TMZ e un nume cunoscut în America, siteul de mondenităţi având de câteva ori ştiri calde şi importante înaintea ziarelor de specialitate. Decesul lui Michael Jackson, divorţul lui Britney Spears, fotografia cu Rihanna cu faţa umflată, diverse casete porno cu celebrităţi, toate au apărut prima oară pe TMZ. Chiar şi presa română ştie siteul, StirileProTV.ro […]

Dan Lyons, de la Forbes, relatează într-un mod plastic cum o ştire importantă din zona IT (faptul că pe Facebook se rulează reclame dubioase) este contracarată cu un material drăguţ de piar în New York Times, în care nici măcar nu se pomeneşte de această delicată problemă.

– Bună ziua. Unde e toaleta? – Toaleta e doar pentru clienţi. – Pardon? – Doar pentru clienţi. – Serios? – Da – De fapt, nu. Hai să vă spun ceva. Motivul pentru care dvs. nu sunteţi acum la coada vacii şi lucraţi într-un loc cu curent este pentru că patronii dvs. s-au angajat să […]

Logo făcut pe genunchi, site la fel. Susţinerea Ministerului Comunicaţiilor şi Camerei Deputaţilor, deşi oamenii de acolo nu ştiu nimic de asta? Nema listă de vorbitori cu două săptămâni înainte de eveniment? (aici o să râdă unii care ştiu că un speaker international e ocupat cu câteva luni înainte) Bloggeri din 30 de ţări, dar […]

sau “de ce e uşor să fii blogger şi greu să fii blogger important” Federal Trade Comission, o instituţie care protejează consumatorul din America, a modificat regulamentul prin care se face reclamă în America. Regulament, aplicabil în America, modificat ultima oară în 1980. Aţi observat că am zis “america” de trei ori, da? Nu e […]

update: mihai munteanu face clarificarile necesare aici. Mai tineti minte de faza cu Ana Birchall si jurnalistii care aveau filmuletul, dar nu l-au dat, preferand sa bage 500€ cinstiti in buzunar? Am primit pe mail mesajul asta, il redau in intregime: Toata lumea il lauda pe dl. Mihai Munteanu de la Evz. pentru faptul ca […]

Citind asta mi-am adus aminte de o întâmplare de la una din conferinţele lui Manafu (apropo, azi începe webstock). Era pauză. Apar 3 neni trecuţi de 50 de ani, îmbrăcaţi în costume ce purtau amprenta vremii. Bună ziua, cum vă numiţi? Gigel, Marcel şi Ionel de la Asociaţia de presă Stejarii. Nu sunteţi pe lista. […]

Probabil una din cele mai amuzante probleme pe care le întâmpină socitatea noastră este că ai săi cetăţeni nu ştiu să folosească corect limba română. Oamenii nu ştie să vorbeşte româneşte, iar “aia” se foloseşte pentru restul de cuvinte pe care “pla mea” nu le poate înlocui. Aşadar, atunci când citesc un ziar, şi prin […]

Rândurile de mai jos sunt furate de pe blogul lui Dragoş Stanca. Autorul lor, Adi Luca, explică foarte precis ce se întâmplă în trustul Realitatrea-Catavencu şi de ce nu au avut succes nici unul din starurile plecate din trustul MediaPro.

Pentru ca nu mai insemna nimic pentru nimeni si pentru ca Doru Buscu si Adrian Ursu erau incapabili sa ia decizii logice si sustinute de realitatile presei, VAntu a adus la Cotidianul un dur. Unul destul de nebun si destul de prost pentru a vrea sa se bage in troaca si sa ia porcul (nu […]

Cu albastru avem oameni care au făcut o ştire din comunicatul de presa. Cu galben avem fraieri care au scris când au avut maşina în braţe. Cu portocaliu avem spammeri. Sau, ca să nu fim aşa duri, siteuri care au copiat specificaţiile de pe gsmarena sau de pe siteul oficial şi au optimizat pagina la […]

Hai să citim un articol. De fapt, o mizerie. Ştiu, e opera gândacului Badin, omul destul de prost încât să se complacă în ochelarii de cal pe care îi poartă.  Deci, ce se întâmplă? Ăla micu’ se prostea pe facebook. Aha!!! Decadent! Aha, se pupa cu băieţi! Deci homosexual! Aha! Decadent de două ori! Trebuie […]

Dupa ce a înghiţit cu plăcere de pe urma debitării de tâmpenii, bunul meu pretenar de la Capital nu se jenează să bage în foaia care îi dă să mănânce ce citeşte pe aici, fără sursă evident. Că aşa se face presa. 10 mil. de euro este valoarea pe care o dau unele surse din […]

Sunt răcit ca naiba, îmi curge nasul şi sper să nu am febră râtonică. În plus, azi am dat de o analiză pertinentă. Articol este realizat pentru a demonstra că mediatizarea (intensivă) produce rezultate. CIne ar fi crezut că mediatizarea duce la trafic? INCREDIBIL! Penalul e pe cale să descopere într-un articol viitor că de […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.