Voi cum vedeți faza asta de la Mesogios?

Niște oameni se duc la un restaurant cu fructe de mare la Mamaia, comandă, mănâncă, când le vine nota de plată sunt complet surprinși. Și, după ce plătesc, încep să fac scandal pe net, cu limbaj suburban și cu limba română pocită, că, se știe, când ai poftă de fructe de mare nu ai timp să și scrii corect românește. Iar faza aia cu „eu nu suport hoția” e de milioane…în loc să cheme poliția face scandal pe net, deci le arată ea cine e șeful!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

115 comentarii

  1. O fi luat un mumu de ala gen ” ui draga doar 100 de lei trompa de rechin”. Partea aia unde scrie per 100 g au sarit o. Hahahaha.

    00
    • Din pacate nu e nici un hahaha. E o teapa comuna pe litoralul nostru magic: se amesteca in meniu chestii la portie cu chestii la suta de grame. Si se mai si pun preturile in asa fel incat sa nu te prinzi usor. Pe ideea cine musca, l-am halit.
      Scandal faci degeaba, ca au si ei gura mare si bodyguarzi, iar politia e de-a lor.
      Cand mergeam in RO, tot timpul trebuia sa fiu atent sa nu ma faca la buzunare (pe strada, pe plaja, la terase, chiar si la cazare). Veneam mai obosit ca la plecare.

      11
    • „Puneti-mi de 7 lei 50!”

      00
    • Te înșeli. Eu zic doar că, pentru prima dată, a ieșit la masă fără sponsor.

      10
    • @florin. Asa i ma. Cum zici tu. „Cand veneam in Ro…”

      10
    • @alexcd: pai da, pentru ca de cativa ani nu mai servesc litoralul romanesc. Si din ce vad, nu s-a schimbat nimic, deci?

      01
    • Dupa commenturi pe aia p durea in basca.
      1. Ce cacat de commenturi sint alea in care folosesti emoticoanele cum le foloseste ea ?
      2. Aia o raspuns oarecum civilizat pana la un moment dat.
      3. Cand mergi intr un restaurant crasma/orice altceva si nu reusesti sa iti dai seama de pret intrebi din start care i treaba.
      4. Hai sa nu generalizam tot litoralul

      00
  2. Ok, de la clienti nu ai asteptari, dar comentariile reprezentatului restaurantului sunt la fel de penibile. Nu asa iti faci o prezenta online si atragi noi clienti, cu ironii de 3 lei „cu siguranta nu vi le permiteti”, „scrieti mult, dar ganditi putin”. Lol, atitudine de superioritate si smecherie deghizata tipica restaurantelor de „fite”.

    00
    • Nu asa iti faci o prezenta online si atragi noi clienti, cu ironii de 3 lei “cu siguranta nu vi le permiteti”, “scrieti mult, dar ganditi putin”. Lol, atitudine de superioritate si smecherie deghizata tipica restaurantelor de “fite”.

      Salut Ana! Ție ți se pare în regulă să strigi ”Lupul!” când de fapt tu ești de vină?

      Dacă nu ești tuta din imagine, fă-ți laba de disperat de ești altundeva & nu încerca să-i faci justiție când se vede de la o poștă că ea e proastă.

      01
    • Sa crezi tu ca nu o sa atraga clienti. Sunt o groaza care apreciaza ca i-a dat peste bot ”proastei”. A nu se intelege ca ma numar printre ei, dar, in Romania este sport national sa iti arati c.aele, ca le ai mai mari si sa ai ultimul cuvant la dat peste nas. Iar daca o faci in stilul de mai sus, ai puncte bonus.

      00
    • ma distreaza ca nici nu au scos un cuvant legat de tortul bagat pe nota pentru ca mamaia

      00
    • @yyyy
      Na bravo mai ce intrebare. Ce ce apare tortul pe factura?
      Tu cand ceri friptura ceri si paine?
      La ciorba de burta ceri si ou?
      Cel mai sigur soficticariile alea de le-a comandat tipa se mananca cu tort. Ancoa cu tort…..nu mai zic ca-mi ploua in gura.

      00
    • @zoso, stergem si noi comentariul oligofrenului de alupigus?

      00
    • @venom

      Lasă, boss, să vadă și omul de rând ce e zilnic prin spam.

      00
    • Uau, încă există unii pe aici care cred că patronul e vinovat că aia e proastă sau că patronul a folosit „limbaj neadecvat” (doamne ferește, câte persoane cretine cu ifose puritaniste, comparativ cu ce a scris ea & ce minciuni a împroșcat acolo despre restaurant), împotriva uneia care i-a acuzat pe nedrept de hoție sau tâlhărie. Bă, fiți atenți: clientul NU mai are dreptate ca-n întotdeauna. Chiar și ei, americanii, s-au descotorosit de vorba asta ca axiomă de biznis.

      Comentariile mele despre frustrările unora s-o apere pe proastă, în timp ce ei sunt disperați să-și caute „sufletul pereche” și-și închipuie că au găsit-o dacă o apără fără motiv și nesiliți de nimeni (săracii de ei) + comentariul lui CN, sunt valabile & reflectă la perfecție acești „white knights” cu boașe albastre.

      Săracii de ei…

      01
    • @alupigus

      bre, alupigus să-i zici lui mă-ta, da?

      00
  3. NOU
    #17

    Argumentum ad personam – foarte trist pentru ei ca fac asa ceva; ce treaba are frumusetea sau inteligenta clientului cu mancarea scumpa sau hotia?

    PS: Nu spun ca aia au furat, ma refer la faptul ca sunt acuzati de furt! Iar despre mancarea scumpa – daca intri la fitze platesti fitze! Si totusi aia din localul de fitze puteau sa se abtina! Ma voi gandi bine daca voi intra vreodata acolo, exista locuri/localuri mai ieftine si mult mai bune (gen Croatia).

    00
    • foarte trist pentru ei ca fac asa ceva; ce treaba are frumusetea sau inteligenta clientului cu mancarea scumpa sau hotia? Si totusi aia din localul de fitze puteau sa se abtina! Ma voi gandi bine daca voi intra vreodata acolo, exista locuri/localuri mai ieftine si mult mai bune

      Nu-i așa că n-ai prietenă/iubită/soție? Vai, vai, câți disperați există…

      01
  4. Aia o fi o toapa proasta, dar in mod cert cocalarul de patron / soshalmidiamanager care scrie in numele restaurantului o intrece la bashenie si jegoshenie. Adica referinte de genul esti urata si saraca si nu iti permiti si bine ca nu ai luat nu stiu ce ca vindeai si masina pe mine ma conving extrem de rapid sa nu calc ever in asemenea „restaurant”.

    00
    • Man asta era si smecheria ei. Sa il provoace. Aia insurati saracii stiu ce zic io aici

      00
    • Se pare ca se merita unii pe altii :) Cearta si invectivele sunt modul lor de-a socializa, ce-aveti cu ei, atata pot.

      00
    • Sa curga minusurile, da’ mie mi se pare ca a coborat la nivelul ei, in speranta ca va intelege ceva.
      Nu mi se pare ca e motiv sa eviti un loc pentru ca ala i-a zis aleia ca-i urata si proasta dupa ce ea i-a zis ca-i hot.
      Nimeni nu se plange de calitatea mancarii in review-uri, toti se plang ori de preturi, ori de propria prostie; nimeni nu se plange de servire, curatenie sau calitatea mancarii.

      00
    • N-ai citit bine. Accentul nu cade numai pe urata si saraca.
      Ala-i zice si „sper ca nu te consideri nici frumoasa nici desteapta”
      I-a dat eclipsa totala. Saraca, proasta si urata.
      Ala habar nu are cum sa gestioneze o situatie.

      00
    • @George: „M-am certat și cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanță, dar nu ne-am insultat.” spunea Becali la un moment dat. Asta se intampla si in cazul de fata.

      00
  5. Tipic romanesc… De parca ar fi fost duse cu forta la ACEST restaurant si li s-ar fi impus ce si in ce cantitati sa consume…
    Frate, daca esti rupt in cur sau tremuri pentru fiecare ban din buzunar, actionezi in consecinta: te abtii sa mananci in restaurante, sau iti alegi un loc ieftin in care sa te indopi!
    Dar daca alegi sa bagi in tine delicatesuri, tre’ sa fii dispus sa le si platesti (inclin sa dau crezare restaurantului – in ce priveste comanda; altfel, flamanda ar fi protestat sau ar fi afisat – in comentarii, bonul fiscal).
    Asa sunt multi dintre conationalii nostri: niste trogloditi, dar fitosi, cu aere de „buric de pamant”. Si, cand ceva nu le convine, incep sa emane din duhorile launtrice folosind un limbaj birjaresc; bineinteles, pentru astfel de situatii si astfel de specimene, oricine altcineva in afara de ele insele este vinovatul pentru orice situatie inconfortabila in care s-ar afla vreodata… Nu au nici educatia, nici intelectul de a recunoaste si a se spasi – atunci cand gresesc.

    00
  6. 1,300 RON pentru fructe de mare, meniul cel mai scump… n-am mâncat niciodată așa ceva (dacă nu cumva peștele intră în categoria asta).

    Sunt scumpe 1 kg coada de homar, 1,2 kg biban salbatic și 600g-900g creveti XL ? Că o întreabă ”Voiați să le mâncați la preț de pizza?”.
    Întreb și eu să aflu. Oricum, da, 1,300 RON e foarte mult, dar întreb dacă se merită justifică calitativ așa ceva conform gramelor și kg.

    Nu cred că poliția ar fi putut face altceva decât să-i demonstreze propria prostie și neatenție.

    00
    • Țopîrlanule învață să te porți! În oricare din locurile astea două se putea mânca ce a comandat femeia la un preț rezonabil. Și nu atât mâncarea cât atmosfera te făcea să te întorci.
      https://www.facebook.com/pg/GEKAS-TAVERNA-1541728199412667/photos/?tab=album&album_id=1555819621336858
      https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g7777505-d3443306-Reviews-Gorgona_Taverna-Rachoni_Thasos_Northeast_Aegean_Islands.html

      Mie povestea asta îmi aduce aminte de un banc. Un american intră într-o băcănie într-un sătuc în nordul Scoției și cere o duzină de ouă. Privind uimit bonul îl întrebă pe vânzător, ușor ironic, dacă ouăle sunt așa de rare prin zonă. La replica respectiva vânzătorul îi spune ca nu ouăle-s rare, turiștii americani sunt.

      00
    • @Nimeni

      Țopîrlanule învață să te porți!

      Mojicule învață să scrii cu „â”, că te dai puritanist retrograd.

      Mie povestea asta îmi aduce aminte de un banc. Un american intră într-o băcănie într-un sătuc în nordul Scoției și cere o duzină de ouă. Privind uimit bonul îl întrebă pe vânzător, ușor ironic, dacă ouăle sunt așa de rare prin zonă. La replica respectiva vânzătorul îi spune ca nu ouăle-s rare, turiștii americani sunt.

      E rândul meu, fărp glume de cls a II-a:

      Î-De ce litoralul românesc e atât de scump în comparație cu Grecia, Turcia, Italia & Spania?
      R-Vara, în România, durează 2 luni-2 luni și câteva săptămâni maxim. În Grecia, Turcia, Italia & Spania, vara durează 6 luni și au de unde.

      00
    • Am greșit și ai dreptate. De obicei folosesc scrierea veche. Nu am găsit în nicăieri definiția cuvîntului fărp, poate mă ajuți cu link-ul către o definiție. Din 15 iunie pînă in 15 septembrie avem cam trei luni, nu două. Și nu-s retrograd, doar bătrîn. Suficient de bătrîn ca să știu cum arată un litoral funcțional plin de turiști germani, polonezi sau ruși. Ar trebui să-ți schimbi nick-ul în l’ombelico del mondo.

      00
  7. Si da, de acord ca reprezentantul restaurantului este la aceeasi „categorie” de educatie cu cele care i-au fost cliente nemultumite.
    Un spectacol total, dar trist, neaos romanesc, de „poale’n cap in vazul lumii”, „ba p’a ma-tii”….

    00
    • Există o vorbă: „Cu gentilomii, te comporți ca un gentilom. Cu bestiile, te comporți ca o bestie”.

      Clientul nu are întotdeauna dreptate.

      00
  8. Nu stiu, nu ma intereseaza, eu nu ma duc la Mamaia.

    00
  9. Daca restaurantul se limita la „cucoana preturile sunt afisate, ete poza” as fi fost de acord. Dar la ce atacuri si ironii la persoana baga ala de scrie in numele restaurantului, mi se pare ca se cam merita unul pe altul.

    00
  10. Mioritic de ambele părți

    00
  11. Aici e o alta dovada clara a serviciilor de la noi. Exclusivism primitiv bazat doar pe preturi mari. Basini din ambele tabere, clienti si patroni.
    Anul asta am fost la Mamaia pentru ca era cel mai rapid drum de facut cu un copil de 11 luni undeva cu plaja si apa sarata.
    Am inchiriat pentru 9 nopti un apartament f ok. Chiar am prelungit o noapte. Pentru ultimele 4 nopti au venit si socrii. Am anuntat cu 3 luni inainte ca mai vin 2 persoane extra si sa ne spuna cat costa. „Nu costa nimic. Se inchiriaza apartamentul cu totul nu per persoana.”
    Am ajuns acolo, am deschis subiectul cu cele 2 persoane extra care vor veni spre sfarsitul perioadei, pai ne-ati anuntat? Da. Ok. Dupa 10 minute ma suna proprietara, domne nu e ok, trebuie sa platiti in plus. Pai am stabilit ca nu costa nimic. Greseala a fsot ca am stabilit telefonic si nu in scris. Pana la urma ne-au facut marea „favoare” sa nu mai ceara bani. Ok pana aici.
    Dupa ce ne-am intors le-am lasat un review magulitor in opinia mea. 9/10. Am comentat doar ca as fi preferat masina de spalat vase nu de spalat rufe in bucutarie si ca mi se parea normal sa nu platesc 100 lei pentru serviciul de curatenie. O data in 10 zile. Facut curat prin apartament si schimbat prosoapele. Nici macar lenjeria. Daca il inchiria catre 3 grupuri cate 3 nopti tot banii aia ii incasau si faceau de 3 ori curatenie. Dar na, bonus cand dai 4500 lei e sa mai dai 100 pentru curatenie.
    Mi-a raspuns proprietara la review scotandu-mi ochii ca de ce am pretentii cat timp ne-au facut favoarea sa-i primeasca pe cei 2 gratis. Mai bine mergea pe burta si mai bine era daca multumea pentru un review ok. Acum sper ca altii vor citi si vor trage singuri concluziile cui ii dau banii.
    Pacat, pentru noi cu copil mic chiar era ok apartamentul. Dar nu vor mai vedea 1 leu de la mine vreodata.

    00
  12. Nu stiu daca ar fi fost posibil sa patesc asta la un restaurant in Grecia. Restaurantele au preturi adecvate imprejurimilor, adica nu serveste nimeni fitze daca nu stai intr-un loc cu adevarat de fitze. Si nici nu as fi putut scapa din vedere preturile. La noi, mi se pare ca poti sa te cazezi si prost si scump, iar apoi sa pretinzi ca restaurantul n-o sa incerce sa te jupoaie.

    In alta odine de idei, raspunsul restaurantului mi se pare gretos. Se vede ce respect au ei pentru clientii autohtoni.

    00
    • Din cantitatile mentionate de reprezentantul restaurantului deduc ca e vorba de un grup de 3-4 persoane, poate chiar mai mult. 300 euro pentru 4 persoane nu e totusi un pret ATAT de mare

      00
    • erau două mese, deci 8 persoane.

    • Mda, hai ca pana la urma ajungem la vorba aluia: voiati sa le mancati la pret de pizza? Nu imi e clar daca pentru o masa a fost nota de plata 1300 sau pentru ambele.

      00
    • Eu din text am înțeles că erau doar două mese ocupate în tot restaurantul și că de aceea chelnerul nu avea cum să greșească, nu că erau două mese care în total au primit o notă de plată de 1300 lei.

      00
  13. Nu stiu ce sa zic, eu nu calc in astfel de locatii ca nu-mi permit. Si eu m-am ars o data la un restaurant unde am comandat fara sa citesc meniul(pe acelasi principiu, avem bucatarie cu prezentare, haideti sa vedeti) si a fost destul de drastic(+ apa, paine aduse la masa fara sa fie cerute si platite la pret de Ritz) de-atunci cand mi se aduce ceva ce n-am comandat, sau sunt intrebat: „smantana la ciorba”, daca nu cunosc localul si preturile spun: „nu am vazut smantana trecuta in meniu, cat costa?”.

    O astfel de experienta te invata sa nu mananci daca nu stii cat costa. Ca e moral/imoral ce fac restaurantele cu astfel de concepte, nu stiu, dar daca tu esti prost si nu casti ochii/intrebi, bagi mana in buzunar, platesti, si tii minte pe data viitoare.

    00
  14. Restaurantul se numeste Mesogios? Serios? De ce nu romaneste? Mesugius

    00
  15. Stiu o gramada de branduri premium care au abordat tactica asta esti prea sarac si urat pt noi du-te in alta parte…si nu le plang de foame… strategia lor , bussinesul lor .
    Cat despre toapa care nu stie pe ce lume traieste… romanul are un proverb: ” Domnia si prostia se platesc”.
    M ai facut curios de Mesogios, da sigur nu merg in sezon.

    00
  16. Dupa comentarii, atat patronul restaurantului cat si clientii se merita unii pe ceilalti.

    00
  17. In Bulgaria, la vreo 50 km de Mangalia, gasesti un restaurant cu fructe de mare care da clasa oricui. Si asta la preturi extreme de mici.

    00
    • Sunt cateva diferente, fata de Dalboka; presupun ca de ala zici.
      In primul locatia. Crasma din Mamaia, din poze, pare de fite; daca ajungi in ea la costum, nu se uita nimeni dubios la tine; nu se poate spune acelasi lucru despre Dalboka.
      Apoi intervin cheluielile; aia au ferma la 50 de metri in larg. Se suie ajutorul de bucatar in barca, da la vasle juma’ de ora si s-a intors cu destule scoici pentru urmatoarele 3 ore, pe cand astia tre’ sa le cumpere, sa le transporte si sa le depoziteze.
      La finalul zilei, probabil ca incasarile sunt la fel si la Dalboka si la Mamaia, doar ca la Dalboka s-au servit 1000 de clienti, iar in Mamaia 10. E fix ca taximetristii care prefera sa stea la gara si sa dea 5 tepe intr-o zi, in loc sa stea „pe oras” si sa faca 100 de curse. Fraierii nu mor niciodata; ei doar se schimba.

      00
    • dalboka? zicea Arhi ca s-au cam stricat.

      00
    • George,
      Numai cretinii care se duc in Mamaia au impresia ca saracia aia sinistra e „restaurant de lux”. Nu m-as duce in costum acolo de teama sa nu se-agate in vreo sarma in scaunele alea de „rachita”sau sa nu se-mpiedice duduca in rosturile de la gresia aia de pe Valea Cascadelor.
      Restaurantul de lux e cel in care te duci si nu-ti pasa de nota de plata pentru ca experienta merita fiecare banut.
      Cand doar dai bani cu ghiotura si aiurea ( si-ti pare rau de ei pe urma) e doar o bodega sinistra supraevaluata.
      Numazic.

      00
  18. Cred ca un simplu comentariu cu explicatia potrivita si exacta (Gen aveai lista de preturi afisat, stiati ce ati comandat, asta este situatia, nu consideram ca am gresit cu ceva) din partea patronului ar fi fost indeajuns. Faptul ca acesta a inceput sa jigneasca ca la usa cortului, denota faptul ca acest patron nu are vreun caracter mai diferit fata de clienta respectiva. Cand lucrezi intr-un astfel de domeniu trebuie sa te astepti si la astfel de reactii din cand in cand (cu sau fara vina restaurantului), dar modul de abordare si rezolvare conteaza la sfarsitul zilei.

    00
  19. Eu nu mă duc pe litoralul românesc pentru că nu-mi permit. Știu câți bani am în buzunar și mă duc acolo unde pot plăti nota de plată. Românii cu venituri medii se duc în Grecia, Turcia sau Europa de Vest. Cât costă? trebuie să fie o întrebare pe buzele tuturor.

    00
  20. Cred ca Mesogios e unul dintre cele mai scumpe restaurante cu peste si fructe de mare din Romania. Si se vrea restaurant cu pretentii. Felul in care au raspuns comentariilor deloc potrivite ce e drept, este insa unul demn de taraba cu mici din piata.
    Cat despre clienta… fara cuvinte. E trist ca genul asta de oameni isi poate permite o asemenea masa.

    00
    • Sunt sigur ca macar o data in viata asta ai fost aratata si tu cu degetul de persoane la fel de autosuficiente ca tine. „E trist ca genul asta de oameni isi poate permite o asemenea masa”. De unde ai scos fraza asta atat de profunda?

      00
    • Sunt convinsa ca fiecare dintre noi a fost aratat cel putin odata in viata cu degetul.
      Despre fraza, ca o naiva ce sunt, eu inca cred in faptul ca, in viata totul se munceste. Si nu inteleg cum, oameni care nici macar nu se pot exprima decent, corect si cu un minim bun simt, ajung sa castige suficienti bani incat sa-si perimita masa aia.

      00
  21. Dacă merg la curve de lux la Marriott în loc de cele de pe Mătăsari sau de pe centură ar trebui să fie același preț.
    Plm cât de autist trebuie să fii să mergi la o crâșmă de fițe în Mamaia și să crezi că au prețuri de împinge tava?

    00
  22. NOU
    #62

    ambii sunt de vina :

    – clientul pentru ca nu are minima educatie in ceea ce priveste drepturile lui
    ( sa ceara meniul in clar daca nu exista, sa ceara lamuriri asupra pretului per gramaj, sa se informeze despre ce mananca, cum sunt preparate pentru a nu aparea probleme gen alergii, intoxicari, sa specifice de exemplu ca-si doreste un preparat care sa nu depaseasca xx grame, etc … )
    – reprezentantul localului care nu raspunde niciodata unui client nemultumit, napadit fiind de ura, frustrare, razbunare, aroganta si superioritate ci trebuia sa adopte un ton calm si civilizat in care nici sa se acuze nici sa acuze ci sa remedieze conflictul abordand un discurs civilizat

    00
  23. Scandalul femei este de prost gust si nu isi are rostu. Restaurantul trebuia sa ii spuna „Se numeste teapa nai mai loat pana acum teapa?” .

    Din review-uri sunt 5 persoane care au avut aceeiasi persoana deci cumva sunt si ei vinovati ca nu schimba modul de lucru.

    00
  24. As putea sa pun pariu ca cel care comenteaza de pe contul restaurantului respectiv conduce BMW.

    00
  25. Poate nu sunt eu prea umblat, dar meniuri afisate doar pe pereti am vazut numai la restaurante tip fast-food sau cu autoservire.

    00
    • e jmekerie sa nu vezi bine preturile per suta de grame, cum inca se poarta in ro.

      00
    • Incerc sa iti dau mai multe thumb up, dar nu merge!
      Iaca totusi cineva a observat diferenta !
      Toti aia care apara intr’un fel sau altul, restaurantul, ii poftesc sa …. nickul comentatorului cu cele mai multe … :D

      00
  26. Cine e Alexandra? Si de ce nu se implica?
    Suspect. Eu cred ca ea a palmat tortu si a ascuns ancoa-ul in sutien, chiloti si cizme.
    Acuma probabil e tolanita pe undeva si mananca ancoa cu tort fara pareri de rau.

    00
  27. probabil femeia a comandat dintr-un meniu care evident are trecute preturile in dreptul preparatelor, deci unde e surpriza cand vine vorba de nota de plata?
    restaurantul nu trebuia sa continue atat discutia si nici sa o insulte. neprofesionist.
    atat clientul cat si restaurantul au abordat gresit situatia si sunt penibili, fiecare in felul lor.

    00
    • E teapa veche ce se practica la mare: ai 4 feluri de fripturi, le pui gramada, le pui cam acelasi pret, dar la una dintre ele (cea mai comandata, de ex piept de pui la gratar) scrii micut per 100g. La final, cand se duce nota: 3 x 100g. Si uite asa ai mancat 300 de grame de gratar si nici n-ai simtit.

      00
  28. Da’ nu zice nimeni nimic de cantitatea de mancare pe care au comandat-o 2 pitzi?

    00
  29. Boss, decât d-ăștia de la #miosugijos mai degrabă pune niște articole cu „Frumoși dă pă feisbuc” să mai îmi clătesc și io aragazu’ cu patru ochi…

    00
  30. Vechea teapa cu 100 de grame.

    00
    • Restaurantul cumpără produsele la kilogram. La pește e mai dificil de porționat, pentru că nu poți să tai peștele în 2 și să dai unui client capul si celuilalt coada.

      La fel și cu homarul. Care bucată din coadă o dai cărui client?

    • >La pește e mai dificil de porționat
      Si totusi se poate, de exemplu tai pe lung sa nu ajunga la unul capul si la altul curul, si asa mai departe – d-aia esti restaurant, sa te descurci.

      00
    • Cum sa te duci ma la mamaia si sa comanzi „jumate de biban salbatic taiat pe lungime”? Cum? Pai nu te scuipa in cap chelnerii?
      Femeia de rusine a comandat corect pentru 2-3 persoane cate erau, un kil de biban cu anchoa in deschidere (peste antreu la peste e ultima fita la capsunari), un kil de homar, un kil de creveti xxl si limonada de 20 de lei paharelul sa nu se faca de rusine fata de rudele de la tara. A avut ghinion ca in loc de 3-400 de lei la cat se asteptau ei a fost 1300.
      Si raspunsul restaurantului a fost pe masura. Cand ii vezi cum se comporta cu clientii nemultumiti iti dai seama imediat ce neamuri proaste sunt.
      Comanda tipei e in poza a doua.

      00
  31. Ce credem ? Buna intrebare ! O expunere fara probe, atat din partea ei, dar mai ales din partea restaurantului, fara o poza dupa nota de plata incriminata, nici dupa meniul pasamite pe atat de explicit si de bine expus, te lasa sa ghicesti. Ca ea a dat, in stilul multor proaste, un feedback razbunator in dorinta de a dispersa o ipotetica clientela, e una, ca ei insa in contrapartida n-au raspuns deloc convingator, documentat, intr-un mod serios, spre a arata ca le pasa de aceasta, cu totul alta. N-as putea spune ca pe mine m-au pierdut, pentru ca oricum nu apartin clientelei vizate, una formata din fitosi carora li se rupe de preturi cvasi estimative (si nu per portie, dupa practica uzuala) si de vreme ce-si permit atitudinea asta aroganta sunt sigur ca balta lor are peste, nici nu-i acuz de hotie, cel mult de preturi la deruta, spun doar ca la astfel de „gazde”, locatii de fite au ba, n-as calca. O fi ea proasta, da’ ei sunt golani. Restaurant vine de la restauratio, a te recupera, nu de la a sta cu ochii atintiti pe cantar si pe nota de plata.

    P.S. si mai arata cata nadejde e in recomandarile conationalilor de pe Tripadvisor. Fie sunt extrem de lingusitoare, romani care scriu encomiastic despre gazda in engl. si germ., batand spre un mare FAKE, fie sunt razbunatoare.

    00
  32. Mno pai la 500 de lei kg de creveti sau homari, nu mai tin minte exact, alte chestii 600 kilu…tre sa fii si prost sa nu iti dai seama ce urmeaza la nota de plata. Proprietarul oricum are fata de meltean deci nu ma mira stilul de raspuns. Astia nu sunt singurii carora li s-a raspuns asa, pe tonul asta

    00
  33. cacat, faza asta e ca la casele de schimb valutar unde scrie ascuns/mic ca iau 20% commission.
    nu mi se pare ca tipa a avut un vocabulary suburban si sunt convins ca restaurantul foloseste conceptul asta tocmai pe idea ca niste clienti de buna credinta se vor intinde fara sa-si dea seama mai mult decat ii tine plapuma.
    pe de alta parte lipsesc niste amanunte, cat au baut ? eu cu inca 5 amici am tras o bauta intr-o seara la un restaurant, de aproape 1000eur, mancarea deja era nesemnificativa pe nota de plata. nu ma laud, dar cand esti pilit si ceri sticla dupa sticla ti-o cam iei :)
    la fel, nu inteleg daca 1300 lei sunt pt o masa sau pt doua, daca sunt 8 personae deja nu e scump, ce kkt vine 160lei/persoana, un platou cu 3 creveti e 40 lei oriunde asa ca sa nu aruncam cu piatra…

    00
  34. Preturile de la restaurantul respectiv mi se par in linii mari asemanatoare cu cele de la Popasul Pescarilor din Olimp. Poate cu 10% mai mari. Calcanul e scump. Noi am mancat 8 persoane doi calcani, tot asa, la 1 kil bucata. Am completat cu alte vietuitoare de mare, si pretul pe persoana a iesit ok. Nu e genul de local unde mergi saptamanal.
    Altfel, daca vrea ieftin, duduia, sa mearga la On Plonge.

    00
  35. Pe de o parte avem parte de o pitzi in poze care scrie totusi okay, pe cealalta parte un patron varza.
    Okay poate tipa e varza, nu stia ce a comandat, etc… dar respectivul are un restaurant de X ani; teoretic unul high-class.
    Atitudinea si modul un ii fac cinste – putea sa ignore, sa raspunda ca uite, aveti meniu, X, Y; ne pare rau ca au fost probleme, va invitam din nou si va oferim o reducere etc…
    Practic ideea este sa multumesti clientul pe cat se poate – ca pana la urma asta ii este afacerea…
    Chiar daca are dreptate, modul in care a argumentat la facut perdant…

    00
    • când vine o analfabetă și se pișă pe munca ta, îți mai sare țandăra.

    • Nu ai dreptate Zoso. Cînd ai o afacere din care se presupune că trăiești nu faci astfel de afirmații. Așa apare impresia că îl doare-n sex de afacere. Iar asta te face să te întrebi cît de serios este în selecția angajaților, a sursei alimentelor din care sunt preparate meniurile respective, a modului în care se spală vesela. Doar cîteva din multele întrebări pe care nu dorești în mintea clientului.

      00
  36. Vali pregateste un curs sa inveti „patronii” cum sa raspunda review-urilor online, sa nu se faca de ras.

    00
  37. mai oameni buni, se vede ca sunteti romani fara stampile-n pasaport! problema nu e ce s-a spus, problema nu e nici pretul, nu e nici macar locatia sau faptul ca mai multi s-au plans. problema nu e nici lipsa bonului fiscal (ca dovada, stiu ca s-a dat) si nci preturile cerute.

    problema e felul in care a reactionat „restaurantul”. cand tu esti un restaurant unde mananci de 13 milioane, esti unul dintre cele mai scumpe locuri din europa (nu din romania, din europa). lumea are o anume asteptare ca tu, patronul unui loc care este atat de fin incat vinde biban salbatic si coada de homar, sa ai clasa (nu S-klasse), sa ai finete si sa nu te cobori la mintea unor tarani care au mancat ca sa aiba ce pune pe instagram. ei bine, cand vii tu cu faze din astea puerile, chiar daca nu vorbesti ca la usa cortului, esti taran!

    ar fi fost frumos daca restaurantul ar fi raspuns incepand cu niste scuze de rigoare ca nu au putut fi pe placul tuturor si cu insusitul unor fapte, cum ca meniul ar fi afisat etc. … dupa care un sincer „mai treceti pe la noi” si va dam un 10% pentru „deranj”. dar pentru asta trebe finete, finete care nu se cumpara cu bani, oricati ai avea!

    am spus-o si o mai spus: in romania, ar trebui interzis vorbitul despre customer service si profesionalism, pentru ca nu exista asa ceva! da, stiu, voi sunteti exceptii…

    happy minus!

    00
  38. Pana la urma haleala a fost macar buna? Ca nu a zis nimeni

    00
  39. NOU
    #101

    1. cred ca e un soi de reclama mascata, something’s fishy here.

    2. daca combati un adversar, il combati cu aceleasi arme si ma rog, acelasi domeniu. El iti reproseaza ca tu esti scump, care va sa zica premium, iar tu ii zici ca e prost, urat si ca ar trebuie sa fie fericit ca si-a permis masa aia. Modul ala de abordare e putin injositor, indiferent ca a scris-o un chelner sau chiar boss-u.
    3. daca nu-ti permiti haleul, ramai peste program, speli vase, alta data mananci la rulota cu burgeri, si gata.

    00
  40. NOU
    #104

    Daca ăla zicea: ne pate rău ca oferta noastră va depășește posibilitățile, discuția era încheiata.

    00
  41. fie vorba intre noi, am un deja-vu, ca atunci cand a aparut numele tau in stenogramele lu vantu.

    sigur, tu ai dat-o ca si cu tati, o dai cu ocolisuri, dar se subintelegea din context ca nici tu nu stiai daca e de bine sau de rau :)))

    e normal sa mai ai si dubii uneori

    00
  42. Ăștia nu sunt căpșunari din ăia care voiau parmeggiano?

    00
  43. Singura problema este atitudinea de cacat a reprezentatului restaurantului… care putea sa-si expuna punctul de vedere fara glumite si ironii.

    Si ar mai fi si problema tortului.. probabil ca ospatarii incearca sa mai strecoare cate ceva.. ce mai e 24 de lei la o nota de 1300?

    In rest.. doamna a intrat intr-un restaurant de fite, pe care evident nu si-l permite. Si a iesit ce-a iesit…

    00
  44. Am stat puţin să rumeg toate informaţiile şi să citesc comentariile înainte de a mă repezi să calc în picioare protagoniştii. Nu mă las influenţat şi probabil că repet ce au spus şi alţii, e clar că analfabeta buzată s-a enervat că şi-a făcut praf chenzina, şi cum e vanitoasă a strâns din buci şi a aşteptat să ajungă acasă să se închidă cu telefonul în baie şi dupa o defulare scurtă cu lacrimi şi urlete, să mâzgălească pe facebook. Aparte de asta, ea începe să acuze în primul rând lipsa unui meniu, ceea ce e clar o minciună menită a introduce subiectul pe rol. Dacă ar fi fost furată era normal să sune la 112. Nu a făcut-o, deci sună a frustrare. A vrut să mănânce bine şi nu ştie cu banii, acum aş fi misogin..dar mă abţin.
    Cât despre răspunsul restaurantului, clar lasă de dorit. Se simte încă din primul răspuns că tipul clocoteşte de nervi şi deşi răspunde cu o politeţe rece şi uşor superioară, e clar că i-ar spune: mai dă-te-n p** mea de m** săracă, du-te, fă şi haleşte la Prichindel dacă n-ai pe tine…După care a lăsat menajamentele şi a făcut-o direct proastă şi urâtă. Ceea ce nu are nimic de a face cu o relaţie cu clienţii civilizată. Chiar dacă teoretic au dreptate, mie mi-a provocat scârbă reacţia ăluia, nu m-aş duce acum acolo să iau masa pentru că înţeleg că aş fi văzut ca un portofel şi nu ca un oaspete.
    Deci clar că aia bate câmpii dar ea nu mă interesează, aflasem pentru prima oară de acest loc şi îmi stârnise curiozitatea, dar sigur m-a iritat atitudinea managementului şi nu voi păşi acolo, memoria a rejectat deja locaţia. Pace.

    00
  45. Un om cu bani din România spunea: „Ai cu adevărat bani când întri în orice restaurant și comanzi fără sa te uiți în meniu”. Și nu cred ca se referea la „împinge tava”.

    00
  46. Foarte distractiv. Mi se terminase serialul si ma plictiseam si iata, a aparut salvarea. Clienti carcotasi si patroni cu zero autocontrol. Recomand pagina LIDL pentru amuzament fara sfarsit

    00
  47. Cu 200Euro poti comanda linistit un meniu de 8 feluri intr-unul din cele mai bune restaurante din Berlin (cu stele Michelin). La 300 euro pot manca 2 persoane foarte bine, in acelasi restaurant, cu meniu la alegere sau meniu de 4 feluri. Nu ma credeti, cautati Tim Raue.
    Preturile restaurantului din Mamaia sunt nesimtite, iar raspunsurile date clientului si mai nesimtite

    00
  48. NOU
    #113

    Cum se cheama restorantul ala???”MI-OSUGEȚI”???Poate e de evitat.In orice caz mie n-are cum sa-mi dea teapa,penca io urasc fruitele de mare baloase.

    00
  49. Eu de vreo 10 ani nu mai calc pe litoralul rromanesc. Bai nene in Spania , in Grecia, in Italia e civilizatie , conditii si preturi decente. In niciun caz nu m-am simtit jumulit , chiar si la restaurante fix langa plaja. Cu 15-20 de euro mancai o masa consistenta , 4 euro inchiriai sezlong si te bucurai de o mare curata , nisip fara cocene de porumb , chistoace de tigari si samburi de piersici infundate in el. Ma pis pe litoralul romanesc si pe meltenii care l-au distrus si il distrug in continuare. Imi aduc aminte prin 2006 ,cand am calcat ultima data la Costinesti , cum o panarama de „mamica” isi pisa copilul pe plaja ca na… „e mic domle si nu poate tine”. Mortii vostri de popor imputit.

    00
  50. de cand a zis tiriac ca bogat inseamna sa comanzi fara sa te uiti la pret, toti fraierii si-o incearca aiurea dupa care plang ca de ce mercedesul nu e cat loganul? nu are tot 4 roti si un volan? mai consuma si mult!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.