Am văzut un articol prin ZF acum două zile (nu mai găsesc link-ul și oricum e irelevant) despre cum, „în epoca Glovo/Tazz/Bolt Food, dezvoltatorii imobiliari micșorează tot mai mult bucătăriile”. Ba că lumea nu mai gătește și, deci, devine inutilă, ba că nu știu ce altă trăznaie. Și poate e timpul să avem o discuție […]

După 9 ani, eram hotărât să înlocuiesc mașina familiei, un Seat Leon 1p1 1.2 TSI, 105CP de care am fost foarte mulțumit, deși am regretat uneori că m-am zgârcit la bani și nu am ales varianta cu motor 1.4 TSI. Calculele de acasă, care urmau a nu se potrivi cu cele din târg, erau: portbagaj […]

Cum am scris în review original de la Cupra îmi doream o schimbare odată cu creșterea BTC-ului. Momentul a fost oportun deoarece în 2021 nu am dorit să mai lucrez în afara țării și o mașină ,,nouă’’ își avea sensul. Am avut destule interviuri cu posibili cumpărători, dar nici unul nu m-a convins că se […]

Mașină închiriată pe o perioada de 2 luni in aceleași condiții cu mașinile anterioare despre care am scris deja: 320i și 320d. Având istoric bun la închirieri, am avut opțiunea de a testa toate motorizările pe care le aveau în UK pentru seria 3. Am avut așteptări mari pentru acest 330i, deoarece ca putere se […]

Mașina închiriată cu 40 lire/zi si condusa 2.000 mile in 20 zile. Nu voi mai reveni la punctele comune cu 320i G20 despre care am scris deja aici, ci mă voi axa doar pe diferențe. Design exterior  7/10 Pentru mine forma de touring mi se pare mai nefavorabilă în comparație cu varianta sedan. Pe cât […]

Deoarece leasing-ul la Passat a expirat și am dat mașina înapoi, a trebuit să închiriez altceva. Inițial am ales Skoda Octavia, dar am prins o oferta la Sixt cu upgrade gratuit la Premium Sedan. Pentru doar 185 lei/zi pe o perioadă de 17 zile am ales un BMW 320i varianta G20 (mai puteam alege 320d […]

Am condus mașina timp de 8 luni și aproximativ 15.000 mile doar în UK. Mașină de firmă, luată în leasing de la Arvis pe 2 sau 3 ani. Luându-mă de pe DOTul anvelopelor, a fost fabricată la început de 2018. Are motor 1.6l diesel și cutie automată în 7 trepte. A fost prima mea mașină […]

Valentin Mănuș e unul dintre mizerabilii autiști care lucrează la 4tuning.ro, site-ul ăla de agramați care fură tot ce prind, pentru că vor și ei să aibă site auto. Site auto unde sfaturile despre fentarea taxelor auto, înjurarea autorităților și campaniile la UBER și Michelin se întâlnesc. Băietul ăsta, Mănuș, are și pretenția de jurnalist […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube