Andreea Ştefan, de la DailyBusiness, nu e acasă

andreea-stefanAndreea Ştefan a terminat FJSC în 2008 şi scrie la DailyBusiness. În această calitate, produce nişte imbecilităţi crase cu bucăti de articole furate de pe bloguri, cărora le pune titlul “declaraţii”. Am trimis un email ieri lui Mihai Muşătoiu, redactor şef la DailyB, dar n-am primit răspuns până acum, aşa că…

Titlul materialului este “Nu mor blogurile cand vor publicitarii: Salvarea vine de la banci”, un inceput bun. Deci publicitarii vor ca blogurile să moară, dar baga bani in ele? Da, pare logic, mai ales că Alex Vişa, şeful agenţiei V+O Hyperactive, care a lansat studiul lui peşte, nu e publicitar.

BCR arunca acum premii de mii de euro in promovarea pe bloguri a unui produs nou, respectiv, un credit de refinantare.

Bună virgula aia acolo. E la ofertă?

Afirmatia din raport a starnit reactii din partea celor care fac din aceasta activitate, singura sursa de venit.

Altă virgulă bună…

Cristian China-Birta, detinatorul chinezu.ro, a lansat luni "Blogal Initiative", prin care vrea sa puna umarul la dezvoltarea blogosferei locale si sa  "profesionalizeze" ocupatia.

Nu l-a lansat luni, dar hai să zicem…

In descrierea proiectului, Chinezu precizeaza ca Blogal Initiative nu este o agentie, dar isi propune incheierea de parteneriate cu astfel de companii "tocmai pentru a ajuta agentiile sa dovedeasca clientilor ca social media livreaza rezultate". 

Uite, aici ar fi mers o virgulă. Gata cu virgulele, că ameţesc. Mai sunt o căruţă in text puse aiurea, semn că la FJSC se face şcoală serioasă.

Campania vine in contextul in care tot mai multe voci contesta decaderea investitiilor in publicitatea in blogosfa, prezentata in raportul DigitalFactBook.

DFB nu spune că au scăzut, spune ca in 2-3 ani vor scădea. Compară mere cu pere şi  prostia proprie cu inteligentă vecinului.

La randul sau, Vali Petcu, detinatorul blogului Zoso.ro sustine ca "sa prezici moartea blogurilor dupa ce ai vorbit cu mine sa facem campanii si ai vazut cate campanii a facut Cosmote pe bloguri nu e numai trist, ci si neonorabil".

Acia era o referinţă la o chestie mai subtilă, pe care madmoazela n-a prins-o, dar asta nu a oprit-o să o insereze in text, să dea bine şi o părere de ά-lister.

Zoso: Cate stiri poate mesteca un om, pe zi?
"Ziarele au asa ceva, dar cate stiri poate mesteca un om pe zi?", se intreaba Zoso, adaugand ca nu sustine asta doar pentru ca  "am un blog din care imi castig existenta".

Ce are asta a face cu moartea blogurilor din articol şi de ce e subtitlu?

El a adaugat ca asa s-a intamplat si cu bannerele, cand, prima data cand au aparut in urma cu 2-3 ani, acestea aveau niste rate de click de 2-3-4%.

Aici orice puţoi cu doua clase ar fi căutat online şi ar fi aflat că bannerele există in onlineul românesc de prin 1998, deci Vişa a tastat greşit, deci ori nu citezi, ori corectezi.

Sunt o sumă de alte mizerii în text, dar e de reţinut că autoarea e proastă, nu ştie despre ce scrie şi nu va mai pupa interviuri şi luari de poziţie de la mine şi sugerez şi altora să facă la fel.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. chinezu.ro sau chinezu.eu? Nu-i chiar totuna. Sigur ca domnu’ cu ochi oblici le poate detine pe amandoua. Dar?

    00
  2. Chinezu.ro, rofl. Cum sa faci un articol despre publicitatea pe bloguri si sa nu nimeresti domeniul unuia din top 10.

    Oare la McDonalds se mai fac angajari?

    00
  3. NOU
    #3

    Si la spiru haret se face scoala serioasa nu-i asa zoso?

    00
  4. Opinia mea personală este că ai fost foarte răutăcios cu doamna respectivă. Toată lumea mai greşeşte nişte virgule sau mai încurcă nişte litere. E drept că tu ai vrut să scoţi în evidenţă de fapt ultimele două puncte ceea ce le face relativ nule pe primele.

    00
  5. NOU
    #7

    da’ tu de unde stii ma ca nu-i acasa? :D Poate-i acasa, gateste niste piure cu snitel de pui.

    00
  6. Stiam ca de la masturbare chiorasti, dar nu credeam ca e asa de grav.
    Pune si tu niste poze mai mari daca maimuta pe Facebooki isi pune poze de pe satelit si profilul e privat.

    00
  7. Pe tanti o ignor ca ai certat-o destul. Ma leg in schimb de initiativa demarata de chinezu. Nu cred in succesul ei, sau cel putin nu in succesul campaniei cu bcr pentru simplu fapt ca desi cantitativ se promoveaza intens, majoritatea habar n-au ce promoveaza; ori ca sa sustii un asa produs si sa cresti numarul cererilor de finantare efectiv doar prin intermediul blogurilor trebuie sa ai efectiv habar de toate implicatiile pe care le presupune contractarea unui dosar de refinantare si sa prezinti omului toate „riscurile”.
    Bloggeri s-au inghesuit ca romanii la gratuitati (atrasi probabil si de premiile puse in joc) insa mie unu mi se pare extrem de superficiala toata treaba.

    00
  8. Zici ca e mai bine sa nu vorbesc cu ea? Ca mi-a trimis si mie acu 5 minute un set de intrebari pentru un „articol despre publicitatea pe bloguri”.

    00
  9. blah blah social media incoace…bla bla social media in colo. it’s a BIG bullshit. Nu merge pentru toata lumea, ci doar pentru cei care au cascaval mare…

    00
  10. Din cate am inteles, Musatoiu nu se mai ocupa de proiect. Sper sa nu fie doar o birfa.

    00
  11. Alta care te-a refuzat :))?

    00
  12. Jurnalistii si senzatii tari – pe sistemul OTV. Avem un subiect si hai sa-l facem din tantar armasar…nu conteaza cum si ce fel…dar sa fie de senzatie…sa dea bine la „gura casca” (rating)

    00
  13. De cand o facultate trebuie sa te invete cum sa pui virgulele? La multe facultati se dau grile la examene (pt ca au acceptat prea multi studenti si e lene sa corectezi texte) si e clar ca nu poate fi corectata aceasta greseala. Fata sigur are o problema, mai ales ca ai gasit atatea greseli intr-un singur text, dar cat timp unii o platesc pt asta, bv ei. O fi ea o jurnalista care nu exceleaza, dar clar ca nici conducerea nu este altfel. Deci, ce pretentii sa aiba de la ea? Sa produca texte doar ca sa fie…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube