Articole despre marketing
update la tranzacţia colegi.ro/neogen
Un cititor îmi atrage atenţia asupra cifrelor enunţate in achiziţia colegi.ro de către neogen. Pe colegi.ro scrie mare sus „326.809 colegi deja inscrişi”. E o cifră mare. Pe trafic.ro scrie altceva. 56.000 unici în ultima lună. Cam puţin pentru un site de asemenea calibru, nu, care, vorba aia, o să fie următorul facebook? Adică, din […]
Banii nu au culoare politică
Adevărul se relansează de vineri, 27 aprilie, în format compact full-color, schimbările fiind comunicate printr-o campanie gândită şi realizată de agenţia GMP, în colaborare cu departamentul de marketing al cotidianului, a declarat pentru MEDIAFAX Adrian Halpert, director editorial al publicaţiei. Ziarul va avea un format compact – „mult mai comod şi mai util pentru cititori” […]
Dupa teste, Adsense intră oficial în .ro
Google Inc. a lansat produsele AdSense pentru căutare şi pentru conţinut pentru site-urile şi portalurile din România, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX. „Google AdSense îmbunătăţeşte experienţa generală a utilizatorului de Internet prin afişarea pe website-uri a unor anunţuri relevante şi neagresive, în locul unora deranjante, fără legătură cu conţinutul paginii, cum sunt pop-up-urile sau […]
Turcescu, încă o tură la Cotidianul
Robert Turcescu a fost anunţat ieri ca noul director al cotidianului Cotidianul (am mai scris eu, ziarul Ziarul, cotidianul Cotidianul, nume bine alese…). Scopul e 30.000 de exemplare pe zi. Turcescu e un reporter bun, a făcut multe lucruri bune la Radio Total în anii ’90, îl ascultam în perioada aia, avea fler, avea oaie, […]
cizonizarea nu merge bine în Drumul Taberei
Azi dimineaţă admiram pe toţi pomii de pe Romancierilor afişele galbene ale isp-ului CZone. Care erau chitiţi să cucerească zona, dominata de cei de la Millenium. Din ce am înţeles, treaba nu merge aşa de bine, cele 2 luni gratis nu prea au avut succes, aşa că oamenii au aruncat în joc şi un post […]
reclamă la adevolution
În nr. 139 din Biz, la pagina 9, este o reclamă cam aşa… 5,5 milioane vizitatori unici 2,5 milioane femei 500,000 oameni de afaceri 2 milioane de fani sport 600,000 vizitatori pe siturile auto email marketing | web campaigns | e-sponsorship | online sampling adevolution online advertising agency Pe lângă izul de barter, reclama e […]
cum îţi lansezi un site…
…folosindu-te de concurenţă? Bagi poza unei femei, lasi lumea să comenteze şi după aia dai lovitura de graţie! Asta e ce am găsit eu. Sunt curios câte clone o avea…
neogen spamează în continuare
Un amic a primit un mail de la neogen. Nimic deosebit. În mail, era alertat că i se va şterge contul, dacă nu îl va reactiva. Amicul nu are cont la neogen, cu atât mai puţin nu are cont pe adresa de email pe care a primit spam. Direct marketing! Return-path: bounce4173@ms4.neogen.ro Received: from [209.172.35.170] […]
o realitate sau un viral?
From: Adrian Spataroiu Sent: Wednesday, March 14, 2007 14:33 Subject: Ericsson promotion Societatea Ericsson face o campanie publicitara in care distribuie gratuit telefoane mobile, avind ca scop contrarea concurentul sau Nokia care a facut acelasi lucru. Ericsson doreste sa-si mareasca poplaritatea. Pentru aceasta cauza, distribuie gratuit noul telefon mobil WAP. Tot ce trebuie facut este […]
Dacă aş fi nesimţit, aş fi Cosmote!
Ia încercaţi să găsiţi în ultima reclamă Cosmote, aia cu MMSurile, câte idei furate din imagini de pe net sunt. Eu am numărat aşa: – muncitorii care stau în jurul celui care sapă groapa (românească, are aproximativ 1 an) – McDoru’s – Fast Food ( relativ recentă, am văzut-o în Caţavencu) – marcajul şoselei care […]
iLeo nu declară nimic
Cum spuneam ca voi face, l-am abordat pe Mugur Pătraşcu, Managing Director iLeo, pentru o reactie oficiala la ceea ce s-a scris despre iLeo.ro in ultima vreme (observati ca imi iau in serios rolul de blogger, da?). A coborât o treaptă ca să putem sta faţă în fata (cred că e cu un cap mai […]
ikea îşi face reclamă directă
Un cititor ne semnalează că a găsit într-o zi o punguţă agăţată de uşă. Se pare că articolele de publicitate mascată din Evenimentul Zilei nu sunt atât de profitabile că marketingul direct, nu?
TVR răspunde Jurnalului
From: Comunicare TVR Sent: Thursday, March 01, 2007 12:57 PM Subject: drept la replica – articolul „TVR este in faliment” (Jurnalul national) Dragi colegi, Pentru o informare corectă a publicului dvs., vă transmitem dreptul la replică trimis de TVR cotidianului Jurnalul Naţional în urma articolului denumit „Televiziunea Română este în faliment”. Dacă aveţi nevoie de […]
unde’s doi, blogul creşte
La toate forumurile şi la toate prezentările la care se întâlnesc oameni din industria internetului, se adună şi câţiva oameni care au bloguri. Unii mai mai, alţii mai prea, dar toţi cu o idee despre ce înseamnă fenomenul ăsta numit blogging. Ce iese în evidenţă la oamenii ăştia e ca nu sunt crispaţi. Sunt lejeri, […]