Reclama asta la Teilor…

Teilor sunt niște oameni care fac și vând bijuterii. Au avut campanii cu Ceușan, am râs atunci, de la o vreme au campanii cu Delia și Catrinel Menghia. Reclama asta cu Catrinel e bestială. Întâi, că ea bea cafea din cana ei cu Teilor, cană cu capac, că așa facem toți acasă, plus, în chiloți pe terasă, în oraș, că așa facem toți acasă.

Apoi, și aici e faza care pune capac reclamei, și omul care a gândit-o merită un premiu o concediere rapidă, ea își pune bijuteriile pe ea ca să impresioneze…portarul. Portarul care, cu respect, i-ar putea fi bunic. Sau, poate, cine știe, caută un sponsor la vârsta aia, că se știe că doar atunci apreciezi diamantele și fetele țapene de 30+.

Deci da, sloganul lor ar trebui să fie „diamante pentru impresionat paznici”. Aștept o linie de ceasuri rugged cu diamante ca să îmi iau și eu ceva…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

111 comentarii

  1. Acu’ nu vreau sa fiu rău, dar mie nu mi se pare ca scopul în reclama e sa impresioneze paznicul. Mai degrabă sa arate cât de smechera e ea ca sta intr-o locație cu portar/majordom.

    În fine, mi se pare doar ca targeteaza un segment mai premium, gen doar o anumita categorie de oameni își permit bijuteriile noastre. Iar Lucica, chiar dacă sta în 40mp în Popești, băleste la un cadou de genul asta de la Maricel. Ei fiind angajați la multinațională, trebuie sa facă impresie buna neamurilor de la tara atunci când merg în vizita, ca doar toată lumea știe ca ei sunt bine-merci la capitala.

    00
    • Dar Lucica sta si ea in chiloti la ‘rezidential’ la Popesti sau nu, ca o vad vecinii din blocul aflat la doar 5 m de blocul lor ? Asta e intrebarea…ar mai fi totuși una, daca femeile românce, mai ales feministele nu au o problemă cu obiectificarea femeii din aceasta reclama …si nu doar din asta…sau ca in poate cel mai de succes serial romanesc din ultima decadă (Las Fierbinti) se promoveaza nonsalant violenta asupra femeilor….sau fiind românce, sunt la fel de ignorante, duplicitare ca romanii de celalalt sex ?

      00
    • feministele nu au o problemă cu obiectificarea femeii din aceasta reclama …si nu doar din asta…sau ca in poate cel mai de succes serial romanesc din ultima decadă (Las Fierbinti) se promoveaza nonsalant violenta asupra femeilor….s

      sunt ocupate să se rupă pe țancă uraganul, nu au timp de prostii.

    • @car
      Uite asa le dati apa la moara, dandu-le idei.

      00
    • @car: eu nu înțeleg asta cu „obiectificarea femeii”. Cu feminismul asalta dus la extrem.
      Adica dacă eu ca bărbat vad o reclama la Hornbach cu un bărbat care muncește pe rupte, trebuie sa ma sesizez ca de ce e obiectificat barbatul? Sau la bărbați nu se aplica? Doar la femei? Adică vrem drepturi egale, dar doar pentru noi.

      00
    • @CP, nici bărbații nu mai sunt „objectivizați”, cel puțin nu în formula patriarhală. Bărbatul din reclame e idiot, stângaci, neajutorat, mereu în contrast cu o femeie puternică pe fundal, care, în cele din urmă, îl dădăcește chiar în cele mai simple sarcini.

      00
    • Poate o merge pe afară cu modelul tantalului bun de nimic și cum tace din gură, când îl ia femeia la pulă sau urlă la el în mijlocul mulțimii.
      La noi, model mai primitiv, nepătrunși de fioru feminismului și masculinității toxice și al acceptării a orice gunoi, în secunda când făcea pe isteața, îi zicea bărbatu apăsat un „îți fut dumnezeii mă-tii dacă mai țipi” sau cu un act foarte artistic și plin de grație îi futea un dos de palmă peste bot, de făcea pupătoare de ornitorinc. Aveți probleme, aveți probleme, dar dă-vă-n pula mea de familie fericită, vă înjurați, bateți și urlați acasă, nu în public.
      A și mai avem biserica+o grămadă de asociații și oengeuri, care țin cu dinții de modelul patriarhal și le convine de minune status-quo actual.

      00
    • @Marian imi amintesti de reclama la … savana oare? unde partea conducatoare din familia aia moderna dicta sclavului cum va decora ea casa. Acum ca o revad, sclavul nu zice nimic, framanta pentru cozonac. Si cand e intrebata daca e sotul ei, face o figura …
      Ce sa zic, probabil in oglinda barbatului violent si betiv ar merge imaginea „familiei” savana. Dar nu o numiti va rog familie „moderna”.
      https://www.youtube.com/watch?v=iMkeos_RQhM

      00
    • scopul reclamei e sa arate la barosani ce sa cumpere la amanta ca o lasa singura in oras de revelion.

      Pt cine plm credeati ca e clipul cu una care stat in chiloti si tocuri prin casa cu 1 kg de machiaj pe ea.

      00
    • Nu este nimic nou pe lume. Totul se repeta resetat deci va invit sa cititi povestea „Pupaza din Teilor” de Ion Creanga https://www.youtube.com/watch?v=Hxi11SCSPyI

      00
  2. Si portarul ala ar fute ceva…

    00
    • Ar fi futut … acum 20-30 de ani.

      Pe voi nu v-au invatat la scoala sa folositi conditionalul perfect?

      00
    • Nu e de lepădat tanti Catrinel.
      Da pomenește Vali de cafea.
      Păi in penthausu ăla, de o arde cu lux și bijuterii scumpe, bea cafea din pahar de carton, boss? Că e marcat cu Teilor.
      Păi șii eu acasă, șantierist de geniu la concurență cu Luceafărul, tot beau o cafea dintr-o cană de metal Zulu și umblu in tricou negru de 12 lei și pantaloni de alergat de la Decathlon. 2 camere la țară, nu am majordom la scară, ci băieții care beau bere, crapă semințe și bârfim despre vecina blondă și pitică, de la scara de lângă, că are un cur mișto rău de tot. Mie deja îmi dă bună ziua. :(

      00
    • Cat ai degete si-o limba, legea pulii nu se schimba.

      00
    • @Ionut – mulțumesc pentru lecția de folclor. Știam versiunea fără rimă, iar la final avea întrebarea „da’ cum faci laba?“

      00
    • @George
      Nu, baws. Ci mi-a venit pe loc inspirația.

      00
  3. Momentul ăla in care ea se apleacă în genunchi in fața bradului și întinde mâna după cadou parcă e decupat din filmele de adulți.
    Mai uitați-vă odată reclamă și apoi ghiciți de ce a primit acele bijuterii.
    Restul nici nu mai contează.

    00
  4. Mie îmi transmite altceva reclama.
    Diamante: „Un cadou care care mă inspiră să dăruiesc mai departe.”
    Dai diamantul, primești țâță. Pentru buci trebuie cercei! Teilor, pentru femeile care se plătesc.

    00
    • exact asta mi-a ramas si mie in minte.

      Cum vine asta, „ma inspira sa dau mai departe”. Ce sa dai mai departe ?

      Facem abstractie de dona din clip, dar Maricica care primeste de la corporatistul Viorel o bijuterie d’asta, ce poate si are sa dea mai departe ?

      00
    • ce poate si are sa dea mai departe ?

      păi… :D

    • Fix la asta m-am gandit si eu de prima oara cand am vazut-o la tv. Dai ceva frumos primesti o mue sau ce vrei, altfel o primeste altul. +stat in buca goala prin casa in plina iarna + miscari senzuale sub brad desi era singura; sunt misogin dar cred ca ii intuiesc jobul :D

      00
    • Sa inteleg ca „moshu” n-a mai avut parte de lapte si cookies? Ca a rezolvat ea tot…mai mai,

      00
    • Este interesant cum ea, dupa ce a desfacuta cadourile, intra repede pe site sa verifice pretul probabil.

      00
    • Nu dai mai departe daca tratezi cu penicilina inainte.

      00
  5. Chiar remarcasem zilele trecute că nici Menghia nu mai e ce-a fost. Hai că la stadiul de reclamă în chiloți și plovăr o fi criza vârstei, simte că trebuie să arate că mai poate. Dar outdoor-urile alea statice în care e ea îmbrăcată în roșu…băi aproape să nu o recunosc. Nuș dacă e editare nașpa din photoshop, machiaj sau bisturiu dar e ceva ciudat acolo.

    00
  6. Nu mi se pare o reclamă chiar așa rea. Eu oricum nu sunt in publicul lor țintă pentru că nu aș cumpăra bijuterii cu diamante dar probabil ideea reclamei este de a sublinia luxul – ea are o casa luxoasa, cu majordom/portar și poartă diamante.

    Tot din punctul meu de vedere dacă în reclama ar fi prezentat-o pe ea cum impresionează lumea la o petrecere/recepție nu era chiar ok deoarece nu mai sunt petreceri deci potențialul client se gândea ce rost are sa dau atâția bani pe o bijuterie că oricum nu am la ce petrecere să merg.

    Așa ideea reclamei este că porți bijuteriile cu diamante doar așa, pentru tine, pentru sufletul tau.

    00
    • In chiloti si cu pantofi luciosi langa brad??? Eu zic ca nenea era pe la baie… ca de aia avea cafea in pahar de carton ca fusese ala pana la mega de la colt…si la final ii face cu ochiu lu nenea portaru ca l-a lasat pe gigel sa intre fara cartela de la interfon…

      00
  7. Și mie chestia cu „impresionantul portarului” mi se pare exagerata…pur și simplu trece pe lângă el….dacă trecea pe lângă o masina, oare s-ar fi ajuns la concluzia ca vrea sa impresioneze șoferii?…reclama mi se pare proasta pentru alte motive..ea, deși arata bine, are o coregrafie de film porno combinat cu sunetul muzicii, cafeaua cu capac( poate la cât costa bijuteriile ajungi sa speli recipiente de unica folosinta?), prim-planurile cu expresii a-la Zoolander etc.

    00
  8. E penibil tot in reclama asta… nu- mi vine sa cred ca pt chestiile astea cineva e platit…

    00
  9. Inca una care a facut parte din generatia de aur a romancelor semi-vedete plecate in Italia prin anii 90-2000, cu visul de a ajunge ” actrite celebre ” . Alexandra Dinu, Madalina Ghenea, Kitty Cepraga, cate si mai cate, toate au ” reusit ” de minune si au ajuns la Hollywood, asa cum se laudau, se vede talentul, de-aia si acum cand au nevoie de bani, tot in Romania vin sa faca proiecte si reclame si tot cu afaceristi de pe aici se combina .

    00
    • Ghenea parca joaca in „House of Gucci”, alaturi de ceva nume? De anu’ asta filmu’.

      00
    • joacă pe 10% din banii pe care i-ar fi luat o actriță legit. dar îi crește cota.

    • Ghenea e un pic in alta liga: a fost cu Fassbender, cu Gerald Butler, a jucat pana acum in vreo 3 filme la Hollywood in care erau actori de Oscar (ma rog, ‘aparut’ e cuvantul potrivit).

      am vazut-o la in aeroportul Otopeni acum cativa ani, era nemachiata. este foarte frumoasa si (inca) nelucrata la fata.

      00
    • Ghenea a avut o aparitie in Youth care o absolva de orice pacate…..

      00
    • Daca clipesti de trei ori repede nici nu apuci sa o vezi, e un plan larg in fata magazinului Gucci de unde iese ea in rol de … Sophia Loren. Deci paparazzi, gura casca, trecatori etc. De departe seamana … Filmul are un casting de nota20 si aparitia (meteorica) o ajuta.

      00
  10. Am mai zis asta, eu la Teilor ma simt ca in anii ’90 cand intru, au preturi in euro. Si bineinteles, au propriul curs care e BNR + something.

    00
    • Parca era ceva lege ca in ro esti obligat sa afisezi preturile in lei si nu altceva?

      00
    • Mai puțin la anumite categorii de produse – mașini de exemplu. Nu știu dacă hauru’ și diamantele intră tot acolo.

      00
    • Din păcate nu exista o astfel de lege. Legea (Ord 99/2000) spune ca preturile trebuie afisate clar si fara echivoc, dar nu precizeaza si moneda.

      Nu ca sunt fan Dragnea, dar a fost singurul care a propus asa ceva inainte sa respire aer proaspat de Rahova :)

      Singurii in culpa sunt astia de la magazinele de fite care nu afiseaza preturi, dar cine vrea sa se faca de ras aratand cat de sarac e si reclamandu-i? Plm, numai la romani e semn de lux sa nu afisezi preturi, eu am văzut la Monaco un manechin imbracat si accesorizat care valora mai mult decât apartamentul meu. Dar avea preturile la fiecare produs afisate.

      00
    • Asta cu afisarea preturilor mi-a adus aminte de Mesogios
      https://zoso.ro/vedeti-faza-mesogios/

      00
  11. Se apropie și asta de ultima ei zvâcnire…parc-o văd, peste 2-3 ani, în reclamă la Dristor Kebap vegan.

    00
  12. Acel moment când nu știi cărui tip de client i se potrivesc produsele tale, așa că targhetezi tot ce mișcă, amestecând produse de lux, ieftinăciunea de ceașcă de cafea, actrița cunoscută de unii din filme sau modelling, dar de majoritatea din reclama la digi mobil italia (sau ce era aia), majoritatea aia fiind orice mai puțin public pentru diamante, coregrafia de început de film porno (mai ales faza de lângă brad – putea să facă reclamă acolo la orice, de la brânză de burduf la răzătoare universală, că tot nu conta), nea portarul (care n-are nici o treabă p-acolo, era mai ok dacă trecea pe lângă vreun vecin sexy sau vreun curier) și textul care e foarte neinspirat și lasă loc la interpretări șantieristice (sau poate chiar asta urmăresc).

    00
  13. ce aveti mai? si eu tot asa stau prin casa, cu tocuri.

    00
  14. Nu spun ca reclama e buna, dar apare probabil pt prima oara intr-un astfel de context ideea de a-ti cumpara singura bijuteriile, nu doar de a le primi cadou. Iar faza cu lenjeria intima tine de conceptul de „lume în care port doar diamante” prioritizand produsul propriu în raport cu orice altceva.

    00
  15. Dileme de săraki care stau în blocuri fără portar în uniformă…

    00
  16. Ba baieti(si fete) hai sa fim seriosi, nu e nici pe departe o reclama asa naspa cum zice @Irinoush care ar putea si argumenta, nu e nici nasoala doamna si nici nu se apropie de ultima ei zvâcnire (poate doar portarul in cazul de fata).
    Ok, are detalii care poate nu se potrivesc 100% dar asa cum zice CP incearca sa targeteze ce trebuie.

    00
  17. Baietii stiu exact ce au vrut sa obtina cu reclama asta si le-a iesit. O vezi peste tot, se vorbeste si aici de ea, curios ca toti o stiu, au „apreciat” ce era de apreciat si brandul le-a ramas in minte. Decat sa vad chipul sfios al lui Maruta la Kultho – un alt brand de bijuterii – in reclama … mai bine Catrinel si acum si peste 40 de ani. Sa fie primit!

    00
    • adevarul e ca aia cu Maruta e cringy de tot.

