Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. Este excelent subiectul. Spotul este realizat de Bogdan Gheorghe, producator promo on-line la antena 3. ( pentru cunoscatori ).

    00
  2. e normal sa se construiasca din ce in ce mai putin , daca muncitorii in loc sa isi faca treaba dorm sau se uita la soare….nici materialele nu sunt bune, dar nici muncitorii nu sunt prea straluciti :(

    00
  3. Toată treaba cu autostrăzile din România cred că e tunul secolului, la nivel mondial. Cred că nici în China unde totul se face pe cunoştinţe şi relaţii nu se dau aşa tunuri. Sau la Ruşi.
    Dar da, ne-am vândut ţara americanilor pentru ca să intrăm în NATO, apoi am vândut-o europei ca să ne primească-n UE, acuma urmează ruşilor, ca să ne dea gaze, parcă văd.
    A da, să nu uităm de Kazastan şi Rompetrol, nu degeaba Borat a filmat în România, ştia el ce ştia…
    Nu vreau să fac pe megapatriotul, dar românii ăia de ne conduc cred că şi-ar vinde şi pe mama pentru un dolar în plus…

    00
  4. deci in 2000 de ani e gata ? bine. asteptam :)

    00
  5. Daca DRUMURILE nu mai sunt o afacere in romania, atunci CINE ? Drumul se considera ca fiind o consumabila cum e hartia ptr. o imprimanta. Trebuie facut ca drumul sa fie o consumabila si e simplu acest lucru se realizeaza print-o treaba de mantuiala a celor care fac din acesta afacerea care nu moare.

    00
  6. A fost deja documentarul (sau o parte cel puţin) pe antena acum vreo două săptămâni.

    00
  7. Avem asa ceva in Romania…..wow si eu nu stiam. Am crezut ca sunt niste strazi mai late care sunt mereu in constructie

    00
  8. zoso: multumesc pentru post
    Adrian o.: nu, ce ai văzut deja este documentarul desprea Autostrada Transilvania, care într-adevăr a fost deja. S-a numit „Autostrada tuturor minciunilor”. Documentarul din această seară este partea a doua dintr-un serial de materiale despre infrastructura rutieră.

    00
  9. Comparatie (apoximativa):

    – Ungaria, 14E pe 7 zile, drumuri nationale ca-n palma, indicatoare la greu, se ocolesc satele cat mai mult posibil, sau daca nu se trece pe la margine; autostrada – nu se mai discuta
    – Slovacia 10E pe 7 zile, autostrada – nu se mai dicuta
    – Cehia 10E pe 7 zile, autostrada – o parte cu placi, cu toate acestea se merge impecabil, in mare parte nu exista limita de viteza
    – Germania – nici nu se mai discuta, Berliner Ring, soseaua de centura a Berlinului, ca de fapt asta e rolul, face cat A1 de la noi, dar cu 3 benzi pe sens
    ……………………….
    ……………………….
    ……………………….
    – Romania – 3E pe 7 zile, si ceva autostrada vai de mama ei iar in rest nu mai vorbim

    Concluzii: prefer sa dau cu 7E mai mult dar sa am ce e in afara, decat sa dau 3E pe nimic.

    00
  10. O să mă uit şi eu. Dar nu cred că voi afla ceva nou. În fine.

    00
  11. Dupa toate chestile cu autostrazile, mi se pare mie sau se face reclama mascata in primele secunde?

    00
  12. http://www.ziaruldebraila.ro/actualitate/drum_expres_pe_langa_dig_.html
    m-am minunat cateva zile la aceasta stire, un drum de 10km 177 milioane euro, cred ca nici daca il faceau din aur alb nu costa atat.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.