VW Passat 2018 TDI DSG7 review

Am condus mașina timp de 8 luni și aproximativ 15.000 mile doar în UK. Mașină de firmă, luată în leasing de la Arvis pe 2 sau 3 ani. Luându-mă de pe DOTul anvelopelor, a fost fabricată la început de 2018.

Are motor 1.6l diesel și cutie automată în 7 trepte. A fost prima mea mașină diesel condusă, confirmându-mi așteptările. Nivelul de echipare se numește Business.

Design exterior 7/10. Mașina nu impresionează cu nimic, nu sare în evidență, pare mașina contabilului și și-a atins scopul propus. Vopseaua neagră în 2 ani a strâns multiple zgârieturi superficiale și în zona mânerului portierelor de la unghii presupun. Are faruri, semnalizări și stopuri LED; lumina produsă noaptea este decentă, similara cu cea de pe Leon Cupra.

wps_clip_image-24228wps_clip_image-18955wps_clip_image-18956wps_clip_image-16725

Design interior 7/10.  Este puțin premium cu grila ventilației și acel ceas central. Comenzile de pe volan sunt placate la atingere, grafica și fontul ales îmi plac. Din nefericire pe această echipare nu există lumini ambientale, decât led alb la picioare. Totul este la locul lui și este plăcut la atingere, dar nu atrage cu nimic ochiul, șoferul poate fi atent la drum.

wps_clip_image-31687

Dinamica 7/10. Motorul este pe undeva la 110CP, iar cutia automată în 7 trepte schimbă în mod normal la 1.500rpm insesizabil. La accelerări maxime (cam inutile) schimbă la 4000rpm, dar nu pot simți o adevărată putere. Cuplul se face prezent până la 2000 rpm aș spune, peste e doar zgomot. Scopul nu sunt accelerările pentru acces motor+cutie.

Mașina excelează la nivel de consum totuși. Media finală a fost de 3,9% cu câteva mii de mile făcute în traficul din Londra. Faptul că limitele de viteză sunt mici (30 oraș și 70 în afară) și se respectă (camere fixe + camera viteza medie) ajută la consum. Motorul este zgomotos ca orice ,,tractor’’ diesel. Sper să fie prima și ultima mașină diesel condusă. Consumă și 10l de addblue la 8.000 mile, adică neglijabil.

Primul schimb de ulei s-a făcut la 15.000 mile și se vede pe jojă că lipseau doar 500ml.

Echiparea vine și cu ACC, dar fără line assist. Este wow această dotare la drumuri lungi unde setăm 72 mile și accelera/frâna singură în funcție de trafic. Mi-a plăcut funcția de accelerare în momentul semnalizării unei devansări și faptul că se împotrivea de a devansa prin stânga.

Suspensia este setată pe confort, se înclina în curbe mai strânse, dar nu acesta este scopul mașinii de a fi condusă sportiv.

wps_clip_image-6397

wps_clip_image-4972wps_clip_image-18137

Ergonomie 8/10. Mașina are multe spații de depozitare în habitaclu, iar portbagajul este enorm. În această echipare vine cu AndroidAuto care funcționează excellent cu Huawei, Waze și Spotify merită, nu aș mai considera o mașină fără Android Auto. Navigația mașinii nu avea informații de trafic și nici hărți înnoite în timp real cu drumurile închise.

Cup-holderele sunt poziționate excelent, fiind 2 între scaunele din față : 1 pentru sticla de apă și 1 pentru sticla de dezinfectant. Cotiera se poate seta într-o poziție intermediară și culisează astfel că este ușor să găsești o poziție confortabilă.

Scaunul electric al șoferului ajută să îți găsești o poziție bună de condus și dinamică în funcție de drum și nivel oboseală.

Bancheta spate este și încălzită electric și spațioasă să iei prânzul în pandemie.

Impresii finale

Mașina optimă pentru munca de teren cum am făcut eu, costuri mici pentru companie și confort bun în deplasări. Motorul mic diesel este suficient pentru a conduce legal și sigur, dar sunetul de diesel este bleah pentru mine. La 600 lire/lună rata de leasing își merită banii. Anostă, dar practică.

