Toyota RAV4 2020 hybrid testdrive

Într-o lume în care 99% din hibridele normale au motoare din ce în ce mai mici, Toyota are curajul să spună “nu, 2.5 e ce trebuie”. 222CP. Două motoare electrice, unul în față, care e alimentat de motorul de 2.5 benzină, și unul unul pe spate, pentru AWD.

Apropo de asta, n-am condus-o la modul la care conduc de obicei Subaru, că nu știu cât de bun e AWDul ăla pe șosea. Garda la sol este 19, destul pentru ieșit pe forestier și pentru noroaie mici printre rezidențiale. Suspensiile sunt mai moi și mai plăcute decât la XV.

Consumul, făcut câteva drumuri prin oraș, 9,8%. Motorul e teribil de silențios, chiar și când accelerez și intră motorul pe benzină în funcțiune.

Are autohold (care trebuie pornit de la un buton de pe consolă), semnalizator secvențial, guri de aer și despărțitor pentru bancheta din spate. Asta față de XV, care nici la modelul actual nu le are pe toate. Standard.

Toate butoanele sunt pe volan. Toate. Volanul e învelit în piele fină, și butoanele de pe el sunt din plastic fin. E de văzut cum vor rezista peste ani, sau poate sunt eu obișnuit cu plastic mai dur.

Apropo de butoane, potențiometrele de la unitatea multimedia și de la AC sunt învelite într-un cauciuc moale. Aceeași întrebare, cum vor rezista în timp.

Am văzut că unii se plâng ca softul de pe tableta din bord nu e tocmai rapid, eu am o problemă că arată urât de tot. Nici un design, nici un aspect, pur și simplu text aruncat acolo, ca în Word98. De fiecare data când pornesc Carplay îmi aduc aminte de ce nu îl folosesc. Vreau să ascult radio și să am și Waze, dar vreau prea mult de la inginerii Apple.

Prima chestie care te lovește: luminile nu se sting automat. Are modul auto, ca să se aprindă dimineața și seara, dar dacă ești om normal și vrei să mergi cu ele pornite tot timpul, trebuie să le pornești și să le oprești manual. Nu se sting ele automat. Sper că știți că pe auto nu aveți și lumini pe spate, deci relativ periculos de circulat pe DN sau autostradă ziua.

Portbagaj măricel, cu hayon pe măsură. 580 litri. Priză și agățători în portbagaj. Un singur buzunar în portbagaj, că două ar fi fost prea scump. Vine cu rezervă de mici dimensiuni, dar în locaș poate intra și o rezervă de dimensiuni normale.

Bancheta din spate are 2 poziții, una mai dreapta, una mai relaxată.

Impresii după o lună aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

104 comentarii

  1. Vezi ca au bagat split screen in Carplay pentru Waze si player.

    00
    • El probabil vrea radio din ala clasic, nu pe internet.

      00
    • Merge si radio clasic cu Apple Car Play. Cel putin pe masina mea (Ford Focus), am in meniul de Apple Car Play (acolo unde sunt pictogramele de Google Maps, Waze, Whatsapp si ce-o mai fi), si o iconita “Ford”. Click pe ea si ajungi inapoi in meniul standard al masinii, pus radio pe ce vrei tu, click inapoi pe Car Play si Waze.

      00
  2. Au rezolvat faza cu lumini pe spate pe auto.
    Dar e practic imposibil sa stii daca modelul pe care-l primesti are sau nu are asta.
    A mea are, iar daca pun in Park la vreun stop lung se opresc. Dar cand pun in Drive se pornesc iarasi.
    Ca logica de ce nu e pe toate modelele la fel tot timpul!

    Nu stiu cum e cu Carplay, la cu Android Auto nu e nici o problema sa ascult radio si sa am Gmaps sau Waze. Scade volumul radio cand vorbeste tanti aia.

    10
  3. Vreau să ascult radio și să am și Waze, dar vreau prea mult de la inginerii Apple.

    Stai, ce? Eu ascult radio de la masina si ma uit pe Waze pe CarPlay, care e problema?

    00
  4. Sper că știți că pe auto nu aveți și lumini pe spate, deci relativ periculos de circulat pe DN sau autostradă ziua.

    Dupa ce am citit de mai multe ori asta pe la tine pe aici am verificat – am lumini pe spate cand stau pe Auto (Seat Ateca ’19). De fapt, eu tin mereu luminile pe Auto.

    00
  5. Ateca e masina serioasa, am facut mii de km cu ea fara dezamagiri.
    Sunt fix asa cum trebuie chestiile „auto”, inclusiv pilotul automat care mentine excelent liniile pe strada si distanta fata de masina din fata.
    La Toyota.. destule chestii dubioase, par sa fie lucruri neterminate sau pe principiul romanesc „las’ ca merge si asa”

    00
    • da boss sigur ca da, practic toyota aveau asa ceva inaintea lor dar sigur sunt mai prosti, cine stie ce optiuni/setari ai testat tu, ce e pe bune dubios e designul relativ urat la majoritatea modelelor

      00
    • @add Mă întreb de ce ISIS sau Boko Haram nu și-au lut SUV-uri de la VAG, or fi scandalizați de scandalul emisiilor.

      00
    • @Nico: Erau mai ieftine Toyotele?

      00
    • @Nico, da, aia de la ISIS folosesc functiile de auto de la lumini sau lane assist prin desert tot timpu.

      Acu serios, chiar asa greu de inteles e ca omu s-a referit la chestiile respetive(lane assist, acc, functie auto la faruri) si nu la cum se comporta masina prin desert?

      00
    • @Nico le-ai zis-o bine! :)
      @Florian sigur ultima problema a celor de la ISIS erau banii..cred ca le luau si pe leasing sa iasa mai ieftin :))

      00
    • @Florian,
      poti sa razi, dar sunt mai scumpe Toyotele. Chiar si in tarile alea cu BokoHaram.

      00
  6. Mazdele din 2019-incoace bat la kur Toyotele, big time. De ex CX-9 2020-2021 skyactiv, AWD: are consum similar cu motor conventional, benzina de 87, e 7 locuri, n-are ciudateniile alea cu luminile, confortul in cabina e meserie + media/softul facute ca lumea.

    00
    • Imi place la nebunie motorul ala de 2.5 de la Mazda. Excelent facut. Dar scaunele din fata ( cel putin la CX-5 – Revolution Top), sunt nasoale rau. La naiba, si o banca din parc e mai comoda decat scaunele alea. Nu stiu daca am gasit masina cu scaune mai tari decat CX-5u.

      Partea care mai ajuta e ca sunt ventilate, ceea ce 95% din modelele din segment nu au.

      00
    • @Mars: Acu’ 2-3 ani un prieten care lucreaza la motoare de avioane m-a intrebat ce parere am, ca trebuia sa-i cumpere sotiei o masina noua/klumea. I-am zis: ia si citeste despre motoarele noi SkyActiv de la Mazda, parerea mea – cumpara-i o Mazda3. Omul a citit (si repet, e in bransa+stie bine despre motoare in general): exact aia i-a luat. Happy, both of them ever since :)
      Deci cum merg Mazdele SkyActiv noi, bat cam tot ce e la nivel mediu/consumer. Si-am condus slava Domnului gramada de rentals noi. A mea e VW Golf, a lu’ fiu-miu e Mazda3 si de fiecare data cand o conduc/fac tranzitia VW->Mazda, raman surprins ce placut e motorul+transmisia+directia. Dupa mine Mazda e cea mai misto de condus.

      00
    • @DanC:

      Sper ca realizezi ca majoritatea motoarele de avion nu au aceleasi principii de functionare ca motoarele de pe automobile…

      00
    • Tabla si vopseaua cum se mai prezinta la Mazdele astea noi? Citisem la un moment dat ca tabla nu este tratata suficient impotrivza coroziunii si vopseaua este foarte sensibila la intemperii sau zgarieturi usoare.

      00
  7. Sper sa faci in curand un review comparativ si la Honda CRV Hybrid.
    Chiar cantaresc intre astea doua de ceva vreme…

    00
    • avem un posesor de CRV pe aici, nu stiu dacă hibrid, vedem dacă are chef să ne scrie ceva.

    • Primul lucru de care se va plânge va fi unitatea media. Pe piața românească doar Jazzul nou și modelul e recuperează din diferențele față de alte mărci.

      00
    • Pe Youtube sunt mai multe teste comparative între CR-V și RAV4. CR-V le cam câștigă pe toate la categoria ”best value for money”.

      00
    • @Mahorcu, lasa parerile de pe net, mergi si vezi masinile. Daca esti din Bucuresti, pe Calea Giulesti ai Honda si Toyota una langa alta, poti compara singur tot ce ai nevoie. Am studiat o luna tot ce era scris pe internet intre CX-5, CR-V si RAV4. Eram hotarat sa iau Mazda chit ca plateai impozit prea mare, totul era perfect. Asta pana m-am urcat in ea. A scris Mars mai sus, scaunele sunt jenante pentru un brand care are competitie directa BMW si Audi ( spusele dealerului). M-am decis pe CR-V pentru ca voiam benzina. Vecinul de sub mine are hibrid si e si el foarte multumit. Consumul cica e in jur de 7% in Bucuresti, eu am 11 in conditii de trafic lejere. O chestie pe care am descoperit-o si mi-a placut e ca atunci cand calci la maxim pedala, trece singura in modul sport si capeti un surplus de putere. Poate au si altele asa ceva, nu am condus foarte multe din categoria asta de pret ca sa stiu

      00
  8. Frumos asa cat de cat dar 9.8% nu stiu daca merita complicaciunea cu doua motoare electrice. Ma refer in general la hybride.

    00
  9. Reuseste ceva AWD-ul ala electric pe munte, noroi ceva?
    Le-am tot vazut in ultima vreme prin oras si arata a masina normala.
    Bordul si scaunele imi dau impresia de iefteneaua…

    00
    • Nu prea. La asta dau chix cel mai rau. Vezi review uri pe youtube.

      00
    • pt munte, noroi si zapada iti iei Land Cruiser, nu RAV4

      00
    • A avut un coleg una din astea mai multe saptamani intr-o tara din Africa (cu autostrazi de pamant) si a scris despre masina doar atat: „4 ala sigur nu e de la 4×4”

      00
    • @GeorgeCT: daca pentru munte imi iau un Land Rover, ca 4×4 la Rav4 e fix pix, atunci de ce mi-as lua Rav4 si nu orice break normal?

      00
    • @moldo in primul rand, Land Cruiser nu Land Rover..astea ultimele sunt niste mizerii (stii bancul cu Land Rover? Poti intra in jungla cu un Land Rover, dar doar o Toyota Land Cruiser te va scoate din ea!) ..RAV4 ca si Tiguan, Kuga sau SantaFe au fost gandite pt oras si ceva iesire la iarba verde..nu sunt masini de teren, le lipsesc pedigree-ul masinilor de teren consacrate..gandeste-te ca sunt SantaFe-uri cu tractiune 2×4, doar aspectul de SUV e de ele! Asa si RAV4..care apropo..RAV4 a fost primul SUV din lume care a dat nastere la trend-ul actual cu SUV-uri compacte..tot ce inseamna Ford EcoSport/VW Tiguan/Kia Sorento etc se datoreaza lui RAV4!

      00
  10. De ce e periculos cu luminile de zi (la modelele care au DRL doar pe fata) ziua, chiar si pe autostrada sau DN?
    Personal n-am avut niciodata vreo problema in a observa vreodata pe cineva de pe sensul meu de mers ziua, cu luminile stinse. Desigur, ziua adica vara cand e soare, vizibilitate perfecta, nu innorat, ploaie, ceata, etc, ca atunci e normal sa aprinzi luminile de intalnire. In schimb cu cei care nu au DRL (in fata) si nu aprind nicio lumina pe DN/autostrada, cu aia am o problema.

    Ba mai mult, atunci cand e soare puternic mi se pare ca se vede mai bine atunci cand se aprind stopurile de frana la cineva care nu are lumini aprinse in spate decat la cei care se aprind aceleasi becuri ca la stopul de pozitie, dar mai puternic.

    Altfel, stiu ca pentru tarile scandinave masinile au lumini de zi si pe spate de ani buni, nu stiu de ce nu se aplica asta pentru toata Europa.

    00
    • Fix asta e problema: dacă ție nu ți s-a întâmplat… Păi are sens: lăsând la o parte faza cu soarele din față când poți să nu vezi mașina, fix când e vreme mai nasoală ăla cu DRL-uri sau lumini pe auto vede în față și lui i se pare normal dar tu te trezești cu o mașină de culoarea asfaltului în față. „Frână că ne prăpădiiiiim!”

      00
    • Sunt de acord cu Vali la faza asta. Destept foc ala de a gandit ca DRL ar trebui sa mearga doar pe fata.

      Cand esti in miscare (ca e oras, sat, autostrada, DN) ar trebui sa ai luminile aprinse ca sa poti fi vazut usor.

      Toata povestea cum ca tu vezi luminile de zi si ca sunt faine n-are legatura cu discutia legata de DRL de spate.

      „Ba mai mult, atunci cand e soare puternic mi se pare ca se vede mai bine atunci cand se aprind stopurile de frana la cineva care nu are lumini aprinse in spate decat la cei care se aprind aceleasi becuri ca la stopul de pozitie, dar mai puternic.”
      ––> Aici m-ai pierdut. Ai o masina ce are becuri diferite pentru stop si pt pozitii si voiai sa spui ca e mai fain cum ai tu?

      00
    • @CristiBM Nu stiu unde vezi tu ca am facut referire la masina pe care o conduc.
      Spuneam ca luminile din spate nu fac mai deloc diferenta ziua, pe conditii perfecta de vizibilitate – adica la masinile ce sunt pe acelasi sens de mers. Daca nu observi o masina ce merge in fata ta, atunci poate ar trebui un control oftalmologic.
      Luminile din fata, in schimb, sunt multe mai importante.

      Spre linistea ta nu am masina cu DRL sau stopuri fancy, ci conduc un Logan prima generatie cu luminile aprinse tot timpul, chiar si in oras, pentru ca nu sunt inconstient.

      00
    • @WildChild sa presupunem ca este zi si ploua destul de tare. Tu mergi cu vreo 70-80, nu ai nimic in fata dar de pe contrasens vin masini, unele cu faruri ok altele cu faruri reglate sa bata prin copaci, altere fara nici o lumina (ca in Ro). La un moment dat iti vine un destept din sens opus cu faruri reglate in copaci… iar in acelasi timp te apropii de o masina gri din fata ta, fara lumini pe spate ca el are DRL dar doar pe fata… nu o observi decat dupa ce treci de ala de pe sens opus cu farurile reglate in copaci…

      00
    • @Julian Credeam ca am stabilit inca de la primul meu comentariu ca DRL nu sunt pentru conditii de ploaie, innorat, etc. In astfel de conditii esti inconstient daca nu aprinzi luminile de intalnire, indiferent de ce masina ai.
      Ma refeream strict la conditii perfecte de vizibilitate. Ziua, senin, vara.

      Despre exempul tau: Ala gri din fata ta e inconstient daca circula doar cu DRL (in fata) pe timp de ploaie, la fel ca cei care circula cu luminile stinse (si din pacate sunt multi in RO).

      00
    • Daca mergi cu 250km/h pe autostrada s-ar putea sa nu vezi un Logan care merge in fata ta cu 80-90km/h.

      00
    • @Guest, Julian
      Daca ai luminile pe auto si este innorat sau ploaie, se aprinde faza scurta deci ai lumini si pe spate.

      00
    • @Vijan am și eu mașină cu lumini pe auto…se aprind mult prea târziu pentru confortul și siguranța mea. Contează mult și ce tehnologie e pe mașină, cât de veche e etc. Eu prefer să le țin aprinse tot timpul, cu precizarea că la mine se și sting când opresc mașina. Implementare diferită, probabil.

      00
    • Am mai fluierat si ei in biserica pe aici legat de inutilitatea luminilor automate si mi-am luat cateva kile de m…. Recidivez insa si spun ca singura automatizare a luminilor ar fi sa se aprinda cand pornesti motorul si sa se stinga cand il opresti. Mi-e greu sa identific o situatie in trafic care sa impuna stingerea luminilor. Daca toti producatoriii ar implementa unitar functionalitatea asta ar disparea toti idiotii/uitucii/persoanele de sex diferit de cel masculin care circula fara lumini seara/dimineata, pe DN/ autostrada, pe ceata/ploaie/ninsoare puternica. Uitati-va putin in jur dupa chestia asta si veti vedea cat sunt de multi.

      00
    • @Daniel
      „Recidivez insa si spun ca singura automatizare a luminilor ar fi sa se aprinda cand pornesti motorul si sa se stinga cand il opresti.”
      Hai ca exista pe unele masini. Eu am astra k si este exact asa.
      Iti las un link cu butoanele ca nu am gasit poza…
      https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/part-number/16338530757/part/light-switch/partid/9899053/

      00
  11. Imi cer scuze in avans, scaunele arata a Dacia Logan < 2020 …

    00
    • Da :) dar din ce am vazut pe youtube, sunt laudate tare de tot ultimele generatii de scaune toyota, cam pe toate segmentele de piata.
      Sa zica ne zica testeru’

      00
  12. Tiguanul meu e mai misto

    00
  13. Volanul ala e standard de 4-5 ani la toate toyotele. Nu mi-as face prea multe griji ca o sa se rupa prea repede.

    00
    • La Toyota mea de 15 ani vechime, volanul imbracat in piele nu are nici cea mai mica urma de uzura..apropo, am pivotii si basculele originale ..nu am nici un nr de mecanic salvat in telefon! :)

      00
  14. Al cui e peretele ăla de gospodar?

    00
  15. Nu stiu ce vorbiti voi pe aici, de fapt e reclama la carpatina de 5L :D

    00
  16. Wazeul merge pe Carplay si cu alta app audio din tel (spotify, apple music, youtube music, etc) si cu radioul masinii de cand am luat-o, cum adica tie nu-ti merge? Iar de acum au si split screen.

    00
  17. cel mai mult din prezentare mi-a plăcut asta: „… pentru noroaie mici printre rezidențiale”. vă cumpărați toți cutii de chibrituri printre noroaie, iar soluția voastră e o mașină care face noroiul și mai mare, nu un drum mai bun!

    00
    • Și de preferat mașina să coste mai mult decât cotețul. La club lumea vede ce tanc ai, nu că locuiești la subsol cu șobolanii.

      00
  18. Consum de 9.8% cu doua motoare electrice. Inteleg 2.5 L. Inteleg ca putere. Insa sa am si doua motoare electrice pentru greutate suplimentara parca nu.
    Nu am nimic contra masinii, doar ca nu-mi place ideea de astfel de hibrid.

    Crv-ul meu nu e hibrid. Am zis ca o sa fac un test drive candva si aluia. Mai dureaza.

    00
  19. Vali, carplay merge pe waze si radioul masinii in paralel, n-am stiut ca exista sa se nu poata. Doar Toyota stie asta? Nu stiu daca Apple e de vina aici :))

    Legat de DRL pe spate, din cate stiu multe masini din VAG post 2019 au automat si pe spate. Daca nu au, se activeaza usor cu VCDS/OBD11. Si atunci nu mai e stres. La Toyota presupun ca se pot activa in vreun fel..

    Arunca un ochi la Moose Test la RAV4, o sa ramai socat :(
    https://www.youtube.com/watch?v=j3qrCNR4U9A
    https://www.youtube.com/watch?v=CLnaParvC_8

    00
    • Testul elanului varianta Romania? Poate testul cainelui sau carutei!
      Si imi amintesc ce scandal a fost pt un test din asta ratat de Logan 1. Masina de 5000 euro.
      Asta banuiesc ca e doar putin mai scumpa.

      00
    • am inteles ca au luat act de incident cei de la Toyota si vor remedia problema!

      00
  20. Cine a inventat bordul in combinatie ecran/ceasuri clasice merita sa traiasca cu un cielo pana la finalul zilelor. Arata horror.

    00
  21. Am auzit că ăia de la Electronica vor să-i dea în judecată că le-au furat butoanele de la radio Orizont, minunea aia a tehnicii din 195X. N-ai intrat în depresie cu interiorul ăsta? Că atunci când am făcut test drive anul trecut nu știam cum să o întorc mai repede la reprezentanță, atât de deprimantă mi s-a părut. O fi tehnic excepțională mașina, dar interiorul e horor. Alte japoneze parcă mai au ceva viață în ele.

    00
    • asta nu e o masina sa iti placa la interior, ci e o masina la care 6 ani sa nu stii ce inseamna service in afara reviziilor.

      00
    • @mst: precum o căruță. Nu se strică dacă hrănești caii.
      Mașina arată horor.
      Dacă vreau doar funcționalitate, Dacia Duster e destul, plm…
      Dar fiecare cu plăcerile sale.

      00
    • Bagi mana in foc pt Dacia Duster? sa compari Dacia cu Toyota..pff

      00
    • eu nu fac apologia interioarelor toyota, mi se par ca sunt facute din topor, aduc a ARO din 90. si interfata multimedia e oribila.

      cand am fost la reprezentanta m-am urcat si intr-un lexus si tot senzatia aia o aveam, oricat au incercat ei sa o mai rafineze.

      concernul asta nu face interioare pe gustul meu, dar cel putin la fiabilitate toyota e chiar ok.

      00
  22. Eu merg destul de eco si am 7% in oras. E drept, nu in Bucuresti. Sunt f multumit de masina so far. O am de 6 luni.

    00
  23. Asta e a ta (nu intreb). Chiar daca ai pus testdrive in titlu asta nu inseamna ca nu iti poti testa si masina ta. Sa o stapanesti sanatos. E tipla si la propriu si la figurat.

    00
  24. Felicitari, frumoasa masina, multi kilometri fara evenimente. (am vazut postarea de pe SP) :)

    00
  25. Gata! Ma duc sa imi iau CRV.

    00
  26. Kia Sportage 1.6 turbo-benzina 177 cai automat – pe auto ai led fata/spate, mai multe pozitii scaune spate, navi mai mult decat decent, se misca bine, grafica buna, spatiu spate, greutate +-1.7t, consum 10 daca nu mergi bara la bara, full option (absolut toate optionalele posibile) < 33000 euro, il scoti la 32000 euro garantat. Nu vad de ce ar alege cineva acest Rav4. Doar ca e umpic mai inalt si spatiu in plus in portbagaj ?

    00
    • că n-are motor de 1.6, probabil de aia :)

    • @Catalin, i-ai cerut dealer-ului sa lase “umpic” din pret?

      00
    • Kia Sportage e ozn pe langa Toyota Rav4 din toate punctele de vedere si asta de multi ani.

      00
    • Pentru tine conteaza doar sa fie un motor sub capota si cat mai multe optionale( gen sa poti schimba culorea luminilor interioare)? De ce?

      00
    • @Alin, nu doar motorul conteaza la o masina. Desi e piesa cea mai importanta, cel putin eu, ma uit si la altele. Cum ar fi fiabilitatea, confortul, atat al fundului dar si ale celorlate tehnologii care fac condusul mai sigur si mai usor. Mai pun pret pe garantie cat si pe costurile de intretinere.

      @Chris Toss. Scoti garantat un minim 3% fara prea multe negocieri. Daca insisti scoti si mai mult.

      RAV-ul e umpic mai barca .. are el 2.5L dar cuplul nu te da pe spate, nu „simti” ca ar avea un motor mare.

      Gusturile oricum nu se discuta dar la noi in Romanica si pretul conteaza. Din punctul meu de vedere, diferenta de prea e prea mare doar pentru ca are acel 2.5L.

      00
  27. Ca fost posesor de toyyoda foarte veche (2004)de care am fost foarte multumit, cand am vrut sa o schimb (2018) am fost foarte dezamagit de calitate la prețurile cerute. Asa. Ca am ales Volvo xc 40.
    Pot sa iti scriu daca vrei un rewiew dupa un an jumate si 26k de km. Doar ca o sa trebuiasca sa il corectezi gramatical ca limba romana e a2a limba de vreo 12 ani

    00
  28. Nu m-am prins din prima că e a ta „basculanta”. S-o stăpânești sănătos. Este o mașină care mi-a plăcut foarte mult la exterior, dar m-a dezamăgit la interior. Altfel, motorul hibrid este super, mașina este foarte generoasă la interior ca spațiu, Dynamic are cam tot ce trebuie, CVT nu prea se simte ca CVT (posibil la viteze mari să apară lagul, dar eu n-am apucat să trec de 100) și absorbea mai bine denivelările decât Sportage-ul pe care îl aveam atunci (mă rog, cam toate mașinile absorbeau denivelările mai bine :D).
    Mulți kilometri fără probleme cu ea.

    00
  29. Deci Megane 2 2004 stie sa stinga singur farurile puse pe manual (evident si pe auto) la deschiderea usii, toyota rav 4 2020 nu. Ok…

    00
  30. Noi ăștia care economisim nu ne uităm la mașini cu consum de 9,8%

    01
  31. Mie îmi place camionul’. Și avantajul Hybrid îl vezi în aglomerații și la service. Apoi mașina nu are alternator, demaror, deci o curea în minus și niște lucruri mult simplificate.
    Sculă faină, are minusurile ei dar Per total e foare faină.
    Înțeleg că e noua achiziție – km fără probleme și exploatare fericită!

    00
  32. Dupa un an de exploatare (22000 km),pot sa spun ca masina isi face treaba si offroad ,pe drumuri forestiere (am urcat pe ploaie pe un drum forestier de munte de la Mogosa la Suior, pe care se trageau busteni ,prin portiuni de noroi argilos care ajungea in unele locuri pana peste jumatatea rotilor si a facut fata fara sa turez motorul ,e drept ca se auzeau tot felul de zgomote in partea din fata ), iar scaunele de la varianta Luxury sunt comode la drumuri lungi.
    Consumul in oras 6.9 l/100 km,pe autostrada cu patru persoane si bagaje 6,7 km/100km.
    Ca si minus,la viteze de peste 120 km mi se pare ca sunetul dat de curentul de aer e mai prezent decat la Avensis-ul avut anterior.

    00
  33. Abia ce am reușit să ne luăm mașina cu 4 uși și ne-a dat seama că tot la SUV o sa ajungem ca mașina a doua, că nu, nu încăpem cu câine și copchil la drum lung in asta. Ne-am uitat la modelul asta fiindcă pare ca are un motor puternic și acceptabila la bani, partea puternică a familiei simte mai nou toate mașinile leșinate după ce ne-am luat actuala mașina cu 240 CP *eyesroll*. Dacă i-ai da o nota, cât din 10? :))

    00
    • voi, venind de pe audi, de ce nu va băgați la un Q5? că asta sigur nu o să vă placă, că n-are opțiuni și chestii.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.