businesstv, not so business

M-am abţinut până acum să vorbesc de BusinessTV, l-am tot amânat cu diverse ocazii, dar totuşi merită scris despre el.

E bun proiect bun, dar pus în practică prost.

  1. Radu nu e deţinătorul domeniului. Partenerul de afaceri poa’ să fie Papa Pius, dacă nu e domeniul în posesia mea, nu discutăm. Totul merge bine, dar nu se ştie în 3 luni.
  2. Filmuleţele puse pe YouTube. Trist. Există 3-4 servicii mult mai bune şi mai puţin triviale decât youtube. Ok, acolo le pune toată lumea, dar parcă prea sună a fomişti şi a proiect făcut în curtea şcolii. Soapbox sau Brightcove sunt extraordinare pentru aşa ceva. Sau Trilulilu, care au început şi ei să se deschidă către publisheri (inclusiv Metropotam are videourile acolo).
  3. Condiţiile tehnice precare. OK, am înţeles că reporterul stă cu camera lângă ea, dar se aude foarte prost.
  4. Calitatea celor prezentate este nulă. Am urmărit câteva interviuri şi mă plictisesc de moarte. Oamenii ăia chiar nu spun nimic, parcă sunt politicieni. Impresia overall este de “hai să te dau pe biznistivi să mă chemi la tine la training” sau alte nepotisme.
  5. Reporterul îmi dă impresia de neprofesionalism. Întrebările sunt ieftine, nu au followup, nu sunt bine pregătite. Calităţile oratorice ale Andressei sunt inferioare celor de pe hârtie.
  6. Periodicitatea. Una pe zi e enorm de mult. Şi probabil la un moment dat vei rămâne fără oameni. Una pe săptămână e mai realistă şi ai timp să îţi faci planul mai în amănunt.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

7 comentarii

  1. Se pare ca una pe zi a fost intr-adevar enorm de mult. Nu au mai postat nimic de ceva timp. Lipsa de oameni? A fost abandonat proiectul?

    00
  2. NOU
    #2

    Subscriu. Una pe zi este o utopie! In 3 saptamani ai terminat si vecinii de la bloc… 🙂 YouTube e un amestec international care nu te pune intr-o lumina buna si te pierzi in miliardele de productii.

    Sunetul este foarte prost, iar sunetul este poate cel mai important la un filmulet pe net, vizitatorul se plictiseste foarte repede daca nu intelege sau ceva il deranjeaza…

    00
  3. acum nu trebuie sa credem ca orice blog cu fusta cum zicea cineva e neaparat un bun reporter sau orice altceva. asa se intampla cand se forteaza diverse pozitii cu persoane nepotrivite. mie mi-a lasat impresia de interviu de televiziune locala, de provincie. de-aia prin cablu care mai are si 6 ore de emisie proprie.

    00
  4. haha, Arhi s-a apucat si de parodii:

    00
  5. cred ca au ramas deja fara oameni :))
    pacat, incepuse sa-mi placa. sort of

    00
  6. confunzi genurile jurnalistice 🙂 o intrebare nu are follow-up. follow-up-u e altceva… da am inteles ideea.
    eu mai vad insa si altceva: cadrul e strimb in unele filmuletze. uneori e contre-jour, e prost ales (o clanta de usa sau juma de perdea ca background) si sa mai departe.
    un microfon costa 200 mii lei vechi. iar o lavaliera putin mai mult. nu e investitia atit de mare incit sa nu poata fi facuta.
    asta pt ca prefer sa aud intervievatul mai bine decit pe reporter.

    ideea e buna dar facuta in felul asta (pe genunchi) face mai mult rau celor care au gandit proiectu si celor care sunt intervievati.

    si mai e ceva Vali, tu de fapt ai scris asta din gelozie ca nu iti iau si tie interviu, nu? :)) just kiddin’

    00
  7. “Business TV creeaza cadrul unui schimb de experienta intre oamenii de afaceri. Aici veti gasi aproape zilnic un nou interviu cu antreprenori, specialisti in marketing, comunicare, cercetare, publicitate sau resurse umane. ”

    10.07 – 10.10 …bad, bad management….

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.