Este destul de înaltă în comparație cu alte modele din grup.

wps_clip_image-14736

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

73 comentarii

  1. Review-ul asta și cel pt Superb parca sunt scrisori din Penthouse. Consuma *doar* 500 ml de ulei?!:))
    Este ENORM, este anormal până și pt VW

    00
    • Nu te lua dupa nepriceputi, absolut orice vw mananca ulei. Uneori pe paine. Te duci cu el la doctor si o sa desfaca motorul in 5000 piese si pus la loc va consuma la fel. Sau mai mult.

      00
    • Juma’ de litru la ~24 de mii de km e parfum, VW da ca acceptabil consum de pana la 1L la mie la unele motoare.
      Acum nu stim daca nu cumva a consumat mai mult si a completat cu motorina, ca se mai intampla si asta la dieselurile cu DPF conduse in oras.

      00
    • Consumul de ulei e fleac. Pt. toata lumea, motoarele sunt facute special cu anumite tolerante mai mari sa reduca frecarea => consum mai kic si emisii mai mici (uneori mai gresesc si consuma excesiv)

      00
    • Din foto aia uleiul e unde trebuie.

      00
    • @sfatuitoru – asta e povestea pe care o spune VW ca sa nu sara clientii pe ei? Cum de alti producatori nu au problema asta?

      00
    • @Zarax, nu consuma alea fabrica pana in 2000 poate. Un consum de 0.5L la 10k km e ok, 1L la 1000km nu e ok.

      00
    • Am avut Seat Ibiza 1.4 (5 ani) si Skoda Octavia 2.0 FSI (2 ani). Consum de ulei 0 intre revizii….

      01
    • Silviule tata, iereau f bune scrisorile din Penthaus, ce-ai?!? :D

      00
    • NOU
      #10

      Sa mor de mai inteleg ceva. Toata lumea zice ca masinili germane sint cele mai bune.
      Apoi citesc review si autorul spune ca TSI VAG haleste ulei.
      Vine alt cititor si spune ca halitul de ulei la TSI VAG e feature nu issue.
      Citesc alt review, autorul spune ca motorul diesel de la VAG haleste si asta ulei.
      Ma intreb, altele de ce nu consuma ulei?

      Io care am un amarit de dci mi-e si frica sa scot joja.
      Cind aveam Logan MPI nu imi aduc aminte sa fiu nevoit sa completez cu ulei din 2008 pina in 2014 (130 000 Km in 6 ani)

      00
    • @Nicu

      Ferrari, Lamborghini, Porsche, Maserati, Jaguar, toate consuma ulei. Daca n-ar consuma ulei s-ar autodistruge motoarele.

      00
    • @Martha Logu – stai linistit, dci nu mananca ulei.

      00
    • Cu tot respectul, ori sunteti idioti, ori nu pricepeti cum functioneaza un motor cu cilindri. La turatie mare, vei avea consum de ulei pe absolut orice masina, iar consumul la o masina noua o sa varieze strict in functie de toleranta dintre clilindru si piston. La TFSI consumul de ulei este mare din cauza ca toleranta e mai mare decat la alte motoare. Este intentionat lasat asa, va puteti imagina singuri de ce.

      00
    • NOU
      #14

      Sandule, acilea e vorba de un TDI, nu de TFSI.
      Apoi, din ce zici matale, trag ca concluzie ca posesorii de VAG tureaza mai tare motoarili decit posesorii de alte mărci, de Subaru, de exemplu.
      In final, aduc in discuție fiabilitatea motoarelor, este, deci, un motor VAG, mai fiabil decit unul BMW sau PSA?

      00
    • @Sandu

      Nu este usor sa explici ingineria oamenilor care nu stiu prea multe despre subiect, mai ales cand e vorba de lucruri care nu sunt intuitive, cum este legatura dintre tolerante si noxe, de exemplu. Pentru lumea de rand, consumul de ulei o sa ramana un lucru nasol, din cauza asta producatorii nu educa clientii in legatura cu consumul de ulei.