      00
    • Kultho aleg oricum prost ambasadorii. :)) Înainte de Andra era Vandici, și aia departe de imaginea doamnei cu diamante, nu știu care le sunt criteriile, dar pur și simplu nu îmi inspiră nimic legat de diamante o vedeta Kanal D, oricare ar fi ea.

      00
    • La Andra si Maruta mesajul e simplu: nu-i nevoie sa ai o amanta fotomodel care sa locuiasca in casa cu portar, poti sa-i cumperi diamante si tarancii de nevasta-ta.

      00
  18. ba, femeia e frumoasa si voi sunteti vulpea cu strugurii acri.

    00
    • @casnica
      1. Așa e, femeia e frumoasă.nu contestă nimeni.
      2. Am găsit struguri dulci pentru vulpi cu picioare scurte. Am rezolvat problema. Nu se mai aplică proverbu.

      00
    • ăstia care vă explicați lumea prin proverbe pline de întelepciune…

      00
  19. Pfaaa, e plin aici de potențiali cumpărători care au fost alungați de faptul că reclama e nașpa.
    La Pandora cu voi, lăsați diamantele pentru ăia care phut femei ca asta.
    Crăciun fericit!

    00
  20. „fii pretioasa” – nu cred ca am auzit in viata reala pe cineva spunand despre o femeie ca e ‘pretioasa’ si se referea la ceva pozitiv :)

    00
  21. Eu nu am înțeles nimic din reclama asta. Ce este teilor? (brand de cafea , de pahare de carton, de bijuterii, de haine?). Ținând cont de lungile secvențe cu corpul fetei as putea gândi chiar la cosmetice, loțiuni de corp.

    00
  22. as da la ea

    00
  23. Păcat că are tenul cam aiurea. În rest, ce să zic, nu mă mișcă bijuteriile, dar câteva cadre m-au impresionat.

    Se aude acolo, la echipa de marketing de la Catena? Schimbăm și noi ceva?

    00
  24. Și totuși pe inflația asta diamantele ar fi o investiție bună, sau voi preferați bitcoii ?

    00
    • Totuși pentru filmari pare că nu le-au dat pe mâna un diamant, pare mai degrabă Moissanit voi ce credeți ?

      https://drive.google.com/file/d/1TDT293JcvqMW0KzuQoA1kUW9cjTpK0Qi/view?usp=sharing

      00
    • @eugen pare diamant dupa reflexii, undeva pe la 2 carate.
      Cu cit claritatea pietrei e mai mare taiatura briliant este mai putin complexa.
      Parerea mea – este un diamant cu claritatea buna taiat briliant dar cu impuritati mascate in taietura prin fete suplimentare si micsorarea planului superior.
      Este o piatra frumoasa, oamenii au in magazin bijuterii frumoase pentru toate buzunarele.
      Dar! Pe undeva reclama asta ma indeparteaza de magazinul lor, sunt unele produse ce nu au nevoie de reclama ci doar de un magazin fain intr-o locatie ok, pe principiul asta urmeaza reclama la Bentley sau Cessena.
      Cui i se adreseaza reclama? Ca e trist al naibii sa-ti cumperi singura bijuteriile si mai ales un solitar! Ma rog, viziune artistica, da mie ceva imi scapa, reclama e schioapa si de umplutura….

      00
    • Cred că ăsta e inelul la ei pe site
      https://www.teilor.ro/product/118571/18K-white-gold-ring-with-diamonds-of-0.44ct
      zice ceva de 0.47 carate, în fine la reflexii m-am uitat și eu dar din alt punct de vedere, vroiam să văd dacă le-a obținut videograful din aranjarea luminilor la filmare sau le-a adăugat ulterior în softul de editare, am derulat încet videoul și am văzut că se schimbă reflexiile atunci când deschide capacul la cutie, deci sunt obținute clasic din iluminarea scenei, a filmat cu diafragma larg deschisă pentru a obțin adâncime de focus mică pentru efectul Bokeh, anume ține inelul în focus iar backgroundul este out of focus dar și degetele actriței care sunt doar la câțiva centimetri spre interior.
      Oricum nu cred că poți aprecia o piatra dupa reflexii decât dacă o ții în mâna ta, în filmări sau fotografii bot fi aduse multe „îmbunatățiri”.

      00
  25. Mai bine „plus, în chiloți pe terasă, în oraș, că așa facem toți acasă.” decât Thomas de vizavi în costumul lui Adam.

    00
  26. Bine ca nu va place Catrinel Menghia si v-a placut Antonia cu unghiile nefacute facand reclama la diamante de la acelasi magazin.

    00
  27. Ca să fac un arc peste timp cu alt articol, ea oare la cât ține centrala de-și permite să stea îmbrăcată așa subțire?

    00
  28. Mie mi se pare ca reclama are un singur mesaj: barbati, vreti sa fut*eti ceva? dati cu bijuterii ca astea oricum doar atat au in cap.

    In toata reclama gagica sta doar in chiloti.

    Mi se pare ipocrizie maxima. Astept o reactie din partea feministelor sa spuna ca „noi nu suntem carne. nu ne mai obiectificati”.

    00
    • Nu o să fie vreo reacție…pentru că românce, români, romania…prima reacție ar fi trebuit sa o aiba domna Catrinel asta, și să fi refuzat să participe în forma asta-in chiloți…dar e româncă , si românii (indiferent de ce au între picioare) fiind cam curve și fomisti…

      00
  29. Numai zic si eu.
    Merge bine cu ceapa si sare; sare d’aia buna, roz, de Himalaya.

    https://www.youtube.com/watch?v=q-VmcfvZ5b8

    00
  30. Nu e cea mai proastă reclamă văzută de mine, sunt alea de la medicamente care-mi dau fiori și îmi întorc stomacul pe dos in fiecare secundă. Chestia e că eu văd reclamele de genul absolut inutile. Publicul țintă never-ever nu cumpără produse de la ei doar că a văzut-o pe Antonia sau Menghia sau alte „valoroase” din astea in reclamă, ci pentru că și permite. Mie de ex îmi plac de la ei produsele din aur roz. Diamante n-aș lua, că mi se pare afacerea cu diamantele o mare păcăleală. Aurul e o investiție sigură și exact așa trebuie privit. Doar că la ei prețul se stabilește nu pe gramul de aur al bijuteriilor, ci pe modelul lor. Adică, dacă se demodează, asta e. A, și prețul e in euro doar la bijuteriile cu diamante, cele fără sau cu pietre de laborator au prețurile în lei.

    00
    • „și îmi întorc stomacul pe dos in fiecare secundă”
      Niste Gaviscon? :)

      00
    • pentru mine sunt doua reclame care se termina mereu la fel:
      iberogast, iberogast, iberogast, iberogast, iberogast, da’ mai taci in pizda ma-tii
      gusta, gusta, gusta, gusta, da’ mai taci in pizda ma-tii

      00
    • Gaviscon, Colebil, alea cu „cutare chestie poate să te ajute”. Adică poate da, poate nu. Sau „e in stare”…? Că verbul in limba română e extrem de alunecos. Dacă te-ai făcut bine, te-a ajutat. Dacă nu, nu.
      Nu mai zic de mizeriile de reclame cu menopauza, cu tampoanele, cu prostata, cu colonul, cu scuipatul in chiuvetă… I-aș băga la frigidere speciale pe toți ăștia care aprobă sau fac mizeriile astea. Până le-ar îngheța ideile.

      00
  31. eu ma amuz mereu la reclama cu familia maruta, tot la bijiterii e.

    Mereu cand vad din spate pe baiatul ala chipes si plin de par zic ca e amantul, uit ca maruta mai nou si-a cumparat par.

    00
  32. sambata am fost la un film de pustani in speta noul Ghostbusters si intre trailere a rulat si reclama Teilor; nepotul meu de 8 ani ma tot intreba: de ce sta dezbracata? nu ii e frig? ce cauta pe jos? la final ii zic: uite a pus o perdea pe ea si a iesit pe strada

    00
    • nah, ca si mine, bucurestean, prima intrebare pe care mi-am pus-o a fost daca are centrala de apt sau e legata la radet, ca eu m-am saturat sa stau cu halat peste training in casa si fatuca asta sta in chiloti!! in ciuda… mea

      00
  33. reclamele nu sunt despre ceea ce suntem, ci despre ceea ce aspiram sa fim. tu nu esti in targetul ei, de aceea n-o intelegi, dar sunt convins ca exista multe cucoane care si-ar dori sa umble asa in chiloti prin casa, sa iasa pe terasa, dar le este rusine, pentru ca nici corp, dar nici chef de sala n-au. si atunci cauta calea scurta si fac urmatoarea asociere: daca am inel cu diamant de la Teilor, sunt mai aproape de a fi o diva. asa cum multi isi cumpara haine de firma sau iphone ca sa para ca sunt bogati. ei nu vor sa fie bogati cu adevarat, nu sunt dispusi sa depuna munca necesara. ei doar vor sa para bogati in ochii celorlalti, si cauta calea cea mai usoara.

    00
  34. ah, shit, azi s-au lansat pe bursă.
    aștept comentariile cu „te-a pus concurența”.

    • Eu credeam că și pe tine te platesc tot ei, că reclama negativă tot reclamă e :))
      Era la modă între vedete să „scape” câte un mic scandal ca să mai audă lumea de ele, „Cronica Cârcotașilor” de aici de la tine este exact ce trebuie, pun pariu că își dublează audiența doar pentru că a apărut articolul tău :))

      00
    • la vedete da, la companii mai greu să plătescă pe cineva să le înjure.

  35. bai eu despre Teilor am un gust amar, 2 obiecte am cumparat de la ei, nu pt mine, undeva la 2000+ lei fiecare, deci scumpe si nu prea, depinde din ce pozitie privesti, si s-au stricat incuietorile si prinderile in cateva luni.

    00
  36. Vad prima data reclama si daca nu spuneai tu ca este la bijuterii ma gindeam ca este la cafea sau studio de videochat.

    00
  37. Reclama e bună, pozitivă, au luat un model de femeie bătrână, i-au ascuns foarte delicat punctele sensibile, astfel încât să se vadă în reclamă că femeia e, poate, imperfectă, ca să nu zicem direct un pic urâtă. Hai că interpretarea ta e malițioasă, evident că nu a ieșit să impresioneze portarul, ăla a văzut-o și fără bijuterii, practic tipa și-a făcut curaj să iasă din casă și să fie văzută așa. Mesajul e clar: bijuteriile o fac chiar și pe ea să arate glorios.

    Come on, e reclamă bună.

    00
  38. as da la doamna menghia cu lacrimi de neincredere in ochi.

    00
  39. Singurul lucru cu adevarat trist este ca catrinel menghia a inceput sa imbatrineasca.

    00
  40. NOU
    #106

    O ai pe Catrinel, deci n-ai nevoie de un text basit. Dar de, advertisingu’ romanesc e condus de accounti. Care sunt femei. Genul de femei care se pricep la orice, de PPC (Canopy, alta tristete) la texte percutante.

    00
  41. Bossule discutam despre o reclama, am mai vazut aceleasi discutii si intrebari si pe la altii, deci reclama nu a trecut neobservata. Ma uit cu placere la ea de fiecare data, e ce trebuie :). Cred ca ala de a facut-o isi numara prima de craciun acum si bonusul. Il merita. Sa mai zic ca restul reclamelor nu le mai stiu. In schimb catrinel in chiloti…

    00
  42. E Teilor ca un nume britanic, sau ca teilor, adica al unor tei (copaci)?!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile