…si apropo de influenta internetului in tarile civilizate

Reclamele video online au influenţă asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor britanici – studiu

Circa 80% dintre utilizatorii britanici de internet au urmărit reclame video online, 52% dintre aceştia acţionând în urma vizionării conţinuturilor online, potrivit unui studiu realizat de Online Publishers Association (OPA), informează mandmeurope.com

Dintre persoanele care au trecut la acţiune după vizionarea reclamelor video online, 31% au vizitat site-urile advertiserilor, 22% au căutat mai multe informaţii, 15% au mers la magazin şi 12% au cumpărat produsul prezentat în cadrul reclamei.

Studiul, intitulat „Frames of Reference: Online Video Advertising, Content and Consumer Behaviour”, a stabilit că principala categorie de conţinuturi video online urmărite de consumatori este reprezentată de ştiri, urmată de buletinele meteorologice şi clipurile umoristice.

Studiul a analizat şi rolul internetului în procesul de cumpărare. Dintre consumatorii care au realizat achiziţii, 48% au declarat că internetul le-a atras atenţia asupra anumitor produse, 57% că au obţinut mai multe informaţii graţie utilizării internetului, 55% au folosit internetul pentru a se decide de unde să facă achiziţii şi 56% au luat decizia finală de cumpărare utilizării internetului.

(mediafax)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. Poi asa sa te gandesti ca daca eu inchid site-urile firmei unde lucrez, in 12 luni da firma faliment :)

    Si nu suntem pe domeniu tech sau ceva, sa zici ca avem treaba cu internetul.

    Au trecut zilele cand aveai un business insa nu si o adresa web.

    00
  2. Reclamele de la tv nu isi mai fac de mult efectul asupra tinerilor, insa citind articolul asta am dat click pe reclama ta de la fungift (dai o bere!).
    Pana la urma asta e tendinta actuala (de a se muta totul pe net) si nu cred ca era nevoie de un studiu ca sa vedem asta.

    00
  3. eu bag mana in foc ca cifrele alea nu sunt reale. mie mi se par exagerat de umflate

    00
  4. Sunt convins ca ar merge si in Romania la fel de bine, daca reclama ar fi de exemplu la curent electric, la paine, apa de la robinet sau la Petrom Service. Te uiti…consideri ca ti-ar fi util…cauti mai multe detalii…cumperi…consumi. Reclama functioneaza.

    00
  5. Mi se par cam exagerate cifrele astea.

    00
  6. daca studiul era facut de Offline Publishers Association (OPA), atunci 80% dintre utilizatorii britanici de internet NU ar fi urmărit reclame video online, si 52% dintre aceştia NU ar fi acţionat

    00
  7. Suna bine cifrele.

    Dar cum ramane cu ad blockers daca doar in Romania le folosim?

    Eu zic ca e si o miscare de PR, pe de alta parte si reclamele din afara sunt mult mai bine facute decat la noi.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.