      00
    • Sint bulversat total.
      Deci înțeleg ca mașina care consuma ulei produce mai puține noxe. Ok, poate fi logic, dar nu în cazul VAG, unde exista Dieselgate.
      Și cum ar trebui sa ne educe producătorii? Eventual sa facă un compartiment în portbagaj unde sta bidonul cu ulei, just in case?
      Cind o sa cumpăr VAG, o sa întreb dacă vine cu bidon de ulei inclus.

      00
    • @Martha Logu la 1.6 TDI, daca imi amintesc bine, intra 4.3l de ulei. Deci la primul schimb iti raman 700ml de ulei pe care sa ii adaugi atunci cand consideri ca e necesar.

      00
    • @Martha Logu

      Consumul de ulei este o consecinta indirecta a normelor de poluare. Motoarele se fac cu tolerante mai mari, iar uleurile sunt mai subtiri, pentru a reduce frecarea interna si a functiona mai usor la pornire. Tolerantele mai mari fac ca uleiul sa se piarda. Dieselgate este altceva.
      Cand o sa-ti cumperi orice masina noua, nu doar VAG, sa nu iti iei una de toti banii familiei, ca sa trebuiasca sa intrebi daca vine cu bidon de ulei inclus. Un bidon de ulei e 30 de lei.

      00
    • @Martha Logu
      TFSI a fost dat ca exemplu pt ca 2.0 TFSI consuma mai mult ulei decat 2.0 TDI, in primul rand din cauza a ceea ce am spus mai devreme. Daca vb strict de motor pe motorina, un 2.0 TDI manual o sa consume mai mult decat un 2.0 TDI cu DSG/S-Tronic, pentru ca tendinta e sa conduci mai turat manuala, pe cang DSG/S-Tronic o sa stea in 1200 de ture in D5, la 40 km in oras. La drum intins, la 90-100 km/h s-tronic sta in D7 la 1500 ture. Condusa in regimul asta, 2.0 TDI cu s-tronic nu va consuma ulei. La 1.6 pe masina din poza, si o diferenta de cel putin 40 de cai fata de 2.0 TDI pe aceeasi masina, motorul va cere turatii mai mari, si e tendinta oricui sa o calce cand simte ca nu se misca masina satisfacator. Si la 100 de rpm diferenta dintre motoare (e.g. 1400 rpm vs 1500 rpm), daca faci un calcul la 150 de ore, adica timpul de lucru al motorului in regim extra-urban la 10k km parcursi, ajungi la 900k rotatii in plus pe motorul mic. De asta motoarele mici diesel puse pe masini mari nu au viata, valabil si pentru alea pe benzina inventate recent, gen 1.0/1.2 – pur si simplu uzura mecanica e mult mai mare fata de motoarele mari.

      00
  2. Lol. Consum cica de 3,9 cu mers prin Londra dar la viteza medie de 70 km/h. Lol. Rata/chirie de 600 pe luna cand un range rover e 400, probabil ai asigurare inclusa si ai sub 30 de ani.

    00
    • Vitezele sunt exprimate in mile per ora nu in km/ora.

      00
    • Asta voiam sa zic si eu, extraordinar de mult pentu masina si echipari. Cu £550/luna iei Tesla Model 3, la serviciul anterior compania avea un Maserati Quattroporte cu £650. Un A4 TDI full spec e sub £500. Depinde acum ce fel de leasing are dar pe companie e mult mai ieftin decat privat asta-i clar.

      00
    • nicolae, esti cumva it-ist?!

      00
    • Confundati PCP cu HP.
      £600 pcm pt HP pe 36 luni e ok.

      00
    • @Paul Corect, PCP e diferit fata de contract hire sau HP. Am presupus ca e Contract hire automat deoarece a mentionat ca e pe companie si in general lumea alege optiunea asta deoarece nu vor sa cumpere la final.

