Un articol foarte lung din New Yorker, care pornește de la WeWork și extrapolează. Trei faze sunt de reținut din el. Prima, că toți ăia care erau puși să țină lucrurile în frâu nu au făcut-o pentru că aveau de câștigat, și faza asta e prea frecventă în toate companiile și domeniile, nu îl oprești […]

A dat Vali un link către articolul ăsta, în care Adrian Mihălțianu se plânge de modul în care comunică noua coaliție de guvernare. Că Voiculescu se ceartă cu Cîțu, că Nicușor se beștelește cu Clotilde. Cum nu mi-a cerut nimeni părerea, o s-o scriu eu oricum: e foarte bine că se întâmplă asta și nu, […]

Pentru că mă interesează domeniul HoReCa, în ideea în care am două prietene care lucrează în domeniu: una în Germania, cealaltă în Italia; și pentru că cea din Italia lucrează la o “trattoria” foarte mică (doar 5 angajați, acum trimiși acasă din cauza restricțiilor servere), am avut o propunere pentru ea. Iar acum o pun […]

E un mic scandal acum, pentru că Laura Giurcanu a întrebat de ce îi urăsc oamenii pe influenceri, a primit niște răspunsuri și s-au trezit câteva istețe urzicate să răspundă. Una dintre ele e Alina Ceușan, care, biata de ea, pocește și limba engleză în pauzele pe care le ia de la pocit româna. La […]

Din când în când, mă întreabă lumea de produse (self promo, am pus aici cam tot ce îmi aduc aminte să fi cumpărat, întrebați-mă de ele când e cazul). Am văzut ca folosești X, ce părere ai, cum se comportă după 2-3 ani, l-ai cumpăra din nou. Întrebări normale. Uneori, oamenii mă întrebă de produse […]

Pentru că tot suntem supărați pe influencerii care promovează orice porcărie de pus pe față fără să se obosească măcar să o testeze sau să arunce un ochi pe lista de ingrediente (vezi faza cu PluSHIT), haideți să discutăm un pic și despre o altă revelație în îngrijirea tenului: dispozitivele FOREO. Proprietarul acestui blog își […]

Un studiu prezentat de IAA (International Advertising Association) relevă o informație interesantă. Brandurile nu trebuie să oprească publicitatea, că au numai de pierdut. „94% dintre români nu recomanda companiilor sa opreasca publicitatea in niciun fel”. Studiul este realizat de Kantar și, înainte de a trece la ce contează cu adevărat, bricolajul, să explicăm ce e […]

Așa cum spuneau Churchil și Mark Twain într-o declarație comună, „Să ne ferească Dumnezeu să trăim vremuri interesante”. Din păcate acele vremuri interesante au venit și multe industrii sunt afectate. Fără îndoială, una din acestea este industria de conferințe, un important motor al ramurii economice de gargară. Doar amânarea ICEEFEST, cel mai mare eveniment de […]

De vreo luna ma duc la British Council la clubul de debate. Ni se preda 20-30 minute de teorie dupa care pac exercitiu: ne impartim in doua grupe si se trage bilet pe care scrie un enunt : Parintii care spun copilului ca Mos Craciun nu exista ar trebui bagati la zdup. Serviciile medicale de […]

Dacă vreți să vedeți cum poate fi făcut varză designul prost al unui site care trebuia să moară odată cu ultimul proprietar decent, intrați pe adevarul.ro. Mizeria aia sinistră de design este o colaborare de succes între siteul Adevărul.ro și serviciul de streaming Netflix, pentru lansarea filmului “The Irishman”. Colaborarea a constat într-o ediție tipărită […]

După ce zilele trecute își lăudau telefoanele de pe iPhone, azi Samsung au fost prinși laudându-se cu poze stock ca fiind făcute de telefonul lor. Sadly, it’s nothing new that smartphone companies use DSLR photos to fake phone camera’s capabilities. Samsung did it before, so did Huawei. And I believe many more brands do it, […]

update: cele două dosare prin care HANS J. SCHNEIDERS îi dă în judecată pentru că au schimbat condițiile domeniilor. vă reamintesc, cetățeanul ăsta nu există în online deloc, nu are alte afaceri decât domenii foarte bune cumpărate în România în 2001. sunt câțiva cetățeni cu același nume pe net, dar nu au legătură cu fantoma […]

Când vă simțiți triști că nu aveți reclame pe blog sau când vi se pare că compania cu care lucrați vă bagă prea tare pe gât produsul la care trebuie să faceți reclamă, uitați-vă la mizeria asta. Mai aveau puțin și lăsau doar sticla în cadru ca să fie bine, pentru că asta înseamnă plasare […]

Pentru că e greu când nu ai un mogul care să te finanțeze în timp ce tu nu faci performanță, trustul Adevărul are probleme financiare de câțiva ani, fiind în insolvență. Dar au planuri de reorganizare. Printre ele, strategia de online e ceea ce ne interesează în mod special. Ia să vedem ce le trece […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.