Nu le spulbera oamenilor visele!

Nu cred să mai fi primit vreodată atât de puţine likeuri la un articol atât de comentat precum am primit la cel de ieri. Ieri erau zero likeuri, azi sunt cinci. 100 şi ceva de comentarii şi 5.000 de afişări şi totuşi, lumea n-a simţit nevoia să fie de acord cu articolul si cu comentariile pe care oamenii, păgubiţi sau nu, le lăsau.

Mai ţineţi minte povestea cu BMWul seria 7? Dar pe cea cu anvelopele?

Mesajul transmis e foarte simplu: nu ne sfărâma iluzia că putem avea acces la produse de lux la preţuri mai mici decât cele normale. Nu ne spune că suntem mediocri şi nespeciali!

marocani-parisŞi aşa s-au născut cărţile de credit, pentru a putea cumpăra acum lucruri scumpe, care să ne facă să ne simţim speciali. Aşa s-au născut marocanii din Paris, cu genţi de lux la preţuri promoţionale. Aşa s-au născut aifoanele de 400 lei de pe okazii. Aşa s-au născut căştile Dr. Dre copiate sau cizmele UGG de 400 lei.

Aşadar, aveţi încredere în voi! Veţi reuşi! Sunteţi cei mai buni! Jobul ăsta nasol e doar temporar! Vă puteţi permite maşina aia! Ar trebui să îţi iei un TV mai mare! Te măriţi tu până la urmă! Lasă că te speli mâine! Ai citit destule cărţi! Nu te merită! Poţi mai mult!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. Esti chiar un psiholog fin tu. Zic.

    00
  2. Mai poate fi si faptul ca lumea da link pentru chestii pozitive, iar pentru cele negative nu da. Ex. mi-am luat laptop (LIKE), nu mi-au reparat laptopul in garantie (Nimic).

    Lumea nu intelege Like-ul ca o metoda de promovare pe facebook, cu ca un „like” pur si simplu, ca si cum ar spune intr-un comentariu bravo sau imi place. Asta e sigur.

    00
  3. 0 likes, 0 shares, 0 tweets, 0 comments… Mi se pare interesant.

    00
  4. Da man … E mentalitatea aia de balta.
    Romanul e obsedat de DEAL-uri beton. Sa prinda o reducere sa dea o tzeapa … sa simta el acolo ca a dat lovitura.
    E plina tara de haine cu brandul de lux la vedere … care nu sunt luate din magazine ci DE LA BAIETI … ca baietii au preturi bune si le fura ei de undeva.
    E plin la metrou de tricouri Ralph Laurent … Daca mai vad calutzul ala mor.
    Ieri am vazut unu intr-o Skoda FABIA alba frigider asa … care s-a dat jos intr-o geaca Moncler care costa vreo 1000 de Euro. Sigur era pe bune … dar de la baieti cu 150 de euro.

    Astia suntem.

    00
  5. Depinde foarte mult de felul in care le spui niste adevaruri. Si depinde si de asteptarile oamenilor. Eu nu ma asteptam ca aoro.ro sa fie pe bune, poate doar sa sper ca sunt niste fake-uri mai de soi. Dar cine crede ca-si ia parfum cu 50 lei original isi merita soarta. Cine crede ca-si ia iPhone cu 500 de lei isi merita soarta. Cine e constient ca de fapt plateste pentru o teapa, nu se supara daca-i zici ca e teapa.
    Si mai e o vorba: prostul nu e prost destul, pana nu e si fudul.

    00
  6. NOU
    #6

    Cred ca vroiai sa spui cizmele UGG cu 60 de lei de la supermarketurile Penny :)) In privinta Aoro…si eu am fost tentata sa imi comand parfumul preferat (the real shit= 300 de euro, iar pe Aoro „doar” undeva la 200 de lei…). Dar motto-ul meu fiind „Gratis nu exista, ieftin nu rezista”, m-am abtinut. In privinta like-urilor lipsa, parerea mea e ca, poate, majoritatea comentatorilor au produse „de marca” cumparate „ieftin”. Si atunci cum sa dea like?

    00
  7. Must be joking or something. N-am vazut preturi mici acolo; m-am uitat la trei articole pe care le-am cumparat recent, iar pretul lor l-am retinut aproximativ. Mi-am luat din duty free mai ieftin (nu cu mult, e drept). Cand au acelasi pret sau mai mare decat afara, nu imi mai fac griji. Dar nici nu cumpar. :)

    Vrei sa vezi teapa adevarata? Intra pe magazinele online de ceasuri.

    00
  8. Daca ne cumparam parfumuri (adidasi, aifoane, treninguri etc) originale = suntem cocalari (?).

    Daca vrem sa ne mai dam din cand in cand cu un parfum (care am auzit noi ca ar fi) scump, dar pe care l-am gasit la 50 de lei (bun!) = suntem prosti (?).

    Reteta care ar fi? „Nu cumparati” sau „cumparati rar si bun”…
    De acord!

    Despre like: oamenii cred ca fac asta (dau like) cand le place sau sustin o cauza. Deci, de ce sa dau like pentru cauza oamenilor care vor sa se parfumeze cu spirt?

    00
  9. Este un lucru normal, ce tu nu stiai ca oamenii in ziua de azi se cred prea destepti sa primeasca sfaturi de la altii? Nu stii ca toti se cred specialisti in ceva si au impresia ca cel care le da sfaturi utile vrea defapt sa-i prosteasca?

    00
  10. Doamna voia la un moment dat un anume parfum si cred ca le-a facut mii de afisari alora de la aoro; dupa multe discutii stupide am luat-o pe sus si am dus-o in Sephora de unde am plecat intr-adevar cu parfumul respectiv. Da’ constiinta nu si nu…. :P

    00
  11. @Kriogen: unii poate nu cauta sfaturi, dar sunt altii pregatiti sa le ofere, oricum.

    Un fel de sindrom Mesia – intru mantuirea prostilor de tepe!

    00
  12. @zoso sa inteleg ca ai scris ditamai celalalt articol ca sa demonstrezi ca romanii sunt snobi? ma rog, asta o sa fie valabil intotdeauna, o fi genetic. da ce nu inteleg e de ce apelezi la social media, pe care stiu ca o cam dispretuiesti, ca sa demonstrezi un punct de vedere. o explicatie pentru lipsa de likeuri poate fi si faptul ca probabil 3/4 din comentatorii de acolo sunt aruncati in lupta de forte mai presus de noi. presupun ca e mai greu cu conturile unice de facebook.

    00
  13. Exista un numar relativ constant (sau in crestere constanta?) de oameni prosti. Care nu au nimic impotriva sa fie aburiti daca asta e conditia sa se simta bine, „speciali” cum zici tu. Problema este ca devine obositoare aceasta continua raportare superioara la ei. Ok, am inteles, sunt multi prosti si tu esti mai destept decat ei si incerci sa-i luminezi. Dar mai sunt si altii care citesc blogul asta si parca s-au cam plictisit de la cele cateva idei fixe.
    Stiu, daca nu-mi convine am telecomanda. Am zis sa comentez intai.

    00
  14. Dai cu muci-n balta Vali, nevasta si-a luat de mai multe ori din Aoro si din diferite dutyfree-uri de pe aeroporturi si n-am vazut nici o diferenta intre parfurmuri. Ieftin nu inseamna intotdeauna teapa. De multe ori, scump = teapa. Daca gasesti acelasi parfum in mol de 3 ori mai scump nu inseamna ca unu e original si altu nu, ci ca unu si-a pus adaos de magar, altul mai mic, ca acum se promoveaza. Tu iti imaginezi ce costuri de productie au 50ml de parfum? Sub 3 Euro, ORICE parfum. Restul sunt taxe pe fraier. Si bineinteles la mol e taxa maxima. Ma rog, ti-o iei si mai rau in centrele capitalelor europene, dar tot fraierii nostri sunt victimele.

    00
    • @Kishu: cum zice pigu, economie la arte plastice. roagă pe cineva să iti explice ce inseamna R&D. sau „eticheta”.

  15. Lol @ costurile de productie. Altul care a facut economie la Arte Plastice.

    00
  16. Lol, R&D la Chanel No.5, Opium & Co? Credeam ca cineva care a descoperit calitatea made in Vietnam din Dechatlon nu mai crede in bullshit d’asta capitalist. :)

    00
  17. Taci ca asta-i antiimperialist.

    00
  18. Anarhist, frate porc capitalist, ca asa-i la moda acum.

    00
  19. Exact, este o moda. ;)

    00
  20. Totul se plateste (R. Chandler) si de gustibus non disputandum (lat.)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.