Articole despre marketing
flotare logică #61
Tolontan îşi dă seama ca 60.000 de rockeri de toat varstele sunt mai civilizati decat cateva milioane de microbisti. Trist daca te gandesti la calitatea umana, dar excelent din punct de vedere marketing!
death of classic media
Observ o tendinţă în blogosfera .com pe care o sesizez şi la mine. Media clasică e din ce în ce mai depăşită de evenimente. Am citit mai multe articole interesante din ultimele zile, din care vă recomand: Revistele de tech sunt depăşite de blogurile şi siteurile de tech, care funcţionează mult mai rapid şi mai ieftin, spune […]
internetics 2007
Internetics, festivalul care premiaza creativitatea in industria online, va avea anul acesta un buget de 60.000 de euro. Millenium Communications, agentia de PR organizatoare si initiatoare a proiectului, lucreaza deja de doua luni la a saptea editie a evenimentului. Odata cu editia de anul acesta, Internetics se va indrepta mai mult catre zona de marketing […]
Biletele la concertul Rolling Stones, suplimentate cu 1.000 de bucati
Biletele la concertul Rolling Stones, care are loc marti seara, pe stadionul „Lia Manoliu” din Bucuresti, au fost suplimentate cu 1.000 de bucati, acestea asigurând locuri în dreapta si stânga scenei, în puncte cu vizibilitate foarte buna, au declarat pentru MEDIAFAX organizatorii evenimentului. „Aseara (duminica – n. red.), dupa ridicarea scenei, am vazut ca «omorâsem» […]
Facebook, a bubble?
Zilnic îmi pică ochii pe cel puţin 10 ştiri despre Facebook. Au mai apărut 14 widgeturi, a mai făcut un deal nou cu o companie, a mai dat Joel proprietarul un interviu, Miss New Jersey avea şi ea poze acolo, totul intr-un ritm foarte alert. Foarte foarte alert. Fără îndoială că traficul facebook a crescut […]
marketing fear
Trecând peste tragedia umană, 9/11 a fost cel mai tare act de marketing. Americanii stau acum cu chilotii uzi, tresărind la fiecare zgomot. „Keep ‘em afraid and they’ll consume!” zicea Marilyn Manson. Mă uit acum de câte ori am primit în feedreader ştirea cu avioanele din Glasgow. Cred că a fost de câteva zeci de […]
„Şapte Seri" lansează pentru mobil
Ghidul „Şapte Seri” lansează o versiune mobilă, care include o interfaţă accesibilă pe telefonul mobil şi care include, ca şi varianta print, toate informaţiile necesare pentru a-i ajuta pe cititori să se decidă cum îşi vor petrece timpul liber, informează un comunicat remis MEDIAFAX. Versiunea mobilă a „Şapte Seri” poate fi accesată pe telefoanele conectate […]
businesstv, not so business
M-am abţinut până acum să vorbesc de BusinessTV, l-am tot amânat cu diverse ocazii, dar totuşi merită scris despre el. E bun proiect bun, dar pus în practică prost. Radu nu e deţinătorul domeniului. Partenerul de afaceri poa’ să fie Papa Pius, dacă nu e domeniul în posesia mea, nu discutăm. Totul merge bine, dar […]
update la tranzacţia colegi.ro/neogen
Un cititor îmi atrage atenţia asupra cifrelor enunţate in achiziţia colegi.ro de către neogen. Pe colegi.ro scrie mare sus „326.809 colegi deja inscrişi”. E o cifră mare. Pe trafic.ro scrie altceva. 56.000 unici în ultima lună. Cam puţin pentru un site de asemenea calibru, nu, care, vorba aia, o să fie următorul facebook? Adică, din […]
Banii nu au culoare politică
Adevărul se relansează de vineri, 27 aprilie, în format compact full-color, schimbările fiind comunicate printr-o campanie gândită şi realizată de agenţia GMP, în colaborare cu departamentul de marketing al cotidianului, a declarat pentru MEDIAFAX Adrian Halpert, director editorial al publicaţiei. Ziarul va avea un format compact – „mult mai comod şi mai util pentru cititori” […]
Dupa teste, Adsense intră oficial în .ro
Google Inc. a lansat produsele AdSense pentru căutare şi pentru conţinut pentru site-urile şi portalurile din România, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX. „Google AdSense îmbunătăţeşte experienţa generală a utilizatorului de Internet prin afişarea pe website-uri a unor anunţuri relevante şi neagresive, în locul unora deranjante, fără legătură cu conţinutul paginii, cum sunt pop-up-urile sau […]
Turcescu, încă o tură la Cotidianul
Robert Turcescu a fost anunţat ieri ca noul director al cotidianului Cotidianul (am mai scris eu, ziarul Ziarul, cotidianul Cotidianul, nume bine alese…). Scopul e 30.000 de exemplare pe zi. Turcescu e un reporter bun, a făcut multe lucruri bune la Radio Total în anii ’90, îl ascultam în perioada aia, avea fler, avea oaie, […]
cizonizarea nu merge bine în Drumul Taberei
Azi dimineaţă admiram pe toţi pomii de pe Romancierilor afişele galbene ale isp-ului CZone. Care erau chitiţi să cucerească zona, dominata de cei de la Millenium. Din ce am înţeles, treaba nu merge aşa de bine, cele 2 luni gratis nu prea au avut succes, aşa că oamenii au aruncat în joc şi un post […]