Blogurile vorbeşe mult despre statisticile BRAT, publicate acum 2 zile. Se fac analize, estimăi, se pun întrebări. Concluzia neaşteptată pe care o trag la ora asta, după ce am citit toate însemnările pe tema asta (şi, desigur, live bloggingul de mare angajament de la eCostin) este că tema BRAT s-a fâsâit. A fost ca un […]

Mă amuză faptul că trafic.ro începe să se deschidă. Ca o virgină care ajunge la 20 de ani şi îşi dă seama că vremea trece şi că e cazul să facă ceva, pentru că lumea se schimbă. Nu mai e aşa de mişto să nu fie nevoie să dai explicaţii. Acum ceri şi părerea celor […]

Cora. Vreme frumoasa afara. Pensionari la racoare. O tanti isi dojenea fetita pe care o tinea in brate (care avea in jur de un an), in timp ce cealalta copila, care era in carucior si avea vreo 3 anisori, isi pusese o punga in cap si o strangea sa se sufoce. M-am uitat uimit cateva […]

Au stat în umbra softpedia de când au revenit, au fost pe locul întâi o scurtă perioadă, pentru că acum să plece şi ei, în favoarea momitorizării BRAT.Mai multe aici… softpedia, neogen, trafic, .ro, netbridge

In metrou, doi batranei. El si ea. Ea se aseaza intr-un colt, iar el incepe sa se tanguiasca si sa ceara mila calatorilor. Haine saracacioase, descusute. Ea cu basma in cap. El cu barba alba stufoasă. El termina si se duce la ea. O ia de mana si se rezeama de usa. Ea se rezeama […]

Săptămâna viitoare începe procesul de implementare a contorului cu ajutorul căruia BRAT şi compania germană Spring, furnizorul soluţiei tehnice, vor măsura traficul, audienţa şi profilul utilizatorilor celor peste 150 de site-uri înscrise până acum în Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI). Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), prin Departamentul său de Internet şi […]

Site-ul Sofpedia.com a iesit din clasamentul Trafic.ro marti dupa-amiaza. Deocamdata, nu sunt cunoscute motivele acestei iesiri, mai cu seama ca softpedia.com era cel mai accesat site romanesc. Potrivit lui Sorin Tudor, responsabil de comunicare la netBridge (care detine trafic.ro), iesirea este temporara si ar fi cauzata de reorganizarea site-ului softpedia.com. vivia sofpedia! viva tâmpiţeii de […]

Raluca lucra in domeniul considerat, in domeniul financiar, maximum de cariera. Pentru functia ei, de Project Manager, salariul este de aproximativ 2.000 de euro pe luna, la care se adauga bonusuri de pina la 50%. Fry are dreptate, nu te pune nimeni să munceşti până îţi ies ochii din cap, există mereu o alternativă. Dar […]

Cel mai prost partid din lume e ăla care face alianţă cu PSD şi PRM. Maniu şi Coposu ce-or mai face?

Tonul flamboiant şi plin de sine al Trafic.ro/Netberidge s-a dezumflat astăzi. S-a făcut mic mic mic, atât de mic încât nu se mai vede deloc. De ce? Păi, au introdus un nou feature care numără un pic mai bine vizitatorii unici de pe siteuri. Ce a generat asta? O veste tristă. „Ştiţi, ăia 7 milioane […]

Ziarele şi revistele româneşti sunt citite din ce în ce mai puţin, audienţa acestora scăzând de la an la an, relevă a 18-a livrare de date a Studiului Naţional de Audienţă, realizat de BRAT, pentru perioada 17 octombrie 2005 — 15 octombrie 2006. full news SNA confirma ce ştiam de mult. Presa scrisă are un […]

Vineri, în rapidul de Braşov, apare un nene cu un teanc de Gândul, in jur de 100 de bucăţi, le pune pe o măsuţa şi îi îmbie pe oameni să le citească. Probabil 10-15 erau răspândite prin tren. Nu cred că restul se intorceau la tipografie, sa le numere oamenii de la BRAT.

Departamentul Internet al BRAT a selectat firmele Gemius (Polonia), Spring GmbH (Germania) si Weborama (Franta) pentru a continua discutiile privind stabilirea furnizorului de solutii tehnice pentru studiul de masurare a performantelor site-urilor românesti.

În timp ce reciteam nişte însemnări mai vechi, mi-a venit o idee. La sfârşitul anului care de abia s-a încheiat, mulţi au făcut bilanturi şi previziuni. Mulţi dintre cei pe care îi vedeţi în ziare şi pe bloguri ca directori şi părerişti oficiali au notat că internetul românesc este în continuare copil bolnav. Şi este. […]

Dupa un început de an mai putin prolific, revistele pentru tineri, în special cele pentru fete, au înregistrat în al treilea trimestru al acestui an cresteri semnificative ale vânzarilor, pe fondul repozitionarii si schimbarilor de abordare. Anul 2005 si prima parte a acestui an s-au caracterizat prin scaderea vânzarilor Bravo si Bravo Girl, editate de […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube