mult de 40 nu merge asa ca il durea la 400m in spate si de sticla de tuoca si de faruri.
silogistic vorbind, de vina este nicusor dan. sau basescu.
aici a avut loc accidentul, pentru statistica si curiosi.
Daca prin absurd locomotiva aia nu avea nicio lumina si accidentul s-a petrecut noaptea, ca sofer nu ai nicio sansa avand in vedere halul in care arata trecerea
https://maps.app.goo.gl/K4oPVyr7zU7rdsbr8
Te dai jos si pui urechea pe sina cand nu esti sigur.
„De-a lungul timpului, am tot refuzat să preiau departamente și să urc pe scara corporatistă fix pe motive din astea, că nu puteam da afară incompetenți. Că nu e frumos. Că n-a greșit cu mare lucru. ”
Ca mid-menajer poti da afara pe cine vrei, cu conditia ca aduci tu personal altul mai competent pe aceiasi pozitie si pe aceiasi bani.
Probabil ca nu intelegi ca mid-menejerii sunt pusi acolo sa dea cu biciul si sa lucreze cu materiualul clientului. Ca asa sa dai afara dupa urechi o poti face doar cand aduci tu bani in firma de la doamna mama ta.
Nu, ca mid manager de multe ori este cel mai nasol intr-o fima, companie, etc. Ti-o iei si de sus, si de jos.
De jos refuleaza la tine angajatii ca sunt fie puturosi, fie nu au resurse, fie nu-i fute nevasta, fie o combinatie.
De sus te fut managerii mari ca ei nu se complica cu pulimea, a ta e resonsabilitatea. Raspunzi daca proiectul nu merge, raspunzi ca nu ai semnalat la timp problemele, ca nu s-a facut performanta, ca etc.
De castigat nu castigi mare branza. S-ar putea de multe ori sa ai tehnicieni sau ce or fi in subordine ce castiga mai mult ca tine.
Singurul tau vis daca ramai intreg e sa ajungi in manager mai mare, e singura ta speranta ca sa nu-ti pierzi mintile.
Prezentarea de mai sus este pt firme si locuri de cacat unde nu ar trebui nimeni sa lucreze dar ati inteles ideea.
până la urma știrea era corectă, mecanicul beat nu a semnalizat prin semnale luminoase și sonore trecerea locomotivei. 100 aia de visiki face bine la tine, nu la articolele de pe blog
Bina ca nu a fost implicat Lucescu ca iar trăgea mecanicul de volanul locomotivei fix spre el. Probabil fătucă aia de la ProTV ar fi spus ca s-au mutat single de la alcoolemie
Ce căuta calea ferată pe acolo?
Era ferită acolo.
Jumătate din comentarii sunt miștouri ieftine și ne mirăm că „nu se vrea”, „nu se face nimic”, ” că politicienii…”
Miștouri ieftine dar foarte apreciate
Oare vă supărați când o vă spun că aceste miștouri continue vin din faptul că apreciem când cineva greșește (din neatenție) pentru că imediat ne comparăm cu persoana respectivă și ne zicem “ia uite ce proastă e aia, să zică că mecanicul a provocat accidentul, rezultă că eu sunt deștept, că eu n-aș fi spus niciodată asta”. Iar ca discrepanța între cât de proastǎ e aia şi cât de deştept sunt eu sǎ fie cât mai mare (adicǎ eu sǎ fiu cât mai deştept), apar miştourile, ironice prin definiție, dar scrise la nivel de clasa a 6-a, adicǎ exact vârsta la care copilul devenit adult a rǎmas captiv când mǎ-sa îi zicea “cum ai putut sǎ iei doar 8 la geografie? Georgescu de ce a luat 10? El cum a putut şi tu nu? Dobitocule!”
eu nu sunt nici neamtul, nici conductorul, nici acarul, nici ministrul transporturilor, nici orice alt personaj ar putea avea vreo legatura, oricat de vaga, cu incidentul respectiv.
am doua variante. prima. sa plang, sa ma zvarcolesc de durere, cu extrema sinuciderii pentru aceasta nefericita intamplare. a doua. sa ma amuz, in acelasi timp bagand la cap, daca mai e nevoie, ca romania e un crash course in survival.
daca imi raspunzi inseamna ca esti cel putin la acelasi nivel cu mine. felicitari!
Sunt bune locomotivele astea, pacat ca nu se aprind automat luminile cand se intuneca, cine o sa inventeze asta o sa dea lovitura, va zic!
Dacă montează și un senzor care să nu pornească locomotiva de pe loc în cazul în care mecanicul este băut ar fi o nebunie curată. Oare ar chema mecanicul un amic care să conducă după indicațiile sale și el să-și poată bea porția?
aoleu, stirea era corecta?! si acum ce facem, te dai afara un pic?! :))
link?
ok, o să comentezi pe alte bloguri.