Pago – plătiți facturile într-un singur loc

Cred că pe măsură ce se va stabiliza situația cu piața de energie, oamenii vor apela mai mult la aplicații gen Pago. Care e un app de telefon unde adaugi toți furnizorii de utilități (apa, gaze, curent, internet, telefonie) și te anunță când ai o factură nouă, pe care o poți plăti din aplicație (unde ai cardul salvat).

Știu că acum e o perioadă de tranziție, toată lumea intră oricum pe siteul furnizorului pentru a da indexul, de aia zic, atunci când situația se va mai așeza, aplicația va fi și mai populară.

Eu o folosesc deja de jumătate de an, e gratuit pentru 4 facturi pe lună (varianta premium costă 57 lei pe an), pentru că o găsesc utilă. Utilitățile se citesc regulat prin zona mea, nu există surprize (mari) la factură. Cei de la Apă trec mai rar, dar dacă plătesc luna asta 200, luna viitoare plătesc 50.

Pe lângă utilități, se poate plăti rovigneta, RCA și taxa de pod de la Fetești. Plus integrarea cu ghiseul.ro direct în aplicație.

Ce probleme am întâlnit:

  1. uneori, când plătesc apa, în Pago îmi apare plătit, dar pe site durează 1-2 zile să apară că am achitat. nu se pierde, așa funcționează Apa Brașov.
  2. am schimbat mailul de la un cont de furnizor și Pago n-a știut să îmi arate că nu se poate sincroniza. probabil că la următoarele update-uri vor face și asta.

Așadar, descărcați-o de aici.

Pago-Facturi-Auto

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

47 comentarii

  1. Eu o folosesc pentru platit facturile la Hidroelectrica si a mers totul ceas. Next, next, next, finish. +1

    Indecis. Tu ce zici?288
    • Tu primesti facturi la zi? :))

      Comentariu apreciat.320
    • @F. am primit azi factura pe Noiembrie 2022. A fost trimis mailul la 1:35 AM

      20
    • La fel si eu azni noapte, pentru vreo 4 locuri de consum. Stiind cum e HE, mi-e mila de tanti care le-a facut de mana si le-a trmis la ora aia. Sau poate au externalizat pe vietnam, ca par mai corecte lately.

      01
    • Ma bag si eu ca musca: facturile se emit automat, dar softul are limitarile sale. De aia se emit intr-o veselie facturi, si am primit 3 facturi deja de pe 11 aprilie pana azi.

      00
  2. Downloadata, instalata, facut cont si am primit deja 150 de banuti aurii. Pff.. sunt bogat.

    165
  3. Folosesc Pago, varianta gratuita, din 2018 (am scris initial 2-3 ani, am verificat acum in aplicatie, nu mi-a venit sa cred ca am facturi din 2018).
    Verificati si sectiunea de donatii, s-ar putea sa descoperiti acolo ONG-uri la care donati deja prin SMS sau alte metode. Pago mi se pare mai comod pentru donatiile recurente, si primiti si un mic bonus in puncte pe care le puteti deduce din facturi.

    Recunosc ca n-as da bani ca sa platesc facturi, dar pentru oameni extrem de ocupati sau cu mai multe case probabil ca merita.

    94
    • Am uitat sa zic, am trecut in timpul asta prin 3 furnizori de gaze si 2 de curent. Fara probleme, in afara de faptul ca la unii trebuie scanata manual factura.

      27
  4. Din pacate Vodafone tot nu poate fi adaugat in sync. Inteleg ca problema e ca au schimbat metoda de autentificare si nu le dau acces celor de la Pago?

    51
    • Si eu tot cu Vodafone am probleme. Uneori imi cere sa validez contul, functioneaza 1-2 luni si apoi nu mai primesc nimic.
      Am incercat si acum validarea contului, dar apare o eroare de la widget-ul Vodafone. In schimb mai am doua conturi de Digi plus unul de Enel care functioneaza fara probleme.

      La Enel aveam candva si aplicatia lor instalata si mi se parea amuzant ca Pago ma notifica mai rapid de emiterea facturii.

      21
    • NOU
      #11

      Vomafone sunt niste handicapati cu autentificarea lor in doi pasi, mai rau ca la banci. Intru doar sa platesc factura, nu fac transferuri bancare!

      101
  5. O folosesc din 2018. Totul merge ok.
    E bine că poți seta plăți automate…trebuie să alegi ziua lunii în care dorești să se efectueze plata. Ar fi bună și opțiunea de a seta o zi in funcție de scadența facturii. De ex. data scadenței minus x zile.

    26
  6. o folosesc din 10 februarie 2020. nimic de reprosat. me gusta.

    25
  7. Pare ceva practic

    16
  8. recomand. poti plati simultan toate facturile din sold

    08
  9. Eu am folosit-o o perioadă, până au dat-o în bară cu o factură. Nu se alocase în contul furnizorului. Am văzut după ce s-a emis următoarea factură. Le-a mai luat încă o lună să rezolve problema.

    Am renunțat, oricum în 5 minute întru în conturi și plătesc facturile.

    P. S. În BT pay există ceva asemănător.

    180
    • Folosesc Pago din 2017, au fost si sunt ceva probleme cu Tinmar in Pago. Legat de BT Pay, din cate stiu BT a fost detinator de actiuni la compania care a dezvoltat Pago, pe care le-a vandut anul trecut.

      30
  10. Apropo, am intrat pe site-ul lor si l-am rasfoit putin si am dat de o declaratie a lui Adrian Cighi, co-fondator care spune ca ” Cel mai mare competitor al nostru este obișnuința”
    Mi se pare super adevarata treaba, romanul este considerat unul dintre clientii cei mai captivi din Europa, el daca s-a invatat sa isi ia painea de la magazinul din colt, fie ca trebuie sa se daramane acel magazin, fie ca trebuie sa ia foc, doar asa ar incerca si painea de la alt magazin, chiar daca ea pare mai proaspata

    136
  11. Eu aș plăti, dar de anul trecut din august n-am mai primit nicio factură de la Enel.
    Vezi ce bine e să fii prosumator ?

    109
  12. NOU
    #20

    Subscriu. Merge bine și e foarte practic. Plătești până vine tramvaiul în stație.
    Eu sunt la primul prag cu abonament plătit, primul care vine după gratis și acolo am gospodăria noastră (Digi, Eon, Hidroelectrica) și încă 3 gospodării (soacră-mea, o vecină de-ale ei și soră-sa) cu același categorie de servicii: CATV, curent și gaz de la alți furnizori. Plățile le fac de pe 3 carduri toate memorate acolo în aplicație. E foarte utilă și cred că după pita feliată e primul lucru de care mi-ar părea rău dacă ar dispărea.

    71
  13. Si eu folosesc Pago de multi ani si sunt multumit (chiar daca pentru furnizorii mai mici trebuie sa scanez manual factura). ING Homebank a implementat ceva asemanator, dar nu merge neam, e o adevarata aventura sa adaugi un furnizor.

    14
  14. si eu am folosito(inca o am instalata) cativa ani, apoi cand BT a intrat in actionariat au integrat cumva din Pago plata facturilor in BTPay, care a facut lucrurile si mai simple ca posesor de carduri BT. in continuare platesc prin BTPay care isi trage facturile tot din Pago cred.

    10
  15. Îmi plăteam o perioadă, facturile prin aplicație. Dar plățile se vedeau târziu.
    Așa că am păstrat-o fiindcă primesc notificările de emitere a facturii, uneori primindu-le târziu de la furnizor. Și apoi, plătesc în contul furnizorului direct.

    40
  16. O alternativa mai este si Un-doi . Face exact acelasi lucru ca Pago, 4 facturi gratuite pe luna. Pago + Un-doi = 8 facturi gratuite.

    60
  17. Eu folosesc Direct Debit de la ING de ani de zile, cu 0 surprize pina acum.
    Am sa arunc o privire pe aplicatie, dar … hm, obisnuinta …

    50
  18. Sunt zgarcit!
    Am Pago si l-am folosit doar pt hidroelectrica, dar e la Premium acum la Pago, deci acum folosesc si aplicatia concurenta, numita Un-Doi.
    Am multe locuri de consum…

    21
  19. Direct Debit de la banca unde aveți deschise conturile este cel mai facil.

    60
  20. Si care e avantajul aplicatiei fata de contractele direct debit? Tot aud de Pago de multi ani, dar nu am reușit sa-mi dau seama cum îmi poate ușura munca. Munca fiind că acum x ani am setat plățile pentru furnizori și în fiecare lună suma datorata este platita automat la data scadenței. Că pot să fac și facturile acolo? Îmi face statistici? Sau ce fac ei în plus? Nu sunt rechi imobiliar, nu am 7 case, nu plătesc facturile pentru neamuri, etc.

    41
    • NOU
      #30

      Eu nu mai am bani în cont destui pentru facturi la data scadenței lor, direct debitul nu este fezabil în acest caz. Facturile se emit în prima jumătate a lunii când ne intră și salariile. Le plătim atunci. Am încercat cu direct debit, nu a fost un gheșeft.

      31
    • Ok, in cazul asta pot să înțeleg necesitatea și pot să înțeleg si traiul de la un salariu la altul și îmi pare rău de oamenii cumpătați și muncitori care ajung în situația asta.

      51
  21. *că pot sa vad și facturile acolo?

    00
  22. NOU
    #33

    Mersi am invatat ceva azi, nici nu stiam ca exista așa ceva în RO. Eu folosesc directdebit de la ing …

    10
  23. Folosesc uneori pentru anumite plăți.

    00
  24. Am incercat acum mai bine de un an pe motiv de Hidroelectrica, nu mi-a placut invazia de oferte diverse inca dinainte sa apuc sa setez ceva, plus raspunsul in doi peri de la support. Acum ma descurc minunat cu George, am mai mult de de 10 facturi de platit, deci Pago nu ma mai tenteaza.

    Din experienta cu Amparcat, ajuta dramatic sa ai un support care sa raspunda instantaneu si sa rezolve qvasi instantaneu. Era sa renunt, dar uite, ceva de invatat.

    10
  25. Am si eu Pago de la inceput cand nu erai limitat la un numar de facturi platite pe luna fara abonament.
    Nu, nu mi-am facut abonament. Mi se pare aberanta ideea de a da bani ca sa ai posibilitatea sa platesti facturi :))) noaptea mintii

    Il mai folosesc pentru RCA si alte asigurari. Ma ajuta ca am datele masinii salvate in aplicatie :D

    20
    • Decat sa platesti abonament ca sa iti salvezi niste timp, mai bine platesti abonament ca sa pierzi timpul (e.g. netflix)

      31
  26. Nu ma prind cu ce e pago diferit de directdebit la ING/Raiffeisen etc :)

    10
  27. Toate băncile au direct debit cu majoritatea furnizorilor. De ce mai treci printr-o altă aplicație?

    11
  28. Factura platita direct la furnizor apare cu „plata in procesare” si stau linistit. Factura platita cu Pago, nici dupa 7 zile nu apare nimic in cont.

    00
    • ce furnizor?

    • Confirm. Desi folosesc Pago de cand s-a lansat, pe unii furnizori nu ii recunoaste. Trebuie sa le dai mail la furnizor:”V-am platit factura, cu dovada atasata, actualizati-mi contul…” Exemplu: Nova Power&Gas

      00
    • @Vali: Electrica Furnizare

      00
    • Oricând sunt probleme cu plățile, dă un mesaj la echipa de support Pago pe live chatul din aplicație sau mail la ajutor@pago.ro, să se verifice situația punctual.
      La unii furnizori integrarea e diferită, se actualizează datele mai târziu, sunt diverse situații, și trebuie văzut ce s-a întâmplat acolo.

      00
  29. Folosesc Pago din 2015 și nu am avut niciodată probleme. E drept că am plătit facturi la furnizori mari, gen Eon, Electrica, Digi, Orange.

    00
  30. am incercat si eu asta sau ceva de genu … si faza e ca desi eu stiam ca am platit factura la apa, de fapt tranzactia a esuat si nu mi-a trimis notificare … si eu eram ferm convins ca am platit… so ideea e ca platesc eu ca sa stiu sigur ca am platit …

    00
  31. Cineva a stricat productia pe site-ul de prezentare – https://i.imgur.com/fGOEfQK.png

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.