Audientele TV se măsoară prin aproximaţie. Se instalează pipăl-metere în casele a 10 oameni la întâmplare şi se înmulţeşte cu 1.000. Audienţele online se măsoară cu bucata. Şi există instrumente exacte de a face asta, indiferent că se cheamă trafic.ro sau google analytics. Ce poţi spune însă despre un om care trăieşte din aproximări şi […]

Eric Schmidt, CEO Google, a dat un interviu revistei Fortune, în care vorbeşte despre viitorul ziarelor din America. Lucrurile nu sunt tocmai roze, iar Google nu are intenţia de a salva nimic: How about just buying them? The good news is we could purchase them. We have the cash. But I don’t think our purchasing […]

În mai anul trecut, Val Voicu mă ameninţa că o să îmi arate el mie: Exista acum in pregatire (dar nu pot da f. multe detalli) un proiect de delimitare a ‘internetului serios’ de baietii astia care cred ca daca au invatat sa injure si sa faca glume de constructori si mistouri ieftine sunt marci […]

“Piata online a crescut datorita seriozitatii jucatorilor. Internetul nu mai e locul de joaca al pustilor ci al afacerilor, care obligatoriu trag dupa ele alte afaceri. Oamenii care navigau pe Internet acum sapte ani acum au trecut toti de 30 si iata cum s-a maturizat nu piata, ci userii. Plus ca numarul conexiunilor la Internet […]

Pentru că se apropie ziua mea şi piariştii vor să ştie ce cadou să îmi facă, m-am apucat de căutat ceva mişto. După o oră de plimbat pe net, iată ce am învăţat azi: aparent, toata lumea a scris la un moment dat despre camera pe care o caut eu. în concluzie, google e plin […]

Acum doi ani, când am auzit prima oară de proiectul de search de la MPI am zâmbit. Era o idee nebunească să te baţi cu google. Şi acum este. Dar, exemplele din Europa dovedesc că se poate.
MPI a pornit pe un drum lung şi anevoios. Primul lucru, au nevoie de multă logistica. Multe servere, mulţi oameni, mulţi bani, pentru a indexa tot internetul românesc.
Teoretic, e foarte uşor să obţii căutari relevante în onlineul românesc, pentru că spammerii, deşi sunt mulţi, nu sunt atât de mulţi. E uşor să …

Prima oara m-a lovit numele. Nu e cam complicat de scris? Cam este. La fel e si trilulilu. La fel si conquiztador. Cine stia sa scrie Google? Dar, cu campania de marketing potrivita, orice nume, oricat de complicat, poate deveni un brand.
© 2008 Blog 2.0. Toate drepturile rezervate.

okidoki.ro e un motor de cautare care se va bate cu google. Produsul este momentan in beta, de aceea unele rezultate apar aiurea. Detalii la orlando.

Toţi producătorii care au terminat clasa a patra au auzit de internet şi că acolo totul este gratis, pus online de nişte proşti, care nu au alte lucruri de făcut decât să producă materiale pentru ei, pentru ca apoi ei să le folosească gratis pentru emisiunile lor. Fenomenul se numeste “sursa internet” sau “sursa youtube”. […]

Mă gândesc că a apărut undeva într-un ziar. E al 6lea sau 7lea mail pe care îl primesc şi în care mi se spune să scriu în serci bocs “prostănac” şi să apăs “mă simt norocos”. Problema e însă că treaba asta are un an, dar PSDiştii nu sunt la fel de deştepţi că ăla […]

Google has been quietly laying off staff and up to 10,000 jobs could be on the chopping block according to sources.  Since August, hundreds of employees have been laid off and there are reports that about 500 of them were recruiters for Google. De aici.

Dacă în România există companii care pun pariu pe SecondLife (Gândul, FHM) şi altele care construiesc oraşe virtuale, în America lucrurile stau puţin altfel. Reuters a anunţat că îşi închide reprezentanţa din SecondLife, reporterul care se ocupa de biroul virtual plecând în septembrie şi nefiind înlocuit. Asta după ce acum câteva zile Google a anunţat […]

După Intact, care au anunţat sistarea angajărilor şi se pregătesc de concedieri, avem veşti din Hotnews şi Realitatea-Caţavencu. Hotnews.ro renunţă la secţiunea de life, unde prietena mea Alina Muşătoiu e şefă. Asta înseamnă aproape 10 oameni din totalul de 70. Probabil că visul fetii de a lucra pe câteva mii de euro s-a spulberat. Sper […]

Financial Times are un articol cu nişte cifre mişto. YouTube o să facă 100 milioane $ în anul 2008, iar hulu doar 80 milioane. FT speculează că la anul sau peste doi ani, Hulu o să facă mai mulţi bani decât YouTube, deşi are mai puţini vizitatori (youtube are 83 milioane unici, iar hulu doar […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.