Audi A3 2019 review

Cum am scris în review original de la Cupra îmi doream o schimbare odată cu creșterea BTC-ului. Momentul a fost oportun deoarece în 2021 nu am dorit să mai lucrez în afara țării și o mașină ,,nouă’’ își avea sensul.

Am avut destule interviuri cu posibili cumpărători, dar nici unul nu m-a convins că se califică în totalitate, trecând doar unele criterii de eligibilitate. Noul proprietar are impresii similare cu ale mele si înțelege ce înseamnă 10 august.

După ce am condus gama de mijloc de la BMW (320i, 320d și 330i), mi-am dat seama că aș rezona poate doar cu M2 competition sau M340i. M2 nu are Android auto, ACC și un auto-hold ciudat, a ieșit din schema. M340i fiind abia apărut nu se găsea SH la preturi decente și lipsa de ergonomie de pe toată gama G80 ar fi fost prezentă.

Am dorit o mașină din România deoarece are garanție valabilă și este mai puțin de alergat după acte (nu am cumpărat niciodată din afara țării mașină). Decizia de a merge pe RS3 a fost relativ ușor de luat deoarece :

  • S5 după 2018 pentru Europa s-a produs doar TDI, TSI mergând doar pe piața de USA
  • S3 nu are performanțe mai notabile în comparație cu o Cupra
  • Golf R este mult prea scump pentru un Golf (peste 30.000)
  • A45 2018 este slab la ergonomie și învechit ca tehnologie. A45s foarte scump
  • C45 2018 nu are virtual cockpit
  • E45 este prea mare

RS3-ul pe care l-am ales în defavoarea altora aflate la vânzare se datorează :

  • Fabricație 2019, adică are OPF ceea ce este important pentru mine (voi explica mai jos de ce)
  • Garanție 5 ani în România
  • Fost proprietar civilizat
  • 40.000 km care nu sunt mulți, dar nici puțini
  • Culoarea roșu + jante Rotor

Design exterior  8/10

Liniile exterioare sunt destul de subtile și nu denotă o mașină sport pentru necunoscători, nu sunt mari diferențe față de un A3 Sline, doar etrierii față o dau puțin în vileag. Mașina eu o consider din categoria ,,sleeper’’ și în combinație cu evacuarea silențioasă (grație OPF-ului) îmi place mult.

Pentru mine cel mai plăcut element exterior sunt jantele Rotor pe 19’’, personal consider că acest model sunt apogeul în design de jante; există Rotor și ,,ceilalți’’. Nu sunt cele mai ușoare, dar nici cele mai grele din această categorie, dar modelul este emblematic pentru gama RS. Sunt dezamăgit că pe noua generație 2021 în România nu se mai găsește acest model în oferta de opționale. Îmi plac atât de mult, încât mi-am mai cumpărat un set de iarnă același model.

Eșapamentul real oval, la fel este emblematic pentru gama RS. Mi-a plăcut acest design din totdeauna, pe Cupra aveam tot oval, dar nu la fel de pronunțat.

Etrierii cu 8 pistoane ies în evidență pe culoarea mașinii roșie în combinație cu jantele negre.

Fostul proprietar a aplicat și o folie de protecție pe toată mașina, ceea ce o face mai ușor de îngrijit, dar recunosc că o spăl mai des decât Cupra. Am avut o creștere exponențială de la maxim 4 spălări pe an la 1 spălare aproape lunară. Roșul nu este la fel de ușor de întreținut ca albul…

Design interior  7/10

Față de Cupra materialele folosite sunt mult mai moi la atingere, cu un aspect premium plăcut, doar design-ul nu m-a convins deplin.

Nu aș mai alege o mașină fără virtual-cockpit în 2021, cu excepția poate urâțeniei de la BMW. Afișajul are un mod exclusiv modelelor S și RS cu turometrul central care pe modul manual după 5.000 rtm trece prin culorile verde/galben/roșu să fie mai intuitiv momentul optim pentru schimbarea treptei de viteză.

Alcantara pe fețele de uși și o parte din volan ajuta confortului vizual. Mașina are ca dotare scaunele sport opționale care, deși arată foarte bine și au suport lombar, pentru grasul de mine sunt mai inconfortabile decât cele sport de pe Cupra. Reglarea în poziție ridicată a șezutului a mai ajutat disconfortul fesierilor la drum lung, mutând durerea la gambe.

Nu există lumini ambientale ca ale competitorilor, doar un simplu alb în jurul difuzoarelor de pe uși și la cup-holdere. Până și Cupra avea 2 culori disponibile și o suprafață dublă de led-uri.

Dinamică 7/10

Motorul de 2480cmc 5 cilindri în linie produce 400CP și 480Nm și are o cutie DSG în 7 trepte (DQ500, Cupra are DQ250). Acesta este ,,selling point’’-ul mașinii fiind unicat acum în lume, nici o altă mașină aflată în producție nu mai are această configurație. Mă bucură faptul că au reușit să îl păstreze și pe noua generație și îndeplinește normele de poluare actuale.

Tracțiunea quattro de pe RS3 pe modelul meu este ,,bias’’ față, doar în anumite situații trimite putere și roților spate. Pe noul model sistemul de tracțiune poate trimite mai multă putere punții spate, existând și un mod Drift care poate trimite toată puterea unei singuri roți, la mine puterea se împarte egal din diferențialul spate. Eu o consider o mașină de Drag, excelând doar în linie dreaptă, așa că noua abordare nu mă atrage.

Setările cutiei de viteză în modul Confort sunt dezamăgitoare și, pe alocuri, enervante în comparație cu cea de pe Cupra. În modul Confort cutia nu face frână de motor dacă turația motorului este sub 2.000rtm ceea ce este enervant și aduce un consum suplimentar de carburant și plăcuțe de frână în majoritatea situațiilor de trafic. Schimbarea în sus a treptelor este ca la Cupra, schimbând la 2.000rtm, dar pe decelerare ține treapta cuplată până la 1.500 rtm și nu retrogradează. În modul Dynamic retrogradează mai rapid astfel că frâna de motor este aproape imediat cum ridic piciorul din accelerație. M-am cam obișnuit să retrogradez manual 2-3 trepte când doresc sa încetinesc fără a frâna.

Consumul mediu de 10.4/100km l-am obținut doar după ce m-am obișnuit cu acest comportament al cutiei de viteza. Este cu 2l mai mare decât la Cupra, ceea ce mi se pare decent. La drum exterior fără autostradă pot ajunge și la 7.2l/100km , dar în București aproximativ 12 este consumul la ore decente. Spre deosebire de Cupra, orice accelerare susținută crește media cu aproape 1 litru chiar și după un condus normal de peste 100km. Puterea mărită a crescut consumul logaritmic față de Cupra.

Consumul de ulei pe ultimii 7.000km a fost de 1 litru, măricel pentru stilul meu de condus.

Din 2019 RS3 s-a livrat doar cu filtru de particule OPF care reduce poluarea sonoră și cu particule a mediului înconjurător. Un alt plus al prezentei OPF-ului este o diminuare simțitoare a sunetului evacuării în comparație cu modelul din 2018. Ambele beneficii m-au convins în a cumpăra această mașină: mai nouă, mai sigură, dar și atentă la mediul înconjurător.

Suspensia este adaptivă, dar nu am simțit o diferență notabilă între Confort și Sport, mașina fiind mai confortabilă decât Cupra.

Comportamentul pe viraje mi se pare inferior Cuprei, posibil și greutatea mărită inclusiv pe față să faciliteze subvirarea. Am observat asta în sensurile giratori în care nu frânez pentru a nu consuma inutil benzina de exemplu.

Senzația la volan nu este la fel de sportivă precum Cupra datorită insonorizării mai bune și vitezei mărite. Mașina fiind mai silențioasă, nu îmi creează senzația de sportivitate simțită în Cupra, chiar dacă viteza în aceleași condiții a crescut.

Ergonomie 5/10

Nu este la fel de dezastruoasă ca la BMW G80, dar suficiente aspecte sunt inferioare Cuprei din 2014.

  • Comenzile șoferului pentru geamuri sunt mai în spate pe ușă, total ne-anatomic pentru o mână de adult să le apese.
  • Cup-holdere sunt în față, direct sub comenzile climatizării. Nu intră nici o sticlă de apa mai mare de 500ml. Pe Cupra amplasamentul în fața cotierei facilita prezenta unei sticle de 750ml. Pe modelul nou RS3 au corectat și mutat poziția lor.
  • În cotieră exista wireless charging + amplificare semnal telefon + mufa USB, dar un telefon de peste 6’’ umple tot spațiul și nu se mai poate conecta cablul USB pentru Android Auto.
  • Display-ul central este retractabil (interesant feature), dar NU este touch-screen. În 2019 Audi a vândut mașină de peste 80.000euro fără touch screen ?! Pe noul model au pus touch.
  • Există alcantara pe consola centrală unde se relaxează piciorul drept al șoferului, un plus
  • Are Android Auto, care totuși uneori nu dorește să se conecteze la telefon (prin cablu) și este nevoie de un restart al mașinii ca să își revină…
  • Portajul și spațiul interior sunt mai mici decât la Cupra, bateria este în portbagaj și lipsește roata de rezervă.
  • Sistemul de sunet B&O este superior Seat Sound și are un bass mai pronunțat.
  • Farurile Matrix led sunt din alt film în comparație cu ce am condus până acum. Faza lungă automată menține în con de umbră mașinile din trafic și oferă o iluminare optimă. Detectează trecerile de pietoni și pietonii și îi iluminează. O opțiune de siguranță care merită din plin, sunt foarte curios ce lumină fac și cele laser în comparație cu ale mele.

Costuri mașină

  • Următoarea revizie de la 50.000km mă va costa 4.800 lei (ulei, diferențiale, DSG, bujii, lichid frâna). O revizie normală de ulei + filtre 975 lei, intră 8 litri de ulei.
  • Impozit aproape 1.000 lei plătit cu bucurie pe 1 aprilie deoarece primarul de sector este USR
  • Asigurare CASCO 4.500 lei pe an
  • Benzina doar SuperPlus , ulei 5w30 identic.
  • 8 plăcute de frână față cu preturi începând de la 100 lei, da 100 lei toate 8. Am cumpărat mașina cu plăcute cu uzură de 30%, așa ca mă vor mai tine 4 ani adică până o vând.
  • Cauciucurile identice cu cele de Cupra, în jur de 4.000 lei per set la fiecare 4 ani.
  • În prima luna mi-au furat ambele oglinzi (doar sticla), originale (nu există aftermarket), costau 4.500 lei, așa că mi le-am cumpărat înapoi de pe olx și le-am inscripționat.

Impresii finale

Mașina nu are același raport preț/performanță cu Cupra pe care eu o consider alegerea optima chiar și acum. Plătești mult în plus pentru o diferență discutabilă.

Este o mașină de linie dreaptă pentru performanțe optime, lăsând în urmă orice gamer, dar pe viraje povestea schimbându-se. Plăcere mea acum este de a merge legal pe banda 1 și a lăsa mașini mai slabe ca putere sa mă devanseze și sa se bucure de moment. Este o mașină care am observat că atrage zâmbete și asta mă face fericit și pe mine, dacă am putut îmbunătăți starea de spirit a unui necunoscut.

În gama ei consider că nu avea rival în 2019, doar A45s cel nou era superior. Noul model RS3 2021 a corectat toate problemele de ergonomie și de dotări interioare. Pentru mine singurul neajuns ar fi exteriorul mult prea stilizat și lipsa jantelor Rotor care o descalifică a face parte din elita gamei RS.

Ca dotări îmi par rău că nu am ACC și blind spot monitor. Audi pre-sens este o inutilitate. Mai am 3 ani de garanție, suficient sa mă bucur până la ieftinirea unui RS4.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

57 comentarii

  1. E o masina perfecta pentru Romania.

    10
    • Toată descrierea e perfecta pentru România.

      1. Rs3, având valoarea de 50-60% din apartamentul in care sta.
      2. Mașina parcata in fata blocului/residenceului, cu parasolar.
      3. Oglinzi furate și cumparate de pe olx pentru întreținerea fenomenului. (Apropo, Casco nu acoperă și furtul?)
      4. Atitudine de “a-l face pe fraier”, (merge încet și apoi îl depășește râzând de el, hahaha, ce l-am păcălit pe prost), indiferent ca poate pe omul ăla voia doar sa meargă din punctul a in punctul b, neinteresandu-l aceste aspecte.

      00
    • @UnuL, partea cu parasolarul nu o inteleg. Daca ai masina scump trebuie sa rabzi cu stoinicie canicula bucuresteana?

      00
    • @Bogdan, sunt amuzanti cei care au bani foarte mulți, își cumpara mașini extrem de scumpe, dar confortul lor este asemanator cu oameni ce au 10-20-30% din veniturile acestor “bogați”.

      De ce? Stau si ei la 2-3 camere într-un bloc comunist, uneori fără apa calda si caldura.
      Aud tot ce fac vecinii prin casa, ori ce muzica asculta.
      Își parchează mașina fix ca vecinul paznic cu Opel astra de 1500 euro.
      E cel mai vânat om din bloc de către Hoții de oglinzi, jante, etc.

      Dar măcar are o mașina de 50-60000 euro și se lasă intenționat depășit, mergând încet, pentru ca apoi sa le arate el, celor care l-au depășit, cât de mult au greșit când i-au subestimat sleeper car-ul.

      Fiecare cu plăcerea lui in viața.

      00
    • @UnuL inspira, expira si incearca sa intelegi :

      1)Nu ma cunosti, nu stii ce proprietati am. Aleg sa locuiesc unde doresc eu.
      2)Incearca sa intelegi ca pozele se pot face si in fata spalatoriei.
      3)Casco acopera si furtul, dar solutionarea cazului la politie necesita si o tranzactie.
      4)Incearca sa parcurgi un text si sa ii intelegi sensul. Faptul ca ai o imaginatie bogata si iti place sa inventezi parti inexistente este o calitate des intalnita in oamenii … (completeaza imaginatia ta aici).

      Este un lucru bun sa invetilucruri noi zilnice… Cultura innobileaza.

      00
    • @brinco218 nu te cunosc și nu am nimic cu tine. Nici nu îți știam numele pana sa răspunzi.

      Nu m-am legat de tine, ci de situația spusa de tine, pentru ca e povestea trista a multor romani.

      In rest, numai bine!

      00
    • Omul nu a zis nicaieri ca ii lasa pe „fraieri” sa-l devanseze pentru ca apoi sa-i depaseasca el. Partea a doua a completat-o imaginatia voastra. Ma intreb de ce. :)

      00
  2. Faina masina. Sa te bucuri de ea! Consumul pe care il scrii tu e de 2.0 benz 210 cp quattro. Pt RS3….cam rar deschizi turbina.

    00
  3. N-as sta in zona acelor blocuri gri & depresive cu asemenea masina nici sa ma bati :) ca tot ziceai ca ti-au furat oglinzile….

    00
  4. Cât de împătimiți sunt unii oameni. Câte detalii pot oferi și cât de atenți la detalii sunt ei atunci când cumpără o mașină.

    Altfel..pentru unii este navă:)
    Misteaux!

    00
  5. mi se pare că are garda la sol destul de mică pentru gropile de la noi… suspensia aia adaptivă poate cumva ridica înălțimea în timpul mersului?

    00
  6. Superb. Masina visurilor mele, doar ca varianta pe gri, ala mat. 😬

    Cu Audi Presense la mine a fost invers, mi-a salvat viata de 2 ori,in aceeasi circumstanta: ametit venit de pe cedeaza din lateral care a trecut ca in porumb. Masina mea pur si simplu a inghetat, instinctiv nu am stiut ce se intampla, apoi m-am linistit.

    Cand o sa dai masina scrie aici, poate facem un deal. Serios.

    00
    • Salut, peste 3 ani cand expira garantia si va ajunge la 30.000 cred/sper.

      Masinile de culoare alba si rosie imi plac. Alb pentru consum mai mic si rosu pentru placerea mea vinovata.

      00
  7. Pacat ca au “omorat” toate S-urile cu motor longitudinal. Daca vrei un S pe benzina trebuie sa te duci in gama RS din pacate…

    00
  8. Sincer după ce am citit partea asta nu am putut trece mai departe :
    ”Am avut destule interviuri cu posibili cumpărători, dar nici unul nu m-a convins că se califică în totalitate, trecând doar unele criterii de eligibilitate. Noul proprietar are impresii similare cu ale mele ”

    Cred că am ajuns prea departe dacă pentru a cumpăra o mașină SH trebuie să dau interviu și să îndeplinesc niște criterii de eligibilitate.

    00
    • Viitorul proprietar trebuie sa arate aceiasi apreciere pentru lucrurile fine, muzica cu multi basi si jantele cu rosu si negru.

      00
    • Same. Figurile astea sunt demne de cel care o cumpara noua, nu cel care o cumpara deja cu scaunul plin de basini.

      00
    • De aceea am si pus pasajul acesta la inceput, ca sa nu va deranjez cu toata lectura nepotrivita stilului dumneavoastra.
      A avea anumite principii in viata este totusi o virtute

      00
    • Dar nu e nici un deranj. E dreptul tau sa te bucuri de masina, sa o tragi la terasa sa te recoresti cu un vin cu cola sau ce iti place tie.
      Dar lasă-ne si noua dreptul sa glumim ;)

      00
  9. E vb pana la urma de gusturi dar și de un dram de nebunie sa alegi și emoțional, nu doar rațional. Asta o zic din perspectiva personala, luandu-mi de vreo 2 luni tot audi, dar mai tanc de felul lui. RS e un brand in sine, fara a mai fi nevoie de numerotație ulterioara ca sa știi pt ce senzații e creata masina aia. Scriu insa sa te întreb dacă ești sigur ca e mai ok financiar sa frânezi din frana de motor, solicitand cutia de viteze, decat din placute, care sunt oricum consumabile. Un cunoscut cu s6 abia ce a platit vreo 30000 Ron pe mecatronica unui s6 din 2016.

    00
    • Consum de 6,8% pe extern ce îți spune? Mașina e luată pt jante și culoare. Să se vadă.

      00
    • @Gogu: asa i-au zis la service cunoscutului tau? Ca s-a dus mecatronicul din cauza franei de motor? Si i-a crezut? Atunci cand ia cateva gropi serioase ramane cu cutia pe jos…

      00
    • @chris toss aka jesus : chestia cu mecatronica era pt exemplificarea costurilor, nu inseamna ca s-a bușit neaparat de la frane de motor. In alta ordine de idei, in manualul masinii ti se comunica, indirect , ca la audi nu e criptonita in cutia de viteze ( sa nu treci din r in d sau invers in rulare, sa nu o tii in rampa din acceleratie ca se incalzeste, samd). Acuma fiecare alege cum isi franeaza caii.

      00
  10. băi tată câtă hipstăreală

    00
  11. Pacat de noi, romanii, ca nu ne putem bucura de reușitele altora. Trebuie mereu sa evidentiem aspecte total neimportante pentru a minimaliza pasiunea pentru masini sau decizia de a cumpăra o masina scumpa. @unul – probabil ca atunci cand ai avut o bicicleta noua o tineai in casa sa nu fie invidiosi vecinii mai saraci… Sau sa nu ți-o fure din cartierul marginas cu blocuri gri.

    #makeit #dontfakeit

    00
  12. misto masina, era un rs 6 pe 100.000 tipla cand te gandesti sa faci upgrade, nu cred ca se da prea repede.

    00
  13. Un trist care crede ca auto înseamnă ceva. E un mijloc de transport, nu iti oferă ceva in plus. Ca la tel vertu, cica premium.

    00
  14. 5 in linie. Rara avis.
    Sa te bucuri de mașină fără evenimente neplăcute. Dacă îți place bordul tip tableta, lipsa rotii de rezerva și a frânei de motor e alegerea ta.
    Nu am văzut prețul de achiziție. Costurile de exploatare par a fi cam ceea ce e de așteptat. Cutia de viteze sa te tina!
    La dumneata în sector se ridica gunoiul?

    00
  15. Misto rewiew. Ma uluiesc totusi cati sunt care nu reusesc sa inteleaga 4 randuri. De citit, ei citesc, doar ca nu pricep. La fel cat multi ciudosi. Eu ma bucur ca ti-ai putut permite o astfel de masina. Sper si eu sa imi cumpar una la fel cand „voi fi mare”.
    Cam ca toate masinile din gama vag trag tare pe drept si subvireaza destul de mult.
    Cat despre furatul oglinzilor …na poate ca esti vinovat ca te-ai intors in tara. Aici lumea e saraca invidioasa si atotștiutoare. Fiecare stie cand trebuie si ce trebuie sa isi cumpere ….vecinul.

    00
  16. Iata ca am ajuns sa traiesc vremurile in care trebuie mentionat (ca ceva demn de remarcat in mod pozitiv) ca toba de esapament este reala si consumul de ulei e foarte bun „doar” 1 litru la 7000 de km. Cred ca ma duc sa ii spun noapte buna Opelului meu, ca am facut peste 5000 de km de la ultimul schimb de ulei si nu trebuie sa completez niciun pic de ulei.

    PS. Nu am nimic cu proprietarul, ii doresc sa se bucure de alegerea facuta si fara evenimente dar mi se pare de-a dreptul deprimant sa vad chestiile de mai sus (si) la masini scumpe si cu pretentii.

    00
  17. La partea cu interviul am cam vrut sa inchid, apoi ai adus in discutie 10 august, primar USR si alte cacaturi.

    Nope.

    Not okay.

    00
  18. Bai cata frustrare la unii oameni care vor sa evidentieze “frustrarea” altora. N ai voie sa ti iei masina scumpa in bucuresti. N ai voie. Trebuie sa stai la porumb, in pisma masii, dar sa fie bloc nou, sa nu te auda vecinii. Ai si parasolar? Bai baiatule, asta e de puscarie. Cum sa ai parasolar la o masina mai noua de 3 ani?! Las-o sa se coaca plasticele alea la 80 grade.

    Si uite asa am expus frustrarea unuia frustrat ca sunt altii frustrati ca sunt altii frustrati.

    00
    • Ce ai tati, nu auzi ca STA LA APARTAMENT? Sunt 3 poze cu locatii diferite, dar stie sigur UNUL anonim de pe interneti ca acolo sta omul.

      Ca nu poate omul sa faca poze la masina unde vrea el, ca se supara un comentator pe el, cu toate ca nu a avut in viata lui o masina macar la jumatate din pret.

      Mie personal mi se pare un review FOARTE onest si decent, dar mai ales SUBIECTIV, lucru foarte de apreciat la astfel de articole.

      Ca nu vreau sa aud aere de jurnalist expirat, daca vroiam asta ma duceam la Buhnici, vreau sa aud parerea omului sincera.

      00
  19. 4500 CASCO la masina aia si mie la Superb imi cer de la 6000 in sus?!

    00
    • La Asirom daca platesti in avans pe tot anul,bonus malus B8 si doresti o franciza de 2000 lei atat a iesit.
      Franciza datorita stilului de condus preventiv, am facut casco doar pentru a asigura masina in caz de furt total, nu m-am gandit si la cel partial.

      00
  20. Foarte bună tactica pentru a face usr-ul nefrecventabil, chapeau!

    00
  21. Habar nu aveam ce e 10 august. Credeam ca vreun sfânt ceva. A trebuit sa google.
    Sa stăpânești sănătos mașina! Ai obținut reacțiile corecte de la majoritatea comentatorilor – s-au îngălbenit de ciuda. Chiar dacă prezentai o cutie de pioneze 70% dintre comentarii ar fi evidențiat ca nu ai ce face de fapt cu pioneze în Ro…

    00
  22. Inițial m-am oprit la ” 1 litru de ulei la 7000 km”. Am zis sa mai dau o șansă articolului și am continuat, oprindu-mă definitiv la ” placerea mea este de a merge legal pe banda 1 și a lăsa mașini mai slabe ca putere sa mă devanseze și sa se bucure de moment” , urmând un teoretic ” ca apoi sa ii devansez eu ( că aia de le banda 2 te depășesc, tu de pe banda 1, apoi, ii devansezi) și să le arunc o privire de ” săracilor, n-ați avut succesuri în viața” – ai fi in elementul tau pe Valea Oltului.

    00
    • Faptul ca masina consuma si ulei te opreste din citit pentru ca ?!
      Cu imaginatia ta bogata, ca si a unui alt cititor, sunt curios ce scenarii au iesit din 1l/7.000km.
      Imaginatie ai, dar spirit de detectiv nu prea… puteai observa ca ma 2 RS3-uri. Initial am luat negru fara OPF, dar apoi am gasit si una rosie cu OPF si trapa.
      Iarna se foloseste cea neagra pentru ca nu are trapa si se incalzeste mai repede, vara cea rosie pentru ca are trapa si se vad norii.

      00
    • Nu, n-ar fi, a subliniat corect faptul ca masina aia are o pasiune pentru a subvira in aproape orice situatie ai vrea sa conduci putin mai sportiv pe un drum virajat.

      00
  23. Ai de plm cat hate si comentarii rautacioase fix pe gratis. Nimeni nu a sesizat ca masina nu are ACC si ca astia de la Audi pun optional si aerul din masina uneori. Da parcarea? Parcarea….

    00
  24. Ma bucur ca mai exista oameni pasionati care vor sa impartaseasca din experienta lor si cu ceilalti. Pentru mine care nu imi permit momentan o asemenea masina este suoer interesanta o astfel de recenzie.
    La cat mai multi kilometrii fata probleme.
    #hatersgonehate

    PS: Pentru restul, poate faceti o diferenta intre un cocalar care sta in chirie cu masina mai scumpa in parcare si un tip pasionat de auto.

    00
  25. „Consumul mediu…Este cu 2l mai mare decât la Cupra…”
    „Consumul de ulei pe ultimii 7.000km a fost de 1 litru…”

    concluzia:
    „…Ambele beneficii m-au convins în a cumpăra această mașină: mai nouă, mai sigură, dar și atentă la mediul înconjurător….”

    cum dracu’ e atentă la mediu, nu-mi dau seama :(

    PS: dieselul meu din 2011 nu halește ulei astfel încât până la 15000 de km să trebuiască să completez, pe când tinerica din articol arde 2 litri de ulei – așa e degeaba filtrul acela – nu aruncă praf din motor, ci doar multe gaze… ecologistule!

    00
    • Stilul semi-troll e de vină. Când zici că iei RS ca să protejezi mediul înconjurător o cam ridici la fileu. Dupa aia mai bagi și 10 aug și USR la mijloc într-un review de mașină și la final niște maxime gen „io nu frânez în giratorii să nu consum benzină”, „ergonomia la BMW e o mizerie”, „cumpăr de pe okazii oglinzile altora”. Normal că sar heitării.

      00
  26. Pre-sense este extrem de util, chiar daca uneori da alarme false. A franat de cateva ori inaintea mea in situatii delicate si e suficient sa te scoata odata din rahat si o sa il apreciezi.

    00
  27. „Am avut destule interviuri cu posibili cumpărători, dar nici unul nu m-a convins că se califică în totalitate, trecând doar unele criterii de eligibilitate. Noul proprietar are impresii similare cu ale mele si înțelege ce înseamnă 10 august.”

    WTF ?? Ai putea sa dezvolti un pic ? Mulțumesc.

    00
  28. Am scris in acest review :
    https://zoso.ro/audi-a4-avant-2020-40tfsi-review/

    Nu s-a vandut admiratorilor PSD, ALDE sau UDMR. Persoanelor sub 25 ani sau cu mai putin de 5 ani de la obtinerea permisului. Pe parcurs am adaugat la exceptii si persosoanele din MAI/jandarmerie.

    La vanzare din oct 2020 si s-a dat in aprilie 2021 cui mi-a ,,placut” mie ca si caracter. Nu a fost neverosimil ca noul prioprietar are aceleasi pasiuni si am ramas prieteni.

    00
    • Mulțumesc pentru explicatii.
      Dar cum ai facut, ii intrebai pe aia si aia recunosteau ca ” da bai, recunosc, sunt admirator PSD” ? :-)

      „Noul proprietar are impresii similare cu ale mele si înțelege ce înseamnă 10 august.” Nu stiu de ce, dar cred ca ai vrut sa folosesti alt cuvant in loc de „impresii” :-)

      00
  29. Am Audi pre-sense pe A4 Allroad. Și mi se pare util.

    00
  30. Felicitari pentru achizitie, lasa-i pe hateri sa conduca in continuare motoare lesinate.
    Habar n-au ce inseamna o depasire „teleportata”, sau sa-i dai cu fum la cate un sofer de TDI cu figuri de racer in cap.
    A mea consuma ceva mai mult (motor 3.5l v6) dar la ce ofera nu ma uit la combustibil ca nu stau in ala.

    00
  31. Obnoxious. Nu mai intalnisem de ceva timp un hipster userist atat de arogant. Obnoxious e cuvantul, nu se traduce la fel de bine printr-un cuvant romanesc.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube