Cea mai tare chestie de pe anul ăsta trebuie să fie Clubul de Media, o asociaţie a agenţiilor de media în care să se discute şi să se construiască o imagine pozitivă a industriei de media. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!

…şi de ce nu e indicat să o faci. Teoretic, a-ţi face o agenţie e un lucru bun. Primul gând, şi cel care te motivează, este că vei putea face tu chestii pe care agenţia la/cu care lucrezi nu le face, din varii motive. Şase luni mai târziu ajungi să faci aceleaşi rahaturi de care […]

1. Acum sunt 105 abonaţi care au şi plătit şi încă 73 în aşteptarea plăţii (oameni care nu s-au prins cum funcţionează sau le-a dat eroare pe undeva, plus the usual: adrese false, abonare la mişto). Doi au renunţat la abonament şi au primit banii înapoi (automat).  După ce PayPal şi-a luat comisioanele, au rămas […]

Here’s what we found: on about 80% of the clicks Facebook was charging us for, JavaScript wasn’t on. And if the person clicking the ad doesn’t have JavaScript, it’s very difficult for an analytics service to verify the click. What’s important here is that in all of our years of experience, only about 1-2 percent […]

Încă una din online: Dragoş Stanca (şef de regie de vânzări bannere pe online) are dreptate, vplay.ro e un site nasol care trebuie să moară. Pe de altă parte, Dragoş vinde publicitate introduce în SATI, şi deci ajută să trăiască, un site la fel de mare de furt. Aţi ghicit, e vorba de ziare.com. Deci […]

Deci Realitatea.net angajează şi dă un anunţ al naibii de amuzant. Hai să râdem de tâmpiţi. Omul trebuie să aibă cunoştinţe solide de html, css, flash, corel şi photoshop. Să fie creativ şi să muncească peste program. Să ştie social media. Să ştie să facă bannere şi să modifice prin site. Să aibă abilităţi superioare […]

MegaUpload e unul din zecile de siteuri care făcea bani de pe urma conţinutului care nu îi aparţinea. Dacă mai ţineţi minte, acum 10 ani era greu să descarci un MP3 sau un film. Trebuia să intri pe tot felul de siteuri dubioase, să dai click pe bannere, să dai o mână şi un picior […]

Aș fi vrut să scriu ceva de bine. De mai bine, de mai bun. Chiar dacă e o critică… Dar nu pot. Black Friday. N-auzisem de chestia asta până joi seara, când am citit pe Twitter despre mai multe magazine online (inițial am crezut că e vorba doar de ele) că vor intra în trendul […]

E o ştire de acum două zile, dar merită tratată un pic. “Săptămâna Financiară” raporta acum ceva vreme 227.000 cititori, 46.000 bucăţi vândute, 4,9 cititori/ziar vândut. Cum ar veni, de vreo 3 ori mai mult decât toate trei revistele de umor şi la sfert faţă de blogul pe care citiţi aceste rânduri. SFin avea cititori […]

Acum câteva zile, cineva îmi spunea diverse chestii despre un director de online, chestii care sunt cunoscute, dar pe care nu le scrie nimeni, pentru că nu se ştie niciodată când avem nevoie unii de alţii. Ceea ce e grozav în online este ca poţi prosti oamenii ani de-a rândul. Criza e de vină. Metricii […]

Ce poate fi mai tare decât o reclamă flash cu sunet, care porneşte automat, alături de alte 3, pe un blog? Ei bine, creativii cretini de la Toyota au stat, s-au gândit, au analizat problema pe toate părţile şi au venit cu asta: o reclamă care nu poate fi închisă şi o reclama care nu […]

Clickjacking e o practică veche pe internetul românesc. Bannerele aveau butoane ascunse şi cu X-ul prost plasat, ca să dai click pe el când vrei să închizi, bannere cu un layer transparent şi alte zeci de minuni. Acum, chestia asta se întâmplă cu Facebook. Eşti pe o pagină, dai un click ca să poţi da […]

tpu.ro şi-ar putea schimba foarte bine numele in hazna.ro, pentru că, azi, siteul e haznaua internetului. Cele mai stupide intrebări, cei mai retarzi utilizatori, cel mai jegos spam, toate sunt adunate pe tpu.ro. Diferenţa între ei şi cretineii care fac asta pe cont propriu este ca tpu.ro e vândut de o agenţie. Agenţia se face […]

Atunci când s-a deschis internetul, oamenii care s-au apucat de asta aveau de ales: fie se adresau utilizatorilor educaţi şi făceau bani mai mulţi pe termen lung, fie se adresau idioţilor şi făceau bani mai puţini pe termen scurt şi mediu. Acum câţiva ani o tot dădeam cu lipsa educaţiei online şi cum publisherii români […]

Siteul de mai sus este fix genul de site pentru care s-a inventat Readability. Instalezi o extensie de firefox sau de chrome şi când dai de un site de gen B365, în care conţinutul e doar 1/3 din site, restul ecranului fiind ocupat de bullshituri care nu fac decât să distragă atenţia, apeşi pe buton […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube