Atunci când s-a deschis internetul, oamenii care s-au apucat de asta aveau de ales: fie se adresau utilizatorilor educaţi şi făceau bani mai mulţi pe termen lung, fie se adresau idioţilor şi făceau bani mai puţini pe termen scurt şi mediu. Acum câţiva ani o tot dădeam cu lipsa educaţiei online şi cum publisherii români […]

Siteul de mai sus este fix genul de site pentru care s-a inventat Readability. Instalezi o extensie de firefox sau de chrome şi când dai de un site de gen B365, în care conţinutul e doar 1/3 din site, restul ecranului fiind ocupat de bullshituri care nu fac decât să distragă atenţia, apeşi pe buton […]

Andreea Ştefan a terminat FJSC în 2008 şi scrie la DailyBusiness. În această calitate, produce nişte imbecilităţi crase cu bucăti de articole furate de pe bloguri, cărora le pune titlul “declaraţii”. Am trimis un email ieri lui Mihai Muşătoiu, redactor şef la DailyB, dar n-am primit răspuns până acum, aşa că… Titlul materialului este “Nu […]

Nu erau deajuns reclamele care pornesc automat şi durează uneori şi câte 30 de secunde, mişto pentru cei care deschid câte 4-5 ferestre, acum au şi reclame pe video. Pentru că aşa se fac banii: cât mai multe reclame. Bonus: ca orice lucru bun, emisiunea “România te iubesc” nu se gaseşte pe site nicăieri. Nu […]

Exista o idee ciudată in online: google, yahoo şi facebook ne fură pâinea de la gură cu sistemele lor de reclamă. De fiecare dată când sunt întrebaţi, managerii se dau cu fundul de pământ şi arată cu degetul spre cei trei (mă rog, doi, ca yahoo miroase a formol de ceva ani, şi îl ţine […]

come on, argumentele lui sunt solide şi nimic nu se compară cu o muşcătură rapidă de fund, aplicată unuia mai mare ca tine. şi jur că nu îi caut, mă găsesc ei pe mine. foame mare pe bloguri: bannere pe tot ecranul şi videoclipuri care nu pot fi oprite. el săracu e retard, dar tare […]

În încercările mele de a nu lansa nici un proiect public şi de a muri sărac, în timp ce alţii fac milioane, îmi dau cu părerea despre lansarea unui proiect online, la fel cum am făcut-o şi altă dată. La ce mă pricep Cred că foarte mulţi încep siteuri pe nişe pe care nu le […]

Aţi observat că în ultima vreme sunt unele reclame care se încarcă din ce în ce mai greu? Iată o explicaţie simplă pentru motivul pentru care se întâmplă asta. Modul normal de servire a reclamelor: utilizatorul cere o pagina, pagina are un cod de adserver (site care serveşte reclame) care cere o reclamă, adserverul gândeşte […]

Ştiţi poveştile cu fraierii din online care muncesc pe bani puţini şi sunt arătaţi de meseriaşii din print cu degetul când se laudă că pot număra foarte bine vizitatorii, afişarea bannerelor şi clickurile? Eh, vă atrag atenţia la câti oameni citesc un ziar, conform Studiului Naţional de Audienţă: Ziar Cititori Bucăţi vândute Cititori per ziar […]

Am pornit cu roua în picioare să jurizez la secţiunea IT la Roblogfest. Am citit câte 2-3 articole de pe fiecare blog înscris şi am notat. Tema de rahat N-am văzut atâtea teme pe fundal alb de ceva vreme. Toate pe alb, toate cu thumburi, toate pe 2 sau 3 coloane, toate la fel. Nici […]

Nu e ok să îi plantezi vizitatorului un cookie prin care să aduni informaţii despre siteurile vizitate şi apoi să îi serveşti reclamă în funcţie de comportamentul său online. O spune Uniunea Europeană, într-o directivă care doreşte să reglementeze asta foarte bine. Siteurile vor fi nevoite să ceară permisiunea explicită a utilizatorilor pentru a aduna […]

Aţi observat că o bună parte a românilor sunt ocupaţi cu socotitul banilor pe care îi fac alţii? Unul comenta zilele trecute că săracul Justin Timberlake nu mai face bani din muzică, de aia s-a apucat de filme, Prisăcariu, Soviani şi alţii îmi ţin socoteala bannerelor şi câştigurilor din blog. Şi nu numai mie. E […]

Siteurile româneşti de sport sunt o parte specială a internetului românesc. GSP au tras după ei tot internetul românesc vreo doi ani, arătând că se pot face bani din sport pe internet, deschizând uşi acolo unde acestea erau închise. Au făcut şi multe greşeli pe drum, dar au şi învăţat mult. Totuşi, toate siteurile de […]

Ce rost are să pui o reclamă pe facebook dacă linkul duce către o pagină goală? Un afiliat eMag vrea să facă succes…

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile