1. femeile la intervenții sunt inutile. uitati-vă la pisicuța aia cât de ușor e dată la o parte și cum îi e frică să intervină. vreau să-mi explice femeile de egalitate și alte faze de gen în situații din astea. o vreau pe Maura Derda la intervenție. 2. acțiunile alea de piar căcăcioase nu folosesc […]

Un amic care lucrează la o firmă care sponsorizează o viitoare cionferință din asta de online mă întreba ieri de ce nu sunt și eu pe acolo, că parcă aș fi mai potrivit decât alți veșnici prăfuiți care sunt reciclați pe la conferințele mioritice. M-am mai uitat o dată pe afiș, mi-am adus aminte de […]

I-a suspendat Romarg site-ul agenției de comunicare (travelcommunication.ro). Bănuiesc că, pe praful ăsta, 3€ pe lună e mult. Sau, cine știe, poate a-u scris corect în limba română î-n mail și el nu a înțeles. Așa e când faci piar pentru ambasada Israelului, Nespresso sau Eturia, nu ai timp de prostii din astea cum ar […]

Discutam pe un post de fb despre niște marketing de gherilă făcut de un start-up în România și am rămas un pic mirat că erau oameni care nu credeau că un start-up internațional ar băga în seamă piețe mici de tipul țării noastre. Mă văd nevoit să explic mecanismul un pic. La un moment dat […]

Cum spunea și Vali deunăzi, e ziua Poetului și e momentul să scrim ceva și pe tema asta. Și-mi permit să fiu eu ăla, nu neapărat ca să-l slăvesc pe om ci să mă lustruiesc pe mine că, uite, ce curajos sunt și ce deștept. Până una alta, lăsând picanteriile cu sifilis și sărăcie, Eminescu […]

Urâtă soartă pe serialul ăsta, să fie lansat acum când e toată lumea acasă și să nu placă la nici un influencer. Că alt motiv pentru care nu l-am văzut recomandat pe nicăieri nu cred că existe. Deci da, înainte de a zice ceva de serial, salutări echipei de piar de la HBO, încă mai […]

Citeam articolul ăsta despre cum imprimantele sunt în continuare nasoale și mi-am adus aminte de articolul cu platforme. Aia e. Să faci ceva util implică muncă, bătăi de cap, nervi. Uitați-vă la Musk cât se chinuie cu Tesla. O dată la 3 zile e aproape de faliment sau face o criză de nervi și are […]

Deși știrea asta a declanșat articolul de mai jos, nu e despre ea. Nu m-am deranjat să citesc mai departe de titlu, că nu-mi pasă. De platforme, de agenții de media, de publicitate, de piar sau cine știe ce site care agregă informații, transformă sau naiba mai știe ce. Reacția inițială e că nu e […]

N-am prins prima partea e interviului înregistrat difuzat acum la ora 19, dar vreo 10 minute a spus adevăruri alternative, l-a invocat pe un prieten imaginar al multor români, a zis ceva de bine de doctori, lucru care se pupă foarte bine cu prietenul imaginar, a mințit că avea mască la petrecerea aia, deși se […]

– Neața. Ce face lumea? – Bine, șefu. Dvs. cum ați dormit? – Ați văzut monitorizarea de ieri? – Da, nimic special, câteva mențiuni și presă și pe net. – Cum ne înțelegem cu bloggerul ăla de a scris? – Nu e important. – Huh? – Am investigat și nu ne interesează. – OK. Avem […]

Când nu-ți place liderul, începi să vrei să îl dai la o parte și să te dai în spectacol pe unde poți. Ignori complet că influencerii sunt faliți morali și că businessul tău e pe butuci, de aia faci reduceri consistente, nici acum, în ceasul al 12lea nu vrei să te lași de prostii. L-au […]

update: a schimbat Răzvan Pascu, proprietarul unei agenții axate pe comunicarea în turism, care face sau a făcut piar pentru Ambasada Israelului, Air France, KLM și alții, considera că o pandemie cu 70.000 morți la nivel global, 1 milion de posibili șomeri numai în România și o viitoare criză economică o sunt o pauză binemeritată. […]

update 2021: siteul s-a închis. update9: după niște interviuri de piar, delirul agramat a continuat. mare diferență între limbajul din interviu și ăla din realitate. și da, toți mai facem typos, dar virgule între subiect și predicat mai rar. ah, da, și anunță că se desparte de chiareu.ro. update8: delirul continuă și azi, 8 aprilie. […]

Dacă sunteți un pic atenți, veți vedea că zilele astea sunt pline ziarele de business și normale de comunicate de PR, unele marcate, altele nu. Mesajul general este "suntem o companie puternică, apelați la noi". Sper ca ziarele și agențiile de PR îi taxează dublu, că merită un pic de jupuire, pentru că majoritatea au […]

Situația 1 Se lansează un produs. Compania nu prea are bani de reclamă, bag niște sume mici pe ici colo, dar produsul e bun și mulți scriu din avânt. Produsul se duce ca focul. Se lansează v2 a produsului. Compania are buget acum și face campanie cu tot felul de oameni, ignorându-i complet pe cei […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube