Victoria lui Călin Georgescu nu a stat doar în Tiktok

Giani Black are dreptate, o să vină o avalanșă de specialiști care o să folosească victoria lui Georgescu ca să ilustreze puterea platformei Tiktok.

Este adevărat, Georgescu s-a promovat mult pe Tiktok. În ultimele săptămâni o fermă de boți îi făcea campanie insistent. Se vedeau că erau boți după comportament, de aceea i-am și ignorat. Nu cred că era cineva întreg la minte sau cu cunoștințe de online care credea că o asemenea campanie/manevră poate aduce mai mult de 5%. Consultanții plătiți cu 100.000€ pe lună nu au văzut asta și deși PSD și PNL aveau și ei niște ferme de boți, nu insistau cu ele, pentru că, din nou, asemenea metode nu aduc votanți prea mulți.

Dar ferma aia de boți a făcut două chestii interesante și inteligente:

  1. a lăsat comentarii peste tot. la orice clip intrai pe tiktok sau youtube vedeai minim un comentariu cu “votăm Călin Georgescu”. intrai pe un live cu doi interlopi, vedeai minim un comentariu din ăsta pe minut. intrau la niște fete care vorbeau de cosmetice, vedeai comentariul ăsta.
  2. comentariile astea erau votate și deci ridicate mai sus în algoritm. schema nu e doar să faci spam cu comentariul, ci și să votezi comentariul ca să ajungă la mai multă lume. sunt comentarii cu sute de voturi, spre 1.000. atât de mare a fost rețeaua.

 

Georgescu nu a avut panotaj. A avut niște afișe răzlețe, eu am văzut 2 prin oraș, din astea A4. Reclamă online, bannere sau sponsored posts, nimic. Expunere TV zero. A fost în podcast la Gojira, unde s-a făcut de râs pe toate temele unde gazda a avut chef și competență să intre în el.

A avut de partea lui furia oamenilor. Nordis. Euroins. Mario Iorgulescu. Vlad Pascu. Plagiate. Sfidare. Îmbuibare. Tot felul de scuipați pe obrazul poporului. Și e diferit de locale, pentru că acolo votezi omul pe care il vezi prin sat zi de zi. Președintele este un ideal. Și idealul propus a fost Ciolacu sau Ciucă, oameni de mâna a patra. Asta e oferta partidelor clasice. Zero viziune, zero orice, oameni mediocri, care abia pot vorbi sau citi. Înțeleg problema PSD/PNL. Nu poți să faci justiție, că riști să dai în oamenii tăi, care îți aduc voturi pentru că îi lași să fure.

Și a avut parte de ajutor. PSD a jucat la două capete. L-a împins și pe Simion, deși era evident că e un golan fără substanță, dar ca să nu și-o ia prea mult în cap l-a împins și pe Georgescu. Nu ajungi la 2 milioane de voturi fără ajutor, doar cu o fermă de boți și două afișe.

 

 

botfarm-botnet

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

244 comentarii

  1. asta e rezultatul dupa 10 ani de iohannis.

    Comentariu apreciat.40618
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 43293
    • Era șef peste SPP, era de ajuns! Gen. Pahonțu știe! :D

      Comentariu apreciat.855
    • Sunt de aceeasi parere cu tine.
      Cu manevrele lui, Iohannis a paradit de tot doua partide care de bine de rau nu au adus in fata nebuni ca Simion sau Georgescu. PSD a avut tampitii de rigoare dar care nu s-au ridicat la nivelul celor doi.
      Dl presedinte a vrut sa fie domnitor, a reusit, noi am luat o mare mu..

      Comentariu apreciat.10522
    • PSD a avut tampitii de rigoare dar care nu s-au ridicat la nivelul celor doi

      nu poți să conduci țară numai cu mediocri, dobitoci, analfabeți și hoți.

    • @sly
      a fost sef peste tot dulapul. el ne a chemat la vot acum 4 ani sa scapam tara de ppeeeeeeeessssssseeeeeeeedeeeeeeeeeeeee si tot el i a bagat la guvernare dupa 1 an. el l a inventat pe ciuca, el a bagat pnl in kkt ca vrea functie la UE, ca vrea in parlament, etc

      Comentariu apreciat.1617
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 5791
    • @ bebe: ar fi ok dacă cei ca tine ar pluti în bula lor.Una e să mergi cu pesede, alta e să votezi haur, șoșoci și călini. Păi, bă, tu mănînci rahat dacă eu îți spun că e dulce? Cel puțin stai în banca ta și nu vota extremiști.

      Indecis. Tu ce zici?2339
    • @sly: doar daca e turcescu! :D

      712
    • Tind să cred că Ioha a votat tot cu Georgescu

      Indecis. Tu ce zici?286
    • Orice-ar fi votat, era supy si n-a zis nimica nimicuța. Nu prea i-a ieșit nimica anu’ asta, nu tu NATO, nu tu nimic la UE, nici măcar pe listele la senat la peneleu (cine știe poate nu face peneleu pragu’ duminica viitoare, mai știi?), nici măcar vila :D

      Comentariu apreciat.441
    • @MVP nu s-a pensionat/ trecut în rezervă?

      46
    • @Beacon: s-a pensionat DOAR din postul de profesor de fizica, pe care l-a ținut blocat 10 ani.

      171
    • @MVP
      Care 10 ani? Vreo 10 a fost primar, dupa care l-am trimis la B si tot bloca a ramas postul. Cred ca era blocat anterior primariei pentru ca a fost inspector scolar, din cate stiu. Cel mai probabil l-au tinut blocat aproape un sfert de secol.

      Comentariu apreciat.370
    • @gandilosu: e foarte posibil s’ai dreptate, dar lasă dom’le ca e neamț, si a fost nu o data, ci de doua ori, alegere mai buna :D

      94
    • Eu, asa mai prost și de la tara, mi s-a părut ca Joha a fost ca morcovul legat în fata măgarului, ca să tina drumul drept trasat de papusarii care au fost la butoane mare parte din cei 35 de anișori de democrație primitiva… sau poate a fost chiar măgarul… după 10 ani de președinte vorbăreț, a urmat președinte mut… închide ochii la dosare, îți dam bani de plimbări, casa banana, dacă, taci dragului din gura… omu s-a conformat, poporul s-a focusat pe el, cu ajutorul televiziunilor de manipulare, unde prea puțin se vorbea de tunurile date de patriotii nației… amin

      83
    • @antinevralgic: de cate ori in aia 35 de ani ai votat?

      18
    • MVP… am votat la toate alegerile, contra urmasilor comunistilor… normal ca l_am votat pe ilici, pe johan… dar nu vad ce legatura cu comentariul meu…

      35
    • Pai dac-ai votat, care-i faza cu „păpușarii care au fost la butoane mare parte din cei 35 de anișori de democrație primitiva”?!?

      04
    • Mutu a tăcut și n-a făcut.A vazut lumea pe banii fraerilor,la anu se mută-n vilă nouă,putem noi să-l înjurăm cât vrem că tot degeaba.Ghinion ,vorba mutului.

      50
  2. dap.
    Ajunge USR la guvernare,
    O să fie nevoie să taie în carne vie,( vezi modelul Boc)
    Pierd popularitate
    Alegeri anticipate în 1 maxim 2 ani
    PSD revine la guvernare cu Lasconi președinte.

    Comentariu apreciat.15935
    • Si iar ne foute 10 – 15 ani……

      Comentariu apreciat.3611
    • Nu mă fiți pesimiști, vom trăi și vom vedea

      Indecis. Tu ce zici?279
    • PSD nu mai exista in 10-15 ani. Si nici PNL nu pare ca se simte prea bine

      Comentariu apreciat.5114
    • eu sper sa ajunga psd in guvern acum, din ianuarie. oricum o sa fie rau, macar sa si-o ia direct, nu sa vina iar ca salvatori

      Comentariu apreciat.499
    • Dacă nu cumva voturile astea ale lui Georgescu se duc la parlamentare spre Șoșoacă și/sau Aur și ajung să formeze cu guvern în alianță cu psd sau pnl.

      Comentariu apreciat.484
    • cum ajunge USR la guvernare ? cu cine ? ia peste 15% la parlamentare ? e o mare greseala sa crezi ca toti care au votat lasconi vor vota USR

      Comentariu apreciat.9113
    • eu as paria pe guvern PSD + Aur
      daca voturile lui georgescu se duc spre aur atunci aur o sa aiba 30% +-

      Comentariu apreciat.4211
    • Lumea a votat omul, pe Lasconi, nu partidul USR. Eu nu am uitat cum USR PLUS au fugit de la guvernare în loc să stea acolo și să facă scandal măcar.

      Indecis. Tu ce zici?7465
    • Stiu cateva votante de-ale lui Georgescu care au pus stampila pe el fara sa aiba nici cea mai vaga idee cine e. Auzisera de la prieteni ca e independent si impotriva astora de la guvernare si a fost suficient pentru ele. S-au ingrozit cand au aflat pe cine au votat. E vorba de niste fetiscane de nici 20 de ani, care au votat pentru prima oara in viata. Daca vor vota cu AUR la parlamentare sau cu Georgescu si in turul 2, ramane de vazut…

      Comentariu apreciat.6017
    • @alexpahomi

      100% de-acord. USR trebuia să iasă de la guvernare doar dați afară. Demisia a fost un act de lașitate colosală care n-am uitat-o. Dar tot am votat cu Lasconi.

      Dar pentru mine USR va rămâne mereu un pas înainte față de fosilele comuniste. Așa imperfecți cum sunt, așa cum NU sunt de-acord cu unele politici mai…delicate și apucăturile uneori ba marxiste, alteori ba ultra-capitaliste (gen privatizare sănătate) zici că-s împrăștiați peste tot. Dar…înțeleg că aia e democrația. Niște oameni care se mișcă, încearcă să facă ceva. Măcar acolo erau certuri și înjurături pe idei, nu pe oameni. Cu excepția Barna care și-a meritat-o la câteva faze pe persoană fizică.

      Ce au în interior PSD și PNL nu e democrație, e doar organizare pentru ciolan. Atât. Când s-a urlat de la vârf ceva, toți tac și execută pentru că așteaptă sinecurile, contractele, eventual unele dosare rezolvate. Atât. N-au nici o treabă nici cu stânga, nici cu dreapta, nici cu socialul, nici cu democrația, e doar o luptă continuă pentru putere dar nu pentru a face ceva cu ea, ci strict pentru a o mulge de bani. Atât.