      00
    • Doua chestii: mile pe ora – Londra are limita la 30mph (vreo 48kmh), dar se introduc tot mai multe limite de 20 (32kmh). A doua: e masina de firma, ceea ce inseamna ca e beneficiu oferit de companie. In 600 lire/luna platesti masina (leasingul) si taxele pe beneficiu. Firma plateste masina, tu platesti taxele. Avind in vedere ca in Anglia e impozit progresiv, rata la masina probabil e undeva pina-n 400, restul sint taxele omului.

    • To note. E vorba de mile. „30 de mile in oras si 70 de mile in afara”
      30 de mile inseamna 50KM/H. Consumul suna plauzibil, daca mergi civilizat poti obtine consumurile din carte.
      Daca mergi pe sistemul….civilizat, civilizat, civilizat, „AH M-A DEPASIT UNU CU LOGAN! TALPA!”, civilizat, civilizat, „SERIA 3 MA FACE PE MINE? TALPA!” etc nu ai sa scoti consumul din carte never ever. (Aici am descris cum conduce frustratul sofer roman).

      00
    • @Alex: sa te intreb de permis? :D

      Sunt zone in Londra unde limita este 70mph. Putine, dar exista.
      La BIK contributia ta vine pe P11D nu e inclusa in rata lunara.
      La o masina de £30k, cu medium depreciation, contract pentru 36 de luni si „avans” echivalent la 3-6 rate lunare, cam atat iese rata (£600).

      00
    • Ca să traduc, în poza cu consumul 3,9L/100km apare și media de viteză. Care este 44 mph sau, n-o să vă vină să credeți, 70,8 km/h. Cam greu să scoți media aia de viteză mergând prin Londra…

      00
    • Medie de 44mph in Londra? No chance, matey! Ala e consum de condus extra-urban 70% din timp…
      A4 67 plate 2.0TDi, 7speed DSG,150HP – last 1000mls, avg speed 29mph, consum mediu 6.1l/100km (46.3mpg). Condus prepornderent in oras (pe coasta de sud unde nu e treficul din Londra exceptand aglomerarile din orele de varf)…

      00
    • Ca sa clarificam:
      Poza arata clar consumul „since start”, adica doar in ziua respectiva, pt 300 si ceva de mile. Rezulta clar ca e un drum lung, pe motorways, deci consumul ala, de 3.9l/100km, e 100% extra-urban! Daca tot facem review-uri, hai sa nu dam date inexacte (false), zic…

      00
  3. …. dupa care a venit tipul care avea masina verde-brotac si v-a cerut sa faceti schimb?

    00
  4. am alltrack, 2016, 2L, TDI – 190 cai. in sport mode fuge de rupe pamantul. confirm chestia cu uleiul. ma gandeam sa fac si eu un review dar nu cred ca e cazul.

    00
    • A6 3.0TDI quattro, 245 CP, alearga frumos si o alerg destul de tare. Nu am avut niciodata probleme cu consumul de ulei, desi probabil e si datorita faptului ca am revizii la 15k, i.e. nu apuc sa raman fara.

      00
    • Am si eu Alltrack , same shit . E ok masina , o folosesc doar la drumuri lungi si concedii ca e spațioasă. Se misca relativ bine șifonierul , dar cand trec din ea la V6 benzina ma simt de parca am coborat din tractor .

      00
    • @Jordan: fix la modelul ala ma uitam si eu inainte sa gasesc masina asta. mi s-a parut mai scumpa…si la piese si la impozit. si eu tot la 15k fac revizia sau 1 an.

      00
    • Ti s-a parut mai scu.pa fiindca e nai scumpa, inca traim intr-o lume in care capacitatea motorului determina impozitul – si nu, nu impozitam luxul, impozitam placerea, cel mult.

      00
  5. DOT de la pneu spune doar cand a fost fabricat pneul, nu si masina

    00
    • Te ajuta sa aproximezi, nu sa stii cu exactitate. Asta a zis si autorul.
      Ca si cifra de pe geamuri care la fel, indica anul fabricatiei acestuia.

      00
    • Cel mai sigur, folosesti VIN-ul ca sa iti dai seama.

      01
    • In UK e suficient sa folosesti numarul de inmatriculare cand interoghezi baza de date a DVLA si iti scuipa aproape tot.

      00
  6. Dinamica 7/10? Motor de 110 cp pentru ditamai masina si primeste 7/10? Deci daca era 2.0 benzina primea 9/10 si fraierul ala de langa isi lua Lambo doar ca e verde nu? Presupunand ca ala e 10/10 la dinamica, nu?

    00
  7. Acest review m-a facut sa ma simt plictisitor pt cateva minute. M-a facut sa inteleg cum ar arata viata fara o raza de soare, fara un viitor la care sa aspiri, fara ratiunea de a-ti face o placere. Aceasta masina este ca un xanax, iti face pulsul sa bata constant si degeaba.

    00
    • Spre deosebire de Dacia 1310, care iti marea pulsul la fiecare plecare de la semafor (daca moare), la fiecare apasare de frana (oare la a cata pedala prinde) si de fiecare data cand temperatura exterioara trecea de 25 de grade.
      -am avut, stiu.

      00
    • @Nelu: e masina ideala pentru familie, copii si „economizor*”. Nu pleaca de la stop cu scart de roti, nu prea iti vine sa te bagi in depasiri ca motorul de 1.6 e totusi de 1.6, nu e aspirator de femei …

      *vezi la Vasilescu definitia.

      00
    • Ciudat e că dacă îl iei acuma și îl pui pe OLX cu prețul pieței și volan pe dreapta, tot strângi 2-3000 vizualizări față de orice franțuzoaică mai nouă și relativ in aceeași zonă de preț.
      Pe de altă parte, sunt șocat de ce mulți oameni pe aci (se știe că cititorii Zoso sunt bogați) și pe afară sunt așa obișnuiți cu rate/chirie mașini. Noi abia am început să “consumăm” telefoane, este singura piață care are cât de cât dinamică, restul țărilor cu apă caldă au trecut pe mașini.
      Tare review, iarăși mă simt ultimu’ om, sărac până la salar. Mă duc să îmi iau o șaorma și să mă îi povestesc nevestei de problemele oamenilor bogați, cumva e tare pasionată de drame, mă ascultă cu gura căscată.

      00
    • Boring and dependable.
      Pt senzatii exista motocicleta, ai feeling, adrenalina, frica, putere…tot ce vrei.
      Cand oi fi bogat, as inlocui motorul cu o decapotabila, dar, de masina plictisitoare, sigura si de incredere – niciodata.

      00
    • Sorin de ce nu ar trebui sa te obișnuiesti cu ratele la masina? De ce sa arunc toti banii pe o masina cand pot sa o iau in rate? Da, e mai scumpa, la final, dar in caz de ceva ai in continuare banii

      Eu am masina luata pe credit cu „avantaje” de leasing. Am dat 25% avans iar rstul de 75% is împărțiti asa: jumate credit, jumătate ii plătesc la final. Daca la final nu o sa am banii aia, pe langa marele esec pe care l-as simți, o sa pot sa ii prelungesc pe credit

      00
    • Animaloo are dreptate.
      Nu e cea mai stralucita idee, sa dai toate economiile din casa pe o masina.
      Si noi facem la fel. Am vandut vechea masina si am folost banii de pe ea ca avans, fara sa luam un leu din casa. Masina SH, nu noua.
      Da, pot sa ma duc si sa o iau cu banii jos, dar dupa aia sa raman fara nimic, mi se pare periculos. Adica poti, daca stii ca mai ai economii ramase, dar daca aia’s toti banii tai… nu. Niciodata.
      La o adica, si daca stau sa strang 5 ani pentru o masina si dupa aia sa vin cu toata suma, tot dracul ala e.
      Cand e gata leasing-ul, vinzi masina si din banii aia, dai avans la alta mai noua. Si uite asa nu ramai cu buzunarele goale si nici nu ramai cu vreo tigaie din 2000 pe cap, pe care sa o vinzi pe nimic atunci cand o sa o schimbi, si te bucuri de o masina mai moderna, etc.

      Nu stii cum te beleste vreo nasoala fix dupa ce ai luat masina si tu mai ai fix 5 bani in casa. In cel mai rau caz, pierzi masina, sau cum a zis animaloo, prelungesti creditul, etc.
      Pana la urma, masina e o necesitate, dar si un moft (poti trai si fara masina, dar e mai inconfortabil) si mofturile costa. Daca esti rezonabil, iti poti permite cate un moft.

      Important e sa nu faci credit pentru ceva pe care nu ti-ai permite cash, in urmatorii 5 ani. Daca stii ca in 5 ani ai avea bani de masina de maxim 10.000 de euro, in suma aia te incadrezi si n-ai probleme.
      De exemplu, noi nu am luat masina noua, pentru ca, desi ne permitem rata lunara, ne-ar duce la limita de sus a bugetului nostru lunar. Ceea ce e iarasi, periculos. Ca nu stii ce se intampla in 5 ani. Acum iti permiti la limita si zici ca iti creste venitul si va fi mai bine. Dar ideea e ca… nu stii de fapt nimic si posibil sa ti-o iei peste bot.

      00
    • Eu nu am zis ca nu sunt de acord cu ratele, eram doar mirat de lejeritatea abordarii si de cat de raspandita e forma de finantare, din ce inteleg masinile sunt intr-un soi de chirie. Nu cred ca este o idee rea, doar ca mi se pare la ani lumina cum se abordeaza finantarea unei masini vs ce e pe la noi.
      Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa zic, acum patru ani am facut greseala sa imi iau un BMW. Cand am fost la service, am cerut si schimb de fluide – antigel si lichid de frana, pe langa placute si ulei. Mecanicul m-a intrebat daca vreau antigelul vechi sau placutele, evident am zis nu, ca nu am ce face cu ele. Apoi a dat un telefon, in secunda doi a aparut un tip cu BMW acelasi model, dar mai cazan si mecanicul a pus la el antigelul recuperat de la mine, la fel si placutele de frana.
      Cam asta e nivelul la noi – vorbim de Timisoara si da, BMW celalalt era de MH, fara legatura, incerc sa spun ca e saracie mare si asta e.
      Revenind la ce ne doare, sunt total de acord cu ratele pe masina noua, iti iau multe apasari de pe umeri, dar evident trebuie sa traiesti la alt nivel. La noi inca trebuie sa simti ca ai facut o smecherie cand ti-ai luat cazan si sarbatoarea e vesnic dubla – cand il cumperi si cand il vinzi. Si neamul nostru nu cred ca poate trai fara aceste mici bucurii inca 10-20 ani de acum in colo.

      00
    • Mai e si alta treaba. Dobanda. Loganu m-a mai costat 6000e la rate, ca nici nu am incercat sa fac niste plati anticipate. Dar, mi-am asumat costul si ca aia e.
      Acum o sa dau tot pe la 1000/an.

      in plus, stilul cu banii la final, pe model leasing, dar fara sa fie leasing e foarte ok. Masina e a mea, nu tre sa am constrangerile atasate

      00
  8. La vechiul VW b6 in carte scrie clar ca poate consuma pana la.1 litru de ulei la 1000 de km. Este enorm. Eu am avut b6 si puneam 1 litru la 2000 de km. cu regim de mers normal in oras.

    00
  9. Review misto.
    Observatie importanta: e masina „de firma”. Ar fi o optiune de ales daca ar fi poprietate personala?

    Anosta dar practica. Corect. Foarte corect, la o masina de firma nu ai nevoie de altceva. Parca ar fi descrierea la sandero

    00
  10. Poate am fost eu mai norocos, dar la passat tdi 2.0 din 2017 am schimbat de 3 ori uleiul. si am ajuns la 90 de mii de km. Ce i drept, nu fac nicio verificare singur, ci ma iau doar dupa indicatorii din bord. poate daca as ridica joja aia as vedea ceva ce m ar speria

    00
  11. NOU
    #57

    scaun electric, fain !

    00
  12. Nu va suparati ca va intreb, dar voi astia care tot spuneti ca masina este anosta, voi ce masini conduceti? Ferrari toti? Sunt doar curios, nu conduc Passat, ci VW Arteon, alt VAG anost.

    00
    • BMW seria 3 2004 sau seria 5 2006 (masina preferata a suedezilor autohtoni). Ce credeai?

      Azi era o cucoana cu seria 5 2006 negru cu volan pe dreapta sa dea peste mine si peste copil. Ii tinea numai frana de pe stanga fata. A blocat direct, abs ciuciu. Tot ea tipa la mine, desi cand am inceput traversarea era destul de departe gagica (cam 50 de metri). si nu avea viteza luminii.

      00
    • @IonutO, asta zic. Dincolo de toti specialistii lui peste care conduc masini mai vechi de 10 ani si care au urcat intr-o masina noua doar in dreapta, cred ca este important ca atunci cand iti dai cu parerea sa cam stii despre ce vorbesti. Daca cobori zilnic dintr-un Peugeot 206 din 2007 si ai pretentia ca poti avea pareri despre Passat 2018, bati campii.

      Prin prisma job-ului si a functiei (sariti cu hate-ul) am condus minim 50 masini de toate felurile in ultimii 10 ani. Masini de serviciu sau de schimb a masinilor de serviciu. De la Ford Fiesta la Mercedes GLE sau Audi S6. Ghiciti ce, prieteni, in general, cam toate masinile sunt acolo unde ar trebui sa fie raportat la piata si la pret.

      Dar daca voi vreti masina de 15k noua sa aiba dotarile si puterea uneia de 50k, bateti campii grav!
      Nu te poti pricepe la masini uitandu-te la review-uri pe YouTube si apoi cand posteaza un cititor un review la zoso pe blog si spune ca la 250 S6 consuma 17% sa spui ca e cam mult :))))
      Really, treziti-va!

      00
    • @Razvan conversatie intre 2 amici.

      1:Vand Porchele
      2: Really? Cat consuma?
      1:Bro! Am zis ca vand Porchele nu vreun Polo.
      2:Da stiu! Eu am intrebat cat consuma nu cat costa
      1:Ba tu nu auzi! Vand Porchele, ala consuma cat vrea el.

      00
    • De 3 ori am fost dupa cumparat masina, de fiecare data am luat in calcul si volkswagen, diferite modele, diferiti ani. De fiecare data ma urcam in ele si ziceam neh, nu e de mine. Efectiv mi se pare foarte anost. De asta banuiesc ca a zis si autorul ca e masina de contabil. Nu e vorba de fiabilitate, pret, etc, doar ca te urci in ea si e boring prin senzatia de la volan. E doar personal taste banuiesc. L-am trimis pe taicamiu sa vada un golf 6 full acum cativa ani si m-a sunat sa imi zica ca “e buna masina dar interiorul e cam sobru asa, nu stiu daca ti-ar placea”, parere de om la 65 ani :)) Arteon, touareg, si T-urile vad au inceput sa mai rupa norma asta.

      00
    • Conduc acum un BMW seria 2 Gran Tourer 2016, am avut un VW Golf 5 2008 luat de nou care si acum este in familie si isi face treaba. Nu pot sa zic ca simt o mare diferenta, eram fericit si in VW si nu mi se parea anost. Asta noua e tehnologie mai noua si are mai multe briz-briz-uri si dotari care iti fac viata mai usoara: navigatie, camera pe spate, scaune incalzite, comfort access etc.
      Intre astea 2 masini a fost o pauza de 5 ani cand nu am detinut masina si am folosit rentals sau car sharing, asa am ajuns sa conduc undeva la 15-20 de modele de masini. Concluzia dupa asta sunt doua: 1. VAG ofera o raport bun calitate / pret si nu sunt anoste si 2. mai bine un VW echipat decat un Mercedes chel.

      00
    • Buna intrebare. Pe mine ma sperie, cand aud de masini noi, ca beau uleiul ca mine laptele, ca se busesc de ramai in strada etc. Eu am luat acum 12 ani masina noua pe leasing, un cacat de corsa pe care am platit-o ca pe un Jaguar, dar, oricat de anosta si de penibila este, nu mi-a facut nicio problema. Ulei se schimba la revizie, in rest nici nu stiu cum arata chestia aia in restul timpului. Am schimbat o bujie (OK, la service), in rest nimic.

      Acum avem o masina atat de penibila, incat probabil veti rade cu hohote. Se cheama VW Routan, e un mini-van pe sasiu de Town & Country. In Europa m-ar rade si curcile.

      Motor de 3.8, fuge pe interstate de zici ca-s la Formula 1. In rest, masina veche de 10 ani, dar care merge impecabil. Cum ma-sa sa bea uleiul? Si noua? Eu la asta ma astept sa crape in cativa ani, ca am luat-o second hand, la un pret penibil (2700 de dolari), dar sa dau jde mii de dolari si sa am probleme?

      Mai am un prieten cu Passat, luat nou pe o galagie de bani, cred ca lotul ala blestemat, de se buseau toate. I-a crapat in primii 400 de kilometri.

      Ori reusesti sa-i iei de gat si sa schimbe pe o masina totusi functionala 100% sau mai bine iei rapciugi ca mine, ca nu te doare sufletul, cand te lasa balta.

      In alta ordine de idei .. masina e superba … cauta pe google cum arata a mea si zi-mi de anoste :) Sa ai parte de multi ani de bucurii si drumuri faine …

    • Asa stii ca suntem saraci, nu stim nici cum se scrie Porsche :)

      00
  13. Consuma 3,9% la suta de mile sau la suta de km ?

    00
  14. Vad ca se tot discuta cat de mult ulei consuma vw. Pai renumita toyota ”cea mai fiabila din lume” consuma de doua ori mai mult. Avem in firma o toyota avensis 2012 diesel 2.0 l, 100.000 km, care mananca 1l de ulei intre schimburi efectuate la 15.000 km.
    Surpriza nu este asta. Scrie in carte negru pe alb ca masina poate consuma 1l la 100-200 km……….. Cine nu crede vine cu o sticla de whisky si ii arat cartea masinii.

    00
  15. Aceeași masină, însă motor 2.0, 150 CP și Dsg Q250, în 10.000 km nu a consumat ulei.

    00
    • Ba, nici eu nu inteleg care-i treaba cu mancatul uleiului la Passat-uri, si eu am Passat B8, fabricatie 2018, motor 2.0 TDI, cutie viteza DSG, si in 2 ani n-am avut nicio problema cu consumul exagerat la ulei

      00
  16. NOU
    #72

    „Luându-mă de pe DOTul anvelopelor, a fost fabricată la început de 2018.”
    Apropo de DOTul anvelopelor,pe mine ma ajuta mult cand ma uit pe DOTul chilotilor sau a sosetelor.Daca DOTul de pe chiloti sau de pe izmene este galben,mai merge o perioada de lizing de o zi,daca DOTul este deja maro,e complicata situatia:trebuie schimbate urgent izmenele si incheiat lizingul!!!La sosete este valabil DOTul pana in momentul in care se lipesc de tavan,dupa aia nu mai ai voie sa le folosesti sub nicio forma.
    Acum devenind seriosi,cat de tampit poti fi ca sa-ti traiesti viata ca un un ou de paduche lat?Sa analizezi fiecare fir de praf,fiecare cacatel lasat de o musca pe parbriz,fiecare picatura de ploaie cazuta si sa-ti dai cu parerea despre fiecare in parte?Bai GUEST AUTHOR,ai vazut in viata ta o bucata de pizda?Un camp inflorit sau o padure inverzind?Mergi nene urgent sa te futa careva,ca altfel o dai in boala,lasa lizingure,beaveurili si pasatele deoparte,TRAIESTETI VIATA,nu mai cauta cacaturi in detalii!!!

    00
  17. are referatul un capitol numit ergonomie
    acolo se referă la ce mișto e suportul de ceașcă… 7/10 hihi
    bey utilizatorule de mașini, ergonomia se referă la cât de bine sunt dispuse comenzile mașinii, nu că ai tu portbagajul încăpător… :(
    scuze, dar mai departe n-am cetit… :(

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube