Pe 1 ianuarie am făcut un top al filmelor care mi-au plăcut în anul 2008. După câteva zile văd că un om a ajuns la mine pe blog cu o căutare după “top filme 2008” (să zicem că am pus bold aici, ca să dea bine în google). Click pe link, poate am scăpat ceva […]

Suzuki are cel mai genial banner posibil! Eram pe cancan.ro, mă puneam la curent cu bagaboantele din showbiz. Şi la un moment dat îl văd. Încerc să îl închid şi mut mausul. Se deschide iar. Smecheria e simplă. După ce închizi bannerul de la buton trebuie să treci cu mausul din zona “safe” în zona […]

Cum a fost împărţit „tortul“ reclamelor TV În 2008, televiziunile grupului Pro TV au deţinut 36% din volumul de reclamă, în timp ce Intact, principalul concurent, a atins o cotă de 18%. Toate marile grupuri de televiziune au pierdut cote de piaţă din „tortul” publicităţii. TVR a suferit o scădere a volumului de reclamă de […]

Yandex e un ditai motorul de cautare in Rusia, cu 44% din piata de search, in timp ce Google se zbate pe la 20%. Drept urmare a cererilor utilizatorilor, Firefox va veni cu Yandex integrat si default, nu cu Google ca pana acum. Ceea ce nu poate decat sa supere Google. Dar nah, si google […]

Daca eCostin nu isi poate anula contul de pe Spam2.ro Noi2.ro, Dan e suparat pe blondele care ii trimit mesaje: In al doilea rand, sunt ferm convins ca acest mesaj este scris de echipa Neogen, nu de o blonda sexi gata sa ma caute pe mine. Este un fake de doi bani. Si sunt ferm […]

Era taglineul unui spoof în care aparea “detergentul obişnuit”. Aceasta este o reclamă la Panasonic G1, o combinaţie de compact cu DSLR. Aparatul e ok pentru targetul lui, deşi un pic cam scump. Anyway, până să apară panasonicul minune în reclamă, apare acest aparat foto. Care e greu şi voluminos, după cum ni se spune. […]

Brusc, a simţit nevoia să îşi facă unghiile cu Chanel şi să se lase pozată. Are Hagi cont la BRD? Mananca Razvan si familia iaurt de-ala in fiecare zi? Se spala Andreea si Mihaela cu sampon din ala de te face inconfundabila? Sincer, nu stiu, dar mi-ar place sa le fac tuturor o vizita si […]

Ştiţi care e cel mai trist moment din viaţa unui om? Atunci când realizează că rolul pe care îl joacă acum e cel ce îi e sortit. Toti visăm. Visăm să devenim piloţi, cântăreţi, vedete, copywriteri, designeri, directori, naiba mai ştie ce. Persoane importante, care să traseze din pix destine şi care să primească recunoaşterea […]

V-aţi uitat la programul de Revelion de la TV? V-a stat mâncarea în gât? V-aţi prins de ce nu vă mai uitaţi la TV? Am pendulat între Prima, Antena1 şi ProTV. Prima au fost jalnici cu cola. Desigur, la fiecare sărbătoare, ediţie speciala Cârcotaşii. Pe de-o parte e normal, au 3 emisiuni mari şi late […]

Dan Dragomir e ziarist la Saptamana Financiară şi mic antreprenor on line. Deţine okey.ro, pcforum.ro si un blog personal. Daca nu stiati ca toate 3 siteurile au acelasi proprietar si le-ati fi frecventat, probabil ati fi observat ca toate 3 au un numitor comun. Bannere peste tot. Dan isi motiveaza decizia prin faptul ca “are rate de platit”.
Acum doua zile, pentru ca ma plictiseam, am facut o schema cu blogul sau, cum arata reclamele si cat continut exista. Dan nu s-a suparat pe mine. El s-a suparat insa pe …

Nu înţeleg radiourile. Pe bune că nu. E seară, sunt în maşină. Vreau să ascult ceva să nu adorm. Pe Radio21 e ceva muzică de pastilaţi. EuropaFM, InfoPro şi încă un post au o combinaţie ciudata. Ştiri şi muzică lentă. Hai să vă învăţ câte ceva, domnilor directori de programe plătiţi cu mii de euro […]

După ce v-am învăţat cum să atrageţi advertiseri, azi vă învăţ cum să vă vindeţi pielea. Clientul are bani. Nu puneţi niciodată botul că e la început, că e amărât, că plăteşte la sfârşit, că plăteşte în doua tranşe, că plăteşte la vară. Dacă nu avea bani, nu te căuta. Oamenii care nu au bani […]

BusinessWeek ne dă nişte cifre din interiorul siteului care în vară voia să se vândă cu 300 milioane dolari.
Se pare că lucrurile nu stau foarte roz. 2 milioane venituri din reclame pe an, 14 milioane costuri (de ce asa de mult nu ma intrebati, se pare ca le place sa se arunce la sume mari), nici un cumparator la orizont si inca nici un semn ca ar putea fi profitabili. Jay Adelson, CEOul Digg, spune ca in 2009 se vor concentra pe cresterea veniturilor, sperand sa ajunga pe linia de …

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.