ThinkDigital anunță intrarea în portofoliu a site-ului EducațiePrivată.ro, un site  care tratează teme din, ați ghicit, educație. Site-ul are 400.000 unici pe lună, deci vreo 15.000 unici pe zi. L-am întrebat pe Dragoș Stanca de la ThinkDigital cât costă CPM-ul pentru așa ceva. CPM, cost per mia de afișări. Mi-a răspuns că 1,5euro brut (din […]

Ironic cum jurnaliștii acum 2 luni spuneau că nu vor pomeni de la PSD, că ar afecta independența presei, iar acum vor pomeni de la PNL. Hai să fiu util și să le explic jurnaliștilor și managerilor ce fac greșit. 1. Repari designul site-urilor cu care vii în fața publicului Faci să arate ca un […]

PressOne mai bagă un articol despre rețelele de site-uri de conspirații și fakenews-uri, alea care lansează tot felul de tâmpenii ce apar dup-aia pe grupurile de Whatsapp și pe paginile cretinilor. Mai nou au descoperit, iată, la nici cinci ani după ce știa mai toată lumea, că alea își iau publicitate prin platforme gen „Google […]

Ad Manager sau PPC Manager, care e un job destul de complicat în sine. Apoi, grafician care să știe să facă bannere. Webdesigner, webdeveloper, programator și SEOist. Pun pariu că se plătește 400€ plus bonuri de masă, că e job de juniori. Și e trist că jobul vine de la un om din bula noastră, […]

post lung, dacă nu vă pasionează onlineul sau piarul nu citiți. Răzvan are dreptate aici când spune că nimeni nu prea mai are interesul să publice comunicate de presă gratis. O să editorializez și eu și o să încep prin a împărți problema pe căprării. Canalele de comunicare Prima lecție este despre canalele de comunicare. […]

Bitdefender au descoperit un soft care se instala pe PC-urile oamenilor prin softuri legitime (știți cum sunt softurile alea care te întreabă la instalare dacă nu vrei să instalezi Chrome, Opera, Malware Hunter, McAfee și alte minuni, unele instalează softuri nu tocmai mișto) și care rula in background, fără ca utilizatorul să vadă, încărcând bannere […]

Dacă aveți ceva legături cu presa sau cu onlineul, știți că e un plânset continuu pe tema “presa moare”, “dăm faliment”, “se fac greu bani în online”. Motivele pentru care oamenii ăștia, în marea lor majoritate incapabili, continuă să latre în loc să facă ceva sunt multe, Vă arăt doar unul dintre ele. noizz.ro e […]

Schimbarea asta de algoritm anunțată de Facebook va lovi publisherii rău de tot, mai ales în țările unde sunt 20-30 de site-uri de știri per oraș cu 50.000 locuitori, ca România. Știu că râd des de majoritatea site-urilor mari de la noi (apropo, Adevărul.ro urma să facă niște schimbări acum 3 luni, nu s-a mai […]

Începând din 15 februarie, Chrome va începe să blocheze reclamele marcate ca intruzive de Coaliția pentru Reclame mai bune (Coalition for Better Ads). Vedeți mai jos cum vor arăta reclamele care vor fi blocate. De ce e important: pentru că Chrome are o cotă de piață de peste 50%. Blocarea automată a reclamelor intruvize ar […]

Nu știu de ce nu mi-a venit ideea de a scrie un ghid pentru a judeca într-un fel campaniile online, dar iată-l. Metricii sunt de două tipuri: cifre și intrinseci. Cifrele Cele mai banale sunt cele la vedere: numărul de like-uri, numărul de comentarii, numărul de share-uri, numărul de afișări la videoclip. Uneori, în campanii […]

Una dintre cele mai facile metode a te face că lucrezi e să faci o promoție de genul “dăm un cub de ciorbă pentru o adresă de email”. Le-ați văzut probabil prin magazine, pe la colț de stradă sau prin online. Românul care pe net e paranoic că îl ascultă SRI își bagă repede toate […]

Eu nu vreau să plece guvernul Grindeanu. Serios. Vreau să pună în practică tot ce au promis: salarii mai mari, pensii mai mari, spitale, autostrăzi, tot. Să fie mai bine pentru toată lumea. Nu vorbește nimeni de viitorul șef al PSD, pentru că nici un analist al neamului nu se gândește atât de departe și […]

Moise Guran a anunțat zilele trecute că renunță la emisiunea TV și se va concentra pe online, cu o aplicație de smartphone de curated news. Analiștii media ai neamului tac, Meeku și Radu au scris niște aberații izvorâte din mersul pe afară prin soare. Pentru că eu stau mai la răcoare, văd lucrurile un pic […]

Acum câțiva ani, au apărut câteva companii care ofereau un serviciu inedit magazinelor online: urmăreau utilizatorul care naviga pe internet pe mai multe site-uri și o făceau diferit de companiile care serveau bannere. Situația ar funcționa așa: Gigel a vizitat un site de sport, e clar bărbat și interesat de tricourile noastre sportive, hai să […]

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.