      Comentariu apreciat.9718
    • @None: pai na daca s-or fi informat dupe tikicaca…

      75
    • @MVP: Nici macar.
      Multe au votat ca le-a zis o prietena ca asta e ce trebuie ca independent plus un filmulet trimis pe whatsapp. Simplu.

      231
    • @weeq: Super, trăiască generația Z, ne pregătim pentru generația Alpha!

      243
    • „Nu mă fiți pesimiști, ”
      Ia AUR+SOS peste 50% si gata

      191
  3. Deci ca sa înțeleg, ciuma rosie au fost atât de inteligenți încât dupa

    – au eliminat-o pe Sosoaca care sigur ar fi câștigat

    – ar fi făcut blat cu Simion, c-asa zicea nea Gigi, care e crestin si nu minte, c-a vorbit el cu nea Ciuperca (Hrebe, pentru cine nu știe)

    – de fapt, scopu’ era sa-l page p’un ilustru necunoscut, atât de bine încât propriul lor candidat sa nu intre in turu’ 2?!?

    Aștept cu mare interes teoriile despre alegerile parlamentare, alea singurele care contează cu adevărat!

    Comentariu apreciat.10113
    • O sa fie surpriza si acolo!
      Imaginati va ca sunt foarte multe voturi anulate acum care s ar putea sa se transforme in SOS si AUR
      daca ne luam dupa datele de acum (nu s chiar relevante pentru Parlamentare) si un 50% participare la vot vom avea ceva de genul:

      PSD 30%
      AUR + SOS 40%
      USR 20%
      PNL 10%
      *cu un +- 3% la fiecare si un UDMR fortat la 5%

      astfel groso modo o sa avem un PSD + AUR + SOS la aproape 60%, PNL + USR la un 35% si UDMR 5% ceea ce este … cumplit

      Indecis. Tu ce zici?308
    • Lasa ba sa voteze lumea pe Kremlin Georgescu. Se mai dezmortesc si ei pe front, ca acuma le slabeste vederea si li se atrofiaza muschii de la atata tik tok.

      Comentariu apreciat.4710
    • @alexandru, aberezi. probabil o sa fie usr + pnl + psd + maruntis doar ca sa nu fie majoritate aur/sos.

      181
    • Eu zic că va mai apărea un partid din spuma mării, iar atunci AUR, SOS și noul partid vor avea peste 40%.

      105
  4. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 40246
    • Fii un bot inteligent. Zi-ne si de ce

      Comentariu apreciat.4210
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 27127
    • @puleimen: si la guvernare?

      156
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 33106
    • Nu vrei o crizata, si alegi un crizator? Buna idee

      Comentariu apreciat.6612
    • Si eu votez tot pe Kremlin Georgescu. Vreau sa ne batem pe front, ca barbatii adevarati.

      Comentariu apreciat.4316
    • Bă băieți ma cancelați inutil. Lumea s-a saturat de mafia pesedenelistă și de papagalii de la usr. La fel cum a câștigat Trump în ciuda mass mediei prokamaliste, așa va va câștiga și CG. Nu l-am votat în primul tur, dar în turul 2 are votul meu și al altora care nu au fost la vot. Pe măsură ce va fi atacat din ce în ce mai mult, va creste și popularitatea sa, implicit și numărul de voturi. Cine a votat cu colacul și simi în primul tur în mare, nu va alege Lasconi.

      Indecis. Tu ce zici?2543
    • Ia gata, sa nu mai aveti, mai nesimtitilor, pareri diferite fata de Puleiman ca se simte omu’ cancelat. Voi nu va ganditi la sufletelul lui, railor!?

      Iarta-i nea Pula pe astia. Niste ipocriti edgy (orice asemanare cand te uiti in oglinda e pur intamplatoare) ce nu tin cont de victimele reale ale tehnocratilor neolibarili neomarxisti

      177
  5. Sau a primit si de la PNL ca sa fie totusi un om din popor pentru romani.

    227
  6. Cam mult sah 4D pt PSD ca rezultatu sa fie georgica cu lenuta in turu 2.

    Comentariu apreciat.895
  7. Daca era baiat destept nea Ciolacu facea cumva sa pice cu Lasconi in turul 2. Votantii lui Simion si Georgescu nu acceptau sa voteze cu o femie deci isi asigura o baza in turul 2 plus votantii PSD. Uite ca si-a luat-o pe coaja si cred ca se resemneaza, daca pica cu Simion sau Georgescu tot pierdea.

    Comentariu apreciat.994
    • discutam vara trecuta cu un votant aur. avocat. inteligent, cult. scarbit pana-n gat de psd si pnl.

      aur s-a ridicat pe ura fata de psd/pnl. cred ca majoritatea votantilor lor ar fi mers spre contra candidat.

      Comentariu apreciat.774
    • Ba tot aud chestia asta: cum poate face cineva sa facă in asa fel încât sa pice in turul 2 cu cine vrea mușchiu’ lui?!? Ca uite ca n-ai cum sa controlezi milioane de alegatori, care votează cum vor mușchii lor, si nici nu spun (si bine fac) cu cine votează: majoritatea tăcută!

      Comentariu apreciat.4511
    • @mvp, scenariul e urmatorul. au scos-o pe tampa din joc in ideea ca voturile ei se vor duce spre simion si asa o sa ajunga in turul 2 cu ciolacu. si in t2 se va repeta vadim vs iliescu.

      Indecis. Tu ce zici?3311
    • @semeketh: deci stai stai cum? Înțeleg ca Georgescu ar fi Vadim, dar atunci Lasconi e Iliescu?!?

      Oricum, iaca cat (cacofonia e intenționata!) s-a vorbit de Simion, ca sa fie pana la urma un mare fâs!

      Indecis. Tu ce zici?1128
    • pai ciolacu trebuia sa fie iliescu. si cand zic de proasta nu ma refer la lasconi. ma refer la hidoasa aia care face circ prin parlamentul european.
      dar da, acu lasconi e iliescu.

      nush cat de adevarat e, asta-i scenariu vehiculat prin online. cred ca lamantina a fost prima care a venit cu ideea si a fost preluata.

      Comentariu apreciat.345
    • E foarte tare ce se vehiculează in onlain! :)

      78
    • Deci va rog eu mult, sa nu mai aud placa asta cu „stiu eu oameni inteligenti si culti care voteaza AUR”. Chestiile astea nu poti exista in aceeasi fraza.

      Comentariu apreciat.9232
    • Mi se pare grosier, ca să nu spun altfel, să faci comparație între Lasconi și javra aia comunistă de ilici… (nu degeaba l-am scris cu litere mici…)

      Indecis. Tu ce zici?329
    • @tudor, ba chiar e foarte posibil. argumentatia mea era ca prefer raul cel mai mic si o sa votez cum am votat in 90% din cazuri. adica contra. argumentatia lui era ca vrea sa dea foc la padure.
      si eu am spus fix la fel ca tine cand mi-a spus nevasta-mea ca are un coleg care voteaza cu aur.

      103
    • @herr, mai citeste de vreo 2-3 ori ce-am scris. nu fac comparatie intre lasconi si iliescu.

      61
    • @Tudor – privesti din unghiul incorect – unii au ajuns la un nivel de saturatie incat ar vota si un caine doar ca sa nu mai iasa un partid sau sa aiba probleme. Asa au aparut miscari de dreapta sau extrema dreapta prin Europa, asa a luat o parte din voturi Trump pentru ca oamenii se saturasera de masini verzi si pronume, fix la fel in Romania oamenii s-au saturat de PSD si alianta PSD PNL si atunci isi doresc ceva care sa ii raneasca pe aia, sa ii incurce, oricum, chiar daca ii costa si pe cei de jos.

      Indecis. Tu ce zici?265
  8. Știți ce e mai trist acum? Ca mașinăriile de propaganda ale FSN usr aur..
    Asta nu face decât sa înrăiască mai mult electoratul ca să se alinieze în spatele lui Georgescu.. nici nu contează că e Georgescu sau Diaconescu, același rezultat ar urma
    Asa cum biroul electoral i-a dat un boost sâmbătă.. așa o să se întâmple și la turul 2, orice am face o sa se încoloneze toți în spatele lui X.. că vorba aia.. de 35 de ani aceleași figuri au fost în față

    Indecis. Tu ce zici?1530
    • Mașinăriile partidelor au început deja să dea în Călin Georgescu(asta face boost ca decizia bec)

      Indecis. Tu ce zici?1428
    • Cum adica sa dea in el? Citand din parerile lui naziste? A, ok…

      Comentariu apreciat.469
    • Adică să-i găsească bube oricare ar fii ele .. de parcă toți suntem imaculați. Până în turul 1 era ignorat total în sondaje.
      A fost un vot de blam la adresa tuturor celor plimbați prin politică de atâția ani
      Cu cât i se face mai multă reclamă negativă cu atât mai mult îl ajută
      Baftă!

      62
  9. Eu am mai spus in alte comentarii ca ne-am dus dupa fenta. Doar ca eu am crezut ca fenta e Simion. Si a fost, dar a fost favuta de PSD pentru PSD. Pare ca fenta mai mare au facut-o serviciile, nu as vrea sa zic ca influenta rusiei e atat de mare si sper totusi ca e facuta intern. Nu am auzit pana acum mesajul lui, dar doar din ce am vazut dupa, este genul de om foarte alunecos care stie sa intre sub pielea oamenilor si sa le zica exact ce vor sa auda.
    Dar, ce ma frapeaza pe mine, e profilul alegatorilor lui. El nu a furat de la Simion (a iesit chiar bine) el a luat de la dreapta penelista, stanga psdista. Cand te prezinti cu Ciuca si Ciolacu asta primesti. Ce ma bucura este Lasconi. Foarte mult peste scorul partidului.
    Peste 50% in plus

    Comentariu apreciat.728
  10. Nup, te contrazic.

    Nu a fost împins de PSD. Încă cu două zile înainte era nebunie mare la AUR din cauză că acest Călinescu îi ia prea multe voturi lui Simion și nu mai ajunge în turul 2. “Sfatul” celor din PSD era să fie votar AUR, atât de mult încât s-au anulat pe ei 😁

    Indecis. Tu ce zici?264
    • mie-mi pute a rusa. hai sa zic c-o credeam pe aia cu simion. da n-o cred pe aia cu georgescu nici daca se jura tot psd-ul pe mormantul lui iliescu.

      Indecis. Tu ce zici?3516
    • Sincer, nici eu nu știu de unde a apărut acest domn.
      Recunosc că la un moment dat am văzut mai multe comentarii pe tik-tok despre acest domn și am intrat pe profilul acelor oameni. Nu păreau boți (în sensul că toți aveau măcar câteva video-uri cu ei, nu erau profile goale)

      184
    • explicatia unui de la aur e ca a preluat electoratul hidoasei cu tot cu boti cu tot. si… well… cum tiktokul e made in china, si rusia e bine cu china…
      + ca hidoasa se plangea ca au eliminato din cauza ca era pe primul loc…

      naiba stie….

      Indecis. Tu ce zici?248
  11. Își dă și Ciolacu demisia din poziția de șef PSD ? Dacă da, cine ar veni în locul lui ? 😀 Pe cine vedeți potrivit la pesedea ? Băluță? 😀
    De PNL nu mai vorbim, e momentul sa se duca la lada de gunoi…
    Cât a fost de mitraliat geonica, a luat aproape cat domnu’ general …
    Iată că a ajuns și USR răul cel mai mic 😀 ..că la ce ofertă au ajuns sa aibă
    What’s next după referendumul ui Nicușor ? Also, Nicușor președinte peste 5 ani ?

    Nasol pt Marcel că nici nu o să mai vadă veverița doamnei Docuz 😀

    Indecis. Tu ce zici?269
    • Da…asa nasol ar vrea oricine. Sau crezi ca Marcel Nordis va trai din ajutorul de somaj dupa ce pleaca din fruntea PSD? Pe langa niste meleoane deja acumulate, pun pariu ca va primi un post caldut si foarte bine platit, vezi Dancila la BNR.

      211
    • Bhai, Firea Bha !!🤣🤣 She’s back ! Ce kkt mănâncă…’vrea sa se implice ea mha’ 😀
      E bine, cu ea,poate se duce și pesedeaua la tombeon
      Poate fac trio Firea – Băluță – Neacoita…trei valoroși și prea cinstiți…

      101
    • Taci din gura, tot raul spre bine. Firea o sa puna cruce definitiv partidului. II da lovitura de gratie.

      81
  12. Stati sa vedeti ca nu este chiar asa. Am intrat in mizerie ca sa nu o faceti voi si m-am uitat la Dan Diaconescu la Tuca unde a explicat niste chestii. Cateva sute / mii de persoane au primit universuri Tik Tok (care cost undeva la 4-500 de dolari ca sa isi puna poza cu Calin Georgescu), deci niste banuti sunt si aici.

    In timpul live-urilor au folosit o aplicatie de tip „ciocanitoare” care apasa incontinuu intr-un punct (cum au taximetristii si o seteaza pe butonul de preluat comanda in aplicatii de taxi ca sa fie primii care ) ca sa genereze „inimioare” care ii crestea reach-ul si ajungea la 100.000 de oameni in live , in timp ce Simion avea 20-30.0000. Neavand tik-tok poate nu am explicat foarte bine mecanismele va rog sa ma corectati. Cumva au „manarit” algoritmii, probabil si pe aia i-a durut in pix, chinezii au alte prioritati.

    Deci radem noi de ei dar sunt cam cutting edge, unii folosesc boti in comentarii altii „ciocanitoare” pentru inimioare pe tik tok.

    Comentariu apreciat.558
    • Și tu te-ai uitat la emisiunea maraton?:))

      172
    • Ba oameni buni…de ce refuzati sa va folositi creierele, totusi? De ce insistati sa gasiti cele mai aberante si lipsite de logica explicatii pentru ceva ce nu reusiti sa intelegeti?

      Cel mai periculos cand nu intelegi cum s-a intamplat ceva e sa gasesti explicatii aberante si sa mai si insisti cu ele stand linistiti ca alea sunt explicatiile bune.

      Cum sa crezi vreodata ca faptu ca nu stiu cate conturi false de pe tiktok postau comentarii cu „votez georgescu” a determinat 2 milioane de romani sa iasa si sa voteze georgescu? Alooo…suna realitatea la usa…lasati-o sa intre.

      Daca s-ar putea genera la modu asta de banal voturi prin niste aberatii pe tiktok…il aveam pana acum presedinte pe dani mocanu sau tzanca uraganu. Nu mai fiti chiar copii de gradinita…pe bune. Si cum pana mea sa extrapolati tampenia asta atat la nivel national, dar si mondial. Deci in toate tarile din diaspora unde si acolo a defilat georgescu tot tiktokul a fost? :)) Pe bune acum…treziti-va. Ma intreb ce enormitate de explicatie se mai gasea daca nu exista tiktokul. Ca a batut vantul si a adus cu el in urechile romanilor soptit „voteaza georgescu” probabil.

      Sa faci 50 sau 500 de conturi pe tiktok e ceva maxim banal. Sa postezi spamand cu ceva pe tiktok e maxim banal si e facut de oricine. A fost facut inclusiv de aur si restu partidelor. Conteaza fix zero barat. Georgescu in sine nu a existat de fapt nicaieri si totusi prin niste mijloace imposibil de inteles a fost votat.

      Singurii ce ar putea sa se apropie macar de explicatiile reale cu ce a fost in spate sunt serviciile secrete. Asta daca nu au fost chiar ele in spate. Noi am face bine sa asistam la ce se intampla si cam atat. Orice explicatii ne arunca in derizoriu complet.

      Comentariu apreciat.5324
    • @gany – din fericire am vazut o versiune mai scurta de 20 de minute, nu a trebuit sa ma uit la toata mizeria

      75
    • Sa nu uitam de cei 35 de ani fara educatie din Romania. Deja suntem la a doua, daca nu chiar a treia generatie de analfabeti functional si oameni fara strop de cultura, care isi iau orice informatie strict de pe retele sociale si care habar nu au ce inseamna de ex Holocaust, sau mai rau, il neaga cu vehementa. Practic o mare parte din electoratul a devenit atat de imbecilizat, incat nici macar PSD nu il mai poate folosi.

      Comentariu apreciat.424
  13. Imi cer scuze in avans la toti colegii de aici: Tiktok e o mizerie sinistra si sper ca macar o parte din oamenii de aici sa inceteze sa o mai foloseasca pentru a crea continut.

    Comentariu apreciat.745
  14. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 2777
    • M-ai pierdut pe la Nicu Stefanuta. Duminica o sa-l votezi pe seful poponarilor pentru Parlament, nu-i asa? Si dupa aia va mirati ca apare unul ca Georgescu.

      Indecis. Tu ce zici?1435
    • Nu, voi vota USR, dar USR de acum 6 luni era nefrecventabili, in timp ce pe Nicu l-am votat din convingere.
      Si cu toata convingerea mea, USR n-o sa sara de 15-20%, PNL se opreste pe la 10-15, cu cine ai vrea sa faca majoritate, cu SOS?
      Daca tara nu gandeste ca mine si raul suprem in tara asta sunt „poponarii”, nu hotii si dementii, intelegi de ce tu ii meriti si eu trebuie sa ma car?
      Valorile noastre nu sunt aliniate, n-ai ce-i face, tie iti plac nitel hoti, nitel corupti, with a sprinkle of smecherie.

      Indecis. Tu ce zici?3313
  15. Mai, cu toti botii si cu toate ajutoarele mai pe fata sau pe la spate, e o chestie si de aura candidatului, marketing politic si a organizatiei care il sustine.

    Poate ca sociologii, consilierii, ajutoarele de nadejde pe care le are Georgescu sunt mult mai bine conectati la psihologia diferitelor categorii de public din Romania, si totodata sunt mult destepti la a exploata AI-ul retelelor de socializare. Stiu ei exact ce vrajeala sa abordeze pentru ca realizeaza ca fara o gargara smecher targetata catre publicul vulnerabil nu au cum sa castige, pe cand partidele se bazeaza pe sistemul lor intern de aducere a voturilor.

    Nu mai pun in calcul faptul ca partidele actuale sunt ocupate cu furaciunea, nu au timp de marketing politic si de o reala studiere a pietei prin care electoratul prost sau destept sa invarte.

    215
  16. Când ai români cu salarii de subzistență, flegme pentru toți din clasa de jos; când o criminală „sărăntoacă” din Vaslui își omoară colega și intră rapid la închisoare, dar un criminal, de bani gata și drogat, vrea la facultate, n-are timp de judecată, iar procesul se tot rejudecă; când ai pe altul care mergea cu 180 km/h și omoară un om aleatoriu, dar e în Italia; când un polițist împinge cu piciorul un copil mort – parcă nu mai contează părerea unor „IT-iști și influenceri”. Parcă nu te mai interesează părerea celor care citează din Dostoievski despre diverse chestii sau a artiștilor abonați la contracte PSD. Ți se rupe de părerea lor. Ei nu merg pe jos la serviciu, nu lucrează 9 ore pe zi, cu pauza exclusă din program; nu lucrează remote și n-au bani de avocat. Nu își permit haine ieftine sau haine de calitate, precum Columbia ori Helly Hansen – din acelea „bune”, pe care doar „ăștia deștepți” și le cumpără.

    Comentariu apreciat.1027
    • Într-adevăr. Falia incepe sa fie din ce in ce mai mare.
      Periculos este că și așa zisa clasă de mijloc incepe sa fie afectată.
      Când vezi că nu mai poți să iei un credit sa îți iei locuință sub-mediocra, că o mașină decentă e 30 000 euro, când la supermarket iei nimic cu 100 de lei, când utilitățile tot cresc…iar în același timp vezi bugetari, suedeji, afaceriști cu statul ,multimilionari…
      Faza tristă e că și nenea ăsta pe care l-au votat, e tot dintre ăia…doar un alt securist …

      Comentariu apreciat.603
    • @car ma mir ca pana acum nu a venit niciunul din cei foarte vocali la articolele pe imobliare ale lui vali sa iti zica sa mai tai din cheltuieli, daca il intrebi pana unde sa mai strangi curea, ti se va raspunde ca nu e treaba lui, ca e usor de zis cand ai deja niste apartamente date in chirie :)))

      112
    • @uLise

      Ai dreptate teoretic dar practica te omoară. Îți explic de ce…

      Niciun om care l-a votat pe Georgescu (sau Simion, Șoșoacă…) nu e capabil să ucidă oamenii în uniforme & înarmați.

      Oamenii care l-au votat le este frică de primari, baroni, greuceni și securiști.

      Sper că înțelegi.

      01
  17. @Vali, sunt curios cum arata moderarea comentariilor la postul asta? Ca peste tot (Youtube/FB…) unde apare ceva de Georgescu, sunt postaci cu nemiluita, faci febra musculara la deget dand scroll sa gasesti ceva real.

    137
  18. Va rupe in 2025 ‘ferma pentru botul meu’

    Comentariu apreciat.522
  19. Să spun cine a votat de la mine din familie cu Georgescu: soacră-mea care nu are nici măcar smartphone și care s-a revoltat împotriva unui sistem care a considerat că soțul ei complet orb și fără un picior de descurcă singur, deci i-a tăiat pensia de boala, a trebuit să ne războim cu ei prin instanțe să câștigam ăia 500 de lei, cumnații mei, mici antreprenori care la fiecare control al statului trebuie să pregătească șpaga pentru diverși angajați ai statului că să nu le închidă mica afacere, niște rude, culmea bugetare, care au intrat pe bune la stat în rarele momente când au prins un concurs corect și care văd instituțiile capusate de diverse rude și sinecuri de partid și chiar colegi corporatiști sătui să primească mail săptămânal cum să fie aliați lgbtq și să li se bage pe gât ideea că genul e un construct social. Eu am votat Lasconi, dar oarecum cu îndoială, nu a strălucit pe niciun plan.

    Comentariu apreciat.1677
    • Am inteles votul anti-sistem. Dar cu ce i-a convins Georgescu?

      Comentariu apreciat.506
    • Attention span 30 seconds max!

      244
    • @CapitanulPtk: cu sentimentul ca el e anti-sistemul actual.

      Comentariu apreciat.351
    • pai genul chiar e un construct social, sexul e biologic, sunt vreo 100 de ani de cand e acord stiintific asupra problemei

      211
    • @perkele si nici una din astea nu au ce cauta in discutie la locul de munca, decat daca vorbim de industria sexululi sau porno.
      La munca vin ca sa muncesc, nu ca sa ma flash-uie cineva cu țâțele sau sa ma uit la puli sculate ori nu, nici ca sa aflu cine ce coțăie. Nu ma intereseaza nici de cate ori se fute colega heterosexuala cu barbat’su si in ce pozitii, nici ca un coleg are gagica geloasa si chiloti de tabla. Zau acum. Se trag numai probleme din asta, de la hartuire sexuala pe bune la acuzatii false, it’s high time we’re done with this bullshit

      142
  20. Măcar pe final Werner si-a ținut promisiunea, pleacă cu capul sus: ne- a scăpat de PeSeDe!

    Comentariu apreciat.912
  21. Eu cred ca e naiv sa mergem pe ideea ca: „asa sunt algoritmii”… sincer TikTok probabil are o parte foarte mare de „vina” pentru succesul acesta, e posibil sa fie boostat de catre comunisti maxim, ei avand toate metricile din lume despre utilizatori, le-a fost foarte usor sa trimita ce trebuia cui trebuia… nu mergeti la fenta, omul asta nu a existat acum 1 saptamana si acum se vorbeste de el ca e presedintele Romaniei azi maine… nu a fost scos din joben, a fost analizat bine de tot… si probabil impins de la spate fara ca el sa stie ce si cum, probabil de asta nici nu-i venea sa creada ieri si a dat declaratiile pe care le-a dat.

    245
  22. Vad ca G4Media, Reddit si multe alte surse de genul asta nu fac altceva decat sa o dea in continuare cu strategia clasica perdanta: cat timp lumea insista sa demonizeze si sa faca in continuare toata masa ce a votat cu Georgescu prosti, tampiti si handicapati, nu fac altceva decat sa ii mobilizeze si mai mult. Sa vedem in ce situatie ne va duce strategia asta peste 2 saptamani si daca USR/Lasconi se vor putea abtine de la asta.

    Comentariu apreciat.675
  23. Dar totusi, iesiti din zona asta cu bootii. Nu asta l-a dus pe Georgescu pe locul 1. Botii nu voteaza, ultima oara cand am verifiat, oamenii faceau asta.

    Toti au folosit asta. La PSD si PNL cand se posta ceva undeva, era trimis link catre tot partidul, unde trebuia sa sara cu like, comment, etc.

    Acceptati ca exista multa lume dezamagita de tot. La fel cum a iesit si baiatul din Ucraina, care acum pare ca e celebru pe planeta, asa a iesit si asta.

    Ce nu inteleg, este ca lumea nu accepta. Stim deja. E omul rusilor si botii l-au votat. Din nou, toata lumea stie tot.

    Comentariu apreciat.545
  24. Ba, deci hai sa ne înțelegem: victoria lui Georgescu a stat in milioanele de oameni care l-au votat. De ce l-au votat? Pentru ca TikoTok, pentru ca anti, pentru ca, pentru ca… Nici nu mai contează!

    P.S. Sa vedem totuși ce iese in turul II, ca s-au mai văzut „câștigători” intrați primii in turu’ II si ieșiți pe usa din dos la numărătoarea finala!

    234
  25. BOR l-a sustinut pe georgescu la sate. Plus frauda cu portavocea pe ulite in ziua alegerilor sa iasa la votare pentru geogescu.

    Voi cand ati fost ultima data la biserica?
    Atat.

    Indecis. Tu ce zici?1924
    • deci BOR si portavocea s-au pisat pe miile de panouri cu ostasul ciuca si zecile de milioane de propaganda in prime time, presa, whatever? Asa vrei tu sa ne spui? Ca portavocea e noul canal de comunicare de succes?

      Comentariu apreciat.343
    • Si eu as adauga BOR in ecuatie, avand in vedere ca face parte din CpF si au reincercat sa refaca referendumul.

      166
  26. Acum vreo luna a postat domnu Coloja un articol despre cum sunt oamenii la munca. Si-n articol erau multe linkuri la lucrari stiintifice, studii si asa mai departe. I-am lasat un comentariu in care i-am zis ca apreciez timpul luat sa scrie, dar ca termenul folosit de el „asta ne spune stiinta” e putin relativ, si ca ce numeste el stiinta se numeste de fapt „soft science”, pentru ca nah. Mi-a raspuns ca sunt eu gica contra, si ca nu inteleg de fapt statistica, si cum lucrarile astea sociologice vin, intreaba, numara, aduna, impart si la sfarsit le da un numar. Sa am incredere in ei ca de aia ei sunt si eu nu. Aham.

    Acum as vrea, domnu Coloja, sa revii la ce-ai scris tu, la ce-am scris eu, si sa ne spui cum de au ratat sociologii astia, cu stiinta lor, cu matematica lor, ATAT DE GRAV toate sondajele. Si ca sa nu avem discutii, accept ca unele erau politice. Da. Accept ca unele erau gresite pentru ca neatentie. Accept ca unele erau gresite ca au bagat in excel gresit. Accept ca unele erau gresite ca n-au intrebat unde trebuie. Ok. Dar … TOATE? Si atat de gresit? Sa vii ca sociolog sa spui ca bara de eroare e 2% si sa iasa 10x eroare, pai scuza-ma domnu om de stiinta, aia putea sa ne spuna si urania. Si mai aflam ceva si de marte-n retrograd.

    Hai, sa vedem cum o dam. Niciun sondaj peste 8%, iese 22. Exitpol de 16, marja de eroare 2%, iese 2x marja. Hai cu sociologia, hai cu stiinta, hai cu n-am eu sapca cand zic ca una e stiinta materialelor, unde daca gresesti iti cade casa pe tine, si alta e … chestia asta.

    Comentariu apreciat.1007
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 2454
    • Aha, deci tot eu n-am sapca. Gata, sefu, am inteles. In teorie avem doua milioane, in practica… stii tu bancul.

      Comentariu apreciat.5013
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1445
    • doar ca sociologia asta e mai mult o pseudostiinta, nu?

      Comentariu apreciat.534
    • @Răzvan T. Coloja – eu inteleg ce spui insa in acelasi timp vreau sa vad daca inteleg corect ce eviti sa verbalizezi:
      – Toti sociologii de top din Romania sunt aserviti puterii sau cumparati si ascund adevarul pentru beneficiul celor ce ii platesc
      -Ceilalti sociologi mai mici stiu ca primii gresesc si mint insa nu spun public asta, fiind complici la minciuna si manipulare

      Este corect ce inteleg eu?

      Comentariu apreciat.511
    • Cred ca institutele de sondare tocmai s-au lovit cu capul de o nouă limita a cercetării sociologice: alegătorul minte deliberat daca este convins că în felul ăsta își ajută candidatul favorit.

      Observ că noi, societatea în ansamblu, tocmai am orbit. Așa șchioape cum erau sondajele alea ne orientau cumva, ne dădeau direcția fie și cu aproximație. Acum e bezna. Nu mai avem încredere în nimic.

      Comentariu apreciat.351
    • Da Bigbear, că tot rumâni sunt și ei…și e cam greu sa trăiești ca sociolog pe PFA…trebuie sa te mufezi pe undeva, sa nu mori de foame…. țară periferică, cu capitalism tip rusesc …

      123
    • @semeketh:

      doar ca sociologia asta e mai mult o pseudostiinta, nu?

      Mnu.

      @Bigbear:

      eu inteleg ce spui insa in acelasi timp vreau sa vad daca inteleg corect ce eviti sa verbalizezi:
      – Toti sociologii de top din Romania sunt aserviti puterii sau cumparati si ascund adevarul pentru beneficiul celor ce ii platesc
      -Ceilalti sociologi mai mici stiu ca primii gresesc si mint insa nu spun public asta, fiind complici la minciuna si manipulare

      Este corect ce inteleg eu?

      Înlocuiește ”toți sociologii de top” din discursul tău cu ”toți profesorii universitari de top”. Sau cu ”toți directorii de top din instituții”. Și ți-ai răspuns singur la întrebare: ”hmm, oare s-ar vinde cineva care mănâcă gros doar la alegeri? hmmm.”
      Cât despre ”ceilalți sociologi” (ăia de zici tu că-s ”mai mici”) n-au CE să spună public, că n-au acces la datele primilor. Așa că nici n-au ce complici să fie.

      1115
    • > n-au CE să spună public, că n-au acces la datele primilor.

      Pai cum, domnu Coloja, n-au metoda aia stiintifica? Parca zice ca de la n>1000 iese un p de toata frumusetea. Asta-n teorie. Vrei sa zici ca n-au 1000 de raspunsuri? Sau n-au cum sa stranga 1000 de raspunsuri? Nu inteleg.

      La mesajele trecute te-ai facut ca ploua cand ti-am zis ca accept niste chestii. Da, unele erau politic comandate. Evident. Da, unele nu merg pentru ca incompetenta. De acord. Dar imi e imposibil sa cred ca *toti* sunt prosti. Toti de la toate partidele, toti de la toate ONGurile, toti platiti si toti neplatiti, toti frate?! Serios?

      Si daca cumva reusesti sa ma convingi ca toti sociologii din tara asta nu stiu meserie, cum o dai cu restul tarilor? Cum o dai la americani unde nici alea platite de al doilea bogatan al lumii n-au stiut ce iese pana cu 3 zile-nainte, de si-a masurat ala cucu prin redactia wapo. 3 zile prietene! Pentru al doilea cel mai bogat dintre bogati, care are la degetu lui mic jdemii de harvarzi si princetoni si berkleyezi. Si acolo e incompetenta si lipsa de bani sau de vointa. Hai, colegu.

      Saaaau. Oare nu e mai probabil ca am ajuns la vorba poetului: „metoda a evoluat si s-au afiliat […] tehnica a ajus sa fie cea care face diferenta”? gyeah! Zi-le doamna neti!

      201
    • @Răzvan T. Coloja – eu inteleg ce spui tu insa in acelasi timp tu refuzi partial sa intelegi ce spun eu si alt coleg de aici –
      – Aia vizibili sau cunoscuti sau in functii de top ofera informatii false
      _ restul nu au acces la informatii si nu pot spune de primii ca ofera informatii denaturate

      Insa cand lumea iti spune tie ca nu este o stiinta si ca nu are incredere in asta tu refuzi sa intelegi de ce si o iei personal.

      Este exact cum le-ai spune romanilor ca socialismul nu este rau, problema este ca PSD-ul a fost condus de 30 de ani de niste oameni rai si egoisti.

      113
    • (nu ca-i iau apararea dlui Coloja) – un sondaj poate sa iti arate fix ce vrei tu sa iti arate daca esantionarea a fost facuta prost sau ineficient. Ca sa nu mai zic de modul de formulare a intrebarilor.
      Daca faci o cercetare despre menstruatie („care este durata medie a perioadei intre 2 sangerari?”) si intrebi doar populatie feminina, cercetarea ta statistica va avea niste rezultate. Daca faci o cercetare doar pe populatia masculina, ai cu totul alte rezultate. Daca faci pe un mix corect de femei/barbati dar intrebi populatia sub 12 ani,… well, populatia ta nu are menstruatie. La fel si daca faci la +55.

      23
    • @Andrei:

      Pai cum, domnu Coloja, n-au metoda aia stiintifica? Parca zice ca de la n>1000 iese un p de toata frumusetea. Asta-n teorie. Vrei sa zici ca n-au 1000 de raspunsuri? Sau n-au cum sa stranga 1000 de raspunsuri? Nu inteleg.

      Tu din 1000 de răspunsuri nu faci statistică cine cu cine votează în Oltenia. Nu așa faci statistică cu ocazia electoralelor omule. Eventual faci statistică cu medie pe cine are mașină și cine nu, dar nu preferințele de vot când e vorba de 7 candidați sau câți erau. Gândit-e umpic când emiți chestii.

      La mesajele trecute te-ai facut ca ploua cand ti-am zis ca accept niste chestii. Da, unele erau politic comandate. Evident. Da, unele nu merg pentru ca incompetenta. De acord. Dar imi e imposibil sa cred ca *toti* sunt prosti. Toti de la toate partidele, toti de la toate ONGurile, toti platiti si toti neplatiti, toti frate?! Serios?

      Andrei și-a dat seama la modul naiv că există corupție în politica din România și se miră că ”toți” sunt corupți.

      Si daca cumva reusesti sa ma convingi ca toti sociologii din tara asta nu stiu meserie, cum o dai cu restul tarilor? Cum o dai la americani unde nici alea platite de al doilea bogatan al lumii n-au stiut ce iese pana cu 3 zile-nainte, de si-a masurat ala cucu prin redactia wapo. 3 zile prietene! Pentru al doilea cel mai bogat dintre bogati, care are la degetu lui mic jdemii de harvarzi si princetoni si berkleyezi. Si acolo e incompetenta si lipsa de bani sau de vointa. Hai, colegu.

      Pentru că statistica nu e magie, așa cum ai vrea tu să fie.

      Saaaau. Oare nu e mai probabil ca am ajuns la vorba poetului: „metoda a evoluat si s-au afiliat […] tehnica a ajus sa fie cea care face diferenta”? gyeah! Zi-le doamna neti!

      Sau poate pur și simplu o ții pe-a ta cu ”știința e buba aici, nu omul care o aplică”; că ție-ți sună logic.

      @Bigbear

      eu inteleg ce spui tu insa in acelasi timp tu refuzi partial sa intelegi ce spun eu si alt coleg de aici –
      – Aia vizibili sau cunoscuti sau in functii de top ofera informatii false
      _ restul nu au acces la informatii si nu pot spune de primii ca ofera informatii denaturate

      Insa cand lumea iti spune tie ca nu este o stiinta si ca nu are incredere in asta tu refuzi sa intelegi de ce si o iei personal.

      Ce-ai spus în ultima frază n-are nicio legătură cu prima parte a mesajului tău. Zero. Care e corelația între – de exemplu – lipsa de acces la informații și afirmația ta că sociologia nu e știință? Că mi se pare că faci paralele cu ideea de peer review aici. Și nu e deloc situație de peer review. E pur și simplu idea că atunci când comanzi o statistică electorală nu dai datele unui profesor de liceu doar pentru că și el are displomă de sociolog. Așa – să verifici tu dacă e așa sau nu e așa. Că te execută clientul.
      Cât despre colegul tău, spune-i că-i fudul și cam greu de cap. Că eu scriu negru pe alb și el o ține pe-a lui strâns la piept; să iasă cum zicea el că e.
      Nu vă mai sic de variabile cum ar fi schimbarea intenției inițiale de vot, corupția sau neprezentarea la urne. Că n-are rost; voi știind oricum că sociologia e non-știință și încercând să mă convingeți pe mine de asta. Cu idei tip ”N=1000 e îndeajuns la alegeri”.

      18
    • @F.: N-ai cu cine. Ei sunt cu ale lor.

      15
    • Aceasta psedudo știinta care a dat gres la absolut toate alegerile (nu comentam acum și de ce) trebuie clar regândită, recalibrata, rescrisă whatever pt noua era: era AI și a tiktokului. Oricât de buna ar fi aceasta pseudoștiință (sau nu, din nou nu intram in polemici) ea devine egala cu zero, in fata noilor provocări pe care nu știe încă să le calculeze/calibreze/estimeze/anticipeze: TikTok, păcălirea algoritmului, content flooding, influenceri falși, ferme de trolli etc. Tot restul este doar ceea ce este: pseudo…ceva. In niciun caz nu mai poate fi luată în serios. Nici ea, nici cei care o practica.

      00
  27. Partea cea mai grea abia acum vine. Pentru că Lasconi este femeie și știm cam care este atitudinea bărbaților față de femei. A exprimat-o și Becali de altfel, „cum să ne conducă o femeie căreia îi place vinul și mai are și fată legebetistă?”, Așa că ăla care consideră că femeia e la cratiță și la fătat, plus la bătut când pierde Rapidul, îl vei convinge foarte greu să se ducă și să voteze cu Lasconi.

    Comentariu apreciat.5212
    • va fi susținută de partidele proeuropene PSD și PNL.

    • România n-are treabă cu femeia din punctul ăsta de vedere deși da, e plin de habotnici cu apucături de violatori, în românia comuniștii au nivelat atât femeia cât și bărbatul.

      Bărbații au lucrat alături de femei în fabrici, în uzine, peste tot. Deși da, când erau acasă se așteptau în continuare să facă treburi casnice, nu li se pare totuși deplasat să vezi o femeie făcând ceva.

      Eu am crescut după comunism și mereu fetele erau cele mai bune la învățătură, inclusiv la STEM. La fel și la liceu, sincer până acum 10-15 ani când a explodat progresismul în US, facebook, internetul și toate astea nici n-am știut că americanii au o problemă cu STEM cum că la ei băieților li se pare ciudat să vadă o fată bună la mate.

      Nici prin cap nu mi-a trecut, în generală primele olimpice erau fetele, apoi mai erau și băieți. Fizică la fel, bio-chimie nu mai zic, plin de fete era în liceu la biochimie. Aveam o clasă cu 1 băiat și 27 de fete, bio-chimie intensiv.

      Revenind, eu zic că dacă toți se vor alinia să o sprijine, cu tot ce trebuie, are șanse foarte mari să iasă.

      Problema va fi guvernarea.

      Comentariu apreciat.695
    • stiti ca stam neasteptat de bine la nr de femei in pozitii de conducere, nu?

      195
    • Da si nu, aia au votat deja cu Georgescu.

      26
  28. Cred ca si formularea asta „votam CG” a ajutat mai mult decat „votati Elena”

    75
  29. ne-am uitat atat de mult la pion ca am pierdut din vedere nebunul

    Comentariu apreciat.1002
  30. Luați la verificat listele de semnături ale lui Georgescu, m-aș mira să fie toate adevărate. Cine dracu le-a strâns?

    Indecis. Tu ce zici?249
    • Botii dupe tiktok…

      Comentariu apreciat.261
    • Cand iei peste 2 milioane de voturi si ai sanse mari sa ajungi urmatorul presedinte , putin mai conteaza. Tactica cu Sosoaca, nu a aprins ochiul de la aragaz, a aruncat in aer toata bucataria.

      Comentariu apreciat.371
  31. Daca vine si Gabita inapoi pe post de sefa la PSD pot sa zic ca am vazut tot ce se putea vedea anul asta in materie de politica. Sau macar Olguta.
    Cu Clotilde Armand prim ministru ca sa fie nebunia completa.

    Comentariu apreciat.334
  32. Azi-noapte căutam să văd cum a ieșit acest stimabil domn, din neant. Până și în clipuri cu Lasconi, care n-au legătură cu acest domn.. erau zeci de comentarii de genul „am votat Calin Georgescu CG 11”. Plus alte clipuri cu subiect „Ciolacu” în care copiii filmau cum arătau semnul păcii către chenarul PSD si puneau ștampila pe „CG 11”. Unde se pot denunța zecile de clipuri cu cei care au fotografiat/filmat buletinul ștampilat?

    Anyway.. temă de trâmbițat pentru Lasconi (sau cine s-o bate cu CG în turul 2): aducerea aminte către oameni că așa s-a petrecut și BRexitul – online-ul a fost inundat de ideea că va fi mai bine fără UE. Englezii deschideau internetul și peste tot era flood cu această idee. Bag mâna în foc că mulți englezi nehotărâți (aidoma tinerilor români care acum nu aveau o idee formată asupra cărui personaj anti-PSD să se îndrepte) au votat BRexit pentru că această idee le-a fost îmbuibată pe internet, fără a lua o decizie provenită din conștiința lor profund rațională..

    Comentariu apreciat.506
    • Nici dracu nu sta in loc de Brexit insa eu am o idee mai buna – inchiriezi o ferma de boti si te apuci de postat mesaje si postere false despre cum il felicita Putin pe Georgescu si cum abia asteapta sa lucreze impreuna.

      178
    • de ce false, cand le poti gasi pe alea adevarate?
      cel putin mesajele de sprijin primite de omul lor de la kremlin sunt la vedere.

      22
  33. Georgescu e un LLM care halucineaza nonstop. NU are nici o legatura cu crestinismul, il foloseste pentru a afisa o spoiala de legitimitate.
    E adevarat ca nu am urmarit tot interviul, dar deja dupa cateva zeci de minute se tot repeta, aiureli fara cap.
    „Eu sunt cel mai bun negociator” – WTF ?

    Indecis. Tu ce zici?277
    • Are un discurs luat din Caragiale, Rica Venturiano cu “familia este patria mică”, recte “patria este familia mare”. E puțin spus ca acestui prim tur mă îngrozește, e mai mult decât atât, m-am trezit într-un coșmar.

      84
  34. NOU
    #156

    Scenariul 2000 se repeta: se baga in turul 2 un dubios radical, castiga oponentul oricare ar fi el.
    Georgescu mai ia o functie pe undeva pentru rolul jucat si toata lumea e ok. Mai putin noi. Vadim a ajuns europarlamentar si inca unul decent comparat cu ce am mai trimis noi pe acolo. Fara extreme de aproape niciun fel.

    Indecis. Tu ce zici?1519
    • Da, asta a fost tactica PSD si PNL de la bun inceput, sa castige Lasconi. Esti tare pe politica.

      Comentariu apreciat.322
    • NOU
      #158

      @gogu numele te reprezinta. A zis cineva ceva de pnl-psd? Te-ai gandit ca l-au bagat special in turul 2 sa castige ciolacu/ciuca si uite ca s-au trezit cu lasconi pe post de salvator?

      23
  35. pana una alta ciolacu a promis ca-si da demisia daca nu prinde t2.

    230
  36. Deci am vazut pe hotnews programul economic al lui Georgescu, era pe un site al unei asociatii unde domnul e presedinte. Ehh, acolo pe langa programul economic, era si recmala la o carte, scrisa de el cu „Iesirea din Matrix”. Deci 2.1 milioane de oameni au votat pe unul ca fratii Tate.

    Comentariu apreciat.398
    • Asa va mirați, de parca politicienii ar fi parașutați de extratereștri, nu votați de cetățenii tarii respective. Sunt exact oglinda societății la momentul t!

      202
  37. Dan Ungureanu zice ca Neamtu e de vina pentru toate falimentele

    a candidat Neamțu in 2012 din partea PNTcD, a pierdut.
    A intrat în 2017 în PNL, au pierdut ăia alegerile.
    A intrat în PMP în 2019, n-a mai atins PMP pragul electoral.
    L-a înfiat George Simion pentru AUR, n-a intrat Simion în turul doi la prezidențiale.

    CG are nevoie de acest Neamțu!

    Sper că Orban și Băsescu să o consilieze pe Elena Lasconi astfel încât să îi dea la ficați lui CG!

    225
  38. Hai ca nu-i dracu asa negru , Lasconi castiga sprijinita de toate partidele cu tiglele pe sediu, UE FMI speriati de suveranistii curului vor fi mai ingaduitori cu deficitul ala monstruos si nu ne vor impune un program soc, ceva asa mai pe cumpatare vreo 5-7 ani. Posibil ca cineva mai draga sa moara de inima rea.

    Indecis. Tu ce zici?237
  39. singura concluzie de tras e ca lumea este foarte proasta, dar si dezamagita de politicienii clasici, asta e acum trendul mondial. cum in anii ’30 erau la moda fascistii, acum sunt la moda influencerii anti-establishment, conspirationisti si suveranisti. fiind oarecum criza sau oricum se traieste mai prost, e usor sa prostesti oamenii ca ei sunt special si altii sunt de vina (globalistii woke, de obicei sau oricum strainii sau politicienii clasici). iar omul se uita intai in frigider si in buzunar.

    insa mie si bulei mele putea sa le impingi 1 clip cu Calin Georgescu pe minut si tot nu votam cu sinistrul ala pentru simplul fapt a ce reprezinta. celor mai saraci cu duhul e usor sa ii prostesti ca sunt speciali, ca exista o elita care are ceva cu ei si doar prin suveranism si cuvintele intelepte ale aparatorului crestinatatii si civilizatiei Vladut se pot mantui si pot trai bine.

    PS: acum 10 ani ii laudam pe tinerii frumosi care au facut propaganda online lui Iohannis si l-au facut presedinte (sau cel putin asa se laudau ei), acum altii care au facut propaganda online foarte bine targetata sunt boti rusi, nu mai sunt tineri frumosi din publicitate

    PS2: nu s-au bagat si popii coada pe aici? e suspect de mult cat a penetrat Calinacho la tara, nu pot sa cred ca doar din cauza TikTok

    Comentariu apreciat.515
    • PS3: e amuzant, dar o tin minte pe viitoarea prima doamna Cristela de prin 2014 cand era BFF cu Olivia Steer si scria articole anti-vaccin si anti-medicina in general, dar un pic mai polisate si argumentate decat dna Moisescu

      Indecis. Tu ce zici?246
    • Nu e proasta lumea…pur și simplu asta își doresc 3 mil jumătate de români… Rusia sau ce pnm oferă oameni ăștia. Hai să îi ignorăm si sa le spunem noi cum sa voteze și ce e mai bine pentru ei, morți lor de sarakii. Eu sincer nu vă înțeleg.. dacă nu iese cine vreți voi deja e o problemă și uităm de democrație.. Când ai salariu minim, un venit care nu îți ajunge de pe o luna pe alta nu îți vine oare să îți bagi piciorul și să cauți alta alternativă? Cum a fost și în Moldova, ei voiau Rusia? De ce? Pentru ca latura pro ue și democratica nu le pune mâncare pe masă. Oameni nu sunt prosti pur și simplu unii se află mai sus sau mai jos pe piramida lui Maslow.

      Comentariu apreciat.395
    • eu nu le zic ce sa voteze si nu sunt chiar #saraki toti care au votat cu „Calin Prim Ministrul Romaniei”. multi au timp de frecat vremea pe TikTok, deci cel putin morti de foame nu-s.

      pana la urma oamenii aia sunt victime, se simt ca si cum nimeni nu ii baga in seama si nimeni nu face nimic pentru ei, dar sa votezi pe un om care sustine pe fata Rusia si mai crede in nu stiu ce consipratii, mai ales cand practic ai la granite Rusia care da drone si pune milioane de oameni pe fuga, este o dovada de tampenie extrema.

      cand multi dintre oamenii astia dezamagiti de sistem se duc in Europa pentru o viata mai buna si niciunul in mama Rusie, sa votezi cu Rusia e aproape retard, pe moldoveni ii mai inteleg ca ei mai stiu rusa si mai pleaca pe la munca pe acolo sau chiar au rude, aia poate au un interes. dar ai nostri, care multi au trecut prin frig si foame intr-un regim nedemocratic si pro-rus, nu te-ai astepta sa voteze pro-democratic si anti-rus? macar pe Georgica Simion, care era si el cu pacea si cu popii, dar aveam un discurs mai moderat, nu ii lingea fundul lui Putin.

      si ce e mai grav e cand o sa afle ca nici Rusia nu le pune mancare pe masa, eventual poate mai ia ceasuri si paltoane ca pe vremea lui bunicu’. uite, de exemplu, daca tot am vorbit de el, bunicu a stat 4 ani in lagar la rusi, altii pe vremea aia au fost ucisi in masa la Fantana Alba, rusii ne-au luat parte buna din Bucovina de unde sunt, cum plm pot sa votez eu vreodata vreun rus sau pe cineva pro-rus? cum pot sa ma prostituez eu in halul asta ca pentru un blid ipotetic de mancare sa imi vand familia si semenii?

      PS: uite, de exemplu finlandezii, care stiu si eu foarte bine ce e cu rusii si carora le-au furat si lor rusii o bucata buna din tara, n-au partid pro-rus, pana si euroscepticii care sunt parte din coalitia de guvernare au fost pro-NATO si singurii care au tupeul sa fie pro-rusi sunt niste profesori pe la universitate sau niste intelectuali excentrici, dar nu prea ii baga lumea in seama.

      136
    • @Legioner: Da mah, da.. Saracii l-au votat pe Georgescu ca-si doresc Rusia ca sa devina bogati. Ca .. are sens..

      Se stie oricum ca oamenii, mai ales in masa, fac astfel de alegeri pentru ei. Gandesc 5 mutari in fata, se gandesc si la generatia viitoare, chiar.

      1011
    • Cosmin Hopa, un analfabet funcțional in the wild :))

      44
    • @Perkele „pana la urma oamenii aia sunt victime, se simt ca si cum nimeni nu ii baga in seama si nimeni nu face nimic pentru e”

      corect!

      „dar sa votezi pe un om care sustine pe fata Rusia si mai crede in nu stiu ce consipratii, mai ales cand practic ai la granite Rusia care da drone si pune milioane de oameni pe fuga, este o dovada de tampenie extrema.”

      Sau rezultatele investițiilor în educație din ultimi 35 de ani… dar și educația .. chiar daca e sau nu… nu se face pe stomacul gol sau cu tenici rupți. Nu e vb de îmbogățire.. e o luptă reală pentru supraviețuite pentru uni băautiștilor.. (pun intended) și îmi place sincer cum vă duceți pe fenta asta… și rușilor probabil.. la fel. Cei care au votat x sunt prosti.. sunt whatever, prosti sunteți voi ca nu respectați/nu încercați să întelegeti alegerea aproapelui vostru… prosti sunteți voi pentru ca nu vă văd în stradă să strigați 6% pentru educație panseluțelor. Sunt oameni, milioane, care trăiesc cu cartofi de la un salar la altul futuva în gură de burghezi :))) (scuzați franceza a fost așa doar to make a point) dar viața se vede altfel la volanul unui bolid de minim 20k ca suntem toți blindați de bani aici la zoso dar un 5$ nu i am da pe patreon.

      57
    • NOU
      #172

      @Perkele Răspunsul scurt la PS2: Bineînțeles că da!

      22
  40. La parlamentare diaspora nu are ce paguba prea mare sa faca, deoarece ea trimite doar 6 locuri in parlament (4 deputati si 2 senatori) oricat de multe voturi se dau.

    Comentariu apreciat.300
  41. Eu tare cred ca in spatele lu nea georgica nu sta putin, ci chinezii. Toate indiciile duc la faptul ca georgescu a avut o crestere pe tiktok incredibila, peste toti ceilalalti la un loc.

    Mi-e greu sa cred ca nu s-au manevrat putin algoritmii incat oamenii sa nu primeasca altceva pe feed, mai o glumita, mai un georgescu, mai o masina, mai un georgescu. Si la fel cum s-a stat la coada la prajitura budai pe 70 lei/100gr, asa s-a stat si la coada la votat ce ne spune platforma.

    Indecis. Tu ce zici?238
  42. Bag pula… trebuie sa imi anulez vacanta sa o pot vota pe mătușa lasconi. Un pic va las singuri și uite ce faceți…

    Comentariu apreciat.556
  43. Eu iti spun ca Georgescu e surpriza totala la PsD
    Ieri la pranz a fost ordin pe unitate la PSD sa fir votat Simion, sa nu ajunga Lasconi in turul 2.
    Asa si-au tras un glont in picior, spre norocul nostru.

    Comentariu apreciat.343
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 954
    • @Gion: nici măcar, ăștia votează din convingere.

      412
    • @Gion: Pana ne fura aia resursele tarii (si pana aflam care-s alea), cum ar fi sa luam si noi resursele celorlalte 26 de tari din UE, ca avem absortie 0 la fondurile de coeziune!?

      Cum ar fi sa te gandesti la tine, si mai putin la vecin? Stiu, absurd si ironic.

      193
    • Zi merci, ca daca nu era Georgescu, acum in turul 2 erau Ciolacu si Simion, ca multe voturi se duceau la Simion. Asa macar am scapat si de de Asterix si Obelix din cele 2 PSD-uri – galben si rosu si mai e o sansa sa iasa Lasconi.

      01
  44. Ciuca si Ciolacu au cheltuit in campania asta cateva zeci de milioane de euro, in total. Acum vor demisiona si se retrag catre muntii de bani pe care i-au sifonat. In mod normal, trebuie audit la ambele partide si verificat cat au costat manelele pe care le-au prezentat 6-7 luni (de la cartea ostasului pana la porcariile cu Ciolacu plimbandu-se cu elicopteru sa manance fasole in nu stiu ce cantina). Cum a mai fost cazul, la PSD, cand trezorierul partidului, Draghici folosea subventiile pt masini, vacante si vile. Comentam toti despre Georgescu, dar cred ca PSD/PNL au pierdut pe bani publici…deci sa raspunda pt acesti bani publici, nu doar sa isi dea demisia. Georgescu a avut succes si datorita acestor super arogante ale PSD/PNL, plus ca banii nebagati in educatie in ultimii 30 ani au condus la generatii de semianalfabeti. Unii dintre ei muncesc, multi nu , dar toti sunt scarbiti sa vada arogantele politicienilor, copiilor, amantelor , etc. Iar ultra ortodoxismul promovat de Georgescu prinde bine in tari ca Romania, unde avem turism la niste degete de morti, organizate aproape in fiecare luna.

    Comentariu apreciat.404
  45. Georgescu se exprima ca Iliescu sau mi se pare mie?

    183
    • E un Hitler mai calm.

      244
    • Punctul Godwin atins!

      72
    • Ba e cu rușii, ba e Hitler, Iliescu.Astea sunt tatisme masculine. Ba mergeți la adevăratele provocări pe care le are Romania. Aceasta țară este in perfuzii. Din 2027 Romania nu mai primește fonduri europene. Lacheii ăștia ne-au băgat în groapa cu datoria externă . Au mentalitate de jucători la păcănele care se împrumută de la IFN-uri. Când nu mai ai de unde , ce faci ? Vinzi din casa. Deja am vândut o grămadă. Curentul e la greci, gazele sunt la ustrieci, Ne-au luat cu japca și pădurile. Voi râdeți pe aici, hi,hi și ha,ha ,ha și ăștia o sa ne ia tot. Trebuie sa învățăm să negociem , să fim abili și cu unul și cu altul. Interesul național trebuie sa primeze.

      209
  46. Normal ca nu e doar tik tokul. Sa fim serioși, nu faci 2 milioane de votanți intr-o săptămâna doar cu tik tokul. Sa ne gândim puțin. Nu vi se pare ca e o diferenta cam mare intre exit poll-ul de la ora 21 și numărătoare? În principiu nu ar trebui sa fie o diferență mai mare de maxim 2 procente între exit poll și numărătoarea oficiala. Lasconi a crescut cu puțin fata de exit poll, intr-o marja absolut acceptabila, dar cum se explica scăderea lui Ciolacu și ascensiunea lui Georgescu? Nu sunt adeptul teoriei conspirației dar cum ar fi ca asta sa se fi vrut? PSD-ul și cei din spate sa și fi dat seama ca Marcel ar fi pierdut în turul 2 și contra lui Lasconi și contra lui Simion și sa fi recurs la o soluție extrema: promovarea lui Georgescu în turul 2, ca nimeni întreg la minte nu o sa l voteze pe asta președinte. Sa nu uitam: ascensiunea lui Georgescu se face pe scăderea lui Ciolacu. Voturile au mers dintr-o parte în alta cu binecuvântarea psd+servicii. Nu e imposibil, în condițiile în care psd-ul are cei mai mulți oameni în secții, organizează alegerile și controlează autoritatea electorala…

    176
  47. Am votat Lasconi si ma bucur ca ajuns in turul 2. Mobilizati, caine, catel, purcel, bunici, unchi si hai sa-l trimitem pe CG la groapa de gunoi a istoriei.

    Altfel o sa avem parte de program politic de genul, citez din programul „pamantul stramosesc”:

    „Starea de sănătate a populației se realizează printr-un program amplu de
    prevenție, hrană curată si apă încărcată cu energia pământului, completate
    de mișcare în aer liber și de starea de bine și de armonie a societății în
    ansamblul ei.”

    Comentariu apreciat.4111
  48. Ciolacu a pierdut 250.000 voturi față de Dăncilă. După ce a mărit pensiile! Bă, Dăncilă care s-a bătut cu Iohannis!

    Pare că pe baza avantajului masiv dat de sondaje false, pionii din teritoriu s-au culcat pe-o ureche și nu au livrat.

    Comentariu apreciat.401
  49. Eu cred ca am uitat prea usor de sutele sau cele cateva mii de voturi pentru UDMR la europarlamentare in judete precum Craiova, Braila sau Buzau, unde anterior nu era nici macar cateva zeci. Tot tik tok a fost si atunci?

    Hai sa ne uitam la media de varsta din Romania, si sa ne uitam la cati dintre parintii nostrii stau pe tiktok sa fie manipulati. Ne ducem pe fenta ca prostii si inghitim gogoasa asta impinsa de ziaristii lui peste cum ca tiktok a avut vreun impact. S-au trezit toti experti in internet in cateva ore si sunt in stare sa explice cu convingere chestii pe care nenumarati experti in domeniu nu pot dovedi ca are cine stie ce impact (5-10%).

    Nu se poate in sondaje sa ai sub 5% in statisticile dinainte de alegeri si apoi sa ai o crestere la 20% la urne. De 5 ori in doua, hai trei saptamani. Asta, intr-o tara unde voturile se manaresc pe banda rulanta la numaratoare.

    Dintr-o incompetenta tipic mioritica, masinaria de vot a partidului a gresit la calcule si au trimis prea multi angajati din sinecuri sa voteze pe cine trebuie, respectiv au manarit prea mult la numaratoare.

    Faptul ca lumea se agita cu tik tok si nu e deloc alarmata de potentiala frauda electorala imi incing cei doi neuroni care mi-au ramas in cap dupa ce am parcus muntii de articole sforaitoarea despre un tik tok care influenteaza un electorat tanara cu o prezenta mai slaba decat marja de eroare a exit pollurilor.

    Indecis. Tu ce zici?3410
    • Exact asta e si asta e deliciul. Ciolacu nu a pierdut, Ciolacu s-a invins. Ne futem acum de cap cu Georgescu pe cand ar trebui colectiv sa sarbatorim.

      + cumva am impresia ca asa de facut cu noroi e Georgescu ca deja par normali aia din AUR. Si chiar nu e drept. AUR si Simion deja au supravietuit prea mult.

      163
    • Exact ce tot spun si eu cui apuc. Tiktoku a fost pretextul, chipurile din cauza la tiktok a obținut scorul ala. A fost împins chiar de psd sa intre în turul 2, dar, ghinion, l-au împins puțin prea mult… De la 5-6% la 22% e cale lunga… Cu tiktok în citeva zile? Sa fim serioși…

      71
    • Sau voturile pt Elena Basescu la europarlamentare… Zice lumea ca nu se poate… Ba se poate!

      41
  50. Ca ordin de marime cam cat o fi costat campania pe tiktok a putinistului?

    95
    • O făceau boții de plăcere.

      181
    • A dat Putin un telefon scurt tovarsului aliat Xi Jinping si s-au modificat usurel niste parametri in config la sfantul algoritm. In rest, batranii boti rusesti din Rep Moldova, folositi recent, au fost transferati un pic mai jos, la noi.

      85
    • Nu se stie, ca domu’ nu a vrut sa fie marcat cu un numar de la BEC. El are un nume, da!?

      Aparent nici nu a fost curios sa deconteze banii ;)

      63
  51. Am incercat sa ascult si eu celebrul podcast cu Gojira, dar n-am rezistat decat 5 minute. Omul e dement.

    Indecis. Tu ce zici?317
  52. foarte pertinent sumar-ul Zoso. cel mai probabil avem de a face cu un cumul de factori cu complexitate foarte mare care si-au atins potentialul maxim exact la timpul potrivit.
    oricum , o lucrare frumoasa.

    181
  53. M-a pus zoso sa dau link pe filmuletul de la Gojira..17 minute si deja mori. „Petrolul e in Orientul Mijlociu, Rusia si Romania”. Cand auzi asta, te duce gandul la manualele alea in care eram noi si restul lumii (vazute prin biblioteca bunicii).
    Horror de ascultat ce zice si horror stilul lui de a vorbim de atotstiutor de la nivelul atotstiutorilor de la birtul din sat.

    Comentariu apreciat.384
  54. E un vot antisistem, e un moment „Vadim”. Dupa ce PSD(PDSR, buchetul de trandafiri, etc) a castigat 2-3 mandate a venit CDR la putere care a facut cacatul praf. Povestea e veche dar e semn ca ultimii ani au fost duri cu mare parte a populatiei.
    Am ascultat la radio, erau interviuri cu votanti Georgescu: mai ales in zonele sarace s-au votat la greu. In diaspora amarata la fel.
    Aceleasi placi obosite cu ne-au inchis fabricile, ne-au inchis minele, ne-au scumpit curentul(desi se plateste putin si plafonat), ne-au furat, ne-au mintit, etc.
    Georgescu este un patriot si unul ce le vorbeste pe limba lor, o combinatie de popa, comisarul Moldovan si domnitor medieval scos din filmele istorice de propaganda comunista din anii 70.

    173
  55. Suspectez o combinatie PNL-USR. PNL l-a sacrificat pe Ciuca ( care oricum nu avea sanse) asigurandu-i lui Lasconi un contracandidat nefrecventabil. La fel cum a vrut PSD sa faca blat cu AUR sa nu iasa Lasconi in T2. In judetele unde a castigat Georgescu, cu exceptia Alba, Ciuca a iesit pe locul 5. Judete unde castiga in general PNL. Acum PNL decapiteaza cativa din frunte si vine reinventat si spalat (” latura cu adevarat liberala”) sub Bolojan. Se arunca rusinea mariajului cu PSD pe cei care vor demisiona in urma esecului Ciuca. Se deschide calea unei noi aliante de dreapta cu Lasconi presedinte, Bolojan ptemier si eventual si cu UDMR. S-ar putea sa il absoarba iar pe Orban. Petrov a dat de inteles ceva cand a sugerat sa o votam pe Lasconi. Apoi Orban a renuntat in favoarea ei… Vom trai si vom vedea

    Indecis. Tu ce zici?1623
  56. NOU
    #224

    Unii dintre noi, in lumea normala (nu doar eu, se poate da search pe Gogu), nu excludem posibilitatea, mica intr-adevar, ca serviciile au fraudat aceste alegeri pentru ca tara sa nu se afunde si mai mult in coruptie, sub Marsel, sau sa ajunga pe mana extremistilor cu IQ cat o gaina gen Simion. Daca ar fi asa, intentia ar fi nobila, dar metoda ar fi infricosatoare. Exemple: in judetul Prahova exista diverse comune, multe de munte, unde nu nu mai ca nu au Tiktok dar nu au nici internet sau acoperire de date mobile ca sa ruleze Tiktok, dar si una la campie gen Ciorani, unde lumea nu vede si nu a vazut vreodata altceva decat PSD. No freakin’ way astia au votat cu Georgescu, om de care eu, un impatimit al social media nu am auzit in viata mea, cu atat mai putin de cand a inceput campania. In Ciorani de exemplu s-au fraudat alegerile ca sa iasa acelasi primar, un mustacios cu fata de lautar.
    In judetul Buzau, la mama pesedeului, o treime au „votat” cu Georgescu. Yeah, right.
    Noi cei nascuti inainte de Revolutie, am ajuns sa cunoastem foarte bine alegatorul roman. Nimeni, nimeni, nimeni niciodata nu se suceste in preferinte peste noapte, in asemenea hal, si nicidecum pentru unul care era cvasi inexistent acum 6 luni.

    Indecis. Tu ce zici?298
    • Si poți explica mai concret cum ar fi făcut asta?!?

      82
    • astia din catune de genu sunt cel mai usor de manipula. le spus popa ieri ca dupa slujba sa mearga sa voteze.

      222
    • ps: am intrat putin pe feisbuc dupa multi ani. am dat clici pe prima postare despre alegeri care mi-a aparut in feed (un ss de aseara, cineva se plangea de scoruri). plin de comentarii pro georgescu.
      am intrat pe tiktok (prima data-n viata). primele chestii aruncate-n fata, georgescu. plin de comentarii pro.

      n-am cautat pe ph. ca si ala-i tot un social media.

      82
    • Ema Kartner o fi votat CG?

      22
  57. Ia uite cine te contrazice, că s-a repliat strategic, doar trebe și gura lui să manîncă:
    https://mytex.ro/expres/george-buhnici-adevaratul-soc-e-altul/
    Iubesc oportuniștii. Cel mai mult mi-ar place să le pot face cunoștință cu campionul mondial al acupuncturii, Vlad Țepeș.

    92
  58. Un exemplu mai clar.

    Alegătorul lui CG înțelege că energia e scumpă în România.
    Nu reușește el să se exprime clar așa că încerc să explic eu.
    Curentul este scump chiar dacă e plafonat la clientul final. Miliardele de euro plătite apoi de stat către furnizori, nu către producători(85% statul) sunt luate de undeva. Asta e furt, trădare, denumiți cum vă place.
    Polonia plătește doar 1,3mld plafonarea(cine zice că e gratis se înșeală, cât o fi mișmaș, cât o fi legit nu știu), dar Polonia are de 2 ori populația și de 5 ori economia?

    Striblea nu pricepe mecanismul acesta. Nici închiderea minelor de cărbuni, nici legătura gaze, îngrășăminte, agricultură.
    Europa FM, România în Direct, Striblea.
    https://youtu.be/5sgQVy79_1s?t=1581

    Următorul alegător are altă problemă.
    Striblea e în continuare atotsuficient, plictisit. El crede că e critic.

    Și Striblea e cât de cât mai răsărit. Restul nu înțeleg că se pot înșela sau că s-au înșelat.
    Mi-a scăpat CG, oamenilor din AUR le-au scăpat CG.

    Dacă societatea, presa, partidele nu fac un crash course de umilință(post-mortem) și nu acționează în consecință CG are șanse să devină președinte. Faptul că Lasconi e în turul doi e mai bine decât dacă era Ciolacu. Atât.

    E sânge în apă.

    124
  59. Un interviu bun cu Georgescu, pentru cine e interesat:

    https://www.youtube.com/watch?v=wF8YQCAyu9w

    Nu-mi vine să cred cât fabulează, și cât se ceartă Tatulici cu el, nu-l știam așa de agresiv, dar se ține bine bătrânul.

    37
  60. pesede a renuntat fara contestatie, iar la locale au renumarat o saptamana sa iasa cum au vrut ei

    112
  61. Ca-n bancu’ cu „eu doar acum am aflat!”: „În octombrie 2024 s-a înscris ca independent în cursa pentru alegerile prezidențiale. Campania sa s-a desfășurat în special pe Internet, procentele sale în sondaje crescând în ultima lună de campanie prin promovare pe TikTok.” Deci nu e ca Mirci, favoritu’ lui Vali, care a intrat in campanie cu blazonu’ NATO in spate, asta a luat fata tuturor, in mai putin de 2 luni?!?

    11
  62. Daca se poate niste intrebari, la rece:
    1. Ce se intampla cu SRI/SIE, chiar toti de acolo sunt cumparati?
    2. Ce a facut presa? Chiar nu are nici un jurnalist cont pe tictoc?
    3. Cand e demisa odata conducerea BEC? Si cand deschide DNA o ancheta aici?
    4. Mai avem nevoie de motive suplimentare sa iesim naibii la vot?

    75
    • 1. nimic. tac în păpușoi. poate viitorul președinte numește alți șefi la SRI și STS.
      2. nimic. toți au văzut, dar nimeni nu a luat in serios. inclusiv eu.
      3. nu poți, că e numită de PSD, care a numit și curtea constituțională.
      4. nu.

    • De ce sa fie demisa conducerea BEC ?
      Am fost pt prima oara in comisie la alegeri. Totul a fost imaculat.
      Toti am fost surprinsi de aceste rezultate, eram uluiti, s-a numarat de 5 ori cu deschidere de buletin la nenea calin.

      120
    • Probabil pentru ca Toni Grebla (chiar daca acesta a fost achitat in dosarul legat de ferma de struți).

      21
    • @SkizZ: Pentru ca s-au grabit rapid s-o scoata din joc pe vaca aia imputita, dar cand AUR deseneaza drapelele tarii si foloseste simboluri nationale pe panourile publicitare sau cand Simion recunoaste public ca a vandut locuri pentru listele din Parlament, nimic.

      Cand Georgescu isi face publicitate nemarcata, nimic. Ma rog, s-au trezit pe final. Sincer, nici nu-mi pare rau ca l-a scos pe Ciolacu din joc, dar sa nu ne prefacem ca a jucat corect.

      Cand si cand si cand.

      Ahh, dar nu-i nimic, au fost sunati niste oameni normali neafiliati politic ca au scris pe FB dupa ce s-a incheiat campania. E drept, macar pentru porcaria asta nu e BEC de vina.

      22
    • @Cosmin: confuzi BEC cu CCR.

      20
    • @MVP: Nu-i confund dar am fost nesimtit si inselator. In fine..

      10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile