BlueAir nu îşi înţelege publicul

Şi face reclame stupide.

Nenii de la BlueAir, lumea nu zboară cu voi pentru că sunteţi mişto, zboară pentru că sunteţi cei mai ieftini. Nu sunteţi cool, nu sunteţi trendy, nu sunteţi nici măcar civilizaţi sau curaţi, dar sunteţi cei mai ieftini. Aşa că în loc să cumpăraţi reclamă la tv, mai bine angajaţi două femei de serviciu cu nişte Cif şi niste cârpe să frece scaunele alea jegoase.

BadPitzi e supărata pe WizzAir.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. Am un prieten .. care a fost cu jegu` asta .. :)) si nu aveau centura :| in loc sa aterizeze … au cazut :))

    00
  2. Zoso, permite-mi sa te corectez: Lumea zboara cu BlueAir pentru ca ERAU cei mai ieftini.
    Pe vremea cand se zbura cu minim 60 euro dus-intors era o companie ok. Insa la un moment dat au crescut „taxele de aeroport” mult prea mult.

    Am facut acum ceva vreme o simulare:
    BlueAir:
    6 nov. Bucuresti – Roma Fiumicino: 30 euro (ticket) + 61 euro (taxes and fees)
    14 nov. Roma Fiumicino – Bucuresti: 1 euro (ticket) + 53 euro (taxes and fees).
    Total: 143 euro.
    Mai adaugam 7 euro + 7 euro taxa de bagaj de cala – 14 euro.
    Total 2: 157 euro (fara taxa de card)

    Alitalia: dus -intors, aceleasi date 161 euro. Din acestia, 79 euro sunt biletul, iar restul de 82 sunt „Tasse e supplementi”.

    Am sunat la BlueAir si am spus ca vreau sa stiu ce inseamna taxele acelea. Ei bine, aflati ca 61 de euro (cum este la dus) inseamna:
    – airport security fee
    – fuel surcharge
    – handling fee

    Se spune ca Amsterdam este cel mai scum aeroport european. De exemplu, un zbor care decoleaza de pe Schiphol cu destinatia Otopeni are o taxa per pasager de 79 de euro. Cum dracu Blueair sa-mi ceara 61 de euro cand zboara de pe Baneasa?

    00
  3. Fufa aia vorbeste ca o tuta :lol:

    00
  4. Nu am fost cu Blueair, dar reclama asta chiar a prins, chiar ma atrage ;)

    00
  5. @robintel: chiar aratu rau aeronavele Wizzair sau doar iti place sa fii carcotas?… Nu de alta, dar cele care sunt la baza de la Bucuresti sunt destul de noi noi… adica doi – trei ani vechime (preluate direct de la fabrica). Eu am zburat cu Wizzair si aeronavele lor sunt foarte ok. Ca o mai dau in bara cu cate-o intarziere cave… asta este. se intampla si la case mai mari.

    In alta ordine de idei… de la Blueair… doar 737-800 imi da senzatia de siguranta…

    00
  6. Nici cu WizzAir nu e mai cool… La cum arată aeronavele alea mi-ar fi şi frică să mănânc în avion…

    00
  7. @robintel:cum arata tata aeronavele mentionate de tine?tu vorbesti din povesti?o iau de la capat.si anume:ai zburat vreodata?hai pa!
    @zoso,care-i diferenta intre scaunele blue air si lufthansa?ca eu am zburat cu ambele de mi-au sarit capacele!iti spun eu:nu este diferenta!doar ca asa suntem noi romanii.vrem de aia 50 de euro pe care ii dam la low cost,sa fim stersi si la cur!craciun fericit!

    00
  8. Reclama e facuta fara cercetarea pietei sau evita in mod intentionat sa mearga direct la problema pe care o au companiile low cost. Cred ca din toate minusurile pe care le au companiile low cost, lipsa mesei la bord este ultima de pe lista. Ba chiar nu cred ca asta este o problema pentru ca cei care aleg un zbor ieftin cam stiu ce li se ofera si ce nu. Dar nu aveau cum sa demonteze printr-o reclama adevaratele lor probleme: intarzieri, tarife ¨mici¨ care nu prea mai sunt mici, aeroportul Baneasa care – desi renovat – e murdar si lipsit de locuri in care poti pierde vremea daca avionul are intarziere ( dupa jumatate de ora te poti sinucide de plictiseala ).

    00
  9. Am zburat cu BlueAir de 4 ori. Din aste zboruri două au fost lux, unul a fost relativ naşpa iar ultimul absolut greţos. Nu au fost turbulenţe, se pare că am avut piloţi cretini. La coborâre s-a făcut coadă la stewardese, pasagerii cereau datele piloţilor să facă plângere.
    Da, lumea zboară cu ei că-s ieftini. Unde naiba mai găseşti Berlin dus-întors 100 euro cu tot cu taxe? (la GermanWings cu 79 euro- am văzut abia după ce am făcut rezervarea)

    00
  10. Reclama e cel puţin mincinoasă din mai multe puncte de vedere. Probleme au tot avut, pasageri nemulţumiţi sunt destui, de la Bucureşti în Italia e o oră jumate neluând în calcul diferenţa de fus orar (altfel e 2 ore jumate), rubedeniile piloţilor merg cu BlueAir pt că au reduceri/gratuităţi, iar copiii pot intra în cabina piloţilor să vadă unde lucrează ta-su… Iar pizza de la restaurant de multe ori are acelaşi gust ca aia de la microunde. :)

    Adevărul e că un avion low-cost este fix la fel ca un autobuz RATB, atâta doar că nu mergi în picioare.

    00
  11. Scopul reclame e „raising awareness”. Continutul ei e irelevant. Reclama nu incearca sa te faca sa mananci la Roma, ci doar sa afli de biletele lor ieftine.

    00
  12. magie de Craciun si ceva in plus… :)

    00
  13. @Cristi Alitalia a dat faliment.

    00
  14. Eu cred ca e raising confidence, nu raising awareness. Sa nu uitam si de cealalta reclama din serie cu pilotii instruiti nu stiu unde (cred ca Bruxelles) care spun ca ei si-ar trimite parintii sa zboare cu Blue Air. E clar ca au vrut sa contreze anumite probleme de imagine legate de zborurile cu low-cost. Pentru ca sa faci awareness scotandu-ti in evidenta dezavantajele ( chiar daca compensate de pretul redus al biletului) mi se pare stupid.

    00
  15. zbor relativ des cu blueair si nu prea am de ce sa ma plang. conditile sunt de „low-cost”, atata platesti, atata primesti. ce e nasol sunt majoritatea pasagerilor (chiar daca uneori biletele nu sunt ieftine, pasagerii sunt intotdeauna din categoria „ieftin”) si faptul ca baneasa e un fel de toaleta publica ce functioneaza si ca aeroport.
    iar despre masa la bord, lipseste cu desavarsire la multe din companiile „mari”. de curand am zburat cu Iberia (compania de stat spaniola) si nu am vazut nici macar un pahar cu apa (la BlueAir macar ti se da apa, gratis)

    00
  16. WizzAir nu zbura pe toate aeropoartele importante.

    Pentru Paris te lasa la Beauvais.

    E ceva companie low cost din Cehia cred.

    Si nici vorba ca aeronavele sunt vechi.

    WizzAir e de departe mai buna decit Blue Air

    00
  17. Nu am zburat pana acum cu BlueAir, dar toate cunostintele mele care au zburat cu ei au fost nemultumite.
    WizzAir. Am zburat de trei ori pana acum, totul ok. Dar dupa ce a explodat un motor cu sora mea in avion, mi s-a acrit de tot si de ei.

    Partea buna e ca RyanAir are curse pe aeroportul din Constanta. Momentan se poate zbura doar la Bologna si la Pisa, dar pe viitor sper sa se extinda.

    00
  18. Poate vor sa demonstreze ca dracu’ nu-i atat de negru si ca sa zbori cu o companie low cost nu e un semn al saraciei sau un motiv de rusine. Personal am zburat cu ei si a fost ok. Exact ca in reclama.

    00
  19. Eu am zburat cu Easyjet mai mereu si doar o data cu Blueair. Nici la Easyjet nu primesti mancare in avion dar daca esti lihnit de foame o poti cumpara.
    Si sunt mult mai ieftini ca Blueair. Plus ca aterizezi pe Otopeni si nu in buda aia publica de Baneasa
    Oricum un zbor oriunde in Europa dureaza maxim 4-5 ore…. nu cred ca moare nimeni de foame in atat timp.

    00
  20. Eu am fost cu Blue Air pe ruta Bucuresti – Barcelona si retur. E ok pentru o firma low-cost. Cat platesti, atat primesti.

    00
  21. Am avut si eu „placerea” sa zbor cu Blue Air, pe ruta Bucuresti – Berlin si bine ca pt urmatoarele zboruri (cu aceleasi coordonate) mi-am rezervat bilete la German Wings…Cand am urcat in aeronava Blue Air m-am simtit ca intr-un film de la inceputul anilor ’90, asa de veche parea. Plus ca m-a deranjat foarte tare faptul ca nu iti permit sa iti tii absolut nici o geanta sub scaun sau in buzunarul scaunul din fata (iar eu aveam o posetuta mica, strict pt acte, portofel si camera foto). Nu mai vorbesc de personal: se vedea ca-s romani, nici macar nu zambeau! Iar aterizarea a fost cea mai prosta din viata mea – extrem de dura si brusca, toata lumea murmura.

    Am mai zburat si cu alte low-cost-uri, ca nu’s mofturoasa de fel. Easyjet sunt super ok, cum spunea si Silvana, la fel si Ryan Air (astia chiar sunt vitezomani – am facut cu 25 de minute mai putin pe cursa Berlin – Stockholm, la fel si la intoarcere), care au si niste oferte extrem de avantajoase din cand in cand (Berlin – Stockholm si retur, 10€ cu toate taxele!). Nici de German Wings nu prea am de ce sa ma plang, nici de aeronave, nici de personal…si au si ei preturi destul de bune (uneori). Iar problema cu intarzierea la decolat cred ca este specifica mai multor companii low-cost si nu ma deranjeaza, atata timp cat nu este exagerata…

    Concluzia: Spuneti NU Blue Air-ului! Exista calatorii si fara! :D

    00
  22. Reclama care mi-a ramas in cap e cea cu pilotii trainuiti la Bruxelles si care vrea sa transmita incredere. In plus, come on, e low cost ceea ce inseamna ca reduc pretul neoferindu-ti diverse servicii de care nu ai neaparat nevoie, cum ar fi masa. Cat despre pret, daca te trezesti din timp poti prinde zboruri catre viena cu 100 de euro tur-retur la Austrian.

    00
  23. @TheBride: sau germanwings. toate tarile au low cost

  24. Am facut la viata mea cateva navete cu un autobuz de-ala de provincie, si BlueAir mi se pare lux pe langa asta.

    00
  25. @all pe care i-a nascut ma-sa in 380
    daca tot va pute blueairu de ce nu mergeti voi cu iurolinesu in italia/spania/wherever mai zboara aia ? huh ? plm, asha-i cand ajunge vulpea la struguri, i se pare ca Pineau d’Aunis e mai bengos decat Malvasia Nera …

    00
  26. Decat sa ne plangem de linii, mai bine ne-am gandi la rahatul ala de Baneasa, pe care l-as arde, sa iasa toti gandacii din el!

    00
  27. Nu totdeauna lowcost e lowcost. Conteaza si cand te trezesti sa iti cumperi biletele, si daca esti putin flexibil in alegere… etc.
    Bucuresti-Paris-Bucuresti, cu AirFrance, luate cam cu 1 luna inainte, costau prin vara cam 220-230 euro. Si nu te lasa pe Beauvais, ci pe Charles de Gaulle.
    In AirFrance nu ai impresia ca esti in autobuzele alea de pe vremea lu’ Ceausescu (asa-numitele „rate”, daca isi aduce cineva aminte), in care stai cu papornita in brate, ala de langa tine pute a balega de vaca, etc. Normal ca li se rupe tuturor de tine, dar macar in AirFrance ai senzatia ca le pasa de tine, vin si te intreaba daca vrei ceva de baut, daca vrei o perna sa dormi mai comod etc.
    E adevarat, cu 1 zi inainte de zbor, Paris-Bucuresti era cam 1500 euro, iar BlueAir 170.

    00
  28. n-ai inteles….
    Dupa parerea mea ei vor acu’ sa apuce ceva si din placinta celorlalte companii… sa le zicem normale…
    De asta au mesaju asta cu … ce vreti?… mancare la microunde? sau o pizza adevarata servita in 2 ore de la plecare…
    Clientii lor din prezent nu saliveaza la mancarea din avionul alora de la Lufthansa…Insa Blue Air se gandeste ca poate clientii Lufthansa de aia nu vor sa zboare cu Blue Air… pentru ca nu se da haleala moaca la bord :)
    Idioata ideea oricum… Da’ dupa parerea mea cam asta e intentia…

    00
  29. geretus, ultima oara pe lufthansa am primit un sandwich de fix 8,3 cm (masurat cu rigla). si un pahar cu apa. singura companie europeana unde mancarea a ramas „mancare” e airfrance. desi si acolo, depinde cu ce furnizor cazi.

    00
  30. A da, aia sunt cu „smart flying”. Ceva atat de penibil.

    00
  31. O prostie mai mare nu puteai sa scoti pe gura… Alitalia nu a dat faliment! :-)

    00
  32. Tocmai ce am fost o tura prin tara cu lowcostu. venit cu wizzairu – personal romanesc – stiu sa se orienteze. Cu ce ii servesti pe romani in avion contra cost? Cu bere si cu spirtoase. Romanii ie betivi si pun botu la de-astea. Pe trenul intercity ce servea baiatu de la vagonu restaurant la ora 7 AM pasagerilor? Bere, tata. Iar niste moldoveni intorsi din Anglia se tot cinsteau cu whiskey langa mine.

    M-am intors cu myair, personal italian, ce aveau pentru calatori? Niste cacaturi de lozuri. Nu cumpara nimeni.

    Cum ziceau niste romani destepti: mancarea e fudulie, beutura e temelie.

    00
  33. Zoso, gresesti.
    Reclama e buna.
    Romanii zboara cu Blue Air pt ca e ieftin.
    Asta se stie deja, nu mai trebuie transmis.
    Insa trebuie transmis mesajul ca Blue Air e si safe, pentru ca exista mult folclor ( sau realitate, nu stiu ), conform caruia Blue Air e ieftin tocmai pentru ca fac rabat de la anumite aspecte de siguranta.

    00
  34. @Cristi …mai bine mergi cu KLM pana in Amsterdam..e mai safe…dar la intoarcere s-ar putea sa astepti mult pana vin bagajele… :-<

    00
  35. Fratilor, se vede ca sunteti romani (majoritatea), va place sa vb in necunostinta de cauza, doar de dragulde a vb. Eu lucrez in domeniu. Fazele cu a explodat un motor cu sora’mea in avion la wizzair, e falsa, daca se intampla sora’ta era moarta de mult. Apoi, aterizarile dificile se soldeaza DOAR cu zdruncinatori datorita pilotilor, nu e vina lor ca afara e furtuna, sau ca sunt curenti laterali la aterizare. Apoi, voi vreti la preturi mici sa fiti si stersi la fund (vb cuiva de aici). TIPIC!!!
    Asta ca sa nu spun ca cik insotitorii de bord nu zambeau, eu de aia nu mai zbor cu Blueair. Ala care a spus asta sa se impuste. Si noi suntem oameni, avem probleme, si apropo, dupa 09/11 prima noastra responsabilitate este siguranta pasagerilor, nu sa zambim tuturor cretinilor care se plang ca nu primesc mancare gratuita la 100eur/dus-intors.

    00
  36. @ mArius : de unde sti tu ca fac rabat in anumite privinte??? sa ai vrut doar sa ai un comm mai interesant?

    nu mai vorbiti din plictiseala… voi alegeti Blue Air-ul…pt. ca daca ar fi invers probabil Blue Air-ul ar fi mult mai selectiv….

    00
  37. Am zburat cu ei …….. sunt ok, ai loc mai mult la picioare decit alte companii straine, insotitoarele de bord foarte frumoase si amabile.
    biletul nu e chiar ieftin dar tot 50% decit alta companie a fost.
    In afara de pasagerii ….. de joasa speta- marea majoritate – nu am nimic de obiectat –– sunt o companie normala
    eu am sa mai merg cu ei

    00
  38. Incep sa cred ca articolele impotriva Blue Air sunt scrise de concurenta :) Zbor luna cu ei, deoarece pana in luna sept Tarom nu avea ruta directa Lyon. Acum are, insa din nu stiu ce logica au aceleasi zile de zbor ca si blue air insa pentru mine un orar de zbor total nefericit.
    Pot sa spun ca imi este foarte teama de zborul cu avionul insa in acelasi timp am zburat destul de mult prin lume, cu diverse companii. Prin urmare sunt destul de pretentioasa cand e vb de un zbor/companie, ma uit foarte atent la tot ce este in jurul meu si tine de calatorie.
    Vreau sa spun ca facand abstractie de vorba cuiva „wc-ul public” din Baneasa, avioanele arata absolut decente, personalul este amabil si intr-un an de zile cu un zbor pe luna dus-intors, n-am avut parte de nicio aterizare ciudata, de niciun zbor cu peripetii. Desigur, este vb si de noroc, vreme, etc..insa credeti-ma..este necinstit sa spunem ca avioanele la blue air sunt sub orice critica, ca personalul nu este amabil, etc..Chiar nu este deloc asa. Daca am ceva de comentat, acesta este faptul ca pe parcursul anului biletele s-au cam tot scumpit..

    00
  39. unii comenteaza ca a fost nasol cu Blue-air ul … ce draq ma baieti pai va zic eu ca ei saracii ar merge numai cu alte companii dar problema lor ar fi ca nu ar mai putea sa se ia in gura cu echipajul de cabina pentru ca aia nu sunt romani si nu ar stii sa le vorbeasca in engleza sau alta limba…. nu mai merge nici unu cu blue-air ul si din cauza asta cursele sunt mereu full… si sa ai mai zic ceva proastei care se astepta sa i se zambeasca si sa fie pupata in cur, stii cat incaseaza un insotitor de bord pentru oricare din curse fie viena fie lisabona dus-intors????? iti zic eu domnisoara 40 euro. si mai stii cat are salariul un insotitor de bord????? tot eu iti zic 750 lei in mana…. asa ca trage si u concluziile

    00
  40. Am luat un bilet de la blueair si nu am primit email-ul…ce sa fac????????

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.