Despre noul Google și despre advertorialele proaste. Strategia editorială pe Facebook nu înseamnă ce cred unii că înseamnă. 

Citeam zilele trecute aprecierile unui venture capitalist american despre cum publicul înțelege greșit sau deloc valoarea unu startup. Nu mai găsesc linkul, dar vă ofer la schimb o comparație mai aproape de noi și mai ușor de înțeles, atât pentru public, cât și pentru jurnaliști.

Bord | Pisa | Pe mal | Grâu | Polonia  Primul interviu cu șeful Android Declarativ, concentrarea e pe utilizator și pe experiența acestuia. 10% din utilizatorii Facebook sunt ne-umani Gen ăia care i-au făcut cont pisicii. Nevasta nu mă lasă să uit că am fost bou, zice șeful Groupon Și bine-i face. 25 de […]

Twitter dezvăluie cele mai eficiente metode pentru a atrage atenția Cum își distrug reputați doi idioți: răspunzând altor idioți care n-au altceva mai bun de făcut decât să râdă de idioții inițiali. Și 6 lecții de învățat din asta: nu răspunde tuturor, nu răspunde trollilor, nu răspunde imediat, ignoră reddit, nu insulta și învață să […]

Un update la un articol scris acum doi ani despre traficul generat de social media. AM luat la întâmplare doi gigei care se pretează a fi specialiști în social media și m-am pus pe comparat, acolo unde se poate, pentru că gigeii știu ce trafic generează și se ascund:   Gigel Ionel Io Prieteni 4.900 […]

The issues surfaced by users may be why people aren’t downloading Facebook Home in droves. "It’s not really important to us," Mosseri said about the low number of downloads. "What’s important to us is if people are liking the apps a lot." (sursa) HA HA HA! OK, serios acum, cum naiba să ai 1,1 miliarde […]

Oamenilor le place la nebunie designul Lumia? Perfect, lansăm un telefon care va costa 99 dolari cu acel design. Și, dacă suntem deștepți, lansăm și o versiune cu camera de 5 megapixeli și senzor mare, ca să dinamităm complet piața de săpuniere, că singurii care mai cumpără așa ceva sunt cei care cumpără și telefoane […]

După ce am scris de spammerița Bianca Boitan Rusu, Facebook mi-a dat o pauză de 30 de zile, pentru că aparent așa se face, ea e imbecilă și eu iau block. Nici o tragedie, mai aveam un cont nesuspect, cu care sunt prieten cu toată lumea, că am poză de fată. Așadar, să începem: 1. […]

Elizabet | Pe sus | Negrese | Pretty eyes | Aventador | Pe margine | Fete la plajă Nobody likes Google Glass Frica de a nota greşit o tehnologie îi face pe mulţi să fie entuziasmaţi pentru o chestie care, din ce spun unii, nu pare prea practică. Fake is the new real! Aveți un […]

Ai stat pe fund 6 luni, amânând de azi pe mâine pe poimâine să îți cumperi bilet pentru concertul artistului ăluia pe care voiai foarte tare să îl vezi și te gândeai la un moment dat să te duci chiar la Budapesta sau Viena să îl vezi? Nu dispera! Mai există soluții: plânge-te și cerșește […]

update: am stricat ceva la blog și au dispărut comentariile Când au fost agențiile de PR respectate? Răspunsul: niciodată. Agențiile de PR nu pot fi respectate. Și asta pentru că afirmația pe care tocmai am făcut-o conține o generalizare groaznică. Când au fost agențiile de PR proaste? Răspunsul: întotdeauna. Oricine face această afirmație nu poate […]

Iată două pasaje dintr-un articol de pe TechCrunch din 2008. Articolul este despre altceva, dar acolo sunt și chestii care ne interesează: Tech companies are desperate for press and hammering their PR firms for coverage on blogs and major media sites. That in turn means that PR firms hammer us to get us to write […]

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube