‎da, mă rog, voiam să țin blogul inchis toată săptămâna, că sunt în concediu, dar am uitat să mă gândesc și la voi. Hai să vă spun o poveste, împotriva sfaturilor unor oameni mai deștepți ca mine. Un prieten al meu, nu îl știți voi, are gura mare, și s-a luat în gură cu unu. […]

Pentru că reclama nesemnalată e socotită drept o înșelare a publicului, care crede că primește o informație sau o opinie din inițiativa deținătorului contului, “raportul contractual dintre influencer și anunțător trebuie divulgat clar și vizibil în cadrul comunicărilor”, precizează Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) în recentul său cod, elaborat în 2018. (sursa) Asta e faza. […]

Ministerul Turismului vrea să facă niște campanii cu influenceri, doar că există o problemă: La capitolul cerințe de comunicare, ministerul vrea ca postările făcute de influenceri să fie veridice, neînșelătoare și verificabile, iar viitoarele comparații ale României cu alte cu alte destinații vor fi realizate în mod obiectiv și pozitiv. De asemenea, MAT vrea ca […]

Înainte de a vorbi despre educația copiilor, hai să ne asigurăm că noi adulții încercăm să ținem compasul cât mai drept. Nu doar că suntem conștienți de ce se întâmpla în jur, ci și că încercăm activ să ne schimbăm, schimbând astfel și societatea. Că degeaba îi dăm înainte cu manele de tipul “educația e […]

Vreau profesionalizarea vloggerilor de tech. Vreau profesionalizarea influencerilor de toate felurile. Vreau marcarea publicității. Vreau citarea surselor. Vreau mai puține minciuni. Vreau mai puțină ipocrizie. Vreau încetarea schemelor de tipul „n-am luat bani pentru asta, am luat bani pentru un proiect special”. Vreau încetarea traducerii ideilor din clipurile youtuberilor străini și prezentate ca fiind idei […]

Publicitatea nemarcată pe stories e ceva obișnuit. Aveți un exemplu de publicitate marcată la Alina Ceușan, restul nimic. Se fac că nu știu despre ce e vorba, deși știu foarte bine că ceea ce fac nu e ok. Dar știți cum e, vrem o țară ca afară, dar nu pentru noi.

Gargara cu sustenabilitatea și cu cumpăratul responsabil n-a ținut nici măcar o săptămână. Cam asta e loialitatea influencerilor față de un brand, de o campanie, de ce au declarat acum cinci minute, memorie de doradă, uită imediat și își văd de ale lor.    Tragedie cu influencerii din Anglia. În caz că vă întreabă cineva, […]

ps: nu sunt bădăran, nu am reacționat greșit, am trollat! hai, că dacă logica asta merge la ei, trebuie să meargă și la mine, după mintea unora.  Cea mai importantă descoperire e că am aflat cu destul de multă exactitate câți idioți avem prin jur. Oameni pe care nu-i bănuiam să fie în halul ăsta […]

Ce mă seacă la contul asta e șarada din jurul lui. Prima e creșterea aia absolut organică. Nu există așa ceva, oricât ar vrea ei să susțină asta, nu te preiau zeci de oameni cunoscuți cu tag și link pe gratis. Never ever. Nu există atâta bunătate în onlineul românesc. Deci nu, contul nu a […]

Giani Black, cel mai celebru consultant de social media de la noi, omul care a schimbat fața social media din România cu cursurile lui, a pus pe profilul lui de Facebook niște predicții/previziuni despre cum crede el că o să fie industria de online/influenceri în 2022. Și pentru că n-am altceva mai bun de făcut, […]

Când credeați că nu se poate mai rău, omul ăsta livrează. M-am gândit la o schemă, pentru că Marilu Dobescu a câștigat ceva premiu, cu Maria Zvinca pe locul 2. Unii dintre voi, cititorii acestui blog, va trebui să vă sacrificați și să vă angajați în agențiile de publicitate. Și apoi îmi dați mie toate […]

Pentru că Andy Popescu e puțin ocupat cu clipuri cu Nikocado Avocado și nu mai are timp să filmeze samsari cu cameră ascunsă din pungi de pufuleți, spre deliciul naivilor care pun botul, oamenii de la Carvertical apelează la o schemă nouă. Am văzut știrea acum două zile la TV, bătea la ochi ca naiba, […]

Atunci când nu te bagă nici un sponsor la festival, festivalurile sunt de rahat și nu sunt importante, ce contează cu adevărat în viață e statul acasă. Dualitatea asta e coloana vertebrală a influencerului român, când e plătit să meargă undeva sau să folosească un produs are viteza luminii, când nu, nu are decența să […]

Două teorii personale, care se împletesc bine cu ceea ce fac și cu domeniul în care activez. Companiile trebuie să o lase mai moale cu fericirea Deschideți televizorul la știri. Nenorociri, nenorociri, nenorociri, milionari, nenorociri, mașini de lux. După care urmează pauza de publicitate. Toate reclamele sunt cu oameni fericiți datorită produsului. Toți oamenii sunt […]

Deci eram pe Youtube, fii atent. Eu sunt sărac, n-am youtube premium, și-mi tot apar reclame când mă uit la video-urile ălea care-mi apar în feed între părerile lui Joe Rogan. Și-mi apare o reclamă, ceva campanie la Lidl. Nu sunt foarte atent, că nimeni nu e foarte atent la așa ceva. Da’ efectiv aia […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube