Dopul se întoarce: Exarhu și Schweppes

Din categoria “campanii făcute cu oameni care nu ne consumă produsul” s-a născut categoria “cu dopul pus”. Sunt ușor de detectat. Dopul e pus, produsul nu se consumă, se face poze, se încasează banii și apoi aia e. Și mai simpatic e când publicul observă.

Asta e problema când vrei să mergi în altă parte decât la copii. Adulții nu sunt ușor de păcălit că tu consumi produsul. Se mai uită la detalii. Mai și gândesc. Mai și țin minte că lauzi, ca un mercenar, azi cola, mâine pepsi, ca și cum l-ai considera idiot și fraier. Neplăcut.

Cum ziceam, campanii făcute de oameni care nu consumă produsul cu oameni care nu consumă produsul.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. Ca tot veni vorba, e absolut oribil sortimentul asta de Schweppes.
    Puteau sa il numeasca de exemplu Dubios&Acru…

    12
  2. Sarmana Moro inca mai face confuzie intre bule si buleala.

    Question: stie cineva daca a reusit sa isi trateze halena aia putoroasa?

    10
  3. Ca sa-i gasesc o explicatie, pozele nu sunt facute in RO si ce sa faca, si-a luat omul o singura sticla in bagaj. Partea nasoala e insa ca nu l-a tras nimeni de maneca de la agentie, de la departamentul intern de marketing, de la morti, raniti. Am observat insa ca la noi e in floare lipsa de atentie la detalii (ca nah, bugete reduse, putere de cumparare limitata) insa in afara se vorbeste tot mai mult despre o abordare holistica a produsului raportat la canalele de comunicare (si cat de importanta e ea in influentarea proceselor subconstiente de cumparare).

    01
    • Si in corporatia unde dau cu sapa se vorbeste tot mai des despre abordare holistica si lucrat agile. Cred ca ar trebui sa fie agile implementarea abordarii holistice…

      20
    • @George Abordare holistica și agilă înseamnă s-o sugi pe toată și să termini repede, nu? :))

      40
  4. La ce combinatie de gust tampita are, trebuie doar cu capac sa stea…

    Are un usor gust de ananas iar pe final busuiocul ala zici ca e leustean, parca ar fi bors. O fi pentru a doua zi,la recuperare,daca nu ai un butoi cu varza la indemana.

    00
  5. Oamenii aia au valoare. Un om cu valoare e ca si pescarii, prind pestele mare si ii da drumul dupa ce isi face o poza. Un om cu valoare nu se uita sub capac dupa premii.
    Tu, da tu cititorule pe tine te intreb, tu ai valoare?

    00
  6. Ms, boss, chiar nu mai știam dacă există Morodan

    10
    • lasă vrăjeala, te-am văzut la suc cu ea ieri la Promenada Mall. te-a depășit la dimensiunea burții, ar trebui să îți cauți un fotoșopper bun.

  7. nici reclama la glovo nu e realista. nu am auzit pe nimeni sa refuze sa mearga dupa bere. dupa paine, da, sa duca gunoiul, da dar dupa alcool niciodata.

    https://youtu.be/O1Uo3Py7vH8?t=9

    00
    • la cum s-a împânzit orașu de maga imageuri trebuie să fii mega leneș să platești pe altu să îți aducă bere în 30 de minute

      00
  8. Dacă desfăceau sticla și vărsau juma de lichid, erau mai autentici?

    00
  9. De parca fotbalistii de top beau Pepsi/Cola sau alta mizerie sinistra. C’mon. Ronaldo nu se joaca la PS4, nu foloseste telefon Samsung, nu bea herbalife, nu manca KFC si alte cele desi face 50 de milioane de euro din reclame la asa ceva. De unde pana unde trebuie ca cel ce face reclama sa consume produsul ? :D

    00
    • Dar poti macar sa faci un minim efort sa pari credibil, nu? :D

      00
    • teoretic, influencerii sunt naturali. adică da, folosesc produsele pe care le recomandă.

    • Cristiano Ronaldo este considerat in top 9 „influentzaroi” din lume conform digital market institute. E clar ca nu conduce Toyota, nu cred ca foloseste sampon ordinar de par, telefon ZTE(ce e aia ? Au dat 4.5 mil), nu joaca FIFA, nu bea ulei Castrol. :D Dar da, la nivelul unui bucatar/prezentator radio/mancator de melci ar trebui sa se puna altfel problema. Ce vreau sa zic e ca asta cu identificatul cu produsul este cu dus si intors.

      10
  10. Beau Șueps cu de toate, cel mai bine merge cu vodcă (ala bitter lemon). Si nu m-au influențat influencerii.

    00
  11. Sau pur si simplu efectul psihologic e diferit cand arati sticla nedesfacuta, asa cum se gasesete in raft, inconjurata de plaja sau alte obiecte care transmit emotii de relaxare.
    Omul intra in supermarket, vede Schweppesul, il asociaza constient sau inconstient (ca deh reclame) cu ce a vazut in imagine si cresc sansele sa cumpere.
    Poate ideea principala nu e sa ma convinga Gigel sa beau pentru ca bea si el, ideea e ca Schweppes vrea sa imi arate o imagine cu produsul intr-un context psihoogic anume – cand ma uit pe pozele lui Gigel pe care il asociez cu o stare de bine si relaxare – si cand ajung la raft sa creasca sansele sa cumpar. Spatiul de poze al lui Gigel devine spatiu de reclama – neblocabil de ad blockere si cu efect mai intens. Chiar daca Gigel nu ar minti si ar bea cu placere Schweppes, eu cred ca tot asa ar face poza, cu capacul nedesfacut.

    00
  12. Hai ca merge cu niste Tanquerai!

    00
    • Trimit ăia de la fabrică un hitman, să-ți scoată prostiile din cap, dacă amesteci un Tanqueray cu aberația asta.

      00
  13. Bai, eu sunt mare fan Schweppes, mie de ce nu-mi dau o sticla moka? Ce dop/capac?! Pai daca-mi dau una, ajung sa mi-o pozez direct goala, la ce mult imi place…

    00
  14. daca vedeam sticla consumata, 10-20-50% as fi citit ca „uite ce zgarciti, nu au avut buget nici de un bax de sticle sa iasa bine in poze”

    carcoteli

    00
  15. Un tip de la radio cu niste glume super scremute, cu un ras prin care il imita pe cainele Muttley si cu un acolit in studio platit sa rada ca boul la comanda.

    Am cativa cunoscuti care „gusta” acea emisiune. Cred ca trebuie sa imi largesc orizonturile.

    00
  16. Bun ii shvepsu’ ghiurghiliu ai di ri diri dida… cules in campanie tarziu.

    10
  17. Mie-mi place gustul ăsta nou. Păcat e doar în România.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube