Vreți în publicitate sau piar? Câte campanii de aici ați văzut?

Ieri s-a anunțat lista câștigătorilor la Romanian PR Award 2013. Un exercițiu util pentru interesații de domeniu, fie că sunt studenți, juniori sau seniori, ar fi să vedeți câte campanii câștigătoare ați văzut, chiar daca sunteți sau nu pe target.

Un exercițiu pentru onlineri ar fi să vadă câte dintre siteurile de campanie mai sunt online. În afară de Casa3Play, care are o scuză.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

4 comentarii

  1. Din poza de grup imi dau seama ca trebuie sa fii femeie sa te angajezi in PR. Oare de ce?! :)))

    00
  2. 4

    Din care in doua am fost implicat direct. Deci nu stiu daca sa le numar. :)

    00
  3. Un exemplu de la Silver Award (tu nu esti in target, insa):
    UPC Romania & Graffiti Public Relations: UPC SMART NATION

    Nu e perfect, dar creste constant si nu se opreste aici.
    Are o comunitate cu IQ ridicat (tineri pasionati de inventica/hi-tech) ai carei mentori sunt somitati stiintifice din NASA, CERN etc de origine română.

    00
  4. NOU
    #4

    „If you work really hard and are kind, amazing things will happen” Ce citat maret pi… pe el.”Are kind” ala imi zgarie ochii!!!
    Sunt singurul de vede?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.