Deși știrea asta a declanșat articolul de mai jos, nu e despre ea. Nu m-am deranjat să citesc mai departe de titlu, că nu-mi pasă. De platforme, de agenții de media, de publicitate, de piar sau cine știe ce site care agregă informații, transformă sau naiba mai știe ce. Reacția inițială e că nu e […]

N-am prins prima partea e interviului înregistrat difuzat acum la ora 19, dar vreo 10 minute a spus adevăruri alternative, l-a invocat pe un prieten imaginar al multor români, a zis ceva de bine de doctori, lucru care se pupă foarte bine cu prietenul imaginar, a mințit că avea mască la petrecerea aia, deși se […]

– Neața. Ce face lumea? – Bine, șefu. Dvs. cum ați dormit? – Ați văzut monitorizarea de ieri? – Da, nimic special, câteva mențiuni și presă și pe net. – Cum ne înțelegem cu bloggerul ăla de a scris? – Nu e important. – Huh? – Am investigat și nu ne interesează. – OK. Avem […]

Când nu-ți place liderul, începi să vrei să îl dai la o parte și să te dai în spectacol pe unde poți. Ignori complet că influencerii sunt faliți morali și că businessul tău e pe butuci, de aia faci reduceri consistente, nici acum, în ceasul al 12lea nu vrei să te lași de prostii. L-au […]

update: a schimbat Răzvan Pascu, proprietarul unei agenții axate pe comunicarea în turism, care face sau a făcut piar pentru Ambasada Israelului, Air France, KLM și alții, considera că o pandemie cu 70.000 morți la nivel global, 1 milion de posibili șomeri numai în România și o viitoare criză economică o sunt o pauză binemeritată. […]

update9: după niște interviuri de piar, delirul agramat a continuat. mare diferență între limbajul din interviu și ăla din realitate. și da, toți mai facem typos, dar virgule între subiect și predicat mai rar. ah, da, și anunță că se desparte de chiareu.ro. update8: delirul continuă și azi, 8 aprilie. a pus ICH poze după […]

Dacă sunteți un pic atenți, veți vedea că zilele astea sunt pline ziarele de business și normale de comunicate de PR, unele marcate, altele nu. Mesajul general este "suntem o companie puternică, apelați la noi". Sper ca ziarele și agențiile de PR îi taxează dublu, că merită un pic de jupuire, pentru că majoritatea au […]

Situația 1 Se lansează un produs. Compania nu prea are bani de reclamă, bag niște sume mici pe ici colo, dar produsul e bun și mulți scriu din avânt. Produsul se duce ca focul. Se lansează v2 a produsului. Compania are buget acum și face campanie cu tot felul de oameni, ignorându-i complet pe cei […]

Reclama asta e un bun exemplu de…voiam să scriu un motiv, dar mi-au venit vreo cinci. 1. Fotograful care a făcut poza e incompetent. Minima lui logică ar trebui să fie unul dintre filtrele care ar fi făcut ca poza asta să nu existe. 2. Bărbații care țin sticlele, că după păr și palme nu […]

Dragoș Bucurenci, un om care lucrează de 20 de ani la imaginea sa, s-a angajat piarist la Philip Morris, ăia cu țigările. Unii îl felicită, alții îl înjură, alții îl acuză de ipocrizie. Pe mine altceva mă amuză. Bucurenci are ~40 ani, nu are familie sau copii (sau cel puțin nu se afișează public cu […]

post lung, dacă nu vă pasionează onlineul sau piarul nu citiți. Răzvan are dreptate aici când spune că nimeni nu prea mai are interesul să publice comunicate de presă gratis. O să editorializez și eu și o să încep prin a împărți problema pe căprării. Canalele de comunicare Prima lecție este despre canalele de comunicare. […]

…este site de meserii. Să facem un site unde oamenii pot găsi meseriași pe care să îi contracteze pentru lucrări. Nu e o idee tare?!?!? Mă uitam prin mailuri ieri, și mi-a venit ideea de a vedea de câte ori mi s-a propus să ajut sau să ajut la un asemenea site. De trei ori […]

Ce spuneam cu câteva articole în urmă este valabil nu doar pentru oamenii ocupați, ci și pentru oameni al căror business este onlineul (creatori de conținut, bloggeri, vloggeri, oameni de agenție, agenții de online, de media, de piar și de design și tot ce vă mai trece prin minte): foarte mulți ignoră să își pună […]

Preşedintele Klaus Iohannis a fost întrebat, marţi, la o întâlnire cu tineri, care sunt argumentele sale pentru a fi din nou votat, el răspunzând, între altele, că a reuşit în câteva rânduri să vină cu iniţiative bune, să construiască, aşa cum în câteva rânduri a reuşit să oprească prostii care erau pe cale să se […]

Versiunea TL-DR: dacă n-am făcut campanii împreună anul ăsta, n-avem ce campanii CSR să facem împreună anul ăsta. Se termină anul, mai sunt bugete de cheltuit, de ce nu o campanie de Corporate Social Responsability (CSR), care să facă oamenii din companie să se simtă bine? Nu, ideea de a da o primă angajaților sau […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Top articole

7 zile