Despre Silva cu capac și mercenari de toate felurile

Reclama asta e un bun exemplu de…voiam să scriu un motiv, dar mi-au venit vreo cinci.

1. Fotograful care a făcut poza e incompetent. Minima lui logică ar trebui să fie unul dintre filtrele care ar fi făcut ca poza asta să nu existe.

2. Bărbații care țin sticlele, că după păr și palme nu sunt femei, ar fi trebuit să observe, dar nici lor nu le-a păsat. Și-au luat banii și n-au vrut să creeze probleme sau să deranjeze pe cineva cu o observație de bun simț.

3. Oamenii de la acest shooting. Că nu e vorba doar de un fotograf care face poza și doi gigei care țin berea în mâini. E fata de la produs. E fata de la piar. E băiatul care ține blenda să cadă lumina bună. E fata de la machiaj. E băiatul de la catering. E creativul de la agenția de publicitate. E client service-ul de la agenție. Minim 10 oameni se învârteau pe lângă ăia doi cu sticlele.

4. Persoana de la social media, care a pus poza asta pe net și care n-are nici un fel de discernământ.

5. Toate persoanele la care a ajuns atenționarea că “bă, e de porc ca sticlele să aibă capac, las-o-n pisici” și care s-au făcut că plouă. Pentru că nu e frumos. Și pentru că la un moment dat te saturi și tu de atras atenția. De pildă, eu știu că am reputația că sunt dificil și comentez la chestii care nu îmi plac. Pe de-o parte, dacă întrebi, clientul chiar te roagă să îi spui ce e greșit, pe altă parte, dacă îi spui clientului că vizualul e prost, că abordarea asta ar trebui schimbată, că ar merge mai bine altfel, se plânge de tine și dă exemple pe alții, care înghit totul pe nemestecate și nu comentează.

Revenind…

Ăsta e genul de reclamă făcută de oameni care nu au legătură cu produsul, pentru că, de la un timp, a devenit not cool să angajezi oameni care îți consumă produsul. A devenit norma ca angajatul tău să fie cât mai departe de produs. După care a devenit norma ca toți de pe toate filoanele de comunicare a produsului să nu consume produsul sau să creadă în produs. Au un nume, nu incompetenți, mercenari. Azi îți laudă produsul tău, mâine pe al concurenței, poimâine pe al tău din nou. Nu le pasă de produs, nu le pasă de tine, vor doar banii și atât. Și asta e OK când vine vorba de influenceri (nu e ok, dar asta depinde de la brand la brand), dar nu e ok când e vorba de oamenii angajați de tine să angajeze alți oameni să facă reclamă produsului. De asta avem oameni de marketing la importatori auto care n-au carnet, piariste la tutun care nu fumează și social media la Silva care nu știe că berea se bea mai repede dacă se desface capacul înainte.

reclama-silva

via andrei

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

30 comentarii

  1. Atatia bani au avut astia pentru reclama. De aia nu au avut voie sa desfaca sticlele.

    00
  2. Ai rabdare, vine si continuarea.
    Dupa ce ciocnesc, smulg dopul cu dintii si iau o gura din berea care tasneste.
    Nu-s mercenari, sunt trendsetteri. :)

    00
  3. Poate o beau prin… osmoza inversa cu dipoli de electroforeza.

    00
  4. La cum ma doare capul dupa silva neagra…las-o cu dopul pus!

    00
  5. sau poate atat de buna e berea… te poti apropia de ea doar cu dopul pus…

    00
  6. nu stiu, fiind marca Heineken care mai are si altele ca Bucegi sau marca proprie, probabil nu le-a prea pasat ce se intampla cu reclama asta… oricum este un produs oarecum de nisa in portofoliu Heineken din care nu se scot foarte multi bani (am fabrica de bere la 100 de m de mine, te uiti pe cladire, numai Heineken gasesti scris pe acolo)

    00
  7. Iara faci un exercitiu live de auto-ironie involuntara. Arati cu degetul spre unii ca nu au spirit de obsevatie, dar in acelasi timp afirmi ca e clar ca sunt 2 barbati in poza. In conditiile in care o minima privire la unghiile din stanga te lamureste ca e o mana de femeie.
    Si totusi e o f*ing poza pe instagram, nu o campanie nationala pe tv si cu bannere imense printate. E un rahat de poza pe instagram, care in mod cert nu a avut in jur armata de oameni de care vorbesti. O poza banala pe instagram pe care nimeni nu da doi bani.

    00
  8. Gen am citit „Silvia cu dop”. Dau scroll pana la poza, vad berea, imi aduc aminte ca e proasta oricum, citesc ca poate aduce ceva nou. Nimic.

    00
  9. Mâna cu banderolă albastră sigur e de femeie. Uită-te la manichiură. Sau de purtător ilegal de pulă

    00
  10. Astia de la Heineken exagereaza . Aveau reclamalele alea cu piloti de formula 1 care consuma alcool responsabil . Dar de acolo pana la baut berea cu dop e cale lunga .

    00
  11. Vali, chiar e mana de femeie. Unghiile o tradeaza.

    00
  12. Ca să nu iasă mirosul poate.
    Am luat Beck’s pale ale, bunuță. Data viitoare în magazin „poate nici Silva pale ale nu e rea”. Ba da, e, n-am putut nici să termin gluma aia de sticlă de 0.33. Mai bine luam Neumarkt, ăia măcar îți spun din prima la ce să te aștepți.

    00
  13. mie silva pale ale ( a se citi fix asa) mi se parea decenta. Silva blonda chiar buna. Or fi schimbat-o nu zic nu.

    00
  14. Cam ăsta este numitorul comun. Mercenariatul care habar nu are despre produs, dar dacă clienților le place conceptul? Cremvurşti, fel principal la masă, cu salată? Brânza „mare brânză” de la Delaco, apogeu de câteva ediții – nu mai provine din lapte, ci este o creație psihedelică.

    00
  15. Pare ca una din maini e de femeie.

    Dopurile n-au fost scoase din 2 motive: risc de udare cu berea si posibil si oleaca de SJW legat de consumul responsabil de alcool.

    00
  16. ia te uită, strongbow a prins ideea și pune poze cu sticla fără dop https://i.imgur.com/iXFxzPr.jpg